wiifke schreef:Hier mijn commentaar:
Like_peres: Ik vind hem erg leuk, bijna niks op aan te merken, alleen erg jammer dat je een stuk van het bit hebt weggewerkt!
Niien_: Geweldige achtergrond! Alleen de oren zijn nog een beetje hoekig, volgende keer misschien even met het druppeltje langs de lijnen, dan zit hij er ook meer 'in'.. Verder echt heel erg leuk!
Lieske_: Lettertype & kleur vind ik echt heel mooi! Alleen erg jammer dat je Misty niet uitgeknipt hebt! Of op zijn minste bijgesneden zodat je de handen niet meer ziet, dat stoort me nog een beetje.
De rest komt nog, moet onverwachts eerder beginnen met werken..
Ik heb trouwens erg veel leuke bewerkingen gezien!
Vervolg..:
Tinkerloos : Ik vind het juist wel leuk dat ze door elkaar gaan.. Ik weet verder niet dat het andere paard al op de achtergrond stond of niet, maar ik had persoonlijk dat andere paard dus doorzichtig gemaakt. Verder vind ik hem echt leuk!
SmeeJ :Je had op sommige plekken nog wel even met het drupeltje langs kunnen gaan, nu zijn de randen namelijk nogal scherp.. Verder vind ik de manen heel netjes! Voorpluk weer iets minder.. Ook is je bewerking een beetje leeg..
Lettertype en dat er omheen vind ik ook erg tof! 
bonniepony : Volgens mij heb jij niet geknipt, maar met de 'clone stamptool' de achtergrond weggewerkt.. Dit is namelijk lang zo netjes niet.. Dit kun je voortaan beter knippen.
Daarintegen vind ik de manen en voorpluk juist wel weer leuk!
Vlinders en lettertype passen er ook leuk bij!
mooney : Zoals je al zei, niet zo netjes geknipt.. Verder ben ik nog nooit eerder zoiets tegen gekomen.. erg orrigineel dus!
Ik vind hem heel erg goed gelukt voor zo'n korte periode! Lettertype past er ook leuk bij!
gabberluck : Erg leuk, Misty zit mooi in het plaatje, en vergeleken met de achtergrond springt ze er ook mooi uit.. Alleen vin dik dat de naam er toch nog net iets te veel uit springt.. Je kunt bij de manen wel zien waar je ze verlengt hebt, de voorpluk is mooi 1 geheel.. verder vind ik hem erg leuk!
janique : Die manen, super gewoon!
Ook vind ik het leuk dat die hoorn doorzichtig is! achtergrond is ook erg leuk!
Alleen het lettertype stoort mij op de één of andere manier..
Amburtjoz : Hij kon nog wel net ietsjes netter geknipt worden, ook had je nog even met de druppen langs de kanten gekunt.. Dan ziet hij er nog beter uit
Hij is wel een beetje leeg, verder niet echt storend.. het enige is dat Misty er zo opgeplakt uitziet.. Wel een leuke achtergrond!
Craignethan : Het enige wat ik hierop kan zeggen is: Super, kan er niks op aanmerken! Erg origineel, Misty is netjes uitgeknipt, achtergrond past er mooi bij, de kleur, lettertype.. alles klopt in mijn ogen!
Shalimar : Niet echt mijn smaak, maar erg leuk voor de afwisseling.. Het enige wat mij eigenlijk opvalt is dat de hals niet klopt.. Ik weet verder ook niet dat dit de bedoeling is, maar ik vind het niet echt mooi.. (mijn mening!!!) verder is hij erg netjes!
Sanchowtju : Ook deze is erg mooi! Het enige dat mij stoord is dat je onderscheid kan maken in de 'echte' manen en wat je er aangeplakt hebt.. alleen bovenin haar manen zie je het niet.. Ik vind het ook erg leuk hoe je daar onderaan die circel die flammen door Misty heen laat lopen! Super gewoon!
Achtergrond ook erg mooi! Vlinders passen er goed in.. Alleen het lettertype vind ik niet helemaaal er bij passen..
haffilover : Voor zo'n korte tijd vind ik hem erg goed gelukt
Alleen ik vind persoonlijk de achtergrond niet zo mooi..
Bij de oren zie je nog een klein beetje wit, dus dat is niet helemaal goed geknipt.. verder heb je Misty er mooi in weggewerkt!
tes_saa : Ik heb niet veel toe te voegen aan je eigen commentaar, maar toch nog wel iets! Ik vind de letters wat induidelijk, misschien kun je ze de volgende keer dikgedrukt doen.. dan vallen ze wat meer op 
Achtergrond vin ik ook erg leuk!
h0rsel0verr : Knippen kon wel iets beter bij en tussen de oren.. verder erg netjes geknipt en Misty is er mooi in verwerkt! Alleen vind ik het lettertype er niet echt bij passen.. Je kon het beter rechtsonderaan plaatsen, ook vanwege de kleur 
verder vind ik hem erg leuk, alleen ik mis gewoon iets..
Urielle : Helemaal super! Echt mooi hoe je Misty in de bol verwerkt hebt, ze lijkt er echt in te zitten!
Ook de achtergrond heb je mooi in de bol verwerkt! alleen jammer dat de bol een beetje vreemd aan de onderkant verdwijnt.. Ook had je misschien beter nog even met het druppeltje langs de kanten van de fee en Misty gekunt..
doossie : Heel erg leuk, en ook erg orrigineel! Alleen ik stoor me wel een beetje aan de witte achtergrond die er tussen zit.. Verder echt een heel leuk idee, ziet er ook heel goed uit! Knippen bij de oren had ook nog wel iets beter gekunt 
Het lettertype en de hartjes vind ik er eigenlijk ook niet echt bij passen..
Palhaço : Ik vind persoonlijk die in de link net wat mooier.. Haha.. maar deze is ook erg leuk! De manen zijn mooi 1 geheel, alleen toch wel wat te lang
Ook erg leuk hoe je het hoofdstel hebt bewerkt! Het knippen is ook heel netjes! Letterkleur en lettertype vind ik er helemaal bijpassen! 
fladdelover : Erg leuk
Vooral voor de eerste keer! Het is een leuke uitdaging om de volgende keer de pony uit te knippen, dan word het commentaar nog leuker!
Kleur van de letters vind ik alleen iets minder.. 
HandtasJe : Ik vind het een mooi geheel geworden! Alleen jammer dat Misty een beetje uitgerekt is en dat de teugels wegwerken niet super is gelukt.. Het knippen vind ik heel netjes, alleen zonde dat je een stuk van het bit af gehaald hebt! Het lettertype en kleur ook super, ook leuk geplaatst! 
Zo, na al dit commentaar, zie hier de mijne.. 

Eigen commentaar: Ik mis nog iets, maar weet niet wat.. 
Manen en voorpluk vind ik ook niet helemaal mooi, dit is de eerste keer dat ik daar iets mee uitspook