Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Bedankt voor de feedback.![]()
En meteen een stelling voor iedereen hier: moeten foto's 'spannend/ingewikkeld' zijn?
Ik krijg soms de indruk dat een (mooie) herinnering niet meer 'goed genoeg' is namelijk. Niet alleen met mijn feedback maar ook wat ik over anderen lees.
Disclaimer: ik voel mij niet aangevallen maar ben wel nieuwsgierig geworden de laatste weken.
magda_90 schreef:Bedankt voor de feedback.![]()
En meteen een stelling voor iedereen hier: moeten foto's 'spannend/ingewikkeld' zijn?
Ik krijg soms de indruk dat een (mooie) herinnering niet meer 'goed genoeg' is namelijk. Niet alleen met mijn feedback maar ook wat ik over anderen lees.
Disclaimer: ik voel mij niet aangevallen maar ben wel nieuwsgierig geworden de laatste weken.
Herfstwind schreef:magda_90: Ik denk dat je die indruk krijgt doordat er feedback gegeven wordt op de foto's die ingeleverd worden. Als er geen feedback gegeven zou worden, zou het gevoelsmatig denk ik minder uitmaken om een simpel, leuk "kiekje" in te leveren. Ik merk aan mezelf ook dat ik mezelf de druk op leg om een "goede" foto in te leveren en heb dus deze week een oudere foto ingeleverd omdat ik de foto die ik deze week gemaakt heb niet "goed genoeg" vond.
Toen ik aan deze challenge begon, had ik ook het idee dat dit meer was als een stok achter de deur was om wekelijks foto's te maken en dat de kwaliteit van deze foto's er niet zo erg toe deed. Inmiddels merk ik, doordat veel mensen de moeite nemen om feedback te geven (wat super leerzaam is!) dat de druk wel groter wordt om kwalitatief goede foto's in te leveren en de "leuke foto's met mooie herinneringen" maar voor mezelf te houden.
Fading schreef:Marjoow Allereerst vind ik het absoluut zonde dat je het touwtje niet hebt weggewerkt van het paard! Dat was echt een kleine moeite geweest! Verder vind ik de foto erg grauwig en contrastloos. Als je deze foto net wat anders had bewerkt had hij heel anders uitgepakt. Jammer voor mijn idee!
Marjoow schreef:Fading schreef:Marjoow Allereerst vind ik het absoluut zonde dat je het touwtje niet hebt weggewerkt van het paard! Dat was echt een kleine moeite geweest! Verder vind ik de foto erg grauwig en contrastloos. Als je deze foto net wat anders had bewerkt had hij heel anders uitgepakt. Jammer voor mijn idee!
Kleine moeite?? Helaas niet. Mijn laptop is niet zo snel dus dat is iets meer dan een "kleine moeite" helaas![]()
Bedankt voor alle feedback
Fading schreef:Marjoow schreef:
Kleine moeite?? Helaas niet. Mijn laptop is niet zo snel dus dat is iets meer dan een "kleine moeite" helaas![]()
Bedankt voor alle feedback
Wil je feedback of niet? Ik geef mijn mening. Ik kan vanaf hier niet zien of je een slechte of goede laptop hebt toch? Hoef je niet meteen zo aanvallend te reageren![]()
Als je geen feedback wilt ook prima, maar ik geef mijn mening over een foto wat ik er van vind. En als de foto naar mijn mening niet goed Is of in ieder geval beter kan.. Dan zeg ik dat. Dat is toch de bedoeling van dit topic?
MarjanB schreef:Jongens t is niet de bedoeling om 1 iemand constant negatief te benoemen. Feedback geven ok maar niet iedereen is al zo ver dat ie even makkelijk een foto bewerkt. Het is om te leren en ook voor de fun. Daarbij zijn er grote niveauverschillen van de posters en daar mag ook wel iets tekening mee gehouden worden. Verders lief zijn voor elkaar
Fading schreef:Fem Leuke foto! Vooral knap dat ook iedereen leuk kijkt. Dat is altijd wel echt een opgave met zoveel mensen. Knap gedaan.
Fientj schreef:Fem De verdeling van hoe de mensen op de foto staan vind ik heel mooi, erg overzichtelijk. Verder is de foto mooi scherp en vind ik de kleuren goed. Het water had van mij iets minder wit gemogen en ik vind het jammer dat ze op een soort akker lijken te staan, of was dit de wens van de familie
MariaMaaike schreef:Fem: Mooie gezinsfoto! Het eerst wat me opviel was de grond, staan ze op een strand?
Fem schreef:Fientj schreef:Fem De verdeling van hoe de mensen op de foto staan vind ik heel mooi, erg overzichtelijk. Verder is de foto mooi scherp en vind ik de kleuren goed. Het water had van mij iets minder wit gemogen en ik vind het jammer dat ze op een soort akker lijken te staan, of was dit de wens van de familie
Het is een recreatie gebied, in de zomer is het eigenlijk meer een strandje, maar in de winter hebben ze het vrij grof geploegd zodat het water goed wegtrekt en het niet modderig wordt. Het is inderdaad niet het allermooiste dat het zo omgeploegd eruit ziet, maar helaas had ik mijn harkje niet bij me![]()
De familie was inderdaad erg te spreken over de locatie, dus het was hun wens.
Sharani schreef:Caaramel: hoe krijg je ze zo op een rijtje? Wel jammer dat ze er uit zien alsof ze bijna wegwaaien.
MariaMaaike schreef:Caaramel: Leuke fotoVooral de tweede kip van links waar die lellen onder de snavel helemaal omhoog waaien
Nooor_ schreef:caaramel: Grappige foto! Jammer dat niet alle snavels helemaal scherp zijn
Fientj schreef:caaramel Hij lijkt inderdaad niet helemaal scherp zijn. Er zijn veel factoren die maken of een foto scherp is of niet. Misschien dat deze scherpe was geweest wanneer je een kortere sluitertijd had gepakt. Verder vidn ik het plaatje met de kippen op een rij wel leuk bedacht.
Fading schreef:caaramel Hmmm foto trekt me helemaal niet. Is niet scherp en het licht is echt niet fijn.
Hannemarie schreef:caaramel Oh wat een leuke foto! Ik word er blij van, kan zo in een tijdschrift (landleven o.i.d.) leuk!