SSDesign Ik vind hem harstikke mooi geworden!
Jammer van de fries alleen.. aan de andere kant zou het dan erg leeg zijn op die plek.
pegasusje Ik vind hem een beetje simpel.. Wel netjes geknipt! 
Marjoow De tweede vind ik mooier, alleen wat donker maar verder wel mooie sfeer 
sanne_shet 1e Simpel maar wel leuk gedaan! 
2e ook simpel, maar vind hem toch leuker! Omdat die handen de kaars vasthouden, geeft mooi idee. Met tekst vind ik mooier om dat die wat meer gevuld is 
3e Deze vind ik eigenlijk niet echt leuk, vond de andere leuker 
DebbjJ Ook al hoort het bij het idee, de benen zo, vind ik het toch niet erg passen.. Wel leuk dat je ze samen in 1 bewerking hebt gedaan 
Norway_girl Leuk idee! Jammer dat het wat donker en wat onscherp is, verder leuk hoor 
Liin 1e Ook een leuk idee! Vind het wel een msn plaatje ofso 
2e Leuke bewerking
Krijg het idee dat zip de zee in gaat rennen! 
Sanchowtju Erg gaaf! Die schaduw ook super netjes! De paardjes zweven alleen een beetje, en zip had iets meer aangepast mogen aan de achtergrond. Maar zeker mooie sfeer hoor!
Maureenn Heel erg simpel, kan natuurlijk nooit kwaad een mooie blackfoto
_Shawny Leuke bewerking! Had alleen de witte beentjes wat donkerder gemaakt, aangezien er daar veel schaduw is. 
WiskyBokjes 1e Simpel maar leuk
Had alleen ulion wat meer aangepast aan de achtergrond.
2e Vind deze niet zo mooi, de onscherpe achtergrond verpest het idee een beetje 
Louisee_ Ik vind hem mooie sfeer hebben hoor! Alleen niet heel netjes geknipt, maar verder netjes 
Softijs Zwevende zip!
Leuk hoor! Beetje donker alleen..
x_Marr Leuke bewerking, alleen klopt idd de verhouding paard, bos niet helemaal. Verder erg leuk! 
En dat was mijn commentaar