[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:30

Nog een half uur!!!

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:38

Ik heb mijne nog even aangepast en wil graag deze inleveren, kan dat?
Afbeelding

Ik zal de rest beoordelen als de lijst er is :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:47

Racheel schreef:
Geen idee hoe dat moet :')

Welk bewerkingsprogramma gebruik je?

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:48

Marit schreef:
Racheel schreef:
Geen idee hoe dat moet :')

Welk bewerkingsprogramma gebruik je?

Ik gebruik vooral Lightroom maar heb ook GIMP en photofiltre

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:01

Nou daar ga ik maar eens aan beginnen dan. :Y)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:08

Ik maak.morgen een grote post :)

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:12

Ik maak ook in de loop van morgen/overmorgen een grote post :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:12

Racheel schreef:

Oh met Lightroom is dat echt super easy!
linkje tutorial
Dit is dan met kleur, maar het werkt precies hetzelfde als je belichting selecteert.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:15

Ik ga bezig aan week 2 :D

xxanoukxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:17

Irene96 bedankt voor je feedback.

ik heb foto's gemaakt met de canon van mijn moeder.
ik heb de foto iets bijgesneden omdat er anders een stuk van een ander paard op stond en dat stoorde mij.

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:23

Marit schreef:
Racheel schreef:

Oh met Lightroom is dat echt super easy!
linkje tutorial
Dit is dan met kleur, maar het werkt precies hetzelfde als je belichting selecteert.

Bedankt voor de uitleg! Ga er morgen mee aan de slag :D

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:40

Mijn week 2 :)
Afbeelding

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:41

Oef, wat een lijst! Heb alle foto's bekeken, en op een paar ervan commentaar geleverd. Vond het erg moeilijk, vooral omdat er zoveel fotografen tussen zitten die duidelijk meer ervaring en kunde hebben dan ik :) Op een behoorlijk deel van de foto's had ik niks te zeggen (behalve in een hoop gevallen WAUW!) maar dat wordt bij de 30e ook zo afgezaagd, dus die heb ik weggelaten.

Agossie Ik zag een opmerking voorbij komen over het elastiekje. Ik moet zeggen dat ik het juist wel leuk vind, het maakt deze foto net even anders dan de meeste knotjes-foto’s. Als het nou een roze elastiekje was geweest of zo, dan had t waarschijnlijk afgeleid, maar deze kleur is juist wel mooi.
Bumblehorse Prachtige kustlijn! Die reling op de voorgrond geeft de foto wat mij betreft net dat beetje extra, juist dat roestige, verweerde past goed bij de ‘woeste’ natuur, waar de foto uiteindelijk om draait.
DmNqUe leuke hond, maar net wat krap gekaderd aan de onderkant naar mijn idee, terwijl er aan de bovenkant van de foto juist wat veel ruimte is.
Fenneeee Ik vind je foto aan alle kanten wat krap uitgesneden. Wel een mooie zwart-wit omzetting, om de een of andere reden krijg ik het gevoel dat de achtergrond in kleur minder mooi was uitgepakt dan op deze manier.
HeavensLove Mooi peerd! Ik denk alleen dat het mooier zou zijn als je links iets meer ruimte had gehad bij de neus
Jessica_1998 Leuke foto, alleen jammer dat de pony een beetje vies is, en dat haar staart net achter het been gewaaid is. De plastic zak viel me trouwens helemaal niet op, het is dat je het zei
lovepaard123 Wat me als eerste opvalt is dat de foto erg scheef is (maar dat is waarschijnlijk bewust), niet helemaal mijn smaak maar dat is persoonlijk. Verder zou je misschien een volgende keer een mooiere achtergrond uit kunnen kiezen, of proberen de foto zo te maken dat het hek minder groot op de voorgrond staat.
love_western je foto lijkt wat scherpte te missen op het hoofd, dat is jammer. Verder lijkt het alsof je ten opzichte van de hond nog net een beetje hoog stond. Ik vraag me af hoe de foto er uit had gezien vanaf een lager standpunt, maar misschien dat je dan al snel weer te laag zit…
Rozenveld Mooi, alleen vind ik het wel zonde dat er een klein stukje van de kin mist, nu is dat net een beetje raar afgesneden.
Tinky12 Ik vind de kleuren net wat aan de harde kant, de hond wordt een beetje oranje. Nu is mijn scherm niet gekalibreerd, dus misschien ligt het aan mij, maar ik zou een iets lagere verzadiging denk ik mooier vinden.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 23:56

C_estmoi, zo doe ik het ook. En inderdaad, er zitten weer heel veel foto's met een "Wauw!" factor... Het leuke is om naar die foto's heel kritisch te kijken... Wat zie je erin, wat zou jij anders doen, snap je? Geloof me, dat vind ik ook heeeeeel moeilijk, maar wel zo bijzonder leerzaam!!

Het mooie van het topic vind ik dat vorig jaar is gebleken dat er fotografen tussen zitten die ècht vooruit zijn gegaan. Ik neem even Jessica als voorbeeld. Meis, wat ben jij vooruit gegaan... Als ik me jouw eerste foto's herinner en dan het plaatje dat je nu inlevert... +:)+
Ik hoop echt dat je het volhoudt dit jaar!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:00

wat slecht van mij,
heb compleet het nieuwe topic gemist!!

ik doe vanaf deze week dus weer mee :o

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 00:02

En wij maar denken dat er mensen gaan afvallen... Komen ze er nog bij!! ;)

Welkom deviltjh! (Ik had in het oude topic een link gezet. Niet gezien?)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:05

Helaas heb ik niet echt opgelet de laatste week,
dacht vandaag: waar is dat topic nou... oh damn het is maandag :o

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:13

Bedankt voor de feedbacks! :)
Vuurwerk foto's zijn ook niet mijn favoriet, tenzij het speciaal vuurwerk is.
(vuurwerk show scheveningen)
Of zoals mijn week 1 vuurwerk wat op de sterrenhemel lijkt :)

Mijn feedback komt ook nog!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:15

Week 2 :)

Foto van gisteren.
Afbeelding

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:17

Agossie, wat een mooi detail zeg, goed op gelet! Zelf vind ik je logo te groot en vind ik het op een of andere manier zonde dat het elastiekje niet zwart is. Met iets meer scherpte over het gehele plaatje, heb je denk ik nog meer sfeer.

Ann_Pam, wat een gezellige sfeer foto zeg! Jammer dat de vingers te zien zijn. Als deze scherp waren, was het misschien een mooier plaatje geweest.

Ash, gaaf! Op het juiste moment geschoten! Je logo vind ik wegvallen, waardoor ik me er meer op ga concentreren dan op het plaatje zelf.

Asselruiter, zo, deze foto had ik niet verwacht. Prachtige kleuren, Wat ik vreemd vind is dat niet het midden "scherp" is, maar ik zie een "scheve lijn". Rechts boven is het blad scherp, en naar links onder volgt het. Zie je het? :) Is dit door je manier van bewerken?

Babel, een gezellige, zomerse sfeer foto. Ik krijg er gewoon een warm gevoel van. De zonnestraal maakt de foto naar mijn idee helemaal af.

Balou_k, Wat een knap paard ;) Alleen lijkt je foto niet helemaal scherp te zijn in het gezicht van het paard. De foto lijkt wel bewogen. Zonde, want je hebt wel een mooi moment te pakken.

Bellatrix, ja, een geweldige foto. Echt waar, prachtig geschoten. Klein puntje: rechts boven in zie ik "zonnestralen". Zelf zou ik deze weg werken.

Binky, prachtig bedacht! De tekst lijkt wel wat waziger dan de foto zelf.

Bumblehorse, Wauw! Weer een prachtig plaatje! Jammer dat de rails mijn aandacht wat afleid.

Calice, ooooh wat een lieve foto! De liefde straalt er vanaf. Je hebt het paard ook mooi vast gelegd. Zo puur!

C_estmoi, gaaf idee! Heb je zelf onderste boven gehangen? Zelf zou ik het "spinnenwebje" links weg werken.

chip, deze kan zo aan de muur. Mooie, rustige sfeer. Heb je hem zwart wit geschoten of gemaakt?

Deetjeeuh, mooie kleuren! Alleen vind ik het jammer dat alles net niet scherp is.

DmNqUe, Leuke foto! Tip voor de volgende keer: Probeer het model scherp te houden op de foto en om je horizon recht te houden.

eclair98, dit zou zo een ansichtkaart kunnen zijn! Een paar mooie creatieve randen er om heen met een leuke tekst. Top! Jammer dat de achtergrond "wat rommelig" oogt.

EngeltjeS, ooh dat ben ik zelf *\o/* Bedankt voor alle tips, ideeen en reacties! :D Hier ben ik heel blij mee!

faatxhorse, dit vind ik een hele mooie vuurwerkfoto. Niks op aan te merken.

Fellow, wat een droppie zeg! Leuke foto!

Fennee, leuke foto :) jammer dat je het oog van de zwarte shetlander niet ziet en ik mis wat scherpte.

Fenneeee (hoeveel eeeeeee's ben ik vergeten? :P ) wat een knappe kat zeg. Een heel lief koppie.

Gub, dit doe je wel vaker volgens mij. Een super foto! Niks op aan te merken.

Hanna_94, tof detail foto voor een echte muziekant! Jammer dat de foto stoffig oogt.

HeavensLove, Gave foto! Tip: dit paard heeft een apart bit, daarom zou ik zelf de teugel niet weg werken. Ik zie de teugel nu "weggewerkt" doorlopend langs het lint gaan. Snap je wat ik bedoel?

Iejoorr, aparte, mysterieuze foto! Ben benieuwd naar je volgende inzending!

Irene96, ooh wat onwijs gaaf zeg! Niks aan toe te voegen!

ismy, ooh alweer een mooi plaatje! Alleen zonde van de plek van je logo.

Jessica1998, probeer de volgende keer te denken om je eigen schaduw :) en om het gelige "iets" onder de pony. Wel een mooi "oren naar voren" moment!

JewEmm, een echt gelukkige foto! :D

JilLinda, tof idee zeg! Niks aan toe te voegen.

JNSW, een super geweldige foto :D Ik had ook in je topic gereageerd. Top!

Joey, oehh een speelse kat! Knap vast gelegd.

Joey_Lover, wat een schattig snuitje! De foto is erg overbelicht heb ik het idee. Maar het idee is wel lief!

Kelszz, mooi gespot! Wat is dat aan de rechterkant?

_Kiki_, prachtig plaatje. Kan zo in een blad ;)

kimberly23, dit is een mooi opzetje als kerstkaart of niet? :D Leuke foto!

laurajoy15, WAUW, wat een mooi oog, mooie sfeer en kleur gebruik.

Leonyr, het lijkt wel getekend, heel apart om te zien. Mooie kleuren, de warmte heb je goed vast gelegd.

Lipydo, wat een onwijs gaaf idee! Alleen heb ik het idee dat het water en het gras in het "niets" overloopt in elkaar. Een beetje onrealistisch. Zonde, het lijkt net kroos in een sloot.

lizaa01, top foto :)

lovepaard123, wat een leuke paardjes. Wat was je bedoeling tijdens deze foto?

love_western, zonde dat je foto niet helemaal scherp is...

manonevot, knap paardje! Weinig op aan te merken, alleen ik heb wel het idee dat ik "iets" mis.

marit, leuk idee, alleen vind ik het jammer dat het erg onrealistisch overkomt. Ik denk, als de persoon wat groter was geweest, dat ik het mooier zou vinden.

Marjoow, wow het lijkt wel een vogel/draak! Prachtig geschoten!

MichieldeM, super gave foto!

bonbyou, leuke foto. Zonde dat er niet één punt scherp is.

MyHu, wat een leuke hond. Tip voor de volgende keer: zorg dat er geen takken voor het gezicht zitten ;) de tak lijd mij wat af.

naomi_g1998, jammer dat je lens/camera vies is... Het idee is leuk.

natassja, aparte foto. Een mooi klassiek idee, zonde van het rook in het gezicht van het model.

nefertarie, onwijs mooie foto! :D er gebeurd zoveel in de foto. Hier hou ik van!

Nynke_Mandy, je hebt een mooi moment te pakken. Alleen zie ik een "ruis" over de hele foto. Met wat voor camera heb je deze gemaakt?

Racheel, leuke foto. Mijn tip: een snotje bij het oog van een dier, lijd af. Deze kan je met retouceren "laten verdwijnen".

Revanchess, wat een top foto!

RianneH, mooie close up!

Robin_Riki, prachtig lichtval heb je op de foto. Goed bezig!
Het oog trekt mijn aandacht.

Rozenveld, toffe foto! Volgens mij is de foto nog mooier, als je het oog een andere kleur zou geven.

Sachemlover, een hele lieve foto :)

Sanne_com, mooi detail, super vast gelegd!

showteam, deze foto heb ik iedereen hier in huis laten zien. Fantastisch moment heb je hier vast gelegd!

Sodeletuut, wat een onwijs lieve foto. Een mooie sfeer, feeling heb je hier vast gelegd.

Sokje_6, deze kan je zo in sturen bij een natuurblad. Prachtig!!

Suuszels, wow, het oog laat je prachtig naar voren komen! Heb je de foto "bijgeknipt" of wat heb je anders gedaan? :)

TammyVN, dit plaatje zo zou hier in de woonkamer kunnen hangen. Een plaatje om bij weg te dromen!

Tesseke, de maan heb je heel mooi gefotografeerd! Een heel uniek plaatje.

tinky12, "my little dream" zo zou ik de foto omschrijven. Top plaatje!

XiiaaooNaa, wat heb je vast gelegd? :) Zelf vind ik de foto niet zo heel bijzonder... Jammer.

xLoki, waar heb ik deze foto nog meer gezien?? Echt een heel mooi moment!

xxanoukxx1, wat een kleine foto... Wel een lief moment uitgekozen :)

ymor, oooh wat een prachtige ogen. Die spreken mij echt aan.

Mijn excusses als ik op sommige foto's kort/krachtig reageer. Soms wist ik echt niks meer te zeggen, en soms vind ik het moeilijk om iets op bouwends te zeggen.
Ook heb ik "mijn" lat vrij hoog liggen en vind ik beoordelen dan erg moeilijk, omdat iedereen zijn uiterste best doet om foto's zo mooi mogelijk te maken.
Wie ben ik dan, om de foto "af te kraken" ?

Zo, de lijst ben ik voorbij. Op naar week2!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:25

Ik heb niet de echte namen opgezocht, sorry daarvoor maar daar heb ik even echt geen zin in. Verder vind ik het best moeilijk om commentaar te gaan geven omdat ik zelf nog maar met een mobieltje fotografeer en er geen verstand van hebt dus verwacht er niet veel van.

Agossie, hele mooie gedetailleerde foto! Persoonlijk had ik het mooier gevonden als het een leuker elastiek was, met een strikje of roos of iets dergelijks, of als de twee 'losse lijnen', weet even niet hoe het anders te beschrijven, tegen mekaar zaten. Maar dat kan natuurlijk niet altijd helemaal goed zijn. Verder vind ik het vage knotje aan de rechterkant wat afleiden dus die had ik er af gesneden of de scherpe knot aan de rechterkant gedaan. Ik doe het je in ieder geval niet na!

Ann_Pam, hele gave foto! Ik had het zelf wel leuker gevonden als de hand er helemaal niet of helemaal wel op stond, nu vind ik het stukje hand een beetje storend. Vind het wel heel mooi hoe het sterretje zo scherp is maar sommige 'sprankeltjes' zo vaag. :j

Ash_, deze vind ik persoonlijk wat minder. Het lijkt alsof die door een raam is gemaakt? Vind het vuurwerk ook wat minder mooi, als je een ander soort vuurwerk had gekozen had ik hem denk ik al mooier gevonden. :j Onderin is die ook niet helemaal scherp volgens mij, dat vind ik ook jammer.

Asselruiter, Ik vind hem niet geweldig maar het heeft ook weer iets waardoor ik er toch wel naar blijf kijken. Ik vind dat gaatje er wel echt bij horen! Het is voor mij persoonlijk alleen iets te veel wazig.

Babel, hier op had ik al commentaar gegeven. Vind het een erg mooie foto met een hele fijne sfeer. Eerst vond ik die auto's wel storen maar toen je zei waarom jij ze juist vond passen ben ik er inderdaad ook anders naar gaan kijken. Vind ze nu ook wel er bij horen inderdaad.

Balou_k, die vind ik wel leuk! Ik had zelf alleen een stuk van de lucht weg gedaan want ik vind dat toch wat te veel. Ik vind het ook een beetje jammer dat het oog een heel klein beetje onscherp is want die vind ik bij dit paardje juist zo sprekend.

Bellatrix, jou foto's heb ik op mijn achtergrond van mijn mobiel dus ik ben eigenlijk een klein beetje fan van je! :D Hele gave kleuren en ook leuk dat je zo'n luchtwolkje ziet. Kan er eigenlijk geen commentaar op geven.

binky, het is niet echt mijn stijl, zo'n bewerking. Ik had denk ik liever de originele foto van het beeld gezien en dan de tekst er bij maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Bumblehorse, gave foto! Ik vind de afmetingen alleen wel een beetje klein en de railing vind ik ook een beetje storen. Maar dat had ik volgens mij al gezegd.

calice, weer een geweldige foto! Zo schattig die twee! :D Enige waar ik me aan stoor is Poow haar beentje, die staat er maar half op. Dat vind ik aan de andere kant ook wel weer mooi want anders had je waarschijnlijk twee benen er op gehad en dat vind ik er ook altijd zo raar uitzien. :P

C_estmoi, ik vind hem zelf niet zo. Had het leuker gevonden als er meer detail in zat. Moest ook even kijken wat het was. :P

chip, leuk idee! Ik vind het alleen wel veel tak maar je kan natuurlijk geen takken gaan afzagen voor een foto, haha. Toch vind ik het ook wel weer mooi, beetje alsof je uit een vol bos komt en dan ineens een kudde paarden ziet staan. Dat idee word alleen een beetje verbroken door het hek dus als je die had weggewerkt had ik hem heel gaaf gevonden! :D

Deetjeeuh, ten eerste vind ik je logo mooi, lekker rustig maar ook heel duidelijk. Ik vind persoonlijk sierpijlen mooier voor een vuurwerkfoto maar deze heeft toch ook wel wat... Vind het ook wel leuk dat er rechts onderin wat verdwaalde lichtjes zijn. :j

DmNqUe, jou foto's vind ik ook altijd heel mooi. :j Deze vind ik ook wel grappig omdat er achteraan echt een enorme golf aan komt en je hondje er zo rustig bij zit. := Mooi dat het hondje en dat schuim heel mooi scherp is!

eclair98, ik vind hem niet wauw maar deze heeft ook weer iets waardoor je toch blijft kijken! Vind het wel jammer dat zijn neusje onscherp is. Liefste had ik bij deze de neus en ogen scherp gezien en de oren niet. :)

EngeltjeS, die vind ik echt heel gaaf! Heb er ook geen commentaar op. Heel mooi hoe het paard en het meisje heel erg scherp zijn. Vind hem wel een beetje aangeven hoe wij als mensen een paard van 800 kilo aankunnen.

faatxhorse, zo! Dat vind ik een gave vuurwerkplaat! Mooi scherp en mooi vuurwerk zelf.

Fellow, wat een schattig ding zeg! Vind het alleen jammer dat het paard er achter bijna net zo scherp is als het paard waar het om gaat, nu zit ik naar alle twee de paarden te kijken.

Fennee, ik vind het hek en de weg in deze foto storen. Ook vind ik het jammer dat hij niet helemaal perfect scherp is maar ik vind het idee wel leuk!

Fenneeee, vind het jammer dat je deze in zwart/wit hebt gedaan. Ik denk dat ik hem mooier had gevonden als hij zijn gewone kleur had. :j

Gub, hele leuke foto! Heel leuk meisje en ook leuk gedaan zo van boven!

Hanna_94, vind ik ook heel leuk! Enige minpuntje vind ik dat gouden ding daarachter. Waarschijnlijk hoort het er bij maar ik stoor me er persoonlijk aan, haha. Wel heel gaaf hoe je die punt zo scherp hebt gekregen en dat de letters 'sound box' ook goed zichtbaar zijn!

HeavensLove, mooie portretfoto! Alleen wel jammer dat de rest van zijn manen aan de andere kant zitten maar dat is ook weer iets wat bij het paard hoort dus ook wel weer leuk juist.

Iejoorr, ik kom er niet helemaal uit wat het is eigenlijk. :+ Vind het wel een grappig idee, soort sterretje?

Irene96, heel bijzonder! Vind de kleuren wel leuk maar vind het jammer dat haar nek en schouders wegvallen, maar dat is weer persoonlijk denk ik. :)

ismy, heel leuk idee! Krijg er een beetje een tumblr gevoel bij. :j Vind het wel een beetje storen dat je logo niet in de hoeken staat en dat hij niet optimaal scherp is.

Jessica_1998, vind het een beetje jammer dat het paard niet scherp is. Had liever gezien dat het paard scherp was en de achtergrond ook. Is bedoelt als portretfoto denk ik? Misschien volgende keer paaltjes neer zetten zodat ze los kan en dan zorgen dat ze omhoog kijkt door paardengeluiden of iets dergelijks? Ik vind de houding van het paard en het halstertouw best wel storen namelijk. Persoonlijk had ik ook een iets minder opvallend halster gekozen en twee meter verder gaan staan zodat dat gele ding weg was.

JewEmm, wat een vrolijke foto! Word er gelijk blij van haha! Ik zou de volgende keer wel de camera iets verder wegzetten zodat je handen er ook op staan. Ik zie ook de letters MI op de boom, misschien wel grappig als je er MY van had gemaakt? :P

jilinda, vind het een leuk en schattig idee maar ik snap niet helemaal wat die cirkels ermee te maken hebben?

JNSW, ah wat schattig zeg! Heb er niet echt commentaar op alleen dat ik bij de middelste het logo ergens anders had gezet. :+

Joey, beetje ruis als ik het goed zie maar wel mooie foto! Zo lukte het mij nooit om mijn katten rustig op de foto te zetten. Schattig ook die zwarte vlekjes op zijn neusje! :D

joey_lover, wat een grappig diertje! Ligt die in een broek of is het wat anders? Heb er niet echt commentaar op in ieder geval. :)

Kelszz_, ik vind hem niet echt iets hebben. Is die uit het raam gemaakt? Ik zie onderin allemaal blauwe vlekjes en verder vind ik hem ook niet mooi scherp. Had het leuker gevonden als je je op een sierpijl had gericht of heel veel tegelijk. Nu is het twee boven in de hoek en verder niks.

_Kiki_, heel gaaf! Die kleuren ook! Echt knap hoe je dat hebt gedaan! :D

kimberley23, haha weer zo'n grappig beestje! Vind het wel een beetje zonde van dat grijze stuk er om heen. Aan de andere kant maakt dat het ook weer een mooi geheel...

laurajoy15, mooie detailfoto! Heb er ook geen commentaar op. :)

Leonyr, geweldig zeg! Als je zoiets zo mooi op een foto kan zetten! :D Echt een super gave foto!

Lipydo, als je het niet had verklapt wist ik niet dat het water eigenlijk nep is maar ik vind het alsnog een hele gave foto! Knap dat je het zo kan bewerken en ik vind de wolken er ook echt bij passen.

Lizaa01, heel mooi gedaan! Enige waar ik me aan stoor zijn die twee cirkels aan de rechterkant, wat zijn dat? In ieder geval geslaagde vuurwerkfoto. :j

lovepaard123, leuk idee om het zo schuin te doen maar ik vind het niet helemaal passend. Vind het wel een leuke foto want lijkt echt alsof er twee grapjassen zijn maar de scherpte etc is niet optimaal. Vind het hek en de achtergrond storend en ook dat de paarden een half van hun oor missen.

love_western, jammer dat het hoofd niet helemaal goed scherp is, verder hele leuke foto!

manonnevot, weer een mooie portretfoto. :j Ik stoor me persoonlijk wel aan de neusriem dat het riempje niet goed door de gesp zit maar dat heeft niks met fototechnisch te maken natuurlijk. :P

marit, gaaf gedaan zeg! Enige wat ik minder vind is de hoeveelheid licht die er aan de bovenkant uit komt. Wel een hele leuke foto, krijg hier ook zo'n tumblrgevoel bij. :P

Marjoow, die heb ik al in een fototopic van je voorbij zien komen! Lijkt een beetje op een vlinder/duiveltje! Heel apart maar ook weer een geslaagde vuurwerkfoto!

MichieldeM, gave foto zeg! Heb hier ook geen commentaar op. :)

monbyou, ik vind het heel zonde van de kwaliteit, is namelijk wel een gaaf moment. :j

MyHu, wat een schatje! Had wel de hond iets scherper willen zien.

NatassJa, krijg hier ook weer een tumblr gevoel bij. :Y) Vind het wel zonde dat de rook voor je oog komt maar dat heb je zelf niet in de hand natuurlijk.

Nefertarie, hele mooie foto! Precies goed scherpgesteld wat me toch wel moeilijk lijkt bij deze foto.

Nynke_Mandy, of je moet er een blackfoto van maken of dat zwarte gat wegsnijden. Vind dat heel erg storend. Vind de omgeving sowieso een beetje storend, ook die poetskist(?) onderaan bijvoorbeeld. Verder had die iets scherper gemogen.

Racheel, gave foto! Had wel de ogen wat scherper willen zien.

Revanches, die is mooi zeg! Kleuren van de achtergrond zijn prachtig!

RianneH, hele mooie gedetailleerde foto!

Robin_Rikkie, hele mooie portretfoto! Als je het kan zou ik wel de teugels wegwerken. :j

Rozenveld, die is ook mooi! Mooi scherp en ook mooi precies de helft van het gezicht.

SachemLover, benen hadden iets scherper gemogen en vind de grond waar je paard op staat ook niet prachtig voor een foto. :P Vind hem wel een sprekend hoofdje hebben.

Sanne_com, normaal zou ik me storen aan dat gat maar bij deze foto vind ik het wel passen, zo lijkt het op een ingang van iets en dat is het denk ik ook?

showteam, die vind ik gewoon echt heel grappig! :D Enige puntje waar ik me aan stoor is dat het bordje en daarmee de hapjes aan de onderkant niet helemaal scherp zijn.

Sodeletuut, mooie sprekende foto!

Sokje_6, ik vind hem een beetje saai qua kleuren. Aan de rand er om heen stoor ik me ook. Misschien volgende keer vanaf een ander punt proberen? Zodat je meer kleur er in krijgt?

Suuszels, ik vind hem wel wat hebben! Hij heeft iets waardoor je eventjes blijft kijken. :j

TammyVN, gave foto zeg! Is dat gewoon in Nederland? Ik vind die boom die daar in zijn eentje staat ook wel passend! :j

tesseke, wauw, gaaf gedaan zeg! Dat doe ik je niet na! :D

Tinky12, ooh gave hond is dat! Vind het wel een mooi punt waar je vanuit hebt gefotografeerd.

XiiaaooNaa, mooi zeg, zo'n sterrenhemel! Heb hier ook geen commentaar op.

xLoki, ik vind de ogen heel mooi sprekend in deze foto! Eigenlijk vind ik gewoon de hele foto moi. :Y)

xxanoukxx1, het formaat is een beetje vervelend, verder vind ik er fototechnisch ook niet heel veel aan. Vind het een beetje storend dat er een persoon midden voor het paard staat en dat er een ronde vlek in het midden van de foto zit.

Ymor, hele lieve foto! Volgens mij is die binnen gemaakt en daarvoor vind ik de kwaliteit heel goed! Heb verder geen commentaar. :)

Zo, nu ben ik er ook wel echt klaar mee. :')

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:25

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:35

@EngeltjeS, vuurwerk :)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:39

Het vieze baalde ik ook echt van, maarja witte pony, 24/7 buiten in de modder met wintervacht.
Het onscherpe vind ik ook vervelend, maar dit was nog de scherpste foto.
Pony had ook echt geen zin in fotos, of ogen dicht, of niet kijken, steeds gaan lopen.
Het zakje viel mij trouwens pas op toen ik de fotos aan het bekijken was op de computer.
Los durf ik echt niet aan met haar, ze heeft geen respect voor draad en het is niet mijn eigen pony. Paardengeluidjes heb ik al geprobeerd maar daar reageerde ze amper op.

Even korte soort van antwoord uitlegachtig iets op de mensen die hebben gereageerd op mijn foto.
En ik zal de tips natuurlijk meenemen voor de volgende foto s.