Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 50!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 50!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:29

Hier de mijne;

Afbeelding

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:49

Larnaca.. Netjes, maar ik vind het niet zo mooi dat Je Donna zwart wit hebt gemaakt, maar dat is persoonlijk natuurlijK!

Meliaforever: mooie achtergrond weer! Enige minpuntje vind ik de manen

Pasamba: Errúg mooi die wazige vlekken laten Donna nog beter uitkomen, de kleuren vind ik ook erg mooi bij elkaar passen.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:41

Mijn versie. Haha!

Afbeelding

Vork

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:44

Als ik al die prachtige bewerkingen zie voel ik me een beetje nietig Bloos
Maar sinds kort ben ik enthousiast aan de alg met het maken van msn avaters Tong uitsteken
Dus daarom mijn bewerking ook in die stijl, dat vond ik wel leuk Haha!
commentaar volgt, want daar moet ik echt even de tijd voor nemen wil ik nuttige dingen plaatsen Knipoog

Afbeelding

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 19:24

Afbeelding

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 19:46

nikkel: heel mooi het komt komt er net uit jammer alleen dat de manen soms een beetje ''raar'' zijn..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 19:47

Dit is mijn creatie. Vind hem zelf niet prachtig geknipt, en het is een beetje mijn 'oude' stijl van bewerken. Had helaas totaal geen inspratie...

Afbeelding

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 19:54

Boyke_candy: Ik vind hem echt prachtig!
Vooral die glittertjes aan de zijkant wouw! Ik wou dat ik dat kon

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 19:57

HorseGurl13 : Ik vind m zeer mooi! Ja Mooie achtergrond en een mooi dromerig effect. Ja Verzadiging is in verhouding met elkaar. Ja Knap gedaan! Ja
lolaaatjuhh : Leuk gedaan. Jammer dat de kwaliteit wat minder is.. Opzich leuk, maar niet helemaal mijn smaak.
Larnaca : Dat z/w van Donna geeft een apart effect op het geheel. Eigenlijk vind ik het wel mooi, maar op de een of andere manier toch wat storen. Kan het niet zo goed uitleggen waarom..
Meliaforever: Leuk gedaan. Jammer dat je de manen en het halster zo hebt uitgeveegd. Dit ziet er wat nep uit.
Pasamba : LEUK! Haha! Jammer dat DOnna uit verhouding is. Ze is wat plat geworden. Nagelbijten / Gniffelen Ik vind de wolkjes eromheen ook wat storen.. Manen zijn leuk! Ja
Nevony : Oei, klein. Nagelbijten / Gniffelen Wat ik ervan kan zien is dat ie wat simpel is, maar opzich wel geinig. Ja Misschien kun je nog wat met de achtergrond doen, zodat ie wat speelser wordt.
Nikkel : Leuk. Die blauwe Donna past goed bij de achtergrond. Ja Niet helemaal mijn smaak, maar wel goed uitgewerkt.
Boyke_Candy : MMMOOOII! Wat nou, geen inspi. Nagelbijten / Gniffelen Je mag dan wel geen inspi hebben, maar ik vind m mooi geworden! Heel netjes uitgewerkt. Dat lettertype is echt TOP!. Haha!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 20:12

Bedankt voor de toch wel erg leuke complimenten Haha!

Pasamba: Erg mooi. Enorm jammer dat de wazige vlek over het paard heen loopt, maar dit geeft toch ook wel weer een leuk effect.

Smeetjoew: Super! Enige minpuntje is vind ik, dat hij best veel ruis heeft...

Nikkel: Erg gaaf! Het knippen moet vooral bij de manen nog wel wat netter kunnen. Maar dat blauwe effect vind ik echt heel leuk Haha!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 20:17

De ruis in mijn bewerking heb ik EXPRESS gedaan. Zo krijgt de bewerking meer het '''nacht-effect''. Knipoog

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 20:22

smeetjoew schreef:
De ruis in mijn bewerking heb ik EXPRESS gedaan. Zo krijgt de bewerking meer het '''nacht-effect''. Knipoog

Dat krijgt hij zeker ja Haha! Het zou mijn mening niet zijn, maar als jij het mooi vind begrijp ik dat best Haha!

Nevony: Jammer dat hij zo klein is. Daarnaast super jammer dat hij wazig is. Heb je toevallig de bewerking op groter formaat? Erg moeilijk om er zo tips over te geven Lachen

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 20:31

Mijn creatie;

Afbeelding

Hij lijkt wel een beetje op die van Boyke_Candy, Maar ik had 'm gister avond al gemaakt, totdat m'n internet er wéér eens uit lag & ik 'm niet kon plaatsen Lachen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:35

ik kom me er ook weer eens mee bemoeien Clown
mijn commentaar
lientjee: jammer van de wazige rand rond het paard verder leuk
astor: die manen Kwijl leuk Lachen
pluklief: ik vind hem wat simpeltjes Tong uitsteken maar verder wel leuk,
bengelpiet: mooi, alleen de linker vleugel is wat raar Clown
rosannee_: simpel, wat slordig uitgeknipt
tamlin: de schaduw loopt niet van het plaatje af dat is wel zonde Knipoog
Craignethan: oehh mooi hoor Kwijl halster is ook goed weggewerkt Ja
janique: erg mooi, geen commentaar Vork en die manen zijn super Kwijl
softijs: wat slordig uitgeknipt, ik vind het lettertype er niet helemaal bij passen
Sanchowtju: het lijkt net of het paard getekend is Haha! (met de pc) de voorpluk is erg mooi en de achergrond en lettertype ook: super Lachen
femke_harley: simpel, wat recht uitgeknipt
Stravero: leuk, netjes uitgeknipt, manen leuk gedaan Knipoog
esther_sonja: simpel, manen zijn goed gelukt Knipoog
kir_ples: er zitten zo hier en daar wat vage randjes om het paard heen
mooneyes: niet zo netjes uitgeknipt, verder wel mooi Knipoog
HorseGurl13: simpel maar wel erg mooi, netjes uitgeknipt Ja
lolaaatjuhh: ik vind hem wat druk, Tong uitsteken
Larnaca: leuk Ja het springt er wel uit zo zwart wit Haha! het letytertype is wel watonduidelijk, niet helemaal netjes gekniptlinks onder bij het paard
Meliaforever: halster is indderdaad niet zo erg goed gelukt, het kolletje is wel erg rond
pasamba: mooi, het paard komt er heel mooi uit, lettertype is ook mooi
smeetjoew: simpel, niet veel commentaar op
nevony: ook simpel maar erg leuk die sterretjes erbij zijn leuk
nikkel: mooi de manen zijn wat raar
Boyke_Candy: mooi, geen commentaar: super:D
DebbjJ: hij ziet er simpel uit maar hij heeft wel wat Lachen die witte rand om het paard is erg ongelijkmatig verdeeld
zo ik ben klaar Nagelbijten / Gniffelen mijn bewerking komt zo snel mogelijk Lachen

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:47

Mijn bewerking is zo klein, omdat ik een nieuwe hobby heb, namelijk msn avaters maken, het leek me leuk om deze bewerking ook in die stijl te doen Ja
Meestal maak ik ze nog kleiner

Hij is idd wazig zie ik nu Nagelbijten / Gniffelen
Zal ik volgende keer even wat beter op letten, want dat is natuurlijk niet zo mooi, bedankt voord e tuips iedereen

Pasamba: Wouw! Ik vind hem heel mooi gemaakt, hoewel het niet helemaal mijn smaak is, maar toch erg knap gedaan hoor Knipoog

Smeetjoew: *LOL* Leuk bedacht zeg! ook mooi daty je de ogen nog ziet door de bril heen Ja . Ik snap dat je een nacht effect wilde creeeren, maar ik vind het jammer dat daarbij een deel van het paard wegvalt (de snoet)

Nikkel: Het paard past goed in de achtergrond, maar ik vind de blauwe kleur niet zo mooi, omdat alles nu zo onnatuurlijk ooogt Knipoog

DebbJ: Misschien simpel, maar ik vind hem heel erg mooi gemaakt! Ik zou hem eerder rustig noemen, dan simpel Lachen

XZo dat was even alleen deze blz, morgen meer Lachen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:08

de mijne :
ik ben niet tevreden over de voorpluk en het knippen Scheve mond
Afbeelding

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:23

@Bonnieponnie: Het is Magic en niet Magig Knipoog
Ik vind hem erg mooi, gewoon lekker rustig, maar de manen en voorpluk vind ik minder en de linker vleugel uis echt super, maar de rechter vind ik niet bij de linker passen Knipoog

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:31

oeps Bloos

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:45

Waar ik ben gebleven met mijn commentaar Lachen

Vervolg pagina 2:

@ Horsegurl13: Vind je bewerking erg mooi en goed gelukt!!! Haha! Supermooie achtergrond, mooi lettertype, mooie schaduw om het lettertype, netjes geknipt, de manen best wel cool gemaakt! Voor de rest geen commentaar, vind m heel mooi en aansprekend!!!

@ Lolaaatjuhh: Vind hem op het eerst moment beetje druk, wel netjes “geknipt”! De achtergrond vind ik niet zo aansprekend, voor de rest is de schaduw achter Donna van Donna zelf een beetje irritant en staat een beetje in de weg, voor de rest leuke bewerking Lachen

@ Larnaca: Op het eerste gezicht is je bewerking erg mooi! De voorpluk is alleen niet zo mooi geknipt, ik vind de letters etc. erg mooi! Ga zo door! Mooie achtergrond ook Haha! Mooi hoor! Lachen

@ Meliaforever: Probeer de manen wat netter te doen! Doe het heel rustig en precies Lachen De achtergrond is wel erg mooi! Ik vind het lettertype heel standaard, ik had een chique lettertype gekozen! Ik had het halster en de kol van Donna niet zo wazig gedaan, dat is zonde! Voor de rest wel een leuke bewerking Lachen

Pagina 3:

@ Pasamba: Vind hem helemaal super! Alleen Donna is wat breed in jou bewerking, voor de rest helemaal top! Ga zo door Knipoog Haha!

@ Smeetjoew: Vind hem erg grappig maar niet mooi, heel simpel ziet de bewerking eruit, de letters zijn wel erg leuk Haha! Haha!

@ Nevony: Ik vind het “excuus” niet zo goed met je ava’s…Ik vind de bewerking niet zo mooi i.v.m. de kleinte. De bewerking is erg wazig, vind m niet zo mooi. De sterretjes zijn wel leuk, het lettertype is standaard en niet zo mooi! Vind de tekst beetje raar… Bloos De achtergrond is ook erg wazig en niet zo mooi… Knipoog

@ Nikkel: Ik heb alleen maar het commentaar dat de manen iets te puntig zijn, voor de rest helemaal toppie Haha! !!!

@ Boykecandy: Manen zijn soms beetje wazig en hangerig, voor de rest helemaal geen commentaar Bloos! hij is super! Haha!

@ DebbJj: De manen zijn wat minder, de vage rand om Donna heen vind ik ook niet zo mooi, beetje bij de ene kant dik en bij de andere kant weer dun! Erg jammer, voor de rest wel een leuke bewerking! Haha!

@ Bonniepony: Vind hem zo op het eerste gezicht een beetje simpel en niet zo mooi, en idd, Magic moet met een c op het eind en niet met een g, beetje jammer! Lachen Manen zijn niet mooi. Voor de rest is de tekst een beetje uitgerekt… Knipoog Vleugels vind ik een beetje ongelijk verdeeld, voor de rest wel een saaie maar mooie bewerking Lachen

Xxx evelien

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 16:52

Bedankt voor al het commentaar. Iedereen denkt dat ie simpel is, zal even vertellen wat ik gedaan heb.

1. Half uur op een idee zitten wachten. Nagelbijten / Gniffelen
2. Achtergrond zwart gemaakt
3. Pet en Zonnebril uitgekozen en zo echt mogelijk erop gezet
4. Belichtingseffecten toegevoegd
5. ruis toegevoegd
6. Contrast omhoog gegooid. Nagelbijten / Gniffelen

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:47

ik vind hem niet simpel hoor heel orgineel!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:11

Citaat:
@ Nevony: Ik vind het “excuus” niet zo goed met je ava’s…Ik vind de bewerking niet zo mooi i.v.m. de kleinte. De bewerking is erg wazig, vind m niet zo mooi. De sterretjes zijn wel leuk, het lettertype is standaard en niet zo mooi! Vind de tekst beetje raar… Bloos De achtergrond is ook erg wazig en niet zo mooi… Knipoog

Ik vind het niet zo aardig dat je zegt dat ik een excuus gebruik, om een minder mooie bewerking te maken in jouw ogen, want daar klopt helemaal niets van, ik ben gewoon heel erg bezig met het maken van ava's en die zijn nou eenmaal klein en als ik daar lol in heb waarom niet?

Maar je mag best zeggen dat je hem niet mooi vindt hoor, geen probleem, leer ik van en ieder zijn eigen smaak, maar de keuze van het woord excuus vind ik niet zo lief, omdat daar geen bal van klopt Knipoog

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:48

Stravero schreef:
@ Meliaforever: Probeer de manen wat netter te doen! Doe het heel rustig en precies Lachen De achtergrond is wel erg mooi! Ik vind het lettertype heel standaard, ik had een chique lettertype gekozen! Ik had het halster en de kol van Donna niet zo wazig gedaan, dat is zonde! Voor de rest wel een leuke bewerking Lachen

Het was de 1e keer dat ik dat met dat halster dee en de manen.
Maar oefening baart kunst Knipoog

Bedankt iedereen voor het commetaar Ja

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:48

Nou dan de mijne ook maar, niet helemaal netjes geknipt en de manen vind ik echt zo moeilijk, als iemand me dat ooit wil uitleggen , graag ! Haha!
En ik ben inspiratieloos Scheve mond

Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:10

@ HandtasJe
ik vind hem wat saai, niet zo netjes uitgeknipt en het paard loopt niet helemaal van het plaatje af, jammer Knipoog