Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mooie achtergrond en een mooi dromerig effect.
Verzadiging is in verhouding met elkaar.
Knap gedaan! 
Jammer dat DOnna uit verhouding is. Ze is wat plat geworden.
Ik vind de wolkjes eromheen ook wat storen.. Manen zijn leuk! 
Wat ik ervan kan zien is dat ie wat simpel is, maar opzich wel geinig.
Misschien kun je nog wat met de achtergrond doen, zodat ie wat speelser wordt.
Niet helemaal mijn smaak, maar wel goed uitgewerkt.
Je mag dan wel geen inspi hebben, maar ik vind m mooi geworden! Heel netjes uitgewerkt. Dat lettertype is echt TOP!.
smeetjoew schreef:De ruis in mijn bewerking heb ik EXPRESS gedaan. Zo krijgt de bewerking meer het '''nacht-effect''.
Het zou mijn mening niet zijn, maar als jij het mooi vind begrijp ik dat best 

leuk 
maar verder wel leuk,
halster is ook goed weggewerkt 
en die manen zijn super 
(met de pc) de voorpluk is erg mooi en de achergrond en lettertype ook: super 

het springt er wel uit zo zwart wit
het letytertype is wel watonduidelijk, niet helemaal netjes gekniptlinks onder bij het paard
die witte rand om het paard is erg ongelijkmatig verdeeld
mijn bewerking komt zo snel mogelijk

Leuk bedacht zeg! ook mooi daty je de ogen nog ziet door de bril heen
. Ik snap dat je een nacht effect wilde creeeren, maar ik vind het jammer dat daarbij een deel van het paard wegvalt (de snoet)

Supermooie achtergrond, mooi lettertype, mooie schaduw om het lettertype, netjes geknipt, de manen best wel cool gemaakt! Voor de rest geen commentaar, vind m heel mooi en aansprekend!!!
Mooi hoor! 
De achtergrond is wel erg mooi! Ik vind het lettertype heel standaard, ik had een chique lettertype gekozen! Ik had het halster en de kol van Donna niet zo wazig gedaan, dat is zonde! Voor de rest wel een leuke bewerking 

De achtergrond is ook erg wazig en niet zo mooi… 
!!!
hij is super! 

Manen zijn niet mooi. Voor de rest is de tekst een beetje uitgerekt…
Vleugels vind ik een beetje ongelijk verdeeld, voor de rest wel een saaie maar mooie bewerking 

Citaat:@ Nevony: Ik vind het “excuus” niet zo goed met je ava’s…Ik vind de bewerking niet zo mooi i.v.m. de kleinte. De bewerking is erg wazig, vind m niet zo mooi. De sterretjes zijn wel leuk, het lettertype is standaard en niet zo mooi! Vind de tekst beetje raar…De achtergrond is ook erg wazig en niet zo mooi…
Stravero schreef:@ Meliaforever: Probeer de manen wat netter te doen! Doe het heel rustig en preciesDe achtergrond is wel erg mooi! Ik vind het lettertype heel standaard, ik had een chique lettertype gekozen! Ik had het halster en de kol van Donna niet zo wazig gedaan, dat is zonde! Voor de rest wel een leuke bewerking