Hier eentje van een paar weken terug...
F20 by Marlies Trap, on Flickr Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

F20 by Marlies Trap, on Flickr
IMG_7244 by Bianca de Warle, on Flickr
7D_07840 by Leonie Matthieu, on Flickr 

Ben wel benieuw hoe de foto was geweest als de scherpte op het citroenschijfje had gelegen (dan is het midden van het gerecht scherp). Maar de foto is zo ook heel goed gelukt 

Mooie foto, de zwart/wit omzetting past er goed bij
Persoonlijk vind ik de bles nog te overbelicht, maar ik vind wel dat je ze leuk neergezet hebt zo op de brug 

Je ziet de haartjes helemaal zitten. Zijn de druppen water er bewust op gelegd? Wat die vielen mij bij de tweede keer kijken pas op
Hij lijkt bij mij alleen niet helemaal scherp
Zou persoonlijk een wat lager standpunt hebben genomen, en misschien een breder kader zodat het oortje er helemaal op zou staan. Maar wel heel mooi en fijne kleuren
Dus het is zeker geslaagd als een interessante foto 

Mooi gedaan!
Kan er niks anders van zeggen 

Niks op aan te merken

Jammer dat die letters erachter zitten, is nu niet duidelijk wat er staat. Verder erg leuk gedaan! 
Gaaf hoe hij precies in het licht van de lamp zit

Mooie achtergrond ook! Een trap lijkt misschien heel simpel, maar ik vind het er wel tof uitzien 
best lastig van die niet luisterende bewegende modellen hihi t zijn net kinderen.MariaMaaike schreef:Ik had weer eens tijd om een feedbackrondje te doen
Deniseee96: Ik moest echt even twee keer kijken hoor, zijn het mieren, zijn het spinnen? En ik weet nog steeds niet zo goed wat het isDus het is zeker geslaagd als een interessante foto
Die puntjes zijn een soort zuignappen waar die plant/struik zich mee vast maakt zodat ie omhoog kan groeien! De plant hebben we ondertussen gesnoeid, maar die stippen zijn blijven zitten
LoveUggs schreef:Samenvatting week 10 – 2019
8nnemiek verzamelt hier
Athelas
Biebz
Bellatrix
bentefoto verzamelt hier
Bnet
Calice
crazy_horse
CubaLibre
Dandy200 verzamelt hier
Deniseee96
Fem verzamelt hier
Fris
Gerdjee verzamelt hier
hamsterfan
Leonie_M
LoveUggs verzamelt hier
magda_90 verzamelt hier
MariaMaaike
MarijeR
MarjanB verzamelt hier
Murosch
Niobe verzamelt hier
NoLimit_93
quintenvo
Sharani
Suuszels verzamelt hier
Tigress
xMayo
had er idd even geen week bij staan. Kwam door me emotie
MariaMaaike schreef:Ik had weer eens tijd om een feedbackrondje te doen
NoLimit_93: Mooie natuurfoto! Had misschien nog iets opgelicht kunnen worden, maar dat is een kwestie van smaak
. De otter is mooi scherp en goed gepositioneerd in de foto.
Mooie foto alleen het halsbandje valt niet helemaal mooi aan de linkerkant van zijn hals.
) Als de letters net boven de cavia's zat zodat je kon lezen wat er stond dan was het helemaal super.R_emkee schreef:LoveUggs schreef:Samenvatting week 10 – 2019
8nnemiek verzamelt hier
Athelas
Biebz
Bellatrix
bentefoto verzamelt hier
Bnet
Calice
crazy_horse
CubaLibre
Dandy200 verzamelt hier
Deniseee96
Fem verzamelt hier
Fris
Gerdjee verzamelt hier
hamsterfan
Leonie_M
LoveUggs verzamelt hier
magda_90 verzamelt hier
MariaMaaike
MarijeR
MarjanB verzamelt hier
Murosch
Niobe verzamelt hier
NoLimit_93
quintenvo
Sharani
Suuszels verzamelt hier
Tigress
xMayo
Je bent mij vergetenhad er idd even geen week bij staan. Kwam door me emotie
misschien idd geweest door het weeknr dat er niet bij stond en gedacht dat het niet je inzending was.. ik zou het direct aanpassen in onze lijst.
denk dat niemand het daar had alsnik terug kijk naar de feedback hihi maar geeft niet
Zal proberen vaker feedbackrondjes te doen.
. Zonsondergang geeft altijd zo'n leuk effect. De foto is naar mijn mening nog wel een beetje saai, er gebeurd niet zo veel (nou hoeft dat natuurlijk ook niet altijd) maar het onderwerp had ook wel wat spannender kunnen zijn denk ik. Een mooiere plant oid, of juist een wat meer close-up foto van je huidige onderwerp.
) lijk ik ook wat bewegingsonscherpte in de bovenste vleugel te zien. 
En ook een mooie foto! Ik mis alleen iets, hij is nog een beetje aan de saaie kant voor mij. Misschien een lager standpunt, meer scherpte diepte of meer van de lucht laten zien?
)
Hele mooie kleuren en onscherpte in de achtergrond. Zou hem persoonlijk nog wat oplichten, maar dat is mijn smaak.
Er lijkt alleen wat ruis in te zitten, maar vind het verder erg mooi! Dierbaar ook voor de ouders.
Ik had misschien nog iets meer van de pony laten zien aan de onderkant
Tof!

Vind het een mooie foto.
Zonder die weerspiegeling zou hij al tof zijn geweest, maar die weerspiegeling maakt het helemaal af!