Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die van Palhaço verbazen me elke keer weer hoe mooi!

Vind t wel een leuk topic nl) 
weet niet of de tekst klopt maar kan nog niet zo goed engels
[/img]
Die rare manen waar je aan moet gaan prutsen, leuk lijfje zoeken: kostte net ff meer tijd dan gepland
Maar idd, ik was inspri loos
heb mn hoop gevestigd op de volgende ronde!

:
. Veder ben ik geen fan van het lettertype en ook niet van het doorzichtige
.
. Jammer van de teugel. Leuke achtergrond
.
.
.
!
. Een kader had het ook leuker gemaakt en jammer van de ©. Voor de rest leuk
.
.
? Leuk! Vooral dat kabouterpaardje
. Ik zal alleen de volgende keer uploaden bij imageshack.us.
. Jammer dat het paard een beetje pixelig is geworden. Veder leuk
.
. Dan leek het wat 'echter'.
. Veder ben ik geen fan van het doorzichtige
.
. Het lettertype is ook een beetje saai.
.
. Heb een beetje met de manen lopen prutsen maar ik weet niet of het er echt veel beter op is geworden
.

Kim4Bibi schreef:pAardenMeiid ; Ik zie niet wat dat gele/wittige is. Jammer dat het paard een beetje pixelig
Enorm jammer van de manen, die zijn wat 'dik' geknipt. 

en neit zo netjes geknipt maar blijven oefenen met knippen 

jammer van het knippen bij de manen en voorpluk 

op papier en potlood kleurig erg leuk
het hoofdstel ook leuk
jammer van de mijnalbum en dat minipaardje is ook erg leuk 

niet zo orgineel dus
jammer dat het kader over tamlin's neus gaat en het is wat hoekig uit geknipt 
je ziet tamlin alleen neit meer zo goed maar dat hoort zo lijkt me 

dan kun je aan vragen in dit topic... 

Je hebt het leuk gedaan met die witte schaduw achter tamlin. Jammer van die teugels!
De manen en de voorpluk zijn prachtig geknipt. Ik vind de achtergrond er goed bij passen, maar het paard had mischien nog iets groter gemogen, maar dat is een kwesie van smaak
De tekst vind ik ook mooi gedaan zo
Alleen voor jou doen wat simpel, of niet?
Wat heb jij het hoofdstel super netjes weggewerkt zeg! Het enige jammer ja dat de plukjes van de manen zo dun zijn geworden
Kleuren passen goed bijelkaar, achtergrond past er mooi bij, super! 
Het lettertype is te standaart, wat niet zo goed bij deze bewerking past. probeer eens wat lettertypes te downloaden op www.dafont.com 
Erg jammer, verder is ie super, denk alleen nog even op het knippen bij het neusje 

Ik vind het jammer dat je ze bijna helemaal met hun neus tegen neus aan gedaan hebt zeg maar, als je ze iets meer uit elkaar dat gedaan, had dat versiersel ding van de achtergrond er mooi uitgekomen denk ik. Volgende keer de © even van je achtergrond wegwerken, haha 
Ik vind je achtergrond heel mooi gemaakt zo met al die bruches enzo, alleen jammer van dat papieren ding, dat zou ik weggelaten hebben denk ik.

Die witte sneeuw dingen storen me een beetje, Waar heeft dat mee te maken? 
Het knippen kan beter, het is nog een beetje houterig, kijk maar naar de staart bijvoorbeeld. En je kan duidelijk zien dat het paardje op het strand geplakt is.
verder vind ik het jammer dat je er niet zo veel aan gedaan hebt in mijn ogen, geknipt geplakt dekvermogen vermindert tekst randje en klaar. jammer 

Mooi gedaan met die tekst zo