Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 47!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 47!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:41

DramaQueen_ schreef:
Kan iemand tips geven hoe ik beter kan knippen ?
Ik had een idee maar ik kon het niet echt zo goed uitvoeren omdat ik niet zo goed ben in knippen.

Vooral veel oefenen Lachen Probeer vooral kleine stukjes te knippen en niet meteen een heel groot stuk.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:12

Edda schreef:
DramaQueen_ schreef:
Kan iemand tips geven hoe ik beter kan knippen ?
Ik had een idee maar ik kon het niet echt zo goed uitvoeren omdat ik niet zo goed ben in knippen.

Vooral veel oefenen Lachen Probeer vooral kleine stukjes te knippen en niet meteen een heel groot stuk.

én het plaatje flink vergroten met 'vergroot glas' dan kun je nauwkeuriger knippen Knipoog

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:12

shalimar: erg leuk idee! de achterbeentjes vind ik een beetje onnatuurlijk ogen.. in het midden zie je een soort lijn zodat je ziet dat het rechterdeel een weerspiegeling van het linker is Knipoog
wel leuke bewerking zo Haha!
edda: wow mooie tinten en mist. mooi kleurgebruik en tekst. mooi uitgeknipt Haha! en bijpassende grijze bandages.. alleen ben ik benieuwd of het mooier zou zijn als er een schaduw over de achterbenen en hoeven zou zitten? dat is het enige puntje wat me opvalt, dta de achterhoeven nog iets meer in de achtergrond kunnen opgaan. belichting is ook keurig Ja
hele mooie bewerking Haha!
tamlin:leuk idee hoor Ja maar het knippen kan nog iets vloeiender, de kont oogt wat vreemd en de manen mogen wat levendiger geknipt worden. zou denk ik voor een duidelijker lettertype kiezen. verder leuk hoor.
2e: leuk die sunflare, maar die had van mij iets minder aanwezig gemogen... nu zie je teveel streepjes door het paard Knipoog het kader had ik in een andere kleur gedaan, een kleur wat terug komt in de achtergrond bijvoorbeeld Lachen leuke ideeen hoor!
femke-harley: je had het paardjemisschien kunnen spiegelen? voor een betere belichting/lichtinval Knipoog het knippen is netjes Ja van mij had het paard een stuk groter gemogen Lachen mooi lettertype.
rosannee:geinig hoor die mini-olifantjes of reuzenpaard Knipoog knippen gaat best aardig, ik zie nog wat witte randjes om het paard en je bent een stukje vergeten uit te knippen?? tussen de buik en de teugel Knipoog
astor:ik vind de eerste het mooist, maar dan met "large river mignon" in het lettertype van de 2e .... Knipoog Tong uitsteken hele mooie achtergrond! het paard had ik denk ik wat meer naar rechts gedaan zodat je een stukje van de rechterkant van het paard afsnijdt en dan het paard wat groter..
leuk gedaan hoor!

marionbizet: wat leuk!!! wat orgineel idee zeg! ziet er super uit! best mooie streep overgangen. erg leuk gedaan, alleen zou ik die tekst in een ander lettertype zetten Knipoog

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:04

knippen kon beter en hij is simpel Scheve mond
Afbeelding

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 18:19

leuk idee bonnypony maar inderdaad het knippen kon wat beter en hij is wat simpen maar toch vind ik het een heel leuk idee vooral die kat Knipoog

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:15

leuk gedaan bonnieponny idd knippen kon beter [ kan het zelf ook niet hoor Clown ] misschien had je er nog een hond naast kunnen leggen ofso ? Lachen

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:22

wanneer komt het nieuwe topic ? of is die er al ? Schijnheilig

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:46

Ik weet het eigenlijk niet Bloos
Het topic blijft een week staan.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:03

bonniepony: Vrij simpel ja, maar wel leuk bedacht. Misschien had je er nog een paar dieren meer bij kunnen plaatsen Lachen

Rosannee_: Zaterdag komt er een nieuw topic, lees het eerste bericht!!!

Wadi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:06

Afbeelding

Ik was een beetje inspiratieloos en het uitknippen is niet zo goed gelukt Bloos Daar moet ik nog veel op oefenen Knipoog

Edit:Die viel groot uit!Even in mini versie geplaatst(grotere versie gewoon klikken dus) Haha! Clown

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:15

Bonnie-ponnie: Ik moest ff zoeken hoor XD Wel een heel leuk idee! Jammer dat hij wat simpel is. Ik had zelf ook een andrer lettertype gezocht Knipoog Wel heel leuk!
Wadi_Jamin: Erg mooi! Knippen mag beter want ik zie nog vrij veel witte randjes, das jammer. Verder had ik toch een ander lettertype willen zien....maar leuk bedacht!

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:51

Hoi, weet iemand nog een site waar je goed mee kan uploaden?

Marion__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:52

@ Bonnieponny
Leuk idee, vooral het katje! Knippen kon wat beter! Veel oefenen!

@Wadi_Jamin
Heel leuk idee! Nog wat beter knippen en net een ander lettertype en dan issie super! Haha!

@ Yucome
www.photobucket.com
www.mijnalbum.nl
Knipoog

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:21

Shalimar : leuk gedaan alleen je ziet eiglijk niet dat het hoofd en de buik van het paard appart horen dus niet aan elkaar zitten Knipoog
Edda : mooi gemaakt Lachen, ik had een ander lettertype gedaan en het paard staat op een rare plek Knipoog
tamlin : leuke bewerking met die praat ballonnetjes maar het paardje is iets dunner geworden en de manen zijn wat slordig maar verder heel mooi Lachen
Astor : mooie bewerking ik ga voor het tweede lettertype en dan water groter Knipoog dat leest wat fijner
DramaQeeun_ : leuk idee alleen ik zou een lichter lettertype nemen het is nogal fel maar verder leuk idee Lachen en het knippen is wat streeperig Knipoog
Ier : Heel erg leuk ik zou de tekst wat naar benede doen maar verder heel erg mooi Haha!
MarionBizet : Leuk gedaan ook de bandages die een zebra printje hebben gekregen Lachen ik zou die zonder tekst doen Lachen
Horse4Mandy : ik vind ze allebei niet echt super.. de eerste vind ik niet mooi door die velle lijnen.. en je 2e : er staan in 3 hoeken tekst het hartje zou ik er niet bij doen en ook de tekst niet rood en het paardje zweeft ? Knipoog
BonniePony : leuk gedaan ik zou ene ander lettertype doen en verder nog een hond der naast ofso iets ? Lachen
Wadi_Jamin : mooi gedaan alleen zie nog een wit randje bij het paardje Knipoog verder toppie Lachen

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:27

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:06

Oke, bedankt! Ik zal mijn creatie erop zetten. Tong uitsteken

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:16

Afbeelding
De kwaliteit is wel omlaag gegaan.
Ik zat zelf ook een beetje te rommelen met de kleuren. Het is nog niet precies zoals ik wil maarja. Ik heb alle dieren er zelf ingeplakt.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:33

Wadi_Jamin: Ik zie nog hier en daar wat witte stukjes zitten, verder is het knippen wel netjes. Tekst zou wat kleiner mogen en een andere lettertype, deze vind ik er niet echt bij passen.
Yucome: Geweldige harmonie in je bewerking. Netjes geknipt en goed dat je de bandages hebt veranderd! Jammer dat hij zo klein is.

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:48

Shalimar : leuk gedaan!
Edda : Jammer dat het paard op een verkeerde plek staat, ik had een andere plek gekozen Ja Verder ziet het er goed uit.
tamlin : De balonnen zijn leuk *LOL*
Astor : mooie bewerking.
DramaQeeun_ : Letterype wat lichter, verder mooi Lachen
Ier : Mooi *LOL*
MarionBizet : Hahahaha, echt leuk bedacht! hoe kom je erop!! Vork
Horse4Mandy : Ik vind beide bewerkingen wat te druk.. Vork
BonniePony : Leuk gedaan, idd andere lettertype, en het beeld oogt dan al heel anders Knipoog
Wadi_Jamin : nog een wit randje bij het paard, verder leuk idee Lachen
Yucome: Ik vind de verhouding van de pony niet kloppen, zijn hoofd is groot en lichaam klein, leuk bedacht Lachen

Nu ga ik bezig met mijn bewerking Ja !

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:40

vond het onderwerp erg moeilijk, maar heb wel iets met de natuur gevonden Knipoog

Afbeelding

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:54

Yucome: Die is prachtig!Alleen jammer dat de rand door de vos heenloopt, maar verder het ik er niets op aan te merken! Supper!
Jesperlover: Hij is vrij simpel. De hoeven zijn weg en je hebt hem er in het wilde weg in geplakt, das jammer. De tekst mag meer opvallen en een randje had het afgemaakt. Nog even oefenen Knipoog Vind wel dat hij goed is geknipt!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:12

Yucome : Leuk gedaan, jammer dat er mijnalbum.nl in het hoekje staat Knipoog
Jesperlover : leuk idee Lachen met het bovenstaande commentaar eens Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 20:14

@Jesperlover: Het paard lijkt nu wel heel erg opgeplakt, probeer hem op te laten gaan in de achtergrond. Had hem dus wat fletser gemaakt.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:14

Afbeelding

vond deze positie van de pony heel lastig Nagelbijten / Gniffelen hij paste maar op wienig van mijn achtergronden en dan klopte de lichtinval weer niet... zucht....
heb weinig tijd gehad anders had ik de manen wat natuurlijker gemaakt en met filters gespeeld zodat het paardje nog wat meer in de achtergrond opgaat...

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:54

@ Palhaço: Wauw die manen!! Kwijl