Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 56.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 56.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:12

@bengelpiet: mooi gedaan.Jammer van het stukje in het halster. Sommige stukjes minder mooi uitgeknipt.

@houvanponies: het is de bedoeling dat je alle bewerkingen van commentaar voorziet,en niet alleen de laatste. Haha!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:13

Tinkerloos:
Erg netjes Savasj uitgeknipt, halster ook keurig weggewerkt,
ik vind hem alleen nogal saai.

rosannee_ :
Mooie achtergrond, mooie teksten+lettertypes, alleen jammer dat savasj zo donker is dat je bij ze hoofd z'n oog enzo niet meer goed ziet.

femke_harley:
Mooie achtergrond, netjes geknipt, vind alleen het lettertype er niet bij passen.

bengelpiet:
Mooie achtergrond, knippen had nog iets netter gekund, bijvoorbeeld door met het druppeltje er langs te gaan.
Ik vind 2 keer 'Savasj' ook niet mooi, 1 keer was leuk geweest, in een andere kleur, en de strepen hadden iets lichter gemogen. Knipoog

@Tinkerloos; misschien taxeert ze de rest straks?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 12:01

@ Shalimar;
Vind hem gaaf.. Pling
Alleen het lettertype zou ik anders doen de volgende keer Knipoog
@ WiskyBokjes
Ik zou de volgende keer een ander lettertype nemen ook Ja.
Het uitknippen is wat 'hoekig' en soms zie ik nog wat wit Knipoog
@ PrinceAmos
De achtergrond vind ik super Pling
Die hartjes vind ik een beetje overbodig & ik vind de kont van Savasj een beetje raar uit komen Knipoog
@ janique
Mooi! Ik kan maar 1 ding vinden, een stukje wit om het oor van Savasj.
Mooi lettertype trouwens Gaaaap.
@ fladdelover
Vind het halster beetje vaag? Verder wel leuk idee Pling
@ smeetjoew
Leuk idee, onder de hals ist beetje raar uitgesneden x).
@ x_Marr
Wha, mooie achtergrond!
@ SmeeJ
Mooi Lovers
@ Tinkerloos
Niks op aan te merken Pling
@ Rosannee_
't stukje onder dat halster, maar dan ben ik zelf ook vergeten zie ik xD
@ femke_harley
Ik zou het hartje er niet op gedaan hebben.. Lachen verder vind ik hem erg mooi Pling
@ bengelpiet
Ik had andere kleur lettertype gekozen.. Lachen en soms vergeet je idd een stukje weg te knippen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:43

Afbeelding

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:55

Tinkerloos schreef:
@bengelpiet: mooi gedaan.Jammer van het stukje in het halster. Sommige stukjes minder mooi uitgeknipt.

@houvanponies: het is de bedoeling dat je alle bewerkingen van commentaar voorziet,en niet alleen de laatste. Haha!

ok ik zal het de volgende keer doen heb nu even geen tijd

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:27

Hier mijn vrije bewerking:
Afbeelding

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 17:00

bizzybijtje:
Mooie donkere achtergrond met die maan, jammer van dat vierkantje er omheen, vind vierkantje om de tekst ook niet zo mooi, knippen had bij de hals nog wel iets netter gekund, en je heb z'n rug niet zo goed gestempeld.

Norway_girl:
Móóie achtergrond, savasj is netjes uitgeknipt, alleen er zit een 'knik' in z'n rug. Verder mooi lettertype, jammer van mijnalbum.nl

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:10

Mijn commentaar:

Pag 1:
Edda: Wauw, deze is echt mooi, die manen, het mysterieuze sfeertje echt super. Enige puntje is dat het lijf wat kort lijkt, maar verder is ie echt prachtig.
Jaimyliefje: Nette bewerking, achtergrond is erg mooi, zie alleen klein beetje wit bij z'n linker oor Bloos en toch een beetje jammer dat de oren wegvallen, verder erg mooi gedaan.
thissi: Netjes geknipt, zand is mooi weggewerkt, toch een beetje jammer dat het in 1 kleur is en ik vind de tekst in dat vierkantje niet zo mooi.
Shalimar: Mooie bewerking, echt een goed geheel, past allemaal mooi bij elkaar, rug ziet er zo wel een beetje appart uit Clown Ben alleen niet zo weg van het lettertype.
WiskyBokjes: Jammer dat het knippen niet zo netjes is, bij de borst heb je een stukje weggeknipt en tussen het halster ben je een stukje vergeten, de achtergrond is wel heel mooi en de tekst past er goed bij.

Pag 2:
PrinceAmos: Mooie achtergrond, alleen de kont mist een stukje en je bent tussen het halster een stukje vergeten uit te knippen, het lettertype vind ik er niet zo mooi bij passen en ik had het paard denk ik wat groter gemaakt, er is iets teveel achtergrond zo. Die sterretjes in de hoeken zijn wel grappig.
janique: Wat ontzettend jammer dat de overgang in de hals zo duidelijk is, want verder is de bewerking echt super, netjes geknipt, mooie achtergrond en lettertype.
fladdelover: Gave achtergrond, jammer van de uitgeveegde plekjes op het halster en je bent ook dat stukje tussen het halster vergeten weg te knippen, verder is t mooi.
smeetjoew: Erg mooi, de achtergrond vind ik echt super, halster ook erg net weggewerkt, jammer dat je niet ook het zand hebt weggewerkt Bloos Mooi lettertype, leest alleen een beetje lastig zo Knipoog
x_Marr: Echt super leuk gedaan zo in het water, die achtergrond is ook erg mooi, vind m heel leuk en erg orgineel bedacht. Wel jammer dat je het halster niet hebt weggewerkt, dan zou hij helemaal geweldig zijn Knipoog
SmeeJ: leuk gedaan met die brush en dat lettertype, wel heb ik het idee dat het paard ietwat uitgerekt is, jammer. Vind alleen de kleur van de achtergrond (gele zon) niet zo bij al dat roze passen.
Tinkerloos: Hele nette bewerking, super geknipt en ook erg netjes het halster weggewerkt, toch vind ik het een beetje saai zo.
Rosannee_: Mooie achtergrond, leuk lettertype, jammer dat ook jij dat stukje tussen het halster vergeten bent. persoonlijk vind het paard ook iets te donker, sommige delen vallen zo weg.
femke_harley: hehe, eindelijk iemand die dat stukje tussen het halster wel heeft weggeknipt OK dan! verder ook heel netjes geknipt, mooie achtergrond, alleen persoonlijk vind ik die blokjes niet zo mooi. Wel leuk lettertype.
bengelpiet: Mooie achtergrond, grappig gedaan met die streepjes. Knippen kan wel wat beter, zie nog wat witte randjes en persoonlijk had ik een andere kleur lettertype gekozen, vind roze er niet zo bij passen.

Pag 3:
bizzybijtje: Achtergrond vind ik heel mooi, en het is een mooi geheel, jammer dat je een vierkantje om de maan ziet en ook dat vierkantje om dde tekst vind ik niet zo mooi. Halster is ook goed weggewerkt, alleen daar boven de rug, ziet het er een beetje appart uit.
Norway_girl: Leuke mysterieuze achtergrond, netjes geknipt, alleen jammer van dat knikje in de rug, volgende keer zou ik m wel ergens anders uploaden. Leuk lettertype en ook dat 'windrichtingen dingetje' (kan ff niet op de naam komen Bloos) vind ik erg leuk.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:25

En mijn bewerking:
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:30

Wow!
Hoe doe jij dat toch elke keer?
Paard is mooi van kleur en dus in verhouding met de achtergrond. Voorpluk en manen zijn super! De hoorn vind ik ook erg gaaf alleen had ik hem denk ik net even een ander kleurtje gegeven, iets wat wat meer in dezelfde kleur is als het paard. Maar dat kan persoonlijk zijn. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:33

@ bizzybijtje
vind het randje om de tekst niet zo mooi..Lachen

@ Norway_girl
Wauw:D volgende keer alleen bij tinypic oid uploaden, want ik stoor me aan mijnalbum dingetje Knipoog

@ Sanchowtju
Wauw Haha!. Echt mooi xD vraag me nu toch wel af waar je mee bewerkt?:D
Vind hem echt heel mooi!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:46

Sanchowtju
wauw wauw wauw WAUW!
Zeker mijn favoriet, prachtig!
Geen commentaar.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:47

En hier mijn vrije bewerking
Het is de eerste keer dat ik zoiets doe, dus verwacht niet te veel Tong uitsteken
Mijn commentaar volgt morgen!

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:50

Die van jou is ook gaaf RoyTheBoy!!
Die manen zijn super gelukt, gaaf effect zo! Ja
Paard is alleen ietwat uitgerekt en ik vind zijn hoofd wat te donker.
Ik zie namelijk geen oog meer. Knipoog
En ook jij bent het stukje tussen het halster vergeten. Clown

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:19

RoyTheBoy:
Wauw, dies ook gaaf!
Vind de achtergrond + tekst + manen erg goed bij elkaar passen.
Paard is inderdaad jammer genoeg te donker.
En dat stukje van dat halster inderdaad wéér Nagelbijten / Gniffelen

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 22:55

Ik ben hier al zó lang niet meer geweest, maar had het heel druk. Nu ik vakantie heb verlangde ik toch om weer een bewerking te maken. Hij is niet geworden zoals ik wou, en hij is ietwat klein, maar aan de andere kant heeft hij ook wel iets
Afbeelding
Ik heb de achtergrond zelf geblend, mijn idee was om sneeuwlandschap te combineren met een ondergaande zon. Ik zie nu trouwens dat ik de manen van Savasj per ongeluk heb meegeblend Nagelbijten / Gniffelen Mijn commentaar komt morgen.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 22:58

Softijs: Mooie bewerking Haha! leuke combinatie van de achtergrond ook, alleen zou ik Savasj kleiner doen... Zo lijkt het zo vol Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 00:16

Sanchowtju schreef:
Mijn commentaar:

Jaimyliefje: Nette bewerking, achtergrond is erg mooi, zie alleen klein beetje wit bij z'n linker oor Bloos en toch een beetje jammer dat de oren wegvallen, verder erg mooi gedaan.

haha, dat kan niet Clown
heb namelijk de achtergrond volledig blauw gemaakt voordat ik m transparant ging maken en knippen en plakken Clown
maargoed, uitleg van de tekst lost:
de achtergrond heet lost tsjah, dat was ook een beetje mijn doel. een soort nachtmerrie/droom (ik twijfel, het heeft van allebei wel iets weg)
nouja, waar je verdwaald bent ofzo. (ik ga wat verder op in mijn fantasie Clown beetje teveel diepgang.. hehe Bloos )
maargoed, duidelijkheid Haha!
commentaar van mij komt nog Knipoog

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 07:37

Softijs:
Haha, je eigen commentaar Haha!
Die lettertypes met die kleuren zijn ook leuk, vooral hoe je ze geplaatst hebt.
Ik vind dat je dde achtergrond ook mooi hebt gedaan!
Idd jammer dattie zo klein is.
Ik vind em vrolijk, mooi en netjes gedaan.

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 08:57

Pagina 1:

Edda: mooi gedaan Ja Savasj past ook echt goed bij de achtergrond. Alleen jammer dat zijn kont zo uit verhouding is. De achtergrond (weet niet of je die zelf hebt gemaakt) is ook érg mooi geblend.
Jaimyliefje: ook een geslaagde bewerking, met die bloemen. Ik snap wel dat je er lost hebt neergezet hoor, ik vind het wel bij de bewerking passen Knipoog. Ik denk dat je het 'masker' ( als je snapt wat ik bedoel) iets meer met het druppeltje langs de randen kunnen doen, nu zijn de randen een beetje hard aan de rechterkant imo.
Thissi: de bewerking oogt een beetje saai. Savasj springt er niet echt uit, je kijkt meer naar wat daar omheen zit. Ik ben ook niet weg van de tekst, alhoewel de sterretjes het wel weer wat vrolijker maken. De pijlen vind ik ook niet erg geweldig. Bloos
Shalimar: wauw, mooie bewerking! Savasj past keurig in de achtergrond. Als je niet had gezegt dat je zijn rug had doorgetrokken had ik het denk ik niet eens opgemerkt Clown De achtergrond is ook heel erg mooi. De tekst ietsjes minder, ik denk dat ik hem niet had onderstreept, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk Knipoog
Wiskybokjes: En jij bent ook het stukje bij het halster vergeten Clown Ik zie nog blauwe stukjes bij Savasj's voorpluk. De tekst vind ik niet echt klinken in het nederlands. Als het was: 'my eyes, look into the sky' oid, had ik hem al veel mooier gevonden Knipoog

pagina 2

PrinceAmos: het stukje onder het halster Clown Ik vind de achtergrond heel erg mooi, maar Savasj is niet zo goed geknipt. ik zie nog veel witte stukjes. Zijn manen zijn ook een beetje uitgeveegd, en ik vind het lettertype absoluut niet bij de bewerking passen. Als hij een goede teint paars was geweest was dat al beter denk ik.
janique: leuk idee Ja ik vind dit een hele mooie bewerking. Jammer dat de halskleur iets afwijkt van de kleur van het hoofd. Je hebt het halster netjes weggewerkt, de achtergrond is ook mooi. En het lettertype past er fantastisch bij. Dat vlindertje maakt het helemaal af Haha!
fladdelover: Ook een ontzettend leuk idee. ik zie hier en daar wel wat kleine witte stukjes die je er vergeten bent af te knippen. De tekst en het lettertype vind ik zelf ook echt geweldig. Jammer dat er wazige plekjes zitten bij het halster.
Smeetjoew: WAUW Haha! Ik vind deze bewerking echt leuk. De achtergrond is heel mooi. Ik zie nog wel wat blauw bij de manen van Savasj. De tekst is ook leuk en past goed bij het geheel.
x_Marr: Ik vind hem simpel, maar mooi. De imitatieblend is redelijk gelukt, het lijkt wel echt, maar niet levensecht. De tekst is een beetje saai, maar dat past perfect bij de drukke achtergrond. Een geslaagde bewerking dus Knipoog
SmeeJ: prachtig Ja Savasj komt mooi op de voorgrond, maar de achtergrond is toch nog te zien. Waar heb je die brush vandaan? die vind ik echt super mooi Haha! De tekst past er perfect bij, en de dubbele tekst vind ik leuk.
Tinkerloos: Het halster is netjes weggewerkt en Savasj is ook netjes geknipt. Het is alleen jammer dat de achtergrond zo saai is, je had rechtsboven misschien Savasj kunnen neerzetten, dan was hij al veel leuker.
Rosannee_: Dat stukje halster weer he Tong uitsteken Verder mooie bewerking, hij straalt wel iets uit. Savasj is wel ietwat aan de donkere kant helaas.
Femke_harley: Savasj is netjes geknipt. De achtergrond is erg mooi, en die hokjes geven de bewerking wel wat. Het hartje op zijn kont maakt het helemaal af Haha!
bengelpiet: Savasj is erg uitgerekt, en niet zo heel netjes geknipt. De streepjes hadden wat minder gekunt, die leiden nu erg af van het onderwerp. De lettertypes zijn opzich wel leuk, maar passen niet bij het geheel.

Pagina 3:

bizzybijtje: Mooi gedaan, Savasj past goed in de achtergrond. Jammer dat er verschrikkelijk veel bobbels onder zijn hoofd zitten. De tekst had je beter zonder vakje kunnen doen, dat was naar mijn idee mooier geweest Knipoog
Norway_girl: Volgende keer niet meer bij mijn album uploaden, dat vreet kwaliteit. De bewerking zelf vind ik, ondanks de kwaliteit, zeer geslaagd. Je hebt het halster netjes weggewerkt, en de tekst komt mooi naar voren. Het kompas vind ik ook érg mooi.
Sanschowtju: WAUW Wow! Hoe krijg jij dat toch élke keer weer voor elkaar, om zo'n mooie bewerking te maken Haha! Ik heb er echt helemaal niks op aan te merken, hij is toppie Knipoog
Roytheboy: Leuk idee. Volgensmij waren die manen wel moeilijk om te maken, maar ze zijn wel goed gelukt Lachen De voorpluk iets minder die is een beetje wazig. Savasj is mooi uitgeknipt en de achtergrond+tekst is ook leuk Lachen

Pfoe een hele lijst Tong uitsteken

Jamila_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 10:42

Ik heb ook wat bewerkt, het is wel wat 'gewoontjes'

Afbeelding

Mijn commentaar komt strax...

Jamila_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:12

Edda:Mooi, leuk idee ook. Ik vind het een leuke achtergrond. De manen van het paard zijn echt schitterend, ook is het mooi uitgeknipt
Jaimyliefje: Mooi uitgeknipt, ook leuke achtergrond en kleuren, alleen lijkt het of hij maar een stukje van zijn oor meer heeft. Voor de rest heel mooi
Thissi: leuke bewerking, alleen vind ik dat je het iets meer uitgewerkt mocht worden, alehoewel het nu ook iets speciaal heeft. En dat pijltje onder de naam zou ik weggelaten hebben..
Shalimar: Mooie bewerking, alleen spijtig dat de aandacht wat meer naar de vrouw trekt, Savasj is mooi uitgeknipt, en de kleur past wel bij het paard
WiskyBokjes: ik vind het paard niet zo goed uitgeknipt, je ziet hier en daar wat wit lijkt me.. Ook ben je het stukje rond het halster vergeten weg te knippen.. Achtergrond is wel goed gekozen.

PrinceAmos: Mooie bewerking, ik had alleen het paard iets groter gemaakt.. Leuk met die hartjes ook. En de kont ziet er wel wat hoekig uit.. Je bent de staart vergeten denk ik
janique: Leuk gevonden, maar je ziet dat de nek erbij is gemaakt, ik zou iets betere overgang proberen te maken
Fladdelover: mooie bewerking, leuk idee, alleen had ik een andere kleur voor het lettertype gekozen
Smeetjoew: Mooie bewerking! Alleen een beetje spijtig van dat klein stukje wit ofzo dat je nog ziet aan zijn manen. Voor de rest is hij prachtig, ook de hoorn lijkt echt van het paard!
x_Marr: Mooie bewerking, het paard lijkt echt in het water te zitten. Ook de achtergrond vind ik heel mooi! Lettertype is ook mooi bijpassend
SmeeJ: Leuke bewerking, het roze lettertype past er mooi bij, vooral met die 2 soorten roze en die prachtige brush. Ook Savasj is mooi uitgeknipt.
Tinkerloos: héél erg mooi, heel gewoon, maar toch prachtig. Halster is ook mooi weggewerkt.
Rosannee_ : Mooie bewerking, ook leuk die twee lettertypes overelkaar. Mooi uitgeknipt, maar je bent een stukje vergeten bij de rug van het paard.
femke_harley: Mooie bewerking, vooral dat hartje op zijn kont maakt het helemaal af. Alleen had ik een ander lettertype gekozen. Ook mooi uitgeknipt
bengelpiet: Leuke achtergrond, mooi uitgeknipt, alleen aan de manen is er nog een klein stukje. Persoonlijk had ik de lijntjes alleen op de achtergrond gedaan en een iets sierlijker lettertype gekozen.

Bizzybijtje: mooi uitgeknipt, alleen zijn rug lijkt me een beetje bol. Prachtige achtergrond, en het zwart wit maakt alleen speciaal. Maar ik zou net een fleurig kleurje aan zijn naam hebben gegeven.
Norway_girl: Mooi lettertype, paard is goed uitgeknipt alleen rond zijn schoft is het iets te hoog.. Het geheel past mooi bij elkaar.
Sanchowtju: Wauw! Die is prachtig! Ik heb echt geen commentaar, kleuren passen prachtig. Je hebt prachtige manen gemaakt, ook de hoorn is goed gelukt.
RoyTheBoy: Leuke bewerking, maar jij bent ook het stukje tussen het halster vergeten weg te knippen. De manen zijn echt mooi gedaan, geeft een mooi effect.
Softijs: Mooi, ook leuk gedacht om zon en sneeuw te mengen. Mooi uitgeknipt, leuk lettertype.

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:08

Jamila_F: Hij is idd wel wat simpel, maar aan de andere kant straalt het iets uit. Savasj is mooi uitgeknipt en zijn manen zijn goed gedaan. Ik zie toch nog heel goed dat je het halster hebt weggewerkt, maar dat vind ik zelf ook heel moeilijk om te doen hoor Knipoog Verder is de rug netjes doorgetrokken, hij is niet uit verhouding. De tekst past goed bij de achtergrond.

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:21

OO wat heb ik mooie gezien daar komt mijn bewerking nooit overheen Boos! achja toch een poging

Afbeelding

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:34

mijn commentaar komt later.. wat een bijzondere bewerkingen nzijn er al gemaakt zeg!!
Sanchowtju: geweldig! super mooie tinten.. OK dan!