Ik begin zo met mijn creaties(s). Maar voordat ik begin moet ik tóch echt even kwijt, wat betreft het commentaar over Indeed... Ik vind m écht Ü-BER cool!! Zeer origineel en heel goed afgewerkt.
Ik zag pas achteraf de witte puntjes bij de voorlok maar die krijg ik niet meer weg zonder heel de afbeelding te vern***en dus gelieve hier even niet op te letten
Like_peres: heel gaaf, nog mooier als het halster weggewerkt was en de pony in tint aangepast aan de achtergrond. Lettertype vind ik juist mooi zo.
Shalimar: niet echt origineel en ook qua uitvoering niet wat ik van jou gewend ben Wat vlekkerig en streperig en de tint vind ik niet echt mooi. Sorry, vind het een misser voor jouw doen.
Pagina 1 Eve_lien Leuke bewerking. Afwerking had idd beter gekund. Verder mis ik wel wat aan de bewerking. Het gras rechtsboven vind ik een beetje saai. PrinceAmos Leuke bewerking. Knippen had beter gekund. Ik zie nog veel zitten bij de onderkin. De manen vind ik slecht gedaan, wel een leuk ideé. Verder mag het lettertype van mij wat meer opvallen. Softijs Hele mooie bewerking! Netjes hoor. Ik vind het wel jammer dat de pony wat te donker is, waardoor het oog slecht zichtbaar is. Het lettertype had wat meer op mogen vallen en ik vind de tekst en de pony iets te veel op elkaar gepropt zitten. Verder erg netjes! Lauraapje Ik vind hem veel te druk. Ik denk dat je iets te fanatiek geweest bent? Hihi zo begint het hoor! Knippen had beter gemogen. De tekst staat door elkaar heen, jammer. Verder had ik het ruitjesfilter weggelaten. Ja bent goed op weg! WiskyBokjes Tja alle waarde naar zijn werk! Hij ziet er erg goed uit! Het kader lijkt wel wat rommelig en Wisky is wat hakkelig geknipt. Verder niets op aan te merken. Edda Leuk detail de salamander. Ik vind het alleen jammer dat hij zo "onafgemaakt" lijkt. Ik ben beter van je gewend Dat de pony donker is vind ik juist wel mooi. xNatas Erg netjes gedaan! De oren zijn wat slordig geknipt en af en toe zie ik wat hakkelige datails in het knipwerk. Verder wel 1 van de beter bewerkingen van je! Rosannee_ Leuk gedaan. Knippen had beter gemogen en de borst is wat raar? Het lettertype past niet echt lekker en had meer op mogen vallen. domirenza Erg saai als ik het zo zeggen mag. Knippen had beter gemogen en het lettertype/tekst past niet echt lekker. Ik mis hier echt wat aan. Urielle Wat een geweldig ideé! Heel erg origineel. Het lijnenwerk om Wisky heen had beter gemogen en de tekst past niet lekker. Wisky onderin had weg mogen blijven, dat had misschien meer rust gegeven? ga zo door! Like_peres Wel leuk bedacht. Jammer dat de kleur van het halster zo afsteekt naast de oranje tinten. De vlinder zijn een leuk detail, maar hadden meer in de achtergrond mogen wegvallen. Het lettertype mag wat meer opvalen. Verder erg netjes!
Pagina 2 Sanchowtju Tja heel erg mooi, netjes, etc, maar ik vind het iets te overdreven. Wiskys hoofd lijkt wat streperig. Jammer ook dat het onderste deel van Wiskys linkervleugel weg valt onder het kader. ga zo door! Christeltjuh Heel erg origineel! leuk detail om de naam van Wisky in de achtergrond op te nemen. Knippen mag beter en het halstertouw is wat onnodig. _joellover_ Fijne sveer! Heel mooi en rustig. Jammer dat het een beetje rommelig is. De tekst staat scheef en dat is jammer. Wisky had meer van de onderste rand mogen staan en ik mis een kader. Ga zo door! Lieske_ WOW mijn ogen! wat een leuk ideé! Het lettertype past niet echt lekker vind ik. Verder kan ik eigenlijk weinig commentaar geven Lauraapje Hé een blackphoto! Grappig. De manen zijn erg raar en ik vind de palmen door Wisky niet echt mooi tot hun recht komen. Ik mis een kader en had de tekst graag helemaal op de bewerking gezien.
Ben terug van vakantie Hier commentaar Geen thema: @ Nat: Wel leuke bewerking, vind m na mijn mening wat te donker en te wazig!
Thema: @ Anne_87: Leuke bewerking, alleen had voor ander achtergrond gekozen @ Shalimar: Leuk Alleen typfout Jij hebt WHisky en het is Wisky @ Like_Peres: Leuke bewerking leuk ook die manen, alleen vind achtergrond niet echt met wilde westen te maken hebben @ Urielle: Mooie bewerking!! Geen commentaar verder @ PrinceAmos: Leuke bewerking, alleen vind beetje druk en had de naam Wisky iets groter gedaan en tekst onder aan weg gelaten @ Norway_girl: Mooie bewerking, maar vind niet echt met het thema te maken hebben @ xNatas: Ik vind wisky alleen beetje ja raar opgepropt... verder mooie achtergrond