[GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 57.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 57.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:22

Hier is mijn hele lijst met commentaar op jullie bewerkingen Haha!
Wiskybokjes; Best mooie bewerking, jammer van het mindere knipwerk, en ik had Sancho iets verder naar de rand geplaatst en het kader gelijk gedaan, dus niet boven en onder 2 pixels minder dan aan de zijkant oid Knipoog En de tekst vind ik zelf een beetje "pixelig". Het kader past wél goed bij het halster.
Pasamba; Mooi bewerking, alleen naar mijn idee iets te wazig op Sancho zn hals. Verder past alles perfect bij elkaar, en dat lettertype; Kwijl
Kim4Bibi; Heel mooi! Jammer dat je nog een heel klein beetje ziet dat 't erop is geplakt, maar je moet er maar net op letten hoor! Knipoog Alleen dat witte randje onder Sancho zn hals is jammer..
Lieske_; Naar mijn idee een ietwat saaie bewerking, alleen dat zwart. Opzich wel leuk met dat randje om de tekst & Sancho, knipwerk kan alleen wel wat beter Knipoog Ohja, Darknes = Darkness Knipoog
Liin; Zonde dat het zo'n kleine bewerking is, volgens mij wel netjes geknipt, alleen stoort de boom op de achtergrond mij, en vind ik dat gele "in love" er niet bij passen, doe het dan maar in hetzelfde lettertype & dezelfde kleur als "Sancho" Knipoog
Edda; Wów! Is dat écht dezelfde Sancho als de foto? Súpér! OK dan!
PrinceAmos; Sorry, leuk idee, maar ik vind het echt geen mooie bewerking, en dat halve halster vind ik een beetje vreemd, moet het een beugel voorstellen ofzo? Nagelbijten / Gniffelen Maar volgende keer kan je denk ik ook iets meer tijd besteden aan het wegwerken, de sigaret in Sacho zn mondhoek zit dr wel netjes in Lachen
Shalimar; Mooie bewerking, halster is netjes weggewerkt, de manen vind ik iets minder mooi gedaan, verder vind ik de achtergrondkleur er wel bij passen, maar de achtergrond zelf vind ík minder mooi, maar dat is natuurlijk jou eigen keus Pling
Janique; Waaauuuww! Mooie bewerking! Alleen vind ik de onderlip iets te donker, en het oog is super, alleen als ik toch ga kijken, vind ik 'm toch te "nep". Maar dat zal wel aan mij liggen Knipoog Heel knap gedaan hoor! OK dan!
Talietjuh; De achtergrond vind ik te opvallend, de manen van Sancho ook te "rommelig" en ik vind de kwaliteit niet zo mooi, wel netjes geknipt! Lachen
Domirenza; Redelijke bewerking, alleen vind ik het bij Sancho zn borst een beetje raar, en bij de schoft is het niet helemaal nietjes geknipt. Een naam en kadertje zou de bewerking al wat meer "af" hebben gemaakt Knipoog
x_Marr; Mooie bewerking hoor, en voor de 1e keer een halster weggewerkt vind ik het helemaal niet slecht! Als je er echt naar gaat kijken zie je het wel, maar even met een blik is het echt niet te zien Lachen The beautiful angel had wel ietsje groter gemogen, en die brush erbij vind ik OK dan! (Waar heb je die vandaan? Bloos ) Verder is het best netjes uitgeknipt Lachen
Sanchowtju; Wauw! OK dan! Super gedaan hoor! Alleen is het lichaam niet ietwat grijzer dan Sancho zn hoofjde?
Softijs; Mooie achtergrond, jammer dat je er geen kadertje om gedaan hebt, leek mij net iets mooier. Sancho vind ik te licht voor de achtergrond alleen, verder wel mooi.
GwoonMandy; Super! OK dan! Mooie bewerking, halshouding vind ik heel gaaf gedaan! Halster is heel netjes weggewerkt, Sancho mocht alleen iets lichter, verder geen commentaar Dromen

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:40

GwoonMandy: Wauw, die is gaaf zeg, wat een super leuk idee ook en dan dat bordje, geweldig Haha! Die achtergrond vind ook erg mooi.
En die halshouding, hoe heb je dat gedaan zeg Wow! Het enige is dat Sancho wat donker is, maar de achtergrond is waar hij 'staat' ook donker,
dus wat dat betreft klopt t eigelijk wel zo Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:46

sanshowtjeik vind hem heel mooi echt romantisch, mooi geknipt en moie kleuren
softijs hij mag wel wat spectaculairder, wel hele mooie achtergrond
gwoonmandyprachtig gewoon echt heel mooi gedaan

GwoonMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:01

Sanchowtju schreef:
GwoonMandy: Wauw, die is gaaf zeg, wat een super leuk idee ook en dan dat bordje, geweldig Haha! Die achtergrond vind ook erg mooi.
En die halshouding, hoe heb je dat gedaan zeg Wow! Het enige is dat Sancho wat donker is, maar de achtergrond is waar hij 'staat' ook donker,
dus wat dat betreft klopt t eigelijk wel zo Knipoog

Halshouding: beetje knippen en plakken en de graden veranderen van de geknipte stukjes, op het juiste punt plakken en de achtergrond weer in orde maken.

Wow, wat een chaotische uitleg. Tong uitsteken

GwoonMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:20

Noah2006 schreef:
Jeetje wat knap gedaan allemaal zeg!! Met welk programma doen jullie dat nou? Ik heb daar dus de ballen verstand van heh Haha!

Ik werk met Paint Shop Pro 7, maar weet niet wat de rest doet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:25

Afbeelding
Bewerking is heel erg achteruit gegaan na het uploaden Scheve mond

GwoonMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:26

Mijn commentaar dan maar:

Shalimar: Halster mooi weggewerkt, manen komen een beetje 'nep' over van de onderkant, bovenkant wel mooi verlengd. Achtergrond vind ik wat saai.
Janique: Mooie combinatie achtergrond + het bewerkte paard, halster vind k wat minder weggewerkt.. wat weinig details in het weggewerkte stuk. Letters passen er ook mooi bij.
Amburtjoz: In principe wat saai, paard op achtergrond 'geplakt'. Letters vind ik wat aan de kleine kant en zijn wat te rond en speels voor de achtergrond.
Talietjuh: Onduidelijk geheel. De manen zijn 'nep' verlengd. Misschien wat duidelijker te beoordelen als het wat plaatje duidelijker is.
Domirenza: Zelfde commentaar als Amburtjoz, vind het jammer dat er weinig mee is gedaan, behalve de achtergrond. Het licht van de zon komt niet overeen met de schaduwen op het paard. Het knippen kan ook nog iets beter. (Misschien een tip: Ik zelf doe een zachte lijn eromheen, met een lage dichtheid. Zodat de scherpe lijnen minder opvallen, dus het netter geknipt lijkt.)
X_Marr: Leuke bewerking, halster zeer mooi weggewerkt! Het plaatje 'klopt', gaaf idee! Lachen
Sanchowtju: In 1 woord: Prachtig! Misschien had je alleen aan de onderkant van de kaak van het paard nog wat grijze schaduw kunnen aanbrengen. In dezelfde kleur als de flanken en bij de schouder. Het opspattende water vind ik bij de dolfijnen mooier dan bij de orca.. Bij de dolfijnen heb je meer detail aangebracht. Niet dat ik dit zelf kan overtreffen, want het is écht geweldig mooi, maar hier wat kleine verbeterpuntjes. Bloos
Softijs: Het kleur van het paard komt niet echt overeen met de achtergrond. Zoals volgens mij al eerder is gezegd had je het paard beter een oranje/rode gloed kunnen geven. Halster mooi weggewerkt en de letters passen bij de achtergrond.

Ik kan misschien in bepaalde ogen onaardig overkomen, maar zo bedoel ik het totáál niet Lachen
Geef mijn mening, en probeer dingend duidelijk aan te geven zodat je weet waar je de volgende keer aan kan werken.

Gr.
Mandy

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:24

Mijn bewerking:

Afbeelding

Wiskybokjes: Achtergrond is erg wazig, niet echt netjes geknipt. En de lettertype is onduidelijk.

Pasamba: Leuk, alleen beetje wazig

Kim4bibi: Leuk, alleen niet mooi afgewerkt bij de nek

Lieske: Beetje saai, Niet zo netjes geknipt, en het woord verkeerd gespeld.

Liin: Leuk.

Edda: Zie niet echt dat hetzelfde paard is, wel mooi gedaan.

Shalimar: Beetje saai, wel netjes geknipt en mooie manen.

Janique: Gaaf!

Amburtjoz: Leuk hoor

Talietjuh: Achtergrond is onduidelijk tever uitgerekt. Manen zijn een beetje nep en erg pixelig in het geheel.

Domirenza: Leuk, alleen beetje saai. Wel mooie achtergrond.

x_marr: Netjes, leuke achtergrond

Sanchowtju: Héél mooi!

Softijs: Leuk alleen paars is téveel overbelicht

Gwoonmandy: Leuk, alleen best donker.

SmeeJ: Leuk, vind alleen die gloed eroverheen niet zo leuk.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:29

@ Smeej: Ik vind de manen een beetje nep... Wel leuke achtergrondmaar beeste simpel..

@ xNatas: Vind de bewerking leuk, alleen had ik Sancho neit zo licht gemaakt, Sancho komt zo niet echt naar voren, alleen de naam komt naar voren.

xNatas over dat de achtergrond wazig is ligt dan denk ik aan jou want bij mij is die juist helemaal niet wazig.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:35

SmeeJ : Echt een hele mooie achtergrond, hou ik wel van Ja De manen had je iets zorgvuldiger kunnen doen, ziet er nu uit als een "plak", ook de ondertitel begrijp ik niet helemaal aangezien de bewerking juist veel rust uitstraald. Verder heel mooi, en netjes geknipt.

xNatas : Ik vind het dan wel weer mooi dat je Sancho zo licht hebt gemaakt, vormt zo een geheel met de duinen, maar ik had het paard alleen neit doorzichtig gemaakt, dat vind ik echt zonde bij deze bewerking. Verder had onderkant kaak/hals wat netter geknipt kunnen worden, aangezien je het halster wel geweldig hebt uitgeknipt!

Jamila_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:06

Wauw, eindelijk klaar.. Ik ben blij dat ik eindelijk mijn bewerking hier kan posten..
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:16

xnatas :
mooie bewerking maar jammer dat de onderkant van sancho doorloopt met de zee! voor de rest wel mooi uitgeknipt en het wazige vind ik wel iets hebben.

jamila-f:
mooi ik wou dat ik die letters zo kon doen met mijn programma, aleen de manen vind ik niet zo mooi uitgesneden, voor de rest echt een heel mooie foto

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:27

Afbeelding

ik had heel weinig inspiratie..
dus is dit eruit gekomen..

Jamila_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:36

WiskyBokjes: Leuk gedaan! Maar het lettertype vind ik iets minder. Mooi uitgeknipt en leuke achtergrond
Pasamba: Mooi! Alleen zo ik hem niet zo wazig maken. Lettertype vind ik er mooi bijgekozen net als de achtergrond.
Kim4Bibi: Mooi, een heel special effect door het zwart wit.
Lieske_ : Leuke bewerking, maar nog een beetje oefenen op knippen. En het zinnetje klopt ook niet helemaal. Het moet Darkness zijn.
Liin : Leuk idée! Ook met dat andere paard erbij, spijtig dat hij zo troebel word als je hem vergroot.
Edda : Leuk geworden zeg! Het hoofd is ook mooi erop gezet,
PrinceAmos: Ik vind het niet zo goed gelukt, het idee was wel leuk. Ik vind de manen er redelijke ‘fake’ uitzien. Het halster is maar half weggewerkt, En die sigaret vind ik ook wat raar is het totaalbeeld.
Shalimar: Ik vind hem mooi geworden, ik vind de manen nog goed gelukt, allee het stukje bij de schoft wat minder. De achtergrond vind ik ook mooi gekozen.
Janique: Mooie bewerking, achtergrond is goed uitgekozen, mooi lettertype. Mijn enige minpuntje is dat het oog er nep uitziet. Voor de rest geen commentaar.
Amburtjoz : Ik stem in met jouw eigen commentaar.
Talietjuh : Het eerste wat mij opvalt zijn de manen. Ik vind het er nep uitzien, het lijkt net een tapijtje ofzo. Ook spijtig dat de achtergrond + paard zo wazig zijn.
domirenza : Hij is redelijk saai, maar toch heeft hij iets special. De borst heeft ook wel iets raars..
x_Marr: Ik vind hem mooi! Je ziet wel op sommige plekken dat het halster is weggewerkt, maar het valt alleen op als je erg aandachtig kijkt. Lettertype is erg mooi gekozen, ook dat engelachtige vind ik goed gekozen.
Sanchowtju: Ik vind het een mooie bewerking. Alleen lijkt het erop dat het hoofd iets te klein is voor zijn lichaam. Lettertype vind ik ook goed gekozen, en een prachtige achtergrond.
Softijs: Leuk, maar het paard is te overbelicht. Ook zijn de manen aan de onderkant bijna recht geknipt lijkt me.
GwoonMandy: Leuk idée, ik vind hem mooi geworden, alleen had ik het paard iets meer in de kijker gezet.
SmeeJ: Mooi! Alleen vind ik het tekstje er niet bijpassen. Het geheel straalt vrede en rust uit.
xNatas: Leuk, maar het paard had niet doorzichtig mogen zijn, voor de rest geen commentaar.
femke_harley: Gewoon, maar toch nog leuk.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:14

Jamila_F: Leuke bewerking Haha! De hoorn vind ik beetje hetzelfde als eht paard, misschien kon je betr andere kleur geven Knipoog

Femke_Harley: Mooi! Lachen Mooie achtergrond, die close ups zijn ook leuk! Lettertype past er mooi bij

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:30

SmeeJ: Ik vind m erg mooi, vooral de achtergrond, die is echt prachtig. Wel gaaf die lange manen, maar ze lijken wel een beetje nep zo, dat is jammer.
Ook zit er over Sancho een paars-achtige gloed, terwijl de achtergrond heel geel is, het was denk ik mooier geweest als Sancho dan ook een gele gloed over zich had.
Lettertype vind ik heel mooi, maar had misschien iets groter gekunt.
xNatas: Leuke bewerking, het vormt een mooi geheel en je hebt ook netjes geknipt, alleen ik had de randen misschien wel wat verzacht.
Ook vind ik het wat minder dat je Sancho doorzichtig hebt gemaakt. Maar vind t niet heel storend Knipoog
Jamila_F: Heel mooi! Halster heb je heel netjes weggewerkt, ook het uitknippen is erg netjes gedaan, alleen die puntjes van de manen vind ik niet zo.
Wel mooie achtergrond en lettertype vind ik ook heel leuk. Wel grappig dat veel mensen van Sancho iet sprookjesachtigs/magisch maken,
vind dat zelf ook erg leuk Knipoog De hoorn past mooi bij Sancho.
femke_harley: Leuk, mooie achtergrond met die felgekleurde tulpen, dat rode randje om de tekst past er goed bij.
Jammer dat Sancho niet een rood halster omhad, dat had mooi bij het geheel gepast Knipoog Die vierkantjes aan de rechterkant zijn ook grappig. Je hebt ook netjes geknipt.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:31

Afbeelding
Eigen commentaar: Er zitten op de achtergrond een paar wazige vlekken die ik niet weg kreeg, gelukkig vallen ze niet heel erg op!

Binnenkort mijn commentaar op de andere bewerkingen Knipoog

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:16

Mijn bijdrage Lachen
Afbeelding
Iemand tips voor hoe ik de manen anders kan doen? Lachen

Commentaar ga ik zo mee beginnen, eerst even een tosti Schijnheilig

GwoonMandy schreef:
Noah2006 schreef:
Jeetje wat knap gedaan allemaal zeg!! Met welk programma doen jullie dat nou? Ik heb daar dus de ballen verstand van heh Haha!

Ik werk met Paint Shop Pro 7, maar weet niet wat de rest doet Haha!

Ik gebruik photofiltre Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:29

Wiifke"Leuk! Haha! alleen vin de achtergrond een beetje druk...

Colorado: Wel mooi alleen ziet er beetje simpel uit, wel mooi lettertpen!!

Jamila_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:18

Wiifke: Leuke bewerking, alleen vind ik er iets te veel achtergrond bijstaan..
Colorado: Leuke bewerking, ook leuke tekst. Hij is inderdaad erg simpel, maar ik stoor er me niet echt aan.

PrinceAmos

Re: [GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 57.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:20

Waarom staat er :
[GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, rond 57

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:23

Dat vroeg ik me ook al af Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 12:32

Dat is nieuw, nadere info volgt nog. Knipoog

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:45

Mijn eerste "echte fotobewerking", ben er eigenlijk best tevreden over Lachen.
Reactie's op anderen komen zo Knipoog!

Afbeelding

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:04

WiskyBokjes: Leuk maar alleen vind ik het jammer dat het geheel wat korrelig is )
Pasamba: Mooi Lachen, alleen vind ik het jammer dat de manen zo in een puntje lopen
Kim4Bibi: Erg mooi, lekker neutraal, valt niet op dat Sancho erbij is geplakt, super!
Lieske_ : Leuke bewerking, vind m persoonlijk wat saai en tja, je zinnetje klopt niet helemaal, maar dat is al gezegd!
Liin : Leuk Haha!! jammer dat ie zo klein is!
Edda : Heel mooi, alleen toch vind ik m wat nep ogen!
PrinceAmos: Niet mijn smaak en vrij nep, niet echt mooi geknipt enz!
Shalimar: Mooi totaalplaatje lekker rustige achtergrond!
Janique: Hele mooie bewerking ook vrij simpel, daar hou ik wel van Lachen
Amburtjoz : Heb niks toe te voegen aan jou eigen commentaar
Talietjuh : De manen vind ik erg nep, niet echt mooi. De achtergrond is ook wat druk en het is ook jammer dat het niet meer zo helder is allemaal!
domirenza : Leuk, maar toch wel wat saai, op de één of andere manier doet deze plaat mij wel iets Ja
x_Marr: Mooi! Alleen jammer dat je toch wel iets kan zien dat het halster is weggewerkt!
Sanchowtju: Heel leuk, alleen wat je zelf al zegt het is niet precies in verhouding Lachen.
Softijs: Niet echt mijn smaak en t paard is ook wel erg licht, maar verder wel leuk!
GwoonMandy: Heel leuk idee, jammer dat het paard niet zo erg meer opvalt doordat het toch iets donker is geworden.
SmeeJ: Mooi! Tekstje is wat vreemd gekozen op zo’n rustige achtergrond, ook vind ik het blauwige licht wat er op het paard valt niet heel erg mooi.
xNatas: Leuk, alleen het paard valt doordat het doorzichtig is een beetje weg in de achtergrond Lachen.
Jamila_F: Leuk, alleen niet echt mijn smaak Lachen
femke_harley: Leuk, verder eigenlijk niets op aan te merken!
Wifke: erg leuk maar de achtergrond trekt je aandacht meer als het paard zelf, jammer!
Colorado: Leuk, simpel maar leuk Haha!