Ylvy Ook op mijn gekalibreerde beeldscherm zie ik heel veel korrel en daardoor ook missende scherpte denk ik. De surprise vind ik erg mooi gemaakt, petje af absoluut! De foto vind ik zelf een beetje standaard, wellicht had je daar ook iets mee kunnen doen zoals met honden fotografie?
Dit is mijn eerste foto Ik mis vooral scherpte.. Helaas. Een grote witte bles is ook nog erg lastig.. Overbelicht hier
laurajoy15
Geplaatst: 05-01-15 20:14
Okeee i'm in!
Week 1
Jespri
Geplaatst: 05-01-15 20:14
Ylvy, Hier ook een een duidelijke korrel. Carolaaxxxx, Je geeft de punten zelf al aan. Verder mooie foto. laurajoy15, Gaaf gemaakt.
magda_90
Geplaatst: 05-01-15 20:23
Carolaaxxxx Wat waren je instellingen? Wellicht kan je sluiter bijvoorbeeld sneller om de foto scherper te krijgen en zo de bles ook minder overbelicht. Ook je witbalans lijkt niet helemaal goed te zijn gegaan, het paard komt erg oranje over namelijk. Qua compositie vind ik hem geslaagd.
laurajoy15 Een mooie fotobewerking, weinig op aan te merken, mooi gedaan! [edit] Kan echt niets vinden om op aan te merken.
Ik heb de foto's ook met zwarte kleding gemaakt zodat je zwart/wit contract krijgt. Het idee was dat je dan zwart-wit en enkel die lijnen zou zien. Maar aangezien de foto's binnen genomen zijn en ik geen extra flitsers heb had de camera daar heul veel moeite mee, foto's werden niet mooi scherp. Ik heb ook foto's met het shirt keurig strak .. maar daar werd hij echt nog saaier van. Ik vond de plooien nog iets van leven in de brouwerij gooien
Maar we gaan door met dit experiment en wellicht ben ik er over 20 weken een heel stuk beter in.
Brechtjee, Vind dit een zeer geslaagde vuurwerkfoto. De takken geven een mooie diepte aan het vuurwerk. Jillinda, De foto is mooi scherp maar vind hem niet ''spannend'' genoeg. Zou zelf iets meer gespeeld hebben met scherptediepte en licht.
Bedankt voor alle leuke complimenten! En brechtjee, jemig wat een gave plaat. Helemaal niks op aan te merken!
aNoa
Geplaatst: 05-01-15 22:05
Ik meld me ook even hier. Ik ben nu 15 jaar, heb niet een hele goede camera en er ontbreekt ook hier en daar een beetje fotografie talent Maar wellicht kunnen jullie me een beetje opweg helpen met wat kritiek. Ik ga in iedergeval heel hard mijn best doen om hier wat mooie plaatjes weg te kunnen zetten!
week 1:
Laatst bijgewerkt door aNoa op 05-01-15 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Nog even een verzoek... Willen jullie proberen om geen foto's van de volgende week te plaatsen tot na het plaatsen van de lijst? Dit om verwarring te voorkomen. Foto's die boven de lijst geplaatst worden zullen niet worden meegenomen in de volgende lijst. Ik ga kijken en tellen vanaf het moment dat de lijst van de week ervoor is geplaatst.