Dat weet ik niet....ik zal duimen dat het bij jou valt en niet bij mij okee?
Gianti
Geplaatst: 18-01-13 11:01
haha, anders kom je hier heen
En dankje!!! (ben er net wel achter gekomen dat ik het klokje buiten heb laten liggen ), hihi hond met staart/zonder staart/ halve staart, alleeen maar een kleeein detail haha, nee je hebt gelijk hoor!
Ik vind hem anders erg netjes Ilona! Prachtig hoor! De rietstengel vind ik ook mooi, alleen iets te centraal.
Gianti
Geplaatst: 18-01-13 20:18
Bellatrix schreef:
Ik vind hem anders erg netjes Ilona! Prachtig hoor! De rietstengel vind ik ook mooi, alleen iets te centraal.
Gelijk in, wou hem het liefst ook wat meer naar links, maar dan kwam er rechts een hele dikke boomstam (dus zwarte streep), maar geef je gelijk en had het zelf ook al!
Marianne, mooie foto, leuk zo dat de ogen nog wat blauw zijn! Ilona, je ziet maar een heel klein beetje ruis op het paard, dus stoort absoluut niet! Gianti, vind hem ook wat te centraal, maar dat weet je al Verder trekt het wel mn aandacht.
Vandaag Photoshop cs6 geïnstalleerd dus even met wat foto's van vandaag gespeelt
Lijnen weg werken lukt me nog niet optimaal. Vind hem zelf net wat te krap genomen...
Peer je bent de 1e die dat ziet Je zegt het zelf dat ie iets krap is... Voor de rest leuke plaat Lijnen wegwerken komt goed
Mijn foto van de dag Ben nog druk aan eht oefenen met mn externe flitser, probeer de juiste verhoudingen te zoeken nog Er zit ruis in de foto, maar goed oefening baart kunst
peer_hvj Ik vind hem erg mooi qua houding, had indd wel wat meer ruimte willen zien aan de onder en bovenkant MarianneV, ook heel erg mooi! Lisaluna, Ik vind hem wel mooi maar persoonlijk pakt de foto mij niet.
Fair heb je er bewust voor gekomen om de schduwkant van die pony te pakken? Ik zie aan de achterkant een mooi zonnetje, waarom heb je de pony niet omgedraaid? Zonde trouwens dat op deze foto de voeten afgesneden zijn
Ja had er bewust voor gekozen, was wat aan het expirimenteren met de zon, en vond dit opzich wel geslaagd en een leuk effect geven Ja dat is inderdaad zonde ;c
Astor
Geplaatst: 19-01-13 17:44
Pagina 20 Channiiiej: Mooie kleuren zittten er op je foto! Jammer dat de eend zo is bijgesneden en ook ik mist wat scherpte in de foto. Tweede foto van die Labrador is een stuk beter! Wat komen zijn ogen er toch mooi uit. Ze springen er echt uit! Gianti: Die eerste Gina Wat een ontzettend gave plaat!! Tweede foto spreekt mij niet zo aan maar Molly kijkt wel super lief! Goof: Nette foto zeg van een schimmel in de sneeuw. Kan toch nog best lastig zijn maar netjes gedaan. Wel had ik liever een ander moment van de galop gezien. Deze beweging is het net niet zeg maar. Voor de rest mooi kwa scherpte etc. Saskiaa_, Heerlijke foto! En de hond heeft een hele mooie blik in zijn ogen. HorsePhoto, Nettte sneeuw foto's heb je gemaakt! Eerste foto is super kwa scherpte, contrast en kleur etc. Jammer van de groene achtergrond. Tweede foto is ook mooi. Alleen ik had zelf persoonlijk de horizon van deze foto recht getrokken met bijvoorbeeld een bewerkingsprogramma. WildWings, Twee fijne platen! Geen commentaar voor de rest hihi. DoxLover, Wat een lekkere zomerse foto! Mooie kleuren en de foto heeft een fijne scherpte. Netjes gedaan!
Pagina 21 MarianneV, Hele mooie plaat! Geen commentaar meis! Ook je tweede plaat is super! Ilona, Jammer dat er geen zon was maar vind het paard er leuk op staan. Hij springt er ook mooi uit zo met die sneeuw. Gianti, Mooie scherpte. Alleen vind hem voor de rest een beetje saai zeg maar. Ik heb er zelf de grootste moeite mee op de natuur 'boeiend' op de foto te zetten Fair, Nette foto. En je tweede foto is ook netjes alleen vind ik de pose van het paard erg saai. Nogal niet oplettend zeg maar! Peer_hvj, Leuke ondeugende foto. Jammer dat de foto zo krap is. LisaLuna, Leuke foto! Ik zou wel proberen om hem mer centraal in het midden te zetten. Want zoals je ziet is er links meer ruimte en recht bijna geen. En erg jammer van de ruis.
Ik heb sinds een week een nieuwe camera, miste de grip enorm gezien het helemaal uit balans was. Heb vanmiddag eigenlijk de grip binnen gekregen maar vandaag nog niet kunnen gebruiken helaas. Foto van stalgenootje van vandaag: