[GAME] NIEUW! Kies je foto en bewerk erop los! Deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannee_

Re: [GAME] NIEUW! Kies je foto en bewerk erop los! Deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 08:52

Halster is ind netjes gedaan!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:46

Hallo hallo,

Wat is het hier anders geworden, maar ik mag vast wel mededelen, dat ik dit toppic veel leuker vind Haha!
Ten 2e wil ik even zeggen, dat ik gewoon ff zin had om een bewerking te maken, dus heb wat in elkaar gevlanst. Het is niet 1 van mijn hoogstepuntjes, maar het is wel lollig......

Afbeelding

Het paard hoort doorzichtig!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 13:45

Norway_girl je moet eerst andere commentaar geven!!
Die van jou: geeft een leuke sfeer, jammer van dat oranje !

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 13:53

sanne_shet schreef:

Waar tover jij die regel vandaan? *LOL* Commentaar geven wordt zeer op prijs gesteld, het is geen verplichting en je mag dit doen wanneer je wilt Lachen

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 14:01

Ik schrok ook al, geloof namelijk niet dat ik ook eerst commentaar gegeven had..

Anoniem

Potverdikkie: Ik vind hem een beetje saai, en het ziet er nep uit Knipoog, het TV kastje lijkt er nl aangeplakt.
SIEMxFUNNY: Niet zo netjes geknipt, maar de kleur past goed bij de achtergrond.
sesiel_ : Ik vind hem mooi! alleen de mond ziet er zo wat vreemd uit omdat het daar zo donker is.
mariskaatjuh: Hij's eigenlijk wel grappig, alleen een beetje apart *LOL*.
sanne_shet: Dat dansen op het ijs is wel leuk hoor Haha!.

Anoniem

Ga zo de rest doen hoor Lachen.
Niemand mij nog gedaan? Schijnheilig

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 14:04

Oww Oepsie, ik dacht altijd dat dat moest! In de oude topics d8 ik dat te begrijpen!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 14:43

Wineds schreef:
sanne_shet schreef:

Waar tover jij die regel vandaan? *LOL* Commentaar geven wordt zeer op prijs gesteld, het is geen verplichting en je mag dit doen wanneer je wilt Lachen

Wouw het wordt hier nog een hele voorstelling. (ik lees altijd netjes de regels door) Clown

Trouwens nog 1 vraagje. Is er limiet wat aantal bewerkingen plaatsen betreft? Of zijn het er standaard 2?

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 14:52

Volgens mij mag je zoveel bewerken als je wilt Haha!
Ik ga morgen ofzo de rest commentaar geven Schijnheilig

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 15:00

Norway_girl schreef:
Trouwens nog 1 vraagje. Is er limiet wat aantal bewerkingen plaatsen betreft? Of zijn het er standaard 2?

Er is geen limiet. Dit om jullie wat meer ruimte te geven en je lekker uit te leven Haha!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 19:55

hoi,
ik heb er nog 1tje bewerkt Clown
Afbeelding
laat maar horen wat jullie ervan vinden Pling
liefs,

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 19:59

Weer een nieuwe af! Dit jkeer van Rulinde!
Nos journaal voor paarden Clown Wahahaha,
Ik heb halster weggewerkt(was voor de tweede keer dat het EEN BEETJE lukte)
Paard gepakt,in andere omgeving geplakt en tekst erbij gezet!

Afbeelding

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:35

wel een grappig idee!!

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:38

Afbeelding

Mijn eerste bewerking ooit Tong uitsteken

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:38

Ow, Ik heb verkeerde kwaliteit gekozen Tong uitsteken

Zo beter denk ik:
Afbeelding

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:55

waarom krijgen jullie het allemaal zo mooi en ikke niet! Ik wil dit ook kunnen!!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 10:06

potverdikkie schreef:
waarom krijgen jullie het allemaal zo mooi en ikke niet! Ik wil dit ook kunnen!!

Oefening baart kunst! Knipoog Ik weet nietw aar je mee bewerkt, maar anders moet je een proefversie downloaden....

FunkyMistiC Ik vond dat korreltje ook wel wat hebben Tong uitsteken

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 10:44

Wow mooie bewerking FunkyMistic

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 12:08

Hier mijn bewerking nr 2

Afbeelding

Helaas ff in mijnalbum, omdat photobucket even niet beschikbaar is, ik load hem daarna wel weer op in Photobucket.

Pagina 1
trustHim Erg leuk gedaan. Ik had hem wel graag wat groter gezien en knippen mag volgende keer wat beter. Gaat de goed kant heen!
Marjoow Ik vind hem erg simpel. Het paard is nu uit zijn fomaat getrokken, wat ik erg jammer vind. Misschien een achtergrond achter de TV? Je 2e en 3e versie vind ik al beter, maar toch nog zeer saai. Waag ja eraan om het 1 en ander in de tv te plaatsen. Haha!
Pienn Erg leuk gedaan! Mooi in andere achtergrond gezet. Ikzelf vind het zwart wit niet zo, maar dat is persoonlijk.
Escha Netjes gedaan. Ik vind de wart wit versie het mooiste. Bij de kleuren versie vind ik de overgang van de zwarte vleugels wat hardt. Verder jammer van dat stukje vleugel onder de buik.
WiskyBokjes Leuk bedacht. Ik stoor me er alleen aan, dat hij zo erg rommelig is. Probeer wat meer orde te houden in je bewerkingen.
Sanchowtju Netjes bewerkt. Alleen jammer dat je nog ziet waar je het halster hebt weggewerkt, bij het paardenhoofd dan. Daar is het nog wat grof vergeleken bij de wash die erover zit.

Pagina 2
potverdikkie Wat een leuk idee! Jammer dat de kwaliteit zo slecht is geworden en de bewerking verder erg saai is. Bij je 2e bewerking vind ik de afstandsbediening te smal. oefen veel met je programma, want met adobe kan je heel erg veel!
SIEMxFUNNY Leuk gedaan die haloween sfeer. Jammer dat het knippen zo hard overkomt. Verder had ik de blauwe waas over het paard weg gelaten en het paard wat donkerder gemaakt.
sesiel_ Ik vind je sfeer fantastisch mooi, maar nu is hij toch te donker. Verder een supper bewerking!
SmeeJ Heel erg gaaf gedaan. Maar toch mist er wat aan. Misschien wat meer op de achtergrond plakken?
potverdikkie Wat een verschil met die andere 2! Je gaat de goede kant heen. Probeer eens wat te knippen! Knipoog
mariskaatjuh Goed dat je een beetje geprobeerd hebt! Het idee is supper, maar de achtergrond vind ik niet zo.De witte rand vind ik wel leuk.
sanne_shet Weer een leuk idee. Knippen is wel slordig, dat had beter gekund. Verder kloppen de verhoudingen niet meer. Jammer...
SmeeJ Erg mooi gedaan. Hij lijkt wel erg veel op die van Escha, jammer. Ik had het paard liever wat donkerder gezien.

Pagina 3
mariskaatjuh Vergeleken met je eerste, vind ik deze erg donker. Ik vind hem ook erg simpel. De kleuren zijn super.
sanne_shet Leuk gedaan. Ik stoor me alleen aan de tekst links onderin. Doet een beetje goedkoop aan zeg maar.
FunkyMistiC Erg mooi gedaan. Knippen is supper. Wel jammer dat het lopende paard niet echt op de stenen staat.

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:28

ja de tekst is indd niet egt mooi gelukt nu ik kijk!

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:43

Afbeelding
de kwaliteit is erg achteruit gegaan..

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:37

Ik ga netjes meedoen =) Leuk thema, ik heb al een ideetje, daarna ga ik netjes commentaar geven op de reeds gemaakte bewerkingen!

sesiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:48

Iedereen bedankt voor 't commentaar, ik denk dat ik dat morgen of zondag ga doen =)

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:09

Klik voor mijn bewerking

TrustHim: Wat een origineel idee! Ik vind het heel goed bij het thema passen. Mag ik weten welk programma je gebruikt voor je bewerkingen?
Marjoow: Leuk gedaan. De verhoudingen kloppen helaas niet helemaal. De foto lijkt wat uitgerokken. De tweede klopt al heel wat beter qua verhoudingen, alleen vind ik het beeld niet mooi uitgeknipt. Welk programma gebruik je? =) (Mijn favoriete vraag.) Je derde vind ik minder vanwege het lettertype dat me niet bepaald aanspreekt (net zoals de positie. Ik zou het gewoon weglaten.)
Pien: Heel goed idee. Jammer dat het paard een foto is. Misschien had je er ook een tekening van kunnen maken (al weet ik niet hoe dat moet.) Mooi bewerkt =)
Escha: Mooie foto. Ben je personalizer op Engelstalige sites of dergelijke? Ik stoor me een beetje aan het vervagen van de vleugels en het uitsteeksel onder de buikstreek. Jammer. Je schaduw is héél goed gedaan (dat kan ik niet =P), ook al lijkt hij mij niet fysisch te kloppen =D
Wiskybokjes: Heel leuk. Ik vind de keuze van het plaatje (de tv: clip-art?) helaas niet zo geslaagd.
Sanchowtju: Mooi. Ik vind het uitstrijken niet zo. Ik zie dit tegenwoordig vaker verschijnen op Amerikaanse sites =)
Potverdikkie: Je hebt alles netjes weggewerkt. De kwaliteit is achteruit gegaan door MijnAlbum, neem ik aan =) Ik moest even kijken wat het paard nu daadwerkelijk apporteerde ... Leuk idee wel =D
SiemxFunny: Je had niet zoveel tijd, dus ik ben benieuwd naar wat je maakt als je die tijd wel hebt. De achtergrond had ik niet gekozen, deze is pixelachtig =( Stoute pixels.
Sesiel: Ik kan hier niet zoveel over zeggen. Ik vind hem te donker om te beoordelen.
Smeej: Schitterend werk. Origineel en kunstzinnig. De achtergrond had ik anders gedaan, 'onrealistischer' en kleurrijker.
Potverdikkie 2: Simpel, en met standaardbrushes gedaan? Deze vind ik niet zo goed =(
Mariskaatjuh: Leuk van die stoornissen, helaas herhalen de patronen zich niet vloeiend, je ziet elke keer een stukje beginnen en eindigen, snap je me?
Sanne Shet: Heel grappig. Het lettertype had ik weggelaten, en zowel de persoon als het paard moeten (om de verhoudingen te doen kloppen) volgens mij beiden kleiner. En de belichting had je misschien wat kunnen aanpassen.
Smeej 2: Spijtig van de vervagende vleugels. Ik vind de achtergrond mooi gekozen.
Norway Girl: Ik vind het heel jammer dat het 'monstertje' overheerst, en het paard niet, ook al is dat de bedoeling.
Mariskaatjuh 2: Te donker =(
Sanne Shet 2: Het lettertype had ik niet op een witte achtergrond geplakt.
FunkyMistic: Voor een eerste bewerking mooi gemaakt. Probeer niet te veel te knippen met een grote brush of dergelijke, maar doe eerst de grote stukken en verklein daarna je brush of selectievlak.
Norway Girl 2: Ik had het hoofd weggelaten. Netjes geknipt (buiten de hoefjes, maar daar heb ik ook problemen mee ...)
Liin: Ik ben niet zo voor abstracte achtergronden =(