@houvanponies: het is de bedoeling dat je alle bewerkingen van commentaar voorziet,en niet alleen de laatste.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

.

verder vind ik hem erg mooi 
en soms vergeet je idd een stukje weg te knippen. Tinkerloos schreef:@bengelpiet: mooi gedaan.Jammer van het stukje in het halster. Sommige stukjes minder mooi uitgeknipt.
@houvanponies: het is de bedoeling dat je alle bewerkingen van commentaar voorziet,en niet alleen de laatste.
en toch een beetje jammer dat de oren wegvallen, verder erg mooi gedaan.
Ben alleen niet zo weg van het lettertype.
Mooi lettertype, leest alleen een beetje lastig zo
) vind ik erg leuk.

. Echt mooi xD vraag me nu toch wel af waar je mee bewerkt?:D

Mijn commentaar komt morgen.
leuke combinatie van de achtergrond ook, alleen zou ik Savasj kleiner doen... Zo lijkt het zo vol
Sanchowtju schreef:Mijn commentaar:
Jaimyliefje: Nette bewerking, achtergrond is erg mooi, zie alleen klein beetje wit bij z'n linker ooren toch een beetje jammer dat de oren wegvallen, verder erg mooi gedaan.

beetje teveel diepgang.. hehe
)

Savasj past ook echt goed bij de achtergrond. Alleen jammer dat zijn kont zo uit verhouding is. De achtergrond (weet niet of je die zelf hebt gemaakt) is ook érg mooi geblend.
. Ik denk dat je het 'masker' ( als je snapt wat ik bedoel) iets meer met het druppeltje langs de randen kunnen doen, nu zijn de randen een beetje hard aan de rechterkant imo.
De achtergrond is ook heel erg mooi. De tekst ietsjes minder, ik denk dat ik hem niet had onderstreept, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk 
Ik zie nog blauwe stukjes bij Savasj's voorpluk. De tekst vind ik niet echt klinken in het nederlands. Als het was: 'my eyes, look into the sky' oid, had ik hem al veel mooier gevonden 
Ik vind de achtergrond heel erg mooi, maar Savasj is niet zo goed geknipt. ik zie nog veel witte stukjes. Zijn manen zijn ook een beetje uitgeveegd, en ik vind het lettertype absoluut niet bij de bewerking passen. Als hij een goede teint paars was geweest was dat al beter denk ik.
ik vind dit een hele mooie bewerking. Jammer dat de halskleur iets afwijkt van de kleur van het hoofd. Je hebt het halster netjes weggewerkt, de achtergrond is ook mooi. En het lettertype past er fantastisch bij. Dat vlindertje maakt het helemaal af 
Ik vind deze bewerking echt leuk. De achtergrond is heel mooi. Ik zie nog wel wat blauw bij de manen van Savasj. De tekst is ook leuk en past goed bij het geheel.
Savasj komt mooi op de voorgrond, maar de achtergrond is toch nog te zien. Waar heb je die brush vandaan? die vind ik echt super mooi
De tekst past er perfect bij, en de dubbele tekst vind ik leuk.
Verder mooie bewerking, hij straalt wel iets uit. Savasj is wel ietwat aan de donkere kant helaas.

Hoe krijg jij dat toch élke keer weer voor elkaar, om zo'n mooie bewerking te maken
Ik heb er echt helemaal niks op aan te merken, hij is toppie 
De voorpluk iets minder die is een beetje wazig. Savasj is mooi uitgeknipt en de achtergrond+tekst is ook leuk 

Verder is de rug netjes doorgetrokken, hij is niet uit verhouding. De tekst past goed bij de achtergrond. 
achja toch een poging