Zoiets lijkt mij ook erg leuk om te doen, maar.. Eerst een statief aanschaffen. Iemand tips voor een goed maar niet al te duur statief? Moet een Nikon met 18-55 en 55-200 lens kunnen dragen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heel puur, ofzo.
sowieso die van de anderen ook! Knap dat je dat zo durft haha
Je ziet ook niets maar toch best persoonlijk
het wordt echt tijd voor een nieuwe camera. Heb op vakantie geen foto's kunnen maken dus ben wat achter gaan lopen, hierbij mijn week 3
. Maar was toevallig paar dagen geleden dat het opeens opdook en iedereen het zo 'geweldig' vond. 

Mooi knip en plakwerk ook! Ik heb wel het idee dat de kwaliteit achteruit is gegaan door het uploaden, verklein je je foto's van te voren of via het internet? En weet niet welke site je gebruikt maar imageshack, photobucket en flickr zorgen meestal wel voor goede kwaliteit uploads.
Wat een blik, erg gaaf, je hebt er mooi gevoel in weten te leggen. Vind het zwart wit en kleur altijd erg lastig, ben daar niet zo van
Maar ondanks dat, enorm 

Nummer een vind ik een vrolijke foto, had misschien nog leuker geweest in kleur? Past meer bij de sfeer denk ik.
En hij is niet eens mijn favoriet, gewoon toeval) gemaakt had tijdens zijn 365 dagen project denken. Vind week 1 leuke foto's zo met je hond, leuke hond ook trouwens!
Foto ervoor is ook leuk.

Nu snap ik hem. Ik heb de link gekopieerd en niet de html-dinges. Lipydo schreef:Ja dat is ook zo. Maar was toevallig paar dagen geleden dat het opeens opdook en iedereen het zo 'geweldig' vond.

erg mooie z/w omzetting ook (jij bent wel van het z/w of niet?
)

het lijkt net alsof je geen nek hebt. Volgende keer misschien net iets uit een andere hoek schieten, dan heb je dat effect niet zo. Verder wel een mooie foto qua helderheid!

Komt deels doordat ik kleur ontzettend lastig vind (er zijn zoveel mogelijkheden en je moet over zoveel nadenken!
), maar ik begin het geloof ik een beetje door te krijgen, blijf gewoon eigenwijs door oefenen haha.