Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 53!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eve_lien

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 53!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:55

Ik ga zo oook beginnen *LOL*
En commentaar geven.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:59

Oké, hier mij vrije bewerking, ben er niet trots op, ik vind 'm erg simpel, en verder tsja, met die Gum.. Clown
Afbeelding
Edit; Heb 'm even in 'n afbeelding gezet.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:26

Afbeelding

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:46

Afbeelding

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:50

Afbeelding

Blauw Lovers.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:50

de mijne Clown
ik vind de kleur van het lettertype er niet erg mooi bij Scheve mond
Afbeelding

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:57

Bengelpiet: Vind de manen leuk! Letters vallen beetje in het niet en t geheel is beetje grauw. Niet overal even netjes afgewerkt.
Tinkerloos: Weinig contrast. Nee. Hij is me te simpel.
Shalimar: Vind t paardje niet zo mooi staan.. wel gaaf idee Lachen
doossie: Tekstkleuren vind ik minder. En hij is wel erg klein!
wiifke: tekst is niet zo goed leesbaar. Kan hem voortaan ook beter uploaden bij imageshack ofzo.
Urielle: Mooi, hoe je de kwaliteit van de foto omhoog hebt gehaald. Al is ie nu wel erg donker. Knap werkje eromheen!
xxsaffieraxx: Niet zo heel netjes geknipt. En jammer dat het paard doorzichtig is.
tamlin: Paardje valt een beetje in het niet. Wel leuk Lachen
femke_harley: Niet zo origineel. Maar wel leuk geknipt zo. Vind de letters minder.
Handtasje: Hmm. Beetje slordig geknipt & vrij grauw.
smeetjoew: Origineel! Leuke sfeer! Ja ik vind hem gaaf!
Drama_Queen: Beetje grauw, maar wel lief Lachen
HorseGurl13: Paardje is een beetje vaag. Jammer. Letters zijn wel stoer!
SmeeJ: Leuk hoor. Idd nog niet helemaal af hihi.
Amburtjoz: Hij laadt niet hier....
Craignethan: Oeps. Niet zo mooi weggewerkt daar op die neus! Sfeer verder is leuk.
Nikkel: Lieff. Jammer dat het paardje net zo weg valt .. Beetje grijs & grauw.
bonniepony: Nee, vind de kleur van de letters ook niet zo. Jammer dat t paardje zo klein is (:

ZO. *LOL*

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:01

Afbeelding

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:20

Mijn commentaar:

Bengelpiet: Ik vind de “happen” uit de tekst niet zo mooi. En het bit en het knippen vind ik niet zo. De manen vind ik wel weer erg gaaf gelukt! Misschien toch ook nog een kadertje, maar ik vind de plaats ook erg mooi uitgekozen! Haha! Volgens mij is het trouwens ook ocean in plaats van oceaan.

Tinkerloos: Mooi geknipt, alleen vind ik m wel saai. Je ziet alleen maar dat je hebt geknipt en geplakt. Had graag nog wat meer gezien! Knipoog

Shalimar: Mooie achtergrond, al snap ik ook niet wat Net5 ermee te maken heeft. Hierdoor valt je eigen tekst weg. Zelf vind ik Femke iets te donker.

Doossie: Hoofdstel is volgens mij wel mooi weggewerkt. Lettertype + kleur past er alleen echt niet bij. En misschien volgende keer een grotere versie? Clown

Wiifke: Een leuke bewerking. Ik vind alleen dat de tekst niet erg goed te lezen is.

Urielle: Gaaf idee! Ik vind Femke alleen wat te donker en jammer dat de neus er niet helemaal op staat. De tekst vind ik ook iets te onduidelijk. Knippen is ook nog wat te recht. Voor de rest blijf ik m erg gaaf vinden!

xxsaffieraxx: Mooi geknipt, mooi uitgewerkt. Vind alleen de sterretjes op de linker Femke wat storen.

Sharon_: Bij mij doet je bewerking het niet.

Tamlin: Femke had wat groter gemogen. En ik vind het @ wat minder Lachen

Femke_harley: Leuk idee! Alleen vind ik m er leeg uitzien.

PrinceAmos: Ik vind Femke zelf niet zo erg mooi geplaatst. De kleur van je tekst vind ik er ook niet helemaal bij passen.

Handtasje: Knippen is niet helemaal geweldig.. Hoofdstel mooi weggewerkt, behalve bij de kin. Past voor de rest goed in de achtergrond.

Smeetjoew: Erg mooi! Ik vind alleen de haren bij z’n kin niet erg mooi. Voor de rest erg mooi!

DramaQueen_: Mooi geknipt, vind alleen het geheel wat saai.

HorseGurl13: Alleen bij de oren zie je nog wat witte randjes. Voor de rest vind ik m erg leuk!

SmeeJ: Gaaf die voorpluk en dat rode! Ik denk alleen, als je die 2 dingen dichterbij elkaar had gezet het iets mooier is, aangezien het nu zo leeg lijkt.

Amburtjoz: Je tekst mocht wel iets groter. Voor de rest mooi uitgewerkt! Lachen

Craignethan: Een mooie bewerking! Alleen heb je ’t hoofdstel niet helemaal mooi weggewerkt bij de neus. Je ziet dat je steeds het zelfde stuk hebt gebruikt.

Eve_lien: Geen enkel commentaar! Ik hou wel van blauw Haha!

Bonniepony: Alleen de tekst vind ik iets minder goed te lezen. Voor de rest erg leuk!

Eempiej: De tekst had wel een andere kleur gemogen, zo is ’t amper te zien. Voor de rest mooi uitgewerkt!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:51

Oke, deel 2 van de commentaren!

PrinceAmos:
Krijg ik niet geopend? Ligt imageshack plat ofzo?

Handtasje:
Mooi! Ik zie wel iets raars aan de achterhand?
Ik had het wel gaaf gevonden als je nog iets onder de krul van de pagina had gezet ofzo.

Smeetjoew:
Dat is een bekende achtergrond, dat is jammer. Manen vind ik wel grappig maar een beetje TE.

DramaQueen:
Het geheel past qua kleur (belichting van de losse delen) niet zo goed bij elkaar. Het hoofd van het meisje lijkt vervormd. Ik vind het niet zo, deze keer.

HorseGurl:
Femke komt mooi uit tegen deze achtergrond. Textuur vind ik ook mooi erdoor. Wel vind ik het gedeelte met de letters een beetje rommelig overkomen.

Smeej:
In alle eenvoud een hele mooie bewerking geworden! Het enige jammere is dat er nu veel zwart is, maar als je dit op een iets smaller vlak had gedaan had ik echt niet gezien dat er nog 'iets' moest. Manen zijn erg mooi!!!

Amburtjoz:
Een beetje saai met dat grijs. Ik zou als je voor zoiets kiest voor ergens een flashy kleurstelling op het paard kiezen (bijv. steentjes in het halster oid)

Craignethan:
Mooi!!! Ik moest wel even kijken wat dat elfje was Bloos

Nikkel:
Prachtige bewerking! Ik had hem nog mooier gevonden als Femke ook een blauwzwarte gloed had gekregen. Het lettertype en die bloemenrank zijn echt geweldig mooi samen!

Evelien:
Ook echt heel mooi geworden! Het lettertype van Femke vind ik iets minder passend maar nog steeds niet storend oid.

Bonniepony:
Mooie bewerking! Alleen jammer dat de beentjes afgesneden zijn halverwege de foto. Ik vind het lettertype en de kleur ervan er wel mooi bij passen.

Eempiej:
Mooie bewerking, alleen niet zo mijn smaak. Tekst is wat moeilijk leesbaar, maar dat mag in een afbeelding waar je goed moet kijken wat er allemaal in staat van mij ook gerust.

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:55

mensen ik ga volgende keer echt proberen een grotere versie te laten zien ik denk dat ik het eindelijk snap Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:01

Ik denk dat het het gemakkelijkste is om gewoon met een groot basisbestand te werken.
Als je bijv. mijn bewerking ziet op pagina 1, die is 600 x 600 pixels.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:27

Urielle schreef:
Oke, deel 2 van de commentaren!
Amburtjoz:
Een beetje saai met dat grijs. Ik zou als je voor zoiets kiest voor ergens een flashy kleurstelling op het paard kiezen (bijv. steentjes in het halster oid)

Dat is het nou juist, dat kán ik nog niet Bloos Ben ook nogsteeds heel veel dingen aan het uitproberen etc Knipoog Maar goed, ik ga dr meer kleur in brengen met mn Thema bewerking Pling

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:41

Nikkel schreef:
Mijn commentaar:

Dat is raar, Doet hij het nu nog steeds niet? Vork

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:47

Hij doet het hoor!

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:52

Sharon_ schreef:
Nikkel schreef:
Mijn commentaar:

Dat is raar, Doet hij het nu nog steeds niet? Vork

Nu zie ik m wel!

Dan nu nog even mijn commentaar erop Knipoog : Ik vind m erg gaaf! Alleen misschien nog tekst of in ieder geval wat meer opvulling. Aan de bovenkant vind ik namelijk nog iets te leeg!

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:59

@ Eve_lien: Je hebt mij overgeslagen, ben wel benieuwt wat jij er van vind Pling

@ Nikkel: Klopt, ik kon toen even niks bedenken, misschien ga ik hem ooit nog eens verbeteren.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:34

Sharon_: Woopsie. Bij deze dan! Ik vind het idee erg leuk. Bij de linker vleugel is de afwerking niet zo fijn. Bovenaan zie ik ook nog een randje wit van de oorspronkelijke foto.
Kleuren vind ik erg fijn, misterieus. Vleugel vind ik redelijk netjes gedaan. Ja, leuk hoor! *LOL*

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:23

Zo,hier mijn vervolg van commentaar:
(het is persoonlijk commentaar,dus trek het je niet teveel aan aub...)

wiifke : jammer dat je Femke niet uitgeknipt hebt,verder wel grappig gedaan.

Urielle : beetje erg klein en donker.Doet me aan een kertskaart denken. Niet mijn ding.(sorry)

xxsaffieraxx : Grappig,ook die kleine stukjes Femke zijn leuk gevonden.

Sharon_ : Mooie vleugels,maar Femke is wel wat onscherp uitgeknipt.Ik mis iets van achteren.

tamlin: Leuke bewerking,alleen de tekst vind ik niet zo passen.

femke_harley: heel cool met die vlammen en de tekst eronder!

PrinceAmos: Mooie achtergrond,maar Femke is niet zo mooi/netjes uitgeknipt.

HandtasJe: Leuk met die omslag.Jammer dat Femke wazig is,ik had het hoofdstel laten zitten.

smeetjoew: Dat vind ik nou leuk,vooral dat sikje! Ik mis alleen de hoorn nog. Clown

DramaQueen_ : Netjes,maar ik mis het wit aan haar achterbeen.Meisje erbij vind ik niet zo..

HorseGurl13: Vrij donker,dat vind ik jammer.De letters zijn wel mooi.

SmeeJ: Nu heb je er een nephaflinger van gemaakt..(vind het niet zo mooi,sorry..smaken verschillen)

Amburtjoz: Weinig kleur,verder wel leuk.

Craignethan: Toppie. Niks aan toe te voegen.

Nikkel: Mooi gedaan.Leuk hoofdstel heb je ervan gemaakt!

Eve_lien: Leuk gedaan. Ziet er goed uit hoor.

bonniepony: tekst is leuk,het jing en jang teken ook,maar de manen....nee.

eempiej: Grappig gedaan,alleen had je er wat kleur hier en daar in moeten doen.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 23:16

Afbeelding

Commentaar doe ik morgen Lachen

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 07:53

Commentaar Blz 3.

Amburtjoz: hij is wat simpeltjes, maar het uitknippen is super Lachen

Craignethan: jammer dat je ziet dat het hoofdstel is weggewerkt.. maar knippen en achtergrond vind ik mooi Lachen

Nikkel: kan niet zo snel iets vinden dat nog beter kan, vind erg leuk dat je de neusriem heb weggewerkt, uitknippen is super netjes en achtergrond vind ik topp

Eve_lien: lettertype en achtergrond vind ik best leuk, het uitknippen zo iets minder gehaperd kunnen op sommige stukjes

bonniepony: uitknippen kan iets netter, lettertype vind ik ook wat minder mooi erbij passen, verder wel een erg leuk idee Haha!

eempiej: tekst had ik persoonlijk een andere leuk gegeven dat iets meer op zo vallen, verder erg leuk gedaan Haha!

Sanchowtju: kader vind ik echt leuk, hoofdstel mooi weggewerkt staart vind ik super, manen vind ik wat minder.. verder rest issie top Lachen

zo weer een deel van het commentaar Lachen

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 16:25

Mijn commentaar:

Blz1:
bengelpiet: Leuk! jammer dat het bit er een beetje vreemd uitziet zo Knipoog Tekst is grappig gedaan, lijkt net of het in de rotsen zit Clown
Tinkerloos: Netjes gedaan, maar ik vind t een beetje saai zo.
Shalimar: Mooi, past goed bij elkaar allemaal, snap alleen niet echt waarom net5? de kleur ervan past er goed bij, maar verder zie ik niet echt een verband Bloos
doossie: Netjes geknipt, jammer dat t een beetje klein is. Die verschillende kleuren tekst vind ik persoonlijk niet zo mooi staan, maar vrolijk is t wel Knipoog Hoofdstel heb je trouwens wel heel mooi weggewerkt!.
wiifke: Leuk gedaan met dat gedicht erbij, misschien was t wel wat leuker geweest als je Femke had uitgeknipt.
Urielle: Mooi! Leuk en orgineel gedaan zo, beetje jammer dat femke nu wel erg donker is, die vlammen erachter zijn ook mooi.
xxsaffieraxx: Leuk gedaan, tekst past er mooi bij, zelf hou ik niet zo van die sterretjes, maar verder heel mooi hoor Knipoog
Sharon_: De vleugels zijn leuk en de achtergrond ook, Mooie kleuren, afwerking kan misschien nog ietsje beter, maar t idee is erg leuk.
tamlin: Mooi, netjes geknipt, sfeervolle achtergrond, De kleur van femke vind ik wat te grauw overkomen en bij de tekst vind ik dat @ niet zo mooi, lijkt een heel ander lettertype, jammer.
femke_harley: Heel leuk gedaan met dat neusje, achtergrond is ook erg leuk, lettertype past er heel goed bij Knipoog
PrinceAmos: Ik vind de achtergrond echt erg mooi, leuk gedaan, knippen kan nog wat beter, tekst vind ik er niet zo goed bij passen.

Blz2:
HandtasJe: Mooie bewerking, alleen op sommige plekken vind ik femke niet zo netjes uitgeknipt. Hoofdstel is netjes weggewerkt, alleen jammer dat het bij de kin nu een beetje door loopt.
smeetjoew: Super leuk gedaan, achtergrond is echt geweldig, vind alleen de manen en dat sikje ( wat overigens wel heel leuk idee is Knipoog ) iets te uitgeveegd lijken.
DramaQueen_: Leuk idee zo met de eigenaresse erbij Knipoog Mooi gedaan.
HorseGurl13: Mooi, tekst is ook leuk zo, ik vind femke alleen iets te donker, achtergrond is leuk, maar ik vind t wat te druk overkomen met die tekst en die achtergrond.
SmeeJ: Heel mooi, ik vind m niet saai zo hoor, vind t juist wel mooi, die tekst met die stippen vind ik erg leuk. Jammer dat de oortjes wat wegvallen in de zwarte achtergrond. Leuk idee zo met die lange voorpluk.

Blz3:
Amburtjoz: Netjes geknipt hoor, leuk zo zwart/wit met die paar gekleurde elementen erin. vind alleen die achtergrond niet zo, moest een paar keer kijken voor ik zag wat t was. Tekst had misschien wat groter gekunt, maar leuk is t wel geworden Lachen
Craignethan: Erg leuk met die tekst, achtergrond, elfje enz. Beetje jammer dat je bij de neus nog goed ziet dat je het hoofdstel hebt weggewerkt, want verder is t echt super.
Nikkel: heel leuk, vind alleen de kleur van femke wat te grauw en niet zo goed bij de achtergrond passen, verder is t mooi hoor. Vind t ook leuk dat je de neus en keelriem van het hoofdstel hebt weggewerkt Knipoog
Eve_Lien: Heel mooi, leuk al dat blauwe Clown Netjes geknipt, en achtergrond en tekst zijn erg mooi.
bonniepony: Leuk, orgineel idee, grappig ook met dat yingyang teken. Kleur van de tekst past er goed bij, vind aleen de tekst niet zo mooi geplaatst.
eempiej: Erg leuk met die achtergrond, Femke past er goed bij zo. netjes genkipt en hoofdstel is ook net weggewerkt. jammer dat de tekst een beetje wegvalt door de kleur. Die hartjes zijn ook grappig Knipoog

Poeh, nou dat was t weer, hoop dat ik niemand vergeten ben Clown

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 17:58

Sanchowtju schreef:
Mijn commentaar:

Blz1:
bengelpiet: Leuk! jammer dat het bit er een beetje vreemd uitziet zo Knipoog Tekst is grappig gedaan, lijkt net of het in de rotsen zit Clown

Dat was dus mijn bedoeling!!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 19:28

femke_harley: Ik weet dat 't knippen niet zulke volle zalen trekt.
Maar had geen beschikking over een muis *LOL*.

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 19:49

Dames! Zouden jullie weer even op de regels willen letten en dan vooral deze:
Shalimar schreef:
7. Omdat niet iedereen goed kan lezen; offtopic reacties worden niet op prijs gesteld, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en wanneer je wilt reageren op gegeven commentaar van iemand, kan je dit doen door iemand een pbtje te sturen.

Dus alle excuses, uitleg, enzovoort op gegeven commentaar van iemand achterwege laten. Dank Lachen