[VER] Liefde met een hoop ellende

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kiss_lotte

Re: [Ver]Liefde met een hoop ellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:04

MEEEEEER Lachen
super verhaal!!

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:28

Lies, wat een mooi verhaal Haha!
Ik dacht ook dat ze verkracht werd ofzo Schijnheilig

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:50

wanneer heb je een nieuw stuk Haha! Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:23

Goed, ook ik ben nog niet echt ver met lezen, maar er zijn mij wel een aantal dingen opgevallen.

Zoals sammyfriend ook vertelde, moet je na een komma, uitroepteken, vraagteken ect een spatie plaatsen. Dit doe je ook normaal gesproken als je aan het typen bent op bijvoorbeeld bokt.
De " ' gebruiken is inderdaad wat duidelijker.
Verder moet je inderdaad 1500 woorden per stuk hebben om het te mogen plaatsen, word kan dit trouwens tellen dus dat scheeld.
Lange uithalen zoals de allereerste zin van ik ben EEEERR is niet nodig. Het stoort een klein beetje. Je kan beter gewoon 'Ik ben er! van maken.

*leest even verder voor meer punten, het zijn trouwens gewoon tips, met als bedoeling dat je er wat mee kan*

(En het is niet nodig om er een slowchat van te maken of een verhaal goed of niet goed is, ieder zijn mening. Mijn verhaal zullen sommige mensen ook niet aanspreken. No big deal, ik schrijf voor mijzelf en als anderen het willen lezen vind ik het best! Gewoon accepteren dus.)

Laatste opmerking. Mensen, lees de regels van CB door! Reacties als 'Mooi', 'Meer' of 'Wanneer is er een nieuw stuk?' zonder tips ect zijn niet toegestaan!
(als je dat vind stuur de TS dan gewoon een PB)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:09

Moderatoropmerking:
Hopelijk zo nog even wat beter op laten vallen:
A_lette schreef:
Laatste opmerking. Mensen, lees de regels van CB door! Reacties als 'Mooi', 'Meer' of 'Wanneer is er een nieuw stuk?' zonder tips ect zijn niet toegestaan!

Denk alsjeblieft aan de regels van CB!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 21:22

A_lette schreef:
Goed, ook ik ben nog niet echt ver met lezen, maar er zijn mij wel een aantal dingen opgevallen.

Zoals sammyfriend ook vertelde, moet je na een komma, uitroepteken, vraagteken ect een spatie plaatsen. Dit doe je ook normaal gesproken als je aan het typen bent op bijvoorbeeld bokt.
De " ' gebruiken is inderdaad wat duidelijker.
Verder moet je inderdaad 1500 woorden per stuk hebben om het te mogen plaatsen, word kan dit trouwens tellen dus dat scheeld.
Lange uithalen zoals de allereerste zin van ik ben EEEERR is niet nodig. Het stoort een klein beetje. Je kan beter gewoon 'Ik ben er! van maken.

*leest even verder voor meer punten, het zijn trouwens gewoon tips, met als bedoeling dat je er wat mee kan*

(En het is niet nodig om er een slowchat van te maken of een verhaal goed of niet goed is, ieder zijn mening. Mijn verhaal zullen sommige mensen ook niet aanspreken. No big deal, ik schrijf voor mijzelf en als anderen het willen lezen vind ik het best! Gewoon accepteren dus.)

Heel erg bedankt voor de tips,heb ik wat aan hoor Haha!

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:51

wat mij een beetje stoort is dat je heel snel door elke gebeurtenis heengaat als het ware.
alles gebeurt heel snel achter elkaar, ik vind het fijner lezen als je wat meer ingaat op gebeurtenissen!
Verder leuk verhaal!

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:26

Het is idd, dat je niet een spatie doet na een , . ! enz. daarnaast had ik het bij die messteek het wat spannender gemaakt, het ging te snel. bij sommige dingen gaat idd ook wat te snel.

en voor de rest, leuk verhaal! en ga zo door! (en ik hoop dat je heel snel weer een nieuw stukje hebt!!)

Bokel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:56

Ik vind het ook een heel leuk verhaal maar het wel vind ik dan he met té weinig details beschreven. ze gaat naar dat afspraakje messteek even vertellen aan politie verder niks. beetje té onrealistisch maar wel leuk hoor!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 13:18

komt er nog een nieuw stuk Lachen

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:17

het is een leuk verhaal Lachen

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 19:34

Jolliegirl schreef:
komt er nog een nieuw stuk Lachen

Fairie schreef:
Hopelijk zo nog even wat beter op laten vallen:
A_lette schreef:

Denk alsjeblieft aan de regels van CB!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 14:14

Zo,het heeft lang geduurt maar hier is dan toch een nieuw stuk.Was het helemaal vergeten,maar iemand deed me eraan denken dat ik bezig was met een verhaal.

Citaat:
Ze besloot er eerst maar eens een nachtje over te slapen,ze zou morgen wel zien.
Ze trok haar pyjama aan en dook in haar bedje.

De volgende dag werd Gitte wakker om 10.00u,nog veel te vroeg dacht ze.
Maar al gauw stond haar moeder beneden aan de trap te roepen “Gitte!Gitte!Wakker worden!”.Zuchten stapte ze uit haar bed en nam een heerlijke douche,zodat ze weer goed gezind was.Toen ze beneden kwam,stond de politie daar,moest ze het nu vertellen?
“Dag jongedame,kunnen wij even met u praten?”vroeg een van de agenten.
“Ja tuurlijk..”antwoorde Gitte voorzichtig.
“Kan je ons eens vertellen wat er is gebeurt?”
“Het begon enkele dagen geleden op school,een jongen van mijn klas,werd ik heel goed bevriend mee.Hij wou afspreken in het park,en ik ging erheen,ik vertrouwde hem.Maar hij kwam niet opdagen,ik heb daar lang gestaan voor niets.Hij excuseerde zich en zei dat zijn moeder een ongeluk had gehad en hij mee naar het ziekenhuis moest,ik vertrouwde hem nog steeds,ook toen hij vroeg om nog eens af te spreken.Die avond was ik er,hij kwam niet,maar ik bleef wachten,en toch kwam hij.Hij was niet alleen,hij liep in het midden,naast hem liep Tim en aan de andere kant nog iemand,maar ik kon niet zien wie het was.Ineens trok Tim een mes,ik wist niet waarom,was het omdat ik zijn zusje een tijdje had gepest?Het was een raadsel.Toen heeft hij mij een messteek gegeven,ik heb luid gegild,maar het was te laat.De jongens waren al weg,toen kwam er een jonge vrouw op me afgestapt,ze vroeg iets,maar ik kon niet verstaan wat,ik viel in slaap,en was de volgende dag in het ziekenhuis.”
“Zozo,dat is een heleboel juffrouwtje”zei een van de agenten”we doen ons best,en laten zo vlug mogelijk iets weten”,zei de andere die er als 2druppels water op leek.
“Vanavond wil Tim dat ik weer naar het park kom.”Zei Gitte plotseling.
“Je mag niet gaan,wil je dood ofzo?”
“Ik moet,anders maak ik wat mee.”
“Luister,.........”De agent fluisterde een plan naar Gitte toe,zodat ze veilig was.
Toen de agenten weg waren,besloot ze op MSN te gaan en tegen Tim te zeggen dat ze kwam,of als er nog andere mensen online waren..
Ze melde zich aan en zuchtte,waarom was alles zo moeilijk?

Tim,I gonna kill you : Hoi,ga je er zijn ?
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Hoi,ja ik ga er zijn. Kom je alleen ?
Tim,I gonna kill you : Misschien,dat zie je wel.
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Heeft Stefaan er iets mee te maken?
Tim,I gonna kill you : Misschien,maakt toch niet uit.
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Mij wel ...
Tim,I gonna kill you : Dat is dan pech voor jou.
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Ben je niet bang voor de politie dan?
Tim,I gonna kill you : Nee,ze kunnen me toch niets doen,ze hebben geen bewijs.
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Wie weet verraad wel iemand je..
Tim,I gonna kill you : Dan maak je wat mee als je dat doet..
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : En vanavond niet?
Tim,I gonna kill you : Nee,vanvond is gewoon om te praten
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Kan toch ook via msn?
Tim,I gonna kill you : Dat is niet gezellig..
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Ik ga toch,doeg
Tim,I gonna kill you : oke,tot vanavond!

Ze melde zich af en ging naar beneden,kijken of daar wat te doen was.
Haar moeder maakte het eten klaar,maar aan de geur kon Gitte niet ruiken welk eten het was.
“Wat eten we?”Vroeg Gitte
“Spaghetti”Antwoorde moeder bruut
“Scheelt er wat?”
“Nee waarom?”
“Je ziet er ongerust uit en je antwoord zo bruut”
“Ga nu maar weer naar boven,ik en je vader moeten praten,ik roep je wel als het eten klaar is”

Zuchtend ging ze weer naar haar kamer,ze besloot zich maar wéér aan te melden.
Ze zette nog wat muziek aan,en begon luid mee te zingen.
Opeens hoorde ze een hard gebonk op de deur : “KAN DAT NIET WAT STILLER??”hoorde ze haar boze zus roepen,wat was ze toch vlug geraakt ook.Ze zette de muziek wat stiller,en besloot maar eens te kijken wie er allemaal online was.Ze zocht in haar lijst,en aha,daar was Yolanda online!

Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Hooi
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : dat eten paarden ja..
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Nouu.. waarom ben je boos?
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : Goh,alsof je dat niet zou weten!
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Ik gaf hem toch geen zoen?Hij mij ja.
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : Zie je dat je het weet
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Doe even niet moeilijk.. valt er dan echt niet te praten met jou ?
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : Misschien niet,maar ik ben wel te vertrouwen !
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Ik wist dat toch ook niet dat hij dat zou doen.
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : Goh,nee vooral niet,jullie waren zo close,heel de school weet het haast hoor.
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! : Ik heb niets met Stefaan,in tegen deel,ik haat hem gewoon.
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : Hij jou nochtaans niet hoor.
Gitte(L)Sunshine;Weer thuis Lachen *Yolanda Boos! heeft haar naam gewijzigd in : Gitte__Sunshine (L) *Zoekt eigen paardje* Lachen
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : Ga je nu ook al een eigen paardje kopen,jij moet me altijd nadoen hé,ik word geboren,jij ook.Ik verzorghafje,jij ook.
Gitte__Sunshine (L) *Zoekt eigen paardje* Lachen : Ik kan er ook niets aandoen dat ik geboren ben hé
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : Nee,dan had je die grote fout vast nooit gemaakt.
Gitte__Sunshine (L) *Zoekt eigen paardje* Lachen : Waarom verander je van onderwerp? En waarom geloof je me niet ?
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : Omdat jij Gitte bent ofzo?
Gitte__Sunshine (L) *Zoekt eigen paardje* Lachen : Ik moet eten,doeg
Yolanda Boos! is boos & verliefd Lachen : daagg!

Gitte melde zich af,waarom wou ze haar nou niet geloven ?Ze zou het maandag wel zien,dacht Gitte.Ze ging nog even zoeken naar een paardje,aangezien ze toch had gelogen dat ze ging eten.Ze zocht,zocht en zocht.Nog 1pagina te gaan,als ze daar niets vond,was allicht niet voor vandaag,en inderdaad,de pagina was leeg.
“Gitte,eten!”riep haar moeder
“Jaaa ik kom al!”riep Gitte op een brutale toon terug
Toen Gitte beneden kwam keken 2boze ogen haar aan,die van haar moeder.
“Een beetje beleefder mag ook wel he jongedame”
“Sorry”excuseerde Gitte zich.
Met z’n 4en aan tafel,wat was dat een zeldzaam moment,meestal was haar zus,noch haar vader er niet,of één van de twee gebeurde ook wel.Normaal was het altijd vrolijk aan tafel,vandaag niet.Gitte wist niet waarom,was het omdat ze vanavond naar het park ging?Of was er meer aan de hand?
Na het eten ruimde Gitte de tafel af,ze zou maar wéér op marktplaza opzoek gaan naar een paard.Maar algauw werd dat verstoord door het luide geroep van haar moeder,die in de woonkamer zat.
“Gitte,kom eens even hier!”
“Ja,ik kom eraan,nog even de borden in de vaatmachine zetten”
Toen ze klaar was liep ze naar de woonkamer,waar haar moeder en vader haar aankeken.
“Nou meisje”begon haar moeder”we weten dat je heel graag een paard wil,daarom hebben we besloten om te verhuizen naar een andere plek,naar een huis met een grote tuin,aangezien we een paard op een manege stallen nogal duur vinden.”
“Waar gaan we dan heen?Hebben jullie al een huis gevonden?”Vroeg Gitte angstig,ze wou immers niet verhuizen,nee dat zou ze écht niet willen.
“We blijven hier in Noord-Brabant”
“Naar waar gaan we dan?”
“Naar Geertruidenberg,we vertrekken over een maand.”
“Maar,als het zo moet,wil ik al geen eens meer een pony”
“Dan gaan we zonder pony,het huis is verkocht,het staat vast”
“Als we écht gaan,met pony dan,ik ga er nu een zoeken.”
“Ok,maar doe niet zo moeilijk,het gaat vast meevallen.”
“Ik wil gewoon niet verhuizen,nieuwe school,nieuwe manege,nieuwe vrienden,dit bevalt met niet.”
“Ga je nu maar even ontspannen,je moet zo naar het park.”
Gitte liep naar boven,niets ging goed,waarom maakte iedereen haar het leven zo moeilijk.Ok,ze kreeg een eigen pony,maar moest wel verhuizen,waarom?waarom toch?

Ze besloot om zich nog maar even aan te melden op msn,ze moest zich tenslotte ontspannen,nouja voor zover dat dat ging dan.Ze dacht aldoor aan Sunshine,ze moest haar achterlaten,het ergste gewoon wat haar kon overkomen.Ze keek even in haar lijst,maar eigenlijk waren er niet zoveel leuke mensen online,ze wijzigde haar msn naam maar.

Gitte Huilen wil niet verhuizen Huilen Sunshine Huilengajemissen! Huilen

Iris (L) Yappie ; hvj ! : Ga je verhuizen? Bloos!
Gitte Huilen wil niet verhuizen Huilen Sunshine Huilengajemissen! Huilen : Ja,naar Geertruidenberg
Iris (L) Yappie ; hvj ! : Waarom dan ?
Gitte Huilen wil niet verhuizen Huilen Sunshine Huilengajemissen! Huilen : Dan krijg ik een eigen pony,ze denken dat ik dan gelukkig ben,maar dat ben ik niet.
Iris (L) Yappie ; hvj ! : domme ouders van je,wanneer verhuis je?
Gitte Huilen wil niet verhuizen Huilen Sunshine Huilengajemissen! Huilen : over een maandag
Iris (L) Yappie ; hvj ! : Dan al Bloos! we houden contact he meis?
Gitte Huilen wil niet verhuizen Huilen Sunshine Huilengajemissen! Huilen : Jazeker !
Iris (L) Yappie ; hvj ! : Ik ga je echt missen hoor Huilen
Gitte Huilen wil niet verhuizen Huilen Sunshine Huilengajemissen! Huilen : Ik jou ook,maar nu moet ik gaan,doeg !
Iris (L) Yappie ; hvj ! : Adios.

Ze melde zich af,en zuchte heel diep,ze ging haar vriendinnen en sunshine zo hard missen.
Ze ging naar beneden,klaar om naar het park te gaan..

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 14:27

Liess, leuk stukje Haha!
Nu wel door schrijven hè? Knipoog

en ik had het al op msn gezegt, Na een punt een spatie Haha!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 14:28

Ja,ik zal doorschrijven deze keer Lachen
Ja,ik weet het,ik MOET erop letten Lachen

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 14:34

Super verhaal.
Ook de MSN-stukjes zijn leuk om te lezen.

Wanneer komt het vervolg?

_LoutJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:38

Lies, erg leuke verhalen.
Het leest makelijk en het is zo geschreven dat het me aantrekt.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:38

Heeeeeeel mooi verhaal meis!
Ga zo door!

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:45

Volgt Haha!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:52

huphup doorschrijven Knipoog

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:38

Leuk verhaal.
Hier en daar wel een foutje.
In het laatste msn gesprek staat er;

Iris (L) Yappie ; hvj ! : domme ouders van je,wanneer verhuis je?
Gitte wil niet verhuizen Sunshine gajemissen! : over een maandag

Volgends mij moet dan maand zijn ?

Verder leuk verhaal, en leuk geschreven!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 20:39

Allemaal bedankt !
Woeps Bloos Ja moet idd maand zijn Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:55

Leuk verhaal!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:21

ik volg dit leuk verhaal
1 tip ik zou niet te vaak zeggen 2 boze oen kekek haar kwaad aan of ze had geen zin in de les met 6 boze ogen op haar gericht zeg soms eens bv: ze werd aangestaard door een paar boze ogen kwestie van afwisseling Haha! Haha!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 21:22

Ok,bedankt! Haha!