"ik wil...ik wil... Dropshot, en en en Rosé en en witte en rode wijn en" zegt suus terwijl ze vanalles in ons winkelmandje gooit. We lopen naar de kassa. "Dat word neegenezeztig vijvtig aasjeblief." mompelt de zure kassamevrouw. "Woow, die heeft zeker ook veel te veel op" fluister ik iets te hard tegen Suus, die maar even haar liefste lachje showt aan de kassamevrouw.
Als we even later zijn, maakt Suus een fles open en gooit wat naar achter. "Doe je nooit aan mixen " vraagt klaas. "ooh... eh jawel" zeg ik, en ik voel me een beetje dom. Mixen.. wat is dat nou weer. "Wil je een..mix?" vraag ik. "Ja graag" lacht hij. Ik loop naar de keuken en pak rode en wittewijn en doe het doorelkaar.. wat dropshot erdoor, rosé erbij en wodka. Zo. Ik plof op de bank, terwijl Klaas bijna stikt in zijn eerste slokje van mijn mix. "waaaaaaaaater, waaaaaaater!!" roept hij. Nouja... zo erg was het toch niet Met een rood hoofd komt hij na een poosje kokhalsgeluiden terug. "eh.. ja ik mix zelf wel even.." glimlacht hij. Oeps.
Na een tijd flink doordrinken, zie ik sterretje. "HAHAHAAA IK ZAG EEN OLIFANT!!" lacht Suus keihard als ik de tv op animal planet zet. "HAHA ik... hahahaha ik ik ik" ze komt niet eens meer uit haar woorden. "Zullen we maar eens gaan dan?" vraagt Klaas. "Gingen we ergens heen dan? hahahahaha we gaan... we gaan... eh ja" lach ik. "Je wilde een tattoo laten zetten" zegt Klaas serieus. "Hahaaa ojaaa...mafkees haha jaaaa" roep ik terwijl ik bijna van de bank af val.
Klaas begeleid ons naar de auto en vraagt zich af of het geen goed idee is om ons voortaan aan te lijnen... "kwil euhn bloemetjuhhhh" roept Nicky. "Jaa je krijgt van mij wel een bloemetje" zegt Klaas en hij stopt ergens langs de weg om een paardenbloem te plukken. Nicky is helemaal in de wolken van de romantische actie van Klaas dat ze een paardenbloem op dr kont wil laten tatooeren(moeilijk woord..) "maar maar ik dan?? wat moet ik nemen??" stamel ik.."ik weet het al, iets waar ik het meest van hou..dropshot! ik laat een dropje tattooeren"(issie weer hoor dat stomme woord). Er word n beetje raar naar me gekeken, nee een paardenbloem dan... :/ Na een half uur rondrijden vinden we eindelijk een tattooshop, als we er binnen gaan kijken een paar vieze ventjes vol getattoodingest lachend naar ons.... "heheheb je nog meer drank?" zegt Nicky als ze de naaldendingen ziet waarmee de tattoos worden gezet.. Klaas ligt helemaal in een deuk "dit kan nog leuk worden" Die tattoomannetje zegt dat we maar eerst moeten kijken wat we willen. "Bambi met een bloemetje op mn schouder!!" roept Nicky. Zij mag dan ook eerst van mij want ik heb nog niet iets leuks gevonden "kunnen we dr niet beter vastleggen" geint Klaas met de tattooman, en samen hebben ze de grootste lol ... :/ mannen Als hij eindelijk dat ding op dr schouder zet begint Nicky hysterisch te gillen alsof ze een spin ziet! "ik word vermoord!! Haal hem weg!! Aaaahh" Klaas douwt snel een lolly in dr mond en meteen is ze weer stil..maar als hij weer met het ding aankomt rent ze als een gek weg. Klaas kon dr net niet vastpakken.."fijn zijn we die ook kwijt" zucht ik. "ach die komt wel weer terug, toch?" vraagt Klaas. "Nou dan ken jij Nicky niet" zeg ik snel voordat hij met het idee komt dat ik wel een tattoo kan laten zetten. en snel ren ik naar buiten. "oliebol, welke kant ging ze op?!" vraag ik Klaas waarop hij antwoord " euh ja het is jouw blondie". "jaaa weet je hoe druk het hier is?? Weet je hoe dom Nicky is? Die kan echt nog niet alleen oversteken!!" roep ik in paniek. "ik heb me toch een goed idee" zegt klaas "we gaan op een papiertje zetten dat we dr kwijt zijn, met foto, hebben we dr zo weer terug". "goh ja das wel n idee, we kunnen ook gewoon naar het winkelcentrum gaan..?" zeg ik. " owjah, daar zal ze wel zijn natuurlijk." zegt klaas. "euh kweenie, ik wil gewoon nieuwe schoenen" zeg ik vervolgens. "ja en Nicky dan??" vraagt Klaas, "ja die zal wel bij de slijterij zitten joh"
"josefkriebels wat was dat een enge naald......." zeg ik tegen mezelf, terwijl ik mezelf troost met een nieuwe gucci tas. Net als ik de tas pak, zie ik Suus. Ik wil nog wegduiken achter een kledingrek, maar val over het pootje en neem het hele rek mee. "Nicky?" hoor ik Klaas zeggen. "Nee ik ben .... eehh... Erika!!" zeg ik. Maar helaas, het werkt nie't. "En nu ga je mee. Potverdikkie, drink nog maar wat en dan laat je die tattoo zetten hoor!!" Ik kijk suus angstvallig aan terwijl Klaas me meesleurt. "we gaan wel naar een andere tattoemeneer." zeg ik snel.
Even later zit ik vastgebonden in * de stoel *,terwijl suus aan het sjansen is met de tattoeeeerder. Ok, hij is geen 50 plus en zit niet helemaal onder de groenige tattoos, maar alles wat een naald in zn hand heeft is eng Hij begint aan het sterretje wat ik wil, en gillen helpt niet. "Hee weet je wat grappig is" zegt hij op n gegeven moment, en als ik later in de spiegel kijk staat er *I (hartje) Red Wodka*.
"jaaaa nou moet suus.... BLOED, ik wil BLOED zien!!" roep ik, als ik ineens merk dat iedereen me aan zit te staren. "eh nouja leuk toch?" mompel ik gauw. Suus gaat liggen op * de stoel * "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWW B:LIJF VAN ME AAAAAAAAAF!" "maar ik doe nog helemaal niets?" zegt de tattoeermeneer. "o.... dat dacht ik!" zegt suusie, waarna hij de naald op haar zet. "NEEEEEE" gilt ze. "en nou is het genoeg!!!" roept de meneer, en gaat op der zitten, waarna hij rustig een tattoo zet
hahaha heb weer met veel plezier gelezen hoor! Hoe jullie dat ook schrijven he (me reacties moeten toch onderbouwd zijn ) maar erg humoristisch, hoe kom je erbij
Nicky komt niet meer bij als ze ziet wat er staat: I *hartje* Kees, op mijn rug. "Wie de fuk is Kees? vraagt Klaas aan Kees(HAHA) "Fuk hee" zeg ik als ik eindelijk bij kom "Wat was dat!?" "Hehehe" lacht Kees "Ik ben Kees, de tattooeermeneer!" "jajaja....je mag wel me naar huis hoor schat. Wil je kinderen? Nee? Mooi!" zeg ik en we sleuren Kees mee. "Wat gaan we nu doen?" roept Nicky blij. "Skippyballen!!" roept Kees de tattooeermeneer. "Jaaahh" roept Klaas en hij scheurd weg in z`n auto naar de Bart Smit. In alle opwinding is hij ons vergeten en wij kunnen dus gaan lopen... "Ik wil een roze" roepen Nicky en ik tegelijk als we er zijn en rennen snel naar binnen maar blijven hangen bij de barbies en de barbiepaarden. "Ooohh das en mooie! Die heb ik nog niet!" zegt Nicky. "Jaah! Ooo, kijk! Dikkie Dik! zeg ik en wijs naar een dikke vent in een kattenpak. (Ondertussen hebben Klaas en Kees een heftige discussie over welke kleur skippybal ze willen.) Nicky rent naar Dikkie Dik en samen springen we om z`n nek "Dikkie dik!" gilt Nicky in z`n pluizige oortjes en trekt per ongeluk zijn hoofd eraf. Het is even stil "....gatver....wat ben jij lelijk van dichtbij! zegt Nicky terwijl ik zijn staart vol afschuw los laat "ja...das is bah" zeg ik. Zullen we dan maar skippybal zoek doen? vraag ik Nicky die nog steeds vol afschuw staat te kijken naar de dikke meneer die probeerd z`n hoofd er weer op te douwen. Zonder op antwoord te wachten ga ik op zoek...Nicky heeft me niet gehoord. "Nee! we nemen deze!" "Neeheee helemaal niet! klinkt het vanaf de andere kant van de Bart Smit. Het klinkt n bietje als Keesie en Klaasje dus ik loop daar maar heen. "en welke word het?" vraag ik aan ze "Jaa vraag dat maar aan hem" zegt Klaas wijsend naar Kees die op ontploffen staat "ik wil de paarse!" zegt die. "Nee ik wil die met glitters" zeurt Klaas. "Dan neem je ze toch allebij?" zucht ik. Waarop ze beide nogal dom ja stamelen...*jongens* "Maaruh waars Nicky?" vraagt Klaas...........