tja wat ik gedaan heb Uhm, hoofdje gespiegeld en op een lijfje gezet manen bewerkt *tja op t strand waait wind en dit geheel op t strand geplaatst (had nie zo veel inspri met deze foto eigenlijk. Ik blijf dit topic maar even volgen, wie weet dat een andere foto me op leukere ideetjes brengt Vind t wel een leuk topic nl)
opsich wel oke, vind alleen het uitknippen van het hoofdje nie secuur gedaan (door de haren heen zie je nog stukjes achtergrond van het originele plaatje & stukken vervaagd)
Ow en de mijne is idd wat simpel, maar tog nog best wat tijd in gaan zitten Die rare manen waar je aan moet gaan prutsen, leuk lijfje zoeken: kostte net ff meer tijd dan gepland Maar idd, ik was inspri loos heb mn hoop gevestigd op de volgende ronde!
Anne_87 : haha grappig erg orgineel! Rosannee_: erg mooi alleen jammer dat het lettertyp door de oren heen gaat.. passieX : leuk alleen niet netjes geknipt en vind de lijst en het lettertyp er neit bij passen.. Softijs : netjes uitgeknipt alleen vind ik dat je wel een standaart achtergornd hebt gebruikt.. die zie je heel vaak.
pAardenMeiid ; Ik zie niet wat dat gele/wittige is . Jammer dat het paard een beetje pixelig is geworden. Veder leuk . Anne_87 ; Whahaha! Jammer dat het lijf en het hoofd niet goed bij elkaar passen. Het had nog leuker geweest als de hoeven van het paard ook een stukje in het zand zaten . Dan leek het wat 'echter'. Rosannee_ ; Mooi! Een roze randje om de tekst had het denk nog meer af gemaakt . Veder ben ik geen fan van het doorzichtige . passieX ; Jammer dat je nog veel randje ziet en dat hij wel erg vervaagd is . Het lettertype is ook een beetje saai. Softijs ; Netjes geknipt. Veder vind ik het geen geheel. De achtergrond is donkerder dan het paard . Kir_Ples ; Mooi! Jammer dat het randje over de neus loopt.
nou, eindelijk weer eens een creatie van mij. Ik heb al heel lang niet meer mee gedaan. Maar dit is al wel de 10e keer ofzo.. Maar ik heb nog nooit eens de kans gehad om een foto van mij te laten bewerken.
Pagina 1: BellyBel: Leuke bewerking, leuk dat je het hoofdstel goud onderlegt heb gemaakt. Tekst zou ik op een andere plaats hebben neergezet. esther_sonja: Mooie bewerking, jammer van die oranje kader er om heen. En ik had zelf een ander lettertype gebruikt en bij een andere upload site de site had geupload. Voor de rest erg netjes gedaan. Esperanca: Mooie bewerking, leuk met die 'sparkles'. Jammer dat je nog een klein beetje hek ziet. pluklief'Aparte bewerking, jammer dat je Tamlin niet echt goed meer ziet. Voor de rest zie ik niet veel =o Shalimar: Netjes geknipt leuke bewerking. Edda: Erg mooie bewerking, super knap hoe je dat hoofdstel heb weggewerkt. Echt super !!
Pagina 2: femke_harley: Vind hem niet echt bijzonder, en het knippen kon wel wat netter gewoon blijven oefenen. Tam_: De bewerking is leuk jammer dat je de manen zo heb uitgesmeert echt jammer voor de rest erg leuk. Pasamba: Mooie bewerking, ik vind die schaduw ook erg mooi. Lientjee: Echt een mooie bewerking , echt zonde dat je bij de manen wit ziet, Voor de rest echt heel mooi. Boyke_Candy: De bewerking ziet er goed uit. Leuk dat je nog een andere foto erbij heb gebruikt. Eleandra: Vind hem niet zo heel mooi, de achtergrond vind ik ook niet echt bij Tamlin passen. Craignethan: Originele bewerking, leuk gedaan ook dat effect over Tamlin heen. Palhaço: Echt een hele mooie bewerking, manen natuurlijk weer super gedaan, leuk dat hoofdstel. Voor de rest gewoon super !! Zijn we van jou wel gewent
Pagina 3: pAardenMeiid: Leuke bewerking, Tamlin is goed uitgeknipt, jammer dat Tamlin zo wazig is. En die bloem vind ik er niet zo mooi bij. Anne_87: Leuk gemaakt zeg !! Verder is het een beetje hoekig dus had je het misschien iets meer het randje mogen vervagen. En hte zou leuk zijn als er een kader om heen zat. Rosannee_: Leuk idee, knippen is ook netjes gedaan. passieX: Leuke bewerking, jammer dat je de randjes zo erg heb uitgesmeerd zonde. Softijs: Jammer dat Tamlin zo hoekig is uitgeknipt verder leuk gemaakt. Kir_Ples: De bewerking is wel leuk, tekst vind ik iets te groot het hartje ook. En het knippen kon netter. smeetjoew: Mooie kleuren, leuke bewerking jammer dat je Tamlin niet zo super goed meer ziet. Maar dat is denk ik de bedoeling.
Pagina 1: BellyBel: Leuke bewerking, leuk dat je het hoofdstel goud onderlegt heb gemaakt. tekst had ik ergens anders neergezet esther_sonja: mooi gedaan jammer van het mijnalbum Esperanca:leuke bewerking met die 'sparkles' en de lettertype staat er ook goed bij pluklief: Orginele bewerking, jammer dat je Tamlin niet echt goed meer ziet Shalimar: Netjes geknipt leuke bewerking maar wel jammer van de tekst kleur je moest echt ff zoeken.. Edda: Erg mooie bewerking, super knap hoe je dat hoofdstel heb weggewerkt. Echt super !! erg leuke achtergrond er ook bij
Pagina 2: femke_harley:ik vind hem wat saai en neit zo netjes geknipt maar blijven oefenen met knippen Tam_: De bewerking is leuk, maar jammer dat de manen door de teugels zijn uitgeveegd en er nu neit zo mooi meer uit zien en een beetje neppig Pasamba: Mooie bewerking, ik vind die schaduw ook erg mooi en de tekst is ook erg leuk Lientjee: Leuke bewerking jammer van het knippen bij de manen en voorpluk Boyke_Candy: De bewerking is heel mooi met de film rolletje in de hoek en de 2e foto is ook wel leuk erbij Eleandra: mooi geknipt alleen had hem tamlin zelf ietsjes minder doorzichtig gedaan en een andere kelur lettertype Craignethan: ik vind hem heel erg mooi op papier en potlood kleurig erg leuk Palhaço: Echt een hele mooie bewerking, manen weer heel mooi het hoofdstel ook leuk jammer van de mijnalbum en dat minipaardje is ook erg leuk
Pagina 3: pAardenMeiid: Leuke bewerking, Tamlin is mooi utigeknipt wel jammer van het wazige Anne_87: leuk met het lijf eraan een beetje saai verder en een kader erom had het afgemaakt passieX: mooie bewerking jammer dat de randen om tamlin heen erg wazig zijn en het lettertype staat er niet echt bij Softijs: leuk gedaan alleen de achtergrond word heel vaak gebruikt niet zo orgineel dus Kir_Ples: erg leuk jammer dat het kader over tamlin's neus gaat en het is wat hoekig uit geknipt smeetjoew: leuke bewerking je ziet tamlin alleen neit meer zo goed maar dat hoort zo lijkt me
Kir_Ples : leuk alleen jammer dat tamlin haar neus in de lijst valt. smeetjoew : erg mooi lettertyp alleen vind ik dat je niet zo mooi het hoofdstel hebt weggewerkt. Kim4Bibi : erg mooi tamlin lijkt er net echt te staan door de kleuren alleen jammer dat af en toe de manen een beetje ''hoekerig'' zijn.. Astor : Erg leuk ook dat randje weer aan het hoofdstel erg leuk.
BellyBel; Leuk gedaan! mooi! Het enige wat ik vind storen is dat de tekst ''op de manen'' staat zegmaar, die zou ik ergends anders gedaan hebben. En het hoofdje lijkt wel een beetje raar bij de neusriem. De sterretjes passen er goed bij
esther_sonja; Ontzettend jammer van die oranje rand eromheen! Die lijdt mij erg af. Je hebt mooi geknipt, de voorpluk is erg mooi gedaan, dat pas mooi bij de bliksem op de achtergrond. De tekst had ik alleen recht gezet denk ik, en volgende keer niet meer bij mijnalbum uplaoden! Dat vreet kwaliteit!
Esperanca; Ik vind hem iets te druk, met die al die sterretjes, dat zou van mij wel wat minder mogen. Persoonlijk zou ik het paardje wel op een andere achtergrond geplakt hebben, iets waarbij de sterretjes beter gepast hadden, in een thema van sterretjes zeg maar, als je me nog snapt Je hebt het leuk gedaan met die witte schaduw achter tamlin. Jammer van die teugels!
pluklief; Ik vind 'm wat simpel gedaan, het lijkt net of je er een filtertje over heen gegooit hebt, naam erbij en klaar. Probeer wat meer met de kleuren/contrast te werken. De tekst had mischien wel iets groter gemogen, en persoonlijk zou ik een sierlijker lettertype gekozen hebben, dees is wat standaart.
Shalimar; Mooi gedaan! Je hebt de bewerking in een leuke vorm gecropt, zodat ie niet zo standaart is De manen en de voorpluk zijn prachtig geknipt. Ik vind de achtergrond er goed bij passen, maar het paard had mischien nog iets groter gemogen, maar dat is een kwesie van smaak De tekst vind ik ook mooi gedaan zo Alleen voor jou doen wat simpel, of niet?
Edda; Wat heb jij het hoofdstel super netjes weggewerkt zeg! Het enige jammer ja dat de plukjes van de manen zo dun zijn geworden Kleuren passen goed bijelkaar, achtergrond past er mooi bij, super!
Pagina 2
femke_harley; Idd netjes het hoofdstel weggewerkt, ik heb het ook even geprobeerd maar het lukte me niet hoor Probeer wat te oefenen op het knippen, Je hebt nogal hoekerig geknipt, vooral bij de boorplukt en bij de manen. Als je daar lekker op gaat oefenen komt het wel goed Het lettertype is te standaart, wat niet zo goed bij deze bewerking past. probeer eens wat lettertypes te downloaden op www.dafont.com
Tam_ ; Mooie achtergrond! naar mijn idee is Tamlin wat in de breete uitgerekt, of licht dat aan mij? Leuk dat je de manen uitgeveegd hebt, maar onderaan de manen is het allemaal nog iets te ''vergerig'' Je veegt zo door de teugels heen, zodat er ineens een stukje teugel mist Erg jammer, verder is ie super, denk alleen nog even op het knippen bij het neusje
Pasamba; Wouwie, mooi gedaan. Die manen, die schaduw, dat contrast, die tekst, super gemaakt
Lientjee; Mooie achtergrond, maar ik vind het paardje er niet zo goed bij passen eigenlijk. Evenal het hartje linksbovenin, die zou ik ook weglaten als je 'm op een natuur achtergrond plakt. Jammer van het knippen idd, en het vegen. Ik weet dat jij beter kan dus het komt wel goed
Boyke_Candy; Leuk gedaan met die andere foto van Tamlin op de achtergrond erin vewerken, jammer alleen dat je dat gras daar niet hebt weggehaalt. Tekst is mooi zo. Bij deze bewerking had denk ik wel een kadertje gepast.
Craignethan; Oei! erg jammer dat het paardje gewoon aan de zijkant is afgesneden! probeer daar op te letten Ik vind je achtergrond heel mooi gemaakt zo met al die bruches enzo, alleen jammer van dat papieren ding, dat zou ik weggelaten hebben denk ik.
Palhaço; Hihi, een dwerg paardje daaro bij die boom Leuk gedaan met die bloementjes en kleurtjes op het hoofdstel. Juist omdat je dat gedaan hebt zou ik de tekst ook een beetje fleuriger doen! En ook jij; volgende keer bij www.imageshack.us uploaden! mijnalbum vreet echt kwaliteit. Mooi de manen schoon gemaakt
Pagina 3;
pAardenMeiid; Netjes geknipt. Jammer dat ie voorde rest een beetje saai is. Die bloem is grappig gedaan, daarbij zou je nog heel leuk d'r naam kunnen zetten Die witte sneeuw dingen storen me een beetje, Waar heeft dat mee te maken?
Anne_87; hihi, leuk dat je het hoofdje op een lijf gezet hebt! knap gedaan Het knippen kan beter, het is nog een beetje houterig, kijk maar naar de staart bijvoorbeeld. En je kan duidelijk zien dat het paardje op het strand geplakt is.
Rosannee_; Ook jij nog even oefenen met knippen verder vind ik het jammer dat je er niet zo veel aan gedaan hebt in mijn ogen, geknipt geplakt dekvermogen vermindert tekst randje en klaar. jammer
passieX; Jammer dat er achter d'r oren ineens zon ''hap'' uit is. Ook jammer dat je de randen zo ontzettend geveegt hebt. Het lettertype van de tekst is ook erg standaard, probeer je hele bewerking wat minder standaard te maken
Softijs; Voor je eerst bewerking is ie mooi hoor! Ik zie dat je scripina als lettertype gebruikt hebt? De L is nogal afgesneden, Als je de naam getypt hebt kan je een paar spaties doen, dan is dat niet meer zo en ook jij, niet meer bij mijnalbum uploadne, maar bij www.imageshack.us mijnalbum vreet kwaliteit.
Kir_Ples; iets te houtertig geknipt, de randen vind ik niet bij elkaar passen. 1 is vierkant en de 1 is wat ronder. Het lettertype mag wel iets kleiner naar mij idee, het lijd nu heel erg af. Het is niet echt 1 geheel zo.
smeetjoew; Mooi! Alleen hier vind ik het contrast net weer iets té. het hoofdje is te donker naar mij idee, ik moet goed kijken wil ik het oog nog zien Mooi gedaan met die tekst zo
Kim4Bibi; Het paardje past mooi bij de achtergrond nu, de manen weet ik ook eigenlijk niet, aan de ene kant is het wel mooi, andere kant niet zo. Leuk gedaan met die tekst, daar hou ik wel van
Astor; Ook bij jou is tamlin in de breete uitgerekt, erg jammer is dat, dan klopt ie meteen al niet meer namelijk. Probeer volgende keer ook er iets meer aan te doen. niet alleen knippen plakken randje tekst klaar