Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 55!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 55!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:04

Even kijken waar ik gebleven was Haha!

Sanchowtju: Mooi! Mooie achtergrond, mooie kleuren, mooie letters en mooie voorpluk. Vind alleen de manenkam wat streperig en dat is jammer.
haffilover:netjes geknipt, maar ik vind de achtergrond wat saai en de afbeelding zelf erg klein.
tes_saa: weer zo'n kleine afbeelding, details zijn dan niet te zien, wel mooie achtergrond.
h0rsel0verr: volgens mij ben je een stukje vergeten te knippen (bij de keelriem en bij de oren) Knipoog , verder netjes geknipt!
Urielle: daar heb je een hoop werk aan gehad! Toppie Haha!

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:09

hier mijn bewerking!
Afbeelding
eigen commentaar:
lettertype past er niet helemaal bij

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:35

Gabberluck - mooie bewerking, echt passend! Alleen het lettertype vind ik iets minder. Het wit komt nogal hard over en daardoor valt je brush wat weg.

Janique - mooi! De manen vind ik erg mooi staan zo. De hoorn is iets te kristallig zeg maar, iets overloop was mooier geweest. Verder geen commentaar.

Amburtjoz - ik had bij de vorige bewerkingen al iets gezegd dat ik niet zo van de roze achtergronden ben dus dat geldt ook voor deze bewerking. Het knippen is iets hoekig en het goud vind ik echt vreselijk. Niet je meest geslaagde bewerking imo.

Craighnethan - Super bewerking, past echt helemaal in de setting, origineel... niks op aan te merken!

Shalimar - grappig gedaan! De vlekjes van de appie komen goed uit zo! De voorlok is ietsjes te symmetrisch naar mijn zin in dit krullerige geheel. Mis ik nou 1 oor?

Sanchowtjuh - echt geweldig! mooiste bewerking die ik hier tussen heb zien staan. Echt helemaal mijn ding!

haffilover - mooie bewerking geworden! Klein aandachtspuntje is de belichting: de lichtbron zit van voren, dus zou je normaal bij het paard een gele weerschijn op de snoet zien. Dat ontbreekt nog terwijl je met het iets vervagen van de neus wel de suggestie van belichting geeft. Maar verder erg mooi voor zo kort bezig te zijn (met dit programma?) Lachen

tes_saa - Knippen is idd niet helemaal goed gelukt bij de oortjes. Verder ook voor jou: de belichting. Verder had je hem iets specialer kunnen maken door bijv. iets van een kadertje ofzo erover te kunnen doen.

horseloverr - ik had iets meer met de kleuren gespeeld zodat die wat overeenkomen, zeker bij de letters. Zoals Janique ook zegt: de voorlok.
Verder komt hij een beetje saai over, probeer iets eraan toe te voegen voor meer sfeer (kleur, belichting, textuur, masker...)

mijzelf - voor de eerste keer best redelijk. Ik had de rimpeling in het water rondom de bel aan moeten passen of iets van schuim ofzo, en de bal licht door het water moeten laten schijnen, en het feetje komt erg geplakt over. Laag originaliteitsgehalte. Verder ben ik er best tevreden over.
(jaaa, op mezelf ben ik ook kritisch Clown )

Doossie - grappig idee om Misty op wereldreis te sturen. Ik zie bij de oortjes nog wel iets van een wit randje ofzo? Verder een beetje de belichting aanpassen aan de setting op de kaarten (bijv. zonsondergang)

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:57

doossie: Ha wat origineel! Ik heb er geen commentaar over, vind hem supergrappig Lachen

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:12

dankje Haha!

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:09

Afbeelding
op een of andere manier kon ik niet een andere bijpassende kleur vinden voor die dingetjes aan het hoofdstel... Knipoog andere kleuren waren of te fel of te flets.. (bij mij) waarschijnlijk door de basiskleur van die 'harige hangertjes' (kom even niet op de naam Tong uitsteken ) (heb het bruine bit, zilverkleurig proberen te maken Nagelbijten / Gniffelen Clown )
hier een link, wist niet welke ik qua kleur beter vond: http://i149.photobucket.com/albums/s44/manonbonfrer/misty1a.jpg?t=1181657314

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:25

Palhaço: leuk bedacht mooi geknipt alleen ik vind da manen iets te erg naar boven staan het staat zo onnatuurlijk naar boven dat is wel jammer, verder een hele leuke bewerking Haha!

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:03

dit is de eerste keer als ik hier aan me doe... maar dat betekent niet als ik geen tips hoef hoor! Knipoog

Afbeelding

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:10

whoow gaaf verzonnen Haha!

Maartje_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:12

Vind hem mooi gelukt voor de eerste keer!!

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:13

dankje Haha!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:21

Hier mijn bewerking en commentaar Knipoog;

Like_peres; Netjes gedaan Ja
Niien_: Heel leuk bedacht Lachen
Lieske; Oeh, een gaaf duister sfeertje..
Tinkerloos; Vind hem minder, lijkt net of er een hoorn door z'n hoofd steekt Clown
Smeej; Sinpeltjes, wel leuk Lachen
Bonniepony; Leuk hoor Ja
Mooney; Leuk, voor hoe kort je het ook doet Knipoog
Gabberluck; Heel leuk bedacht Lachen
Janique; leukkk
Ambertjoz; Slordig geknipt en beetje saai.
Craignethan; Leuk!
Shalimar; Weer is wat anders, Tong uitsteken
Sanchowtju; Leuk, leuk, leuk !
Haffielover; Leuk voor de eerste keren..
Tes_saa; leukk
H0rsel0verr; Leuk hoor Lachen
Urielle; Origineel, weer is wat anders
Doossie; origineel, lekker Misty op vakantie gestuurd Clown?
Palhaqo; Leuk, netjes Lachen
Fladdelover; Leuk, alleen jammer van dat partyflock tekentje.

Mijn bewerking, ik had niet echt inspiratie;

Afbeelding

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:26

Dankje, dat partyflock tekentje kon ik niet hier op de pc zien Bloos maarja.. meestal gaat het later trouwens wel gelukkig weer weg Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 20:26

@HandtasJe: Misty is een beetje uitgerekt. Nagelbijten / Gniffelen
En je hebt een deel van het bit weggehaald, staat nu zo raar. Clown
Verder is hij netjes geknipt en vind ik je achtergrond er ook mooi bijpassen.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:33

Tjaa, daar kwam ik netook achter Nagelbijten / Gniffelen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:37

SmeeJ: Beetje roze.. Haha!

bonniepony: ook al roze.. Haha!

mooney: Grappig idee,iets minder netjes geknipt.

gabberluck: Net of Misy daar ook echt is,netjes gedaan hoor!

janique: Leuk,ik hou wel van eenhoorns!

Amburtjoz: ook roze,is dat ineens mode? Haha!

Craignethan: past goed bij het paard,leuk idee.

Shalimar: ooo,picasso!! Echt origineel,leuk gedaan!

Sanchowtju: mooi,alleen het oog is wat donker.verder leuk!

haffilover: voor 2 weken photofilter is het reuze leuk! Ik zou hem de volgende keer ergens anders uploaden,nu zie je mijnalbum erdoorheen..

tes_saaOok grappig,maar wel jammer van mijnalbum.

h0rsel0verr: Leuke achtergrond,past goed bij Misty.

Urielle: Mooi!! Net of de bol echt in het water ligt!!

doossie: Heel erg leuk gedaan!! Lettertype past er idd. niet helemaal bij.

Palhaço: De manen zijn mij iets TE lang,wel een super hoofdstel!

fladdelover: Leuk bedacht,maar het had mooier geweest als je Misty had uitgeknipt,en ergens anders had geupload.(nu staat er partyflock,en dat gaat dus niet meer weg...) Cool

HandtasJe: Mooie achtergrond,alleen is Misty wat ..uit verhouding lijkt wel..en de bitring is half weg..

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:41

oow, dan doe ik het de volgende keer wel ergens anders.. wel bedankt!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:51

Palhaço: Ik vind de manen supergrappig juist.. enne waarkanjedathoofdstelkopen? Haha!

fladdelover: Goed gedaan voor de eerste keer! Tips voor de volgende keer is het misschien een uitdaging om het paardje uit te knippen en ergens op te plakken, houd niet weg dat ik deze ook heel leuk vind Ja

fladdelover : Jammer dat misty een beetje uitgerekt is Nagelbijten / Gniffelen Verder heel netjes geknipt, alleen t bitje had niet gehoeven.. verder leuk!

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:49

@Urielle, Danku Haha! Maar ik heb nu fotofiltre. Daarvoor had ik paintshop pro en dan de nieuwste of de een na nieuwste. Ik kon daar eigenlijk niet zoveel mee omdat ik het niet zo goed snapte, Ik gebruikte het alleen om gezichten te bewerken enzo. Maar erg bedankt voor de tips, Ik ga het eens proberen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 00:14

Palhaco - opent niet helaas
Handtasje - jammer van het bit. Ik meen te zien dat je verscherpt hebt en dat vind ik mooi Lachen Achtergrond past goed.

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 07:48

handtasje: leuke achtergrond verder mooi uitgeknipt alleen het bit(heb je al gehoord Tong uitsteken ) en de verhoudingen zijn nu anders
wat ook wel jammer is is die vaage vlaag over de hals van misty, die teugels weg werken was dus niet zo goed gelukt!!
verder hele leuke bewerking Haha!

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:59

wiifke schreef:
Hier mijn commentaar:

Like_peres: Ik vind hem erg leuk, bijna niks op aan te merken, alleen erg jammer dat je een stuk van het bit hebt weggewerkt!

Niien_: Geweldige achtergrond! Alleen de oren zijn nog een beetje hoekig, volgende keer misschien even met het druppeltje langs de lijnen, dan zit hij er ook meer 'in'.. Verder echt heel erg leuk!

Lieske_: Lettertype & kleur vind ik echt heel mooi! Alleen erg jammer dat je Misty niet uitgeknipt hebt! Of op zijn minste bijgesneden zodat je de handen niet meer ziet, dat stoort me nog een beetje.

De rest komt nog, moet onverwachts eerder beginnen met werken..

Ik heb trouwens erg veel leuke bewerkingen gezien!

Vervolg..:

Tinkerloos : Ik vind het juist wel leuk dat ze door elkaar gaan.. Ik weet verder niet dat het andere paard al op de achtergrond stond of niet, maar ik had persoonlijk dat andere paard dus doorzichtig gemaakt. Verder vind ik hem echt leuk!

SmeeJ :Je had op sommige plekken nog wel even met het drupeltje langs kunnen gaan, nu zijn de randen namelijk nogal scherp.. Verder vind ik de manen heel netjes! Voorpluk weer iets minder.. Ook is je bewerking een beetje leeg..
Lettertype en dat er omheen vind ik ook erg tof! Ja

bonniepony : Volgens mij heb jij niet geknipt, maar met de 'clone stamptool' de achtergrond weggewerkt.. Dit is namelijk lang zo netjes niet.. Dit kun je voortaan beter knippen.
Daarintegen vind ik de manen en voorpluk juist wel weer leuk!
Vlinders en lettertype passen er ook leuk bij!

mooney : Zoals je al zei, niet zo netjes geknipt.. Verder ben ik nog nooit eerder zoiets tegen gekomen.. erg orrigineel dus!
Ik vind hem heel erg goed gelukt voor zo'n korte periode! Lettertype past er ook leuk bij!

gabberluck : Erg leuk, Misty zit mooi in het plaatje, en vergeleken met de achtergrond springt ze er ook mooi uit.. Alleen vin dik dat de naam er toch nog net iets te veel uit springt.. Je kunt bij de manen wel zien waar je ze verlengt hebt, de voorpluk is mooi 1 geheel.. verder vind ik hem erg leuk!

janique : Die manen, super gewoon! Bloos! Ook vind ik het leuk dat die hoorn doorzichtig is! achtergrond is ook erg leuk!
Alleen het lettertype stoort mij op de één of andere manier..

Amburtjoz : Hij kon nog wel net ietsjes netter geknipt worden, ook had je nog even met de druppen langs de kanten gekunt.. Dan ziet hij er nog beter uit Knipoog Hij is wel een beetje leeg, verder niet echt storend.. het enige is dat Misty er zo opgeplakt uitziet.. Wel een leuke achtergrond!

Craignethan : Het enige wat ik hierop kan zeggen is: Super, kan er niks op aanmerken! Erg origineel, Misty is netjes uitgeknipt, achtergrond past er mooi bij, de kleur, lettertype.. alles klopt in mijn ogen!

Shalimar : Niet echt mijn smaak, maar erg leuk voor de afwisseling.. Het enige wat mij eigenlijk opvalt is dat de hals niet klopt.. Ik weet verder ook niet dat dit de bedoeling is, maar ik vind het niet echt mooi.. (mijn mening!!!) verder is hij erg netjes!

Sanchowtju : Ook deze is erg mooi! Het enige dat mij stoord is dat je onderscheid kan maken in de 'echte' manen en wat je er aangeplakt hebt.. alleen bovenin haar manen zie je het niet.. Ik vind het ook erg leuk hoe je daar onderaan die circel die flammen door Misty heen laat lopen! Super gewoon! Ja Achtergrond ook erg mooi! Vlinders passen er goed in.. Alleen het lettertype vind ik niet helemaaal er bij passen..

haffilover : Voor zo'n korte tijd vind ik hem erg goed gelukt Ja Alleen ik vind persoonlijk de achtergrond niet zo mooi..
Bij de oren zie je nog een klein beetje wit, dus dat is niet helemaal goed geknipt.. verder heb je Misty er mooi in weggewerkt!

tes_saa : Ik heb niet veel toe te voegen aan je eigen commentaar, maar toch nog wel iets! Ik vind de letters wat induidelijk, misschien kun je ze de volgende keer dikgedrukt doen.. dan vallen ze wat meer op Knipoog
Achtergrond vin ik ook erg leuk!

h0rsel0verr : Knippen kon wel iets beter bij en tussen de oren.. verder erg netjes geknipt en Misty is er mooi in verwerkt! Alleen vind ik het lettertype er niet echt bij passen.. Je kon het beter rechtsonderaan plaatsen, ook vanwege de kleur Knipoog
verder vind ik hem erg leuk, alleen ik mis gewoon iets..

Urielle : Helemaal super! Echt mooi hoe je Misty in de bol verwerkt hebt, ze lijkt er echt in te zitten! Haha! Ook de achtergrond heb je mooi in de bol verwerkt! alleen jammer dat de bol een beetje vreemd aan de onderkant verdwijnt.. Ook had je misschien beter nog even met het druppeltje langs de kanten van de fee en Misty gekunt..

doossie : Heel erg leuk, en ook erg orrigineel! Alleen ik stoor me wel een beetje aan de witte achtergrond die er tussen zit.. Verder echt een heel leuk idee, ziet er ook heel goed uit! Knippen bij de oren had ook nog wel iets beter gekunt Ja
Het lettertype en de hartjes vind ik er eigenlijk ook niet echt bij passen..

Palhaço : Ik vind persoonlijk die in de link net wat mooier.. Haha.. maar deze is ook erg leuk! De manen zijn mooi 1 geheel, alleen toch wel wat te lang Haha! Ook erg leuk hoe je het hoofdstel hebt bewerkt! Het knippen is ook heel netjes! Letterkleur en lettertype vind ik er helemaal bijpassen! Ja

fladdelover : Erg leuk Haha! Vooral voor de eerste keer! Het is een leuke uitdaging om de volgende keer de pony uit te knippen, dan word het commentaar nog leuker! Knipoog Kleur van de letters vind ik alleen iets minder.. Bloos

HandtasJe : Ik vind het een mooi geheel geworden! Alleen jammer dat Misty een beetje uitgerekt is en dat de teugels wegwerken niet super is gelukt.. Het knippen vind ik heel netjes, alleen zonde dat je een stuk van het bit af gehaald hebt! Het lettertype en kleur ook super, ook leuk geplaatst! Ja

Zo, na al dit commentaar, zie hier de mijne.. Haha!

Afbeelding

Eigen commentaar: Ik mis nog iets, maar weet niet wat.. Bloos!
Manen en voorpluk vind ik ook niet helemaal mooi, dit is de eerste keer dat ik daar iets mee uitspook Nagelbijten / Gniffelen

Maartje_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:09

vind hem wel heel leuk ik mis idd nog iets apparts aan de pony iets meer die stijl van de achtergrond de pony is gebleven zoals die was.. maar ik vind hem wel leuk!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:24

gabberluck: erg leuk gedaan, paard pas goed bij de achtergrond, hij lijkt helemaal niet bewerkt.
Tekst past er ook perfect bij, leuk gedaan!
janique: wauw! Ik vind die manen echt prachtig.
Hele paard is magnefique gedaan. Ik vind alleen de achtergrond niet mooi. Tekst+lettertype pas er wel weer goed bij!
Amburtjoz: Waarom zet je hem neer als je em saai vind, en niet eens zin had om te bewerken?
Craignethan: Ik vind em een beetje standaard. Hij is wel goed uitgeknipt en goed in die tijd qua kleuren bewerkt.
Shalimar: Lijkt net een schilderij! Ik vind 't mooi gedaan, hoofdstel keurig weggewerkt en manen mooi verdikt.
Sanchowtju: Hmm, Ik vind 'm niet zo mooi, z'n oog valt weg (te donker), en ik vind de achtergrond irritant, manen zijn wel mooi gedaan.
haffilover: ik vind 'm opzich goed gelukt voor iemand met niet zoveel ervaring, ik vind alleen de manen niet zo mooi en de letters vind k een beetje 'wegvallen'. Jammer dat ie zo klein is en bij mijnalbum.bl is geupload
tes_saa: Ik vind lettertype, tekst, en de kleur ervan helemaal niet erbij passen. Paard is wel netjes uitgeknipt. Ook jammer dat ie zo klein is en bij mijnalbum.bl is geupload
h0rsel0verr: Leuke bewerking, netjes uitgeknipt, alleen ik vind er teveel wazige stukjes op de randen zitten.
Urielle: Leuk, origineel idee! Ik vind em goed gelukt, had 'm alleen mooier gevonden zonder hoofdstel.
doossie: sorry, ik vind hem absoluut niet mooi, vooral omdat de foto overal hetzelfde is, en de kwaliteit van de achtergrondfoto's erg slecht is.
Palhaço: mooi gedaan! Manen erg netjes, netjes uitgeknipt, hoofdstel leuk bewerkt.
fladdelover: Leuk idee, vind hem alleen het muur idee niet leuk. Ik had het leuker gevonden als de teskt ook op een bordje oid stond.
Jammer van partyflock teken.
HandtasJe: Een mooi geheel, alleen jammer dat Misty is uitgerekt en dat je heel duidelijk kunt zien waar de teugel is weggewerkt. En zónde van de ruis, of was de ruis de bedoeling? Had zonder ruis mooier gevonden.
wiifke: Leuk gedaan, mooi uitgeknipt, leuke achtergrond.
Jammer dat de manen op sommige plekken zo wazig zijn.
En de tekst valt niet erg op, de plek waar de tekst staat vind k zelf ook niet zo leuk.

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:19

ik ga ook wat maken mag dat? Lachen