Wiskybokjes; Best mooie bewerking, jammer van het mindere knipwerk, en ik had Sancho iets verder naar de rand geplaatst en het kader gelijk gedaan, dus niet boven en onder 2 pixels minder dan aan de zijkant oid

Pasamba; Mooi bewerking, alleen naar mijn idee iets te wazig op Sancho zn hals. Verder past alles perfect bij elkaar, en dat lettertype;

Kim4Bibi; Heel mooi! Jammer dat je nog een heel klein beetje ziet dat 't erop is geplakt, maar je moet er maar net op letten hoor!

Lieske_; Naar mijn idee een ietwat saaie bewerking, alleen dat zwart. Opzich wel leuk met dat randje om de tekst & Sancho, knipwerk kan alleen wel wat beter

Liin; Zonde dat het zo'n kleine bewerking is, volgens mij wel netjes geknipt, alleen stoort de boom op de achtergrond mij, en vind ik dat gele "in love" er niet bij passen, doe het dan maar in hetzelfde lettertype & dezelfde kleur als "Sancho"

Edda; Wów! Is dat écht dezelfde Sancho als de foto? Súpér!

PrinceAmos; Sorry, leuk idee, maar ik vind het echt geen mooie bewerking, en dat halve halster vind ik een beetje vreemd, moet het een beugel voorstellen ofzo?

Shalimar; Mooie bewerking, halster is netjes weggewerkt, de manen vind ik iets minder mooi gedaan, verder vind ik de achtergrondkleur er wel bij passen, maar de achtergrond zelf vind ík minder mooi, maar dat is natuurlijk jou eigen keus

Janique; Waaauuuww! Mooie bewerking! Alleen vind ik de onderlip iets te donker, en het oog is super, alleen als ik toch ga kijken, vind ik 'm toch te "nep". Maar dat zal wel aan mij liggen

Talietjuh; De achtergrond vind ik te opvallend, de manen van Sancho ook te "rommelig" en ik vind de kwaliteit niet zo mooi, wel netjes geknipt!

Domirenza; Redelijke bewerking, alleen vind ik het bij Sancho zn borst een beetje raar, en bij de schoft is het niet helemaal nietjes geknipt. Een naam en kadertje zou de bewerking al wat meer "af" hebben gemaakt

x_Marr; Mooie bewerking hoor, en voor de 1e keer een halster weggewerkt vind ik het helemaal niet slecht! Als je er echt naar gaat kijken zie je het wel, maar even met een blik is het echt niet te zien

Sanchowtju; Wauw!

Softijs; Mooie achtergrond, jammer dat je er geen kadertje om gedaan hebt, leek mij net iets mooier. Sancho vind ik te licht voor de achtergrond alleen, verder wel mooi.
GwoonMandy; Super!