Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 51.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 51.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:26

ok:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:29

Willen jullie als je iets niet snapt eerst de beginpost lezen en als je dan nog iets niet snapt of wilt weten dan gewoon mij of Wineds een pbtje sturen? Het is niet de bedoeling om dat in het topic te vragen. Knipoog

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 16:52

okeee Lachen

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 16:55

HandtasJe; in de beginpost staat ook dat oneliners verboden zijn Knipoog

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 19:44

ik heb ook wat gemaakt Knipoog
Afbeelding

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 07:24

Pagina 1
Edda: Echt super gedaan, mooi uitgeknipt, super achtergrond

gabberluck: ook echt super mooi Haha! !! echt geen commentaar!!

pagina 2
PrinceAmos: volgende keer minder hoekig knippen, staart en manen vind ik niet zo en ik had gekozen voor een andere lettertype.

Clienn: de lettertype vind ik aan de iets wat drukke kant.. een volgende keer iets beter knippen

Shalimar: super !! ook hier heb ik geen commentaar op

Nikkel: best leuk, alleen had ik persoonlijk niet voor een witte achtergrond gekozen.. en vind jammer dat het haar weg is van zn benen.

Niien_: ook erg mooi, alleen vind ik de kin haren niet zo mooi gedaan.

Sanchowtju: op deze ben ik gewoon spontaan verliefd geworden..!! echt GEWELDIG Haha!

HandtasJe: vind het een beetje een standaard achtergrond.. en een beetje hoekig geknipt op sommige stukken.

pagina 3
Rosannee_: het idee was best leuk, alleen vind hem wat minder netjes uitgevoerd, vind hem te druk en de 2 verschillende lettertype vind ik ook niet zo..

*wat een lijst weer zeg Nagelbijten / Gniffelen haha.. ik ga vandaag beginnen Knipoog want deze week nog geen tijd gehad vanwege die domme toetsweek op school Boos!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:09

Zo, ik heb ook wat geklunst Bloos
Ergens is hij toch weer niet helemaal geworden waar ik op hoopte, maar goed, stug verder blijven oefenen Tong uitsteken

Afbeelding

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:34

Let niet op mijn commentaar verder, ik ben zelf helemaal niet zo goed in bewerken maar het is nu eenmaal verplicht Tong uitsteken

Pagina 1:
Stravero - sfeervol, maar ik had het mooier gevonden als je de kleur van Tiesto een beetje meer had aangepast aan de kleur van de achtergrond. Bij natuurfoto's vind ik het ook mooier als het halster weggewerkt wordt.
Tamlin - idem betreft het halster. Het knippen vind ik niet zo mooi gedaan, misschien volgende keer iets meer inzoomen voor je begint met knippen? Ook vind ik het mooier als de pony echt in het gras had gelopen. Nu geeft het een beetje de indruk van pony op een achtergrond geplakt en dat is zonde.
X_tico - boom en vleugels passen mooi bij elkaar. De kleuroverloop van vleugels naar lijf had mooier gekunt vind ik. De achtergrond is wat te nadrukkelijk aanwezig imo.
Edda - gewoon een prachtige bewerking!
Gabberluck - mooie bewerking! De beentjes had ik mooier gevonden als ze iets scherper waren gebleven tegen het achtergrondlicht.

Pagina 2:
Ester_sonja - vrolijke bewerking, leuk met die kleurtjes. Ik vind het wel jammer dat je veel van het behang van Tiesto hebt weggeknipt en erg veel vervaagd. De letters vind ik erg mooi.
Horse Gurl13 - oogt een beetje simpel. Het knippen vind ik ook niet zo mooi.
PrinceAmos - ik vind hem eerlijk gezegd niet zo. Het oogt allemaal wat slordig en gewoon op elkaar geplakt. De staart vind ik ook niet zo mooi gelukt. Jammer.
Clienn - dit idee heb ik al vaker zien passeren, dus niet zo origineel imo. Jammer dat je de manen en het behang van de benen hebt afgeknipt. De staart vind ik wel mooi.
Shalimar - mooie bewerking maar ik ben aparter en creatiever van jou gewend Bloos Dat moet je dus opvatten als compliment, bij ieder ander had ik het gelaten bij 'mooie bewerking' Knipoog
Nickel - De naam vind ik heel lief gedaan. Verder vind ik hem wat saai. Het gras had mooier gekund.
Niien - Het donkere vind ik jusit dan wel weer sfeervol (zo zie je, smaken verschillen Tong uitsteken ) maar de verhoudingen kloppen niet helemaal.
Sanchowtju - heel mooie bewerking, vooral met dat water! Halster mooi weggewerkt, kleur aangepast... helemaal top.
Handtasje - mooi, maar met aanpassen van de kleur van Tiesto aan de achtergrond was het nog mooier geweest. De beentjes hadden netter gekund.

Pagina 3

Rosanneeee - leuk gedaan maar het idee is al heel vaak gebruikt. Met wat minder vervagen had ik hem mooier gevonden.

pffff ik ben er....

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:56

@ Urielle: Er is dan ook helemaal niets uitgeknipt Vork

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:07

práchtige foto om te bewerken..! Hier ook een van mij.. weeres wat anders Nagelbijten / Gniffelen
Commentaar volgt!
Afbeelding

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:38

HorseGurl13 schreef:
@ Urielle: Er is dan ook helemaal niets uitgeknipt Vork

Heb je hem vervaagd dan of is hij door de kleuromzetting vager geworden?

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:01

Mijn creatie.
Afbeelding
Ben nogal inspiratieloos Nagelbijten / Gniffelen Clown

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:14

Hier het beloofde commentaar

Stravero: Mooie achtergrond, manen vind ik iets te opvallend uitgerekt

Tamlin: Een beetje simpel, Tiesto is inverhouding ook ietwat te klein

x_tico: Manen vind ik niet zo mooi, + je ziet nog een witrandje bij de beentjes, voor de rest erg leuk

Edda: Manen en sokjes supernetjes gedaan, erg mooie achtergrond mooie bewerking Lachen

gabberluck: gewoon een nette bewerking!

exther_sonja: Ik vind de achtergrond persoonlijk niet zo mooi, verder wel leuk hoor =)

horsegurl13: Beetje simpel verder vind ik de kleuren van tiesto niet zo mooi, het wittige is nu overbelicht.

Princeamos: Manen nog erg slordig, plus pony beetje uitverhouding getrokken maar je bent zeker goed opweg Ja

clienn: Grappige bewerking, vind alleen de text niet zo mooi passen.

Shalimar: Kleuren van de shet erg mooi aangepast aan de achtergrond, die trouwens ook errug mooi is Ja

Nikkel: Staart stopt wat abrupt halster wel super weggewerkt!

Niien_ : Jammer van de grauwe kleuren voor de rest netjes!

Sanchowtje: Jaa mijn favoriet, erg orgineel en netjes uitgewerkt.

Handtasje: Beetje standaard, zonde van dit lettertype.

Rosannee_ : Opzich wel een leuk idee, maar had de uitwerking anders gedaan, je ziet nu heel goed dat je met de kloonstempel aan de slag bent geweest, mede aan het gras.

Urielle: Super mooie achtergrond, vind ik erg leuk, vind tiesto alleen iets minder uitgeknipt.

Lientjee: Nette bewerking, leuk de text zo.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:16

janique - hele mooie bewerking!
lientjee - simpel maar ziet er erg dynamisch uit

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:20

janique schreef:
Urielle: Super mooie achtergrond, vind ik erg leuk, vind tiesto alleen iets minder uitgeknipt.

Klopt, dat is van het plakken van photofiltre naar psp, dan krijg ik er van die witte lijnen rond. Wie weet hoe je dat oplost: graag je antwoord in het topic met vragen over fotobewerkingsprogramma's!!!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:55

Afbeelding
mijn vrije bewekring

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:32

Ik vind hem mooi! Alleen het linkervoorbeentje is iets raars aan.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:34

Eerst wil ik iedereen die mijn bewerking commentaar heeft gegeven even bedanken en dan nu mijn commentaar Knipoog

Blz 1:
Stravero: Leuke bewerking, kleuren passen goed bij elkaar, ook netjes geknipt, vind alleen de manen een beetje te vervaagd, maar is niet heel storend Knipoog
tamlin: Achtergrond is leuk, knippen kan nog wat beter en t lijkt nu of Tiesto zweeft, misschien had je wat grassprietjes over de beentjes kunnen plaatsen.
x_tico: vind het er leuk uitzien, grappig effect, die vleugels, de achtergrond en de boom. Wel heel jammer dat je nog randjes wit ziet om de pony.
Edda: Super mooie bewerking OK dan! , achtergrond is ook heel leuk, manen en vacht zijn erg mooi geworden. Zonde van dat stukje wit bij de staart Knipoog Wel had ik of de naam duidelijker of helemaal niet erop gezet, had t eerst namelijk niet eens gezien. Bloos
gabberluck: Heel mooi, achtergrond is erg leuk, die witte rand om Tiesto heen, past er goed bij. De lichte voorbeentjes van Tiesto vallen wel een beetje weg in de achtergrond, maar is niet heel storend Knipoog

Blz 2:
esther_sonja: Wel leuk, knippen is netjes, maar iets te recht/hoekig. De achtergrond past wel goed bij de tekst.
HorseGurl13: Sorry, maar vind t een beetje simpel lijken Bloos de lichte stukken zijn erg overbelicht geworden, wel grappig, maar niet mijn smaak. Lettertype is wel heel leuk Knipoog
PrinceAmos: Wel leuk idee, maar niet zo super uitgewerkt, was leuker geweest als die vleugels ook echt bij Tiesto horen, staart vind ik jammer genoeg ook niet echt gelukt, wel grappig dat je het halster verschillende kleurtjes hebt gemaakt.
Clienn: Vind t niet zo mooi, sorry, tekst vind ik iets te kleurrijk en het knippen kan beter, maar dat moet je gewoon veel oefenen, gaat t vanzelf beter Lachen
Shalimar: Mooi! jammer dat je t halster niet hebt weggewerkt, maar ach, verder is ie echt super, achtergrond vind ik ook erg mooi.
Nikkel: Ziet er leuk uit, grappig dat je de manen naar beneden langer hebt gemaakt, staart vind ik wat minder.
Niien_: Mooi, leuk achtergrondje, ook netjes geknipt. Maar misschien had je Tiesto zelf wat meer 'in' het gras kunnen plaatsen, dus door bijvoorbeeld wat grassprietjes over de hoeven, zodat het niet lijkt alsof hij boven het gras zweeft Knipoog
HandtasJe: Uitknippen vind ik aardig gelukt, maar de achtergrond en de tekst vind ik niet echt speciaal. Maar vooral blijven oefenen, ik vind t al best netjes Knipoog

Blz 3:
Rosannee_: Best leuk idee, ook met die achtergrond en de kleur, maar niet zo netjes uitgewerkt, vooral het vervaagde om de paardjes vind ik niet zo mooi.
Urielle: Heel leuk, lekker orgineel Knipoog jammer idd van dat witte, maarja, met nog wat oefening, maak je straks vast super bewerkingen Knipoog
janique: Grappig zeg, heel leuk gedaan, ook heel orgineel. Leuke effecten met die bliksem, tekst past er ook mooi bij.
Lientjee: Wel leuk, maar een beetje simpel, t randje om Tiesto en de tekst zijn mooi gedaan. Jammer dat je er geen andere achtergrond achter hebt, dat maakt t meestal toch wat specialer en mooier.
pluklief: Mooi hoor, knippen kan beter, maar is al best leuk zo, mooie achtergrond ook.

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:59

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:10

lettertype vind ik niet echt mooi Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:17

bonniepony schreef:
lettertype vind ik niet echt mooi Nagelbijten / Gniffelen
http://www.xs4all.nl/~boonmc/tiestob.jpg

Wouw, mooi gedaan met die benen in het water! Haha!
Ik vind het lettertype wel mooi hoor.
Alleen wel jammer van dat ene voorbeen dat ie iets teveel is uitgeveegt.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 00:50

Afbeelding

coup a la fjord Haha! Haha!
inderdaad zeg, veel haartjes Tong uitsteken
mooie uitgestrekte draf zeg Haha! ik dacht ik zet hem op een lekker warm achtergrondje..
tja, het kan natuurlijk nog allemaal veel nauwkeuriger afgewerkt, maar ben nu moe Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 07:20

Netjes PALHAÇO!!! Ik vind hem wel netjes afgewerkt hoor. Manen zijn idd super! Lachen

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 07:29

Urielle:leuk idee beetje saaitjes Knipoog niet zo netjes geknipt ( kan ik ook niet hoor Clown ) als je er nog met de druppel omheen was geweest was het mooier Knipoog
janique: Heel mooi gedaan Lachen het is ook de bliksem alleen op het paard niet dat het onder tiesto nog is ofso Lachen Netjes geknipt OK dan!
Lientjee: beetje saaitjes Knipoog wel eluk de tekst in zo'n vlak het randje om tiesto is een beetje hoekig Knipoog verder wel mooi Haha!
pluklief: leuk idee alleen de tekst in zo'n vlak heeft lientjee ook al dus volgende keer kan ej beter zelf wat verzinnen dat staat wat leuker Lachen je ziet bij voorbeen dat je de plakstempel hebt gebruikt verder wel mooi geknipt OK dan!
Bonniepony: beetje saaitjes Knipoog wel mooi met de manen gedaan Haha! en de tekst past er neit bij maar verder heel mooi Lachen
Palhaco: Diee vind ik gaaff !! dat si echt de mooiste Bloos die manen echt stoer Haha!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:11

stavero: leuk gedaan. mooi achtergrond ook. alleen vind ik bij het voorbeen dat uitstrekt dat je iets minder mooi hebt geknipt. en de manen vind ik wel een klein beetje te uitgerekt. maar verder erg mooi

tamlin: ik vind het knippen niet zo mooi het lijkt een beetje afgeraffeld. de achtergrond vind ik wel leuk maar tiesto had iets groter gemogen van mij.

x_tico: ik vind hem erg leuk. de manen vind ik mooi gelukt. alleen jammer dat er witte randen om tiesto heen zitten

Edda: mooi Ja tiesto klopt goed in de achtergrond. ik vind de haren bij de bene ook erg mooi gedaan. alleen had je misschien dat stukje wit tussen de staart en de billen ook weg kunnen halen.

gabberluck: mooi! netjes geknipt mooie achtergrond. en ook een mooi rand om tiesto.

ester_sonja: jammer dat je bij mijnalbum.nl hebt geupload. imageshack is heel makkelijk hoor. verder netjes geknipt.

Horsegurl13: ziet er een beetje simpel uit. verder ziet ie er wel leuk uit.

PrinceAmos: ik vind dattiesto er een beetje raar uit ziet. alsof de verhoudingen niet meer kloppen. de staart en manen vind ik niet zo mooi verlengd. maar met oefenen komt dat wel goed

Clienn: ik vind tiesto niet zo mooi gekinpt. en de letters vind ik ook niet zo mooi

de rest van het commentaar volgd Knipoog