Lara schreef:Vanmiddag heeeerlijk foto's kunnen maken van het allermooiste model ooit(eigen natuurlijk), met mn nieuwe hoofdstel
Ben heel benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XiiaaooNaa schreef:@Agossie, ik vind je compositie inderdaad niet denderend..anders snij je hem uit?
je copright vind ik trouwens wel een beetje de foto verpesten...hou die gewoon rustig.
(en het is 2013 trouwens haha!)
Lara schreef:[ITP] Nieuw hoofdstel en heerlijke avondzon geeft prachtige foto's
Stiekeme spam dan even tussendoor
Een van deze serie wordt mijn week 3(welke ik zelf gemaakt had dan, die waar ik zelf op sta natuurlijk niet
) ben er nog niet helemaal uit welke
Agossie schreef:XiiaaooNaa schreef:@Agossie, ik vind je compositie inderdaad niet denderend..anders snij je hem uit?
je copright vind ik trouwens wel een beetje de foto verpesten...hou die gewoon rustig.
(en het is 2013 trouwens haha!)
De compositie ben ik dus helemaal met je eens. Ik heb diverse manieren geprobeerd uit te snijden, maar dit blijft imo het mooist. Moeilijk uitsnijden. Maar, hij staat niet voor niets op Facebook. Eerlijk, als het een TOP-foto was geweest, zou ik hem niet zomaar openbaar maken, behalve op mijn site. (Ben gewoon een keer flink in de maling genomen en er zijn foto's gejat en commercieel misbruikt, dus erg voorzichtig geworden.)
2012 zag ik inderdaad te laat! Haha!! Hij is echt 6-1-2013 gemaakt!
Mijn copyright blijft mijn copyright. Hij is nou eenmaal zo en ik ga hem niet aanpassen.Normaal zet ik hem dwars door de foto...
Nooor_ schreef:xMayo: Erg mooi scherp, ook een leuke compositie! Alleen is de foto enorm donker (;
Agossie schreef:Maar weer even een samenvatting...
Samenvatting week 2, versie 3:
Ingezonden:
Agossie verzamelt hier
Ash_ verzamelt hier
Blacky
carice
F_Orumster
Iejoorr verzamelt hier
ismy
Jolijnn verzamelt hier
Lara verzamelt hier
_l_amanda_l_
__Lauraa verzamelt hier
Leonyr
Monster_tos verzamelt hier
NatassJa verzamelt hier
Nefertarie
RobinBuck verzamelt hier
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
XiiaaooNaa verzamelt hier
xJitske verzamelt hier
xliisaaverzamelt hier
Nog niet ingezonden:
BlackDancer
brandylove2 verzamelt hier
Gianti verzamelt hier
hazira
Jacobeho
KirstenVosje verzamelt hier
Lipydo
lovey_ou
Lunaeekie verzamelt hier
magda_90 verzamelt hier
Nooor_ verzamelt hier
xMayo
xMayo schreef:Deze foto is van vandaag, haha.
Zat door mijn hurken, maar het gras was nat en het is aan de maas, loopt schuin naar beneden en de hond stond dus een stukje lager. Hoop dat ik het duidelijk uitleg.
XiiaaooNaa schreef:Haha oke, wist ik niet. Dat hij op Facebook staat betekend bij jou dat het een goede foto is?(:
Vervelend die fotojatters...zij denken heel anders over foto's op het internet.
Bedoel met je copyright niet de tekst...maar ik dit geval de kleur...maarja(: