Hier komt mijn commentaar:
Sodeletuut: De paarden zijn heel erg rafelig, niet recht geknipt zegmaar. Maar dat komt doordat je het met paint doet??? Denk ik. Blijven oefenen, ik vind ze niet zo heel mooi…
X_Marr: Ik vind dat rook onderaan wel mooi, en dat No-No daar dan doorheen gaat. En hij is opzich ook wel mooi uitgeknipt.
Chantal_: Mooie achtergrond! En de lettertype vind ik ook wel mooi erbij staan, en No-No past er mooi in.
Domirenza: Ik vind de lettertyp niet echt mooi staan, en de hoeven zijn niet helemaal goed uitgeknipt. De staart is ook een beetje rafelig, maar verder is ie wel OK.
Sodeletuut: Ze zijn weer niet zo heel mooi uitgeknipt, en een beetje simpel. Je ziet ook nog het groen bij No-No.
X_Marr: Ik vind hem wel mooi. Ik vind het ook mooi, bij de 2e, dat de vleugels doorzichtig zijn en dat je Stoffel nog ziet, erdoorheen
En je hebt ook wel een mooie lettertype gekozen
Chantal_: Stoffel past er mooi in, misschien heb je een béétje teveel schaduw in z’n nek gebruikt. Maar, verder is ie helemaal mooi! En de tekst, hoe moet ik die precies lezen? Later that day I was watching Stoffel. In the last rays of sunlight at. Of moet je het zo lezen: Later that day, in the last rays of sunlight, I was watching at Stoffel..?
Want het is een beetje een gekke volgorde 
Escha: Heel mooi! Ik vind de manen en staart heel mooi geworden, en hij past ook wel in het plaatje, want er zit een beetje een blauwe gloed over hem heen. Vind ik heel mooi. De achtergrond vind ik ook wel mooi.
WiskyBokjes: Hij is wel een beetje simpel, je hebt wel netjes geknipt. En het lijkt net of de staart afgeknipt is, en zijn benen ook 
FunkyMistic: No-No is iets te licht, en je ziet nog groen bij z’n achterbenen en staart. Hij is niet lelijk, maar ook niet helemaal mooi… Blijven oefenen.
Liin: Je hebt netjes geknipt, alleen is z’n linkervoorbeen(dat been wat je niet helemaal ziet zegmaar
) een beetje slordig… en er zit een paarse bloem door z’n achterbeen heen. En het lijkt net of die bloem erachter staat, dus dat ziet er een beetje gek uit 
Sanchowtju: Heel mooi! Ik vind het altijd heel mooi wat voor een effect je over de paarden heen haalt. Alleen Stoffels staart is misschien iets te wazig. En z’n oog is heel lief geworden, heel sprekend ofzo
En Stoffels voorpluk is een beetje raar. Ze passen er allebei wel goed in.
Marjoow: Je hebt Stoffel vacht wel goed aangepast (kleur), alleen er is iets geks… En de hoeven zijn misschien iets te veel uitgeveegd. Ik vind de lettertype niet mooi.
Shakti_goofy: De paarden staan op een rare plek, een plek waar ze niet kunnen staan. Dus ze zweven. En zonde dat No-No door de letters heen zit. Bij Stoffels staart zit nog een beetje groen, en de manen aan de bovenkant zijn een beetje raar. Maar, door het lichte lijntje om ze heen, is het wel weer mooi geworden.
Dat was het!
Groetjes Denise