en als ik nou een fotograaf was, maar ik fotografeer voor de lol, en mijn geldboom is nog niet uitgegroeid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jojet schreef:Weet niet of ik het hier goed zet hoor, maar ik heb nu m'n nieuwe camera en heb foto's gemaakt (Nikon D 60). Ik heb de software op m'n computer gezet (windows XP home edition), maar de computer herkent op zich de camera wel, maar kan de gegevens niet overzetten. Heeft iemand een tip om het op te lossen??
Jammer Anouk dat het zo moet goed. In ieder geval bedankt voor al je leuke tips.
Romyv schreef:Jojet schreef:Weet niet of ik het hier goed zet hoor, maar ik heb nu m'n nieuwe camera en heb foto's gemaakt (Nikon D 60). Ik heb de software op m'n computer gezet (windows XP home edition), maar de computer herkent op zich de camera wel, maar kan de gegevens niet overzetten. Heeft iemand een tip om het op te lossen??
Jammer Anouk dat het zo moet goed. In ieder geval bedankt voor al je leuke tips.
ik doe gewoon het DS kaartje in mn pc.. heb de software nooit geinstaleerd op deze PC want het gaat op die manier veeeeel sneller en je kan direct de foto's plaatsen in een zelfgekozen map (via dat programma worden ze op een rare plek verwerkt en dan vind je ze nooit meer terug of je opent ze altijd eerst daarin ipv in CS..)
Als de kaart niet in je PC past, kan je een cartreader halen bij de PC winkel.. is wel makkelijk want dan kan je op die manier bv ook de foto's makkelijk overzetten van je pc naar je laptop ofzo!
SteffiiY schreef:Ok, er staat nu dat de 1000D niet in het magazijn is.
Je kon aanvinken dat je een email kon krijgen als hij weer binnen was, zodra ik de mail krijg plaats ik mijn bestelling denk!
Jojet schreef:imd schreef:Het aantal gigs maakt niets uit voor het lezen of niet hoor.
Nou weet ik nog net zo niet hoor, want al m'n kaartjes die minder zijn leest ie wel en m'n 2 2GB kaartjes weer net niet. Raar toch?
Romyv schreef:Sharon_Jims schreef:Ik zit er aan te denken om ook via Kamera-Express te bestellen ze hebben goeie acties!
Zit alleen nu te twijfelen tussen de Sony A300 en de Canon 450D....
Wat wil je ermee doen!? Wil je echt gaan richten op fotografie of leuke vakantie plaatjes shieten?