Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:NatassJa schreef:Staat er wel hoor. In de opening
Regeltjes:
- 1 foto per fotograaf
- Noem camera en waar mogelijk instellingen
- Nabewerking mag!
- ZICHTBARE foto svp (dus link tussen IMG tags)
- Na bekendmaking van het nieuwe thema heb je twee weken de tijd om je foto te plaatsen.
Ja, uiteindelijke inzending. Niet dat je maar 1 x mag inzenden en niet je inzending mag veranderen
Ik trek me terug uit deze wedstrijd. Veel plezier/succes er mee
Valanee schreef:Ik ben druk bezig met een bijleespost voorzien van feedback te schrijven! Komt er nog aan
Mijn inzending
Marjoow schreef:![]()
Er staat: 1 foto per fotograaf. Dus, niet 2 fotos. Jij hebt 2 fotos gepost. Kom op, hoe moeilijk is het joh? Regels zijn regels, en die gelden ook voor jou!
Emie99 schreef:Marjoow schreef:![]()
Er staat: 1 foto per fotograaf. Dus, niet 2 fotos. Jij hebt 2 fotos gepost. Kom op, hoe moeilijk is het joh? Regels zijn regels, en die gelden ook voor jou!
Ze heeft toch inplaats de ander deze ingezonden ik zie het probleem niet,
Ik ben het eigenlijk wel eens met lifaya...
Ze heeft toch niet 2 foto's ingezonden en gezegd kies de leukste maar uit, ze heeft gewoon een nieuwe serie gemaakt plaatsvervangend voor de ander. Maar goed.
Emie99 schreef:Marjoow schreef:![]()
Ze heeft toch inplaats de ander deze ingezonden ik zie het probleem niet,
Ik ben het eigenlijk wel eens met lifaya...
Ze heeft toch niet 2 foto's ingezonden en gezegd kies de leukste maar uit, ze heeft gewoon een nieuwe serie gemaakt plaatsvervangend voor de ander. Maar goed.
Marjoow schreef:Als ze nou nog 2 verschillende onderwerpen had, dan had ik het nog begrepen. Maar daarbij, er staat in de regels: 1 foto per fotograaf. Dus dan moet je niet eerst een foto inzenden, en dan vervolgens een nieuwe betere versie van die foto gaan plaatsen. Dat is natuurlijk niet eerlijk![]()
Dan kan ik ook wel komen met een verbeterde versie van mijn drieluik, en die inzenden. Dat is dus gewoon niet de bedoeling