Bellatrix: Weinig commentaar, alleen ik zou zelf een duidelijker lettertype gekozen hebben. Het onderste lettertype spreekt me meer aan! Verder netjes gedaan.
HorseGurl13: Mooie bewerking, ook een gave achtergrond. Alleen vind ik het paard er niet echt bij passen die had je wat mooier in de bewerking kunnen bewerken zeg maar.
Rachel_: Je hebt denk ik iets te fanatiek met het druppeltje gewerkt waardoor sommige delen weg vallen kijk maar naar het hoofd van het paard. Staart en Manen heb je mooi gedaan! Lettertype vind ik te wazig.
Liin: Jammer dat je dezelfde achtergrond gebruikt hebt. Voor de rest leuk gedaan ook mooi met die weerspiegeling.
marillion: Ik vind hem werkelijk waar prachtig! Echt heel mooi gedaan! Heerlijk zo die kleuren.
Louisee_; Vind deze bewerking ook erg gaaf! Echt super mooi gedaan!
SIEMxFUNNY: Netjes geknipt etc, maar hij spreekt mij niet echt aan. Vind die dubbelganger niet zo bij de bewerking passen. En probeer hem volgende keer wat groter te maken. De bewerking is er klein nu.
Louisee_ 2: Erg mooi gedaan zeg, erg orgineel ook.
Liin2: Is het niet dezelfde die je eerst had gemaakt?
Maartjevdb: Leuk gedaan, staart had iets mooier uitgeknipt kunnen worden verder netjes hoor.
_Shawny: Orgineel gedaan, vind alleen de kader wat aan de dikke kant en de manen en staart zijn te erg uitgesmeerd/vervaagd.
__Esther__: Mooi gedaan Es, ik zou er wel voor zorgen dat je de lijntjes om het paar heen iets vervaagd zodat het meer echt lijkt. Voor de rest gaaf gedaan!
Nyckle: Netjes, maar vind hem voor de rest niet echt bijzonder.
_Shawny2: Erg mooi gedaan, alleen heb je weer de manen en de staart teveel bewerkt. Erg jammer maar voor de rest mooi!
FuegoAnnii: Leuke vrolijke bewerking, verder geen commentaar.
3line: Netjes, vind hem alleen wat grauw, en de tekst valt ook niet zo erg op.
QualityLover 1: Mooi gedaan met Paint hoor
2: Vind de eerste mooier deze bewerking is erg leeg en de kwaliteit is erg achteruit gegaan.