Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chellaa

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:03

Ten eerste wil ik ff zeggen dat ik het super gaaf vind dat ik heb gewonnen ! dank je wel !
Maar dan komt nu mijn commentaar:

Pagina 1
BertBaley hij is heel mooi alleen vind ik de linker iets te veel vervaagd en het is jammer van de witte randjes.
flying_kip sommige elementen zijn wel moeilijk te vinden en het is jammer van het witte bij dat randje, maar verder is hij heel mooi.
PrinceAmos ik vind het niet echt mooi ook heel slordig geknipt.
Shalimar hij is echt super mooi! Alleen het rechter vervaagde paard is iets te vervaagd
Wineds heel mooi, het halster is ook echt super weggehaald
gekkeils heel leuk, alleen vind ik het jammer dat je dat grijze stuk er nog hebt laten zitten
edda echt heel gaaf ik vind die manen echt leuk gedaan !

Pagina 2
Shalimar hij is heel mooi maar wel iets te donker
Ismay ik kan hem niet zien want iedere keer als ik hem wil kijken flipt me computer
Tutteflut_ hij is niet zo mooi uitgeknipt en ik had een andere kleur lettertype gedaan
flying_kip leuk gedaan. Maar ik vind die witte rand eromheen niet echt mooi gedaan Eleandra heel mooi gedaan verder niks te zeggen
kwitnie leuke kleur van het halster, wel jammer van de witte randjes bij de eerste bij de tweede is het halster mooi gewerkt alleen ook jammer van de witte randjes
PrinceAmos niet echt mooi uitgeknipt

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:42

Ben je mij vergeten chellaa, of lees ik eroverheen? Bloos

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:45

Eleandra schreef:
@Bertbaley: Leuke achtergrond, maar erg jammer van de duidelijke witte, rand om Ulalina heen. Het vervaagde vind ik er goed bij passen, het stoort me niet dat het ‘sterk’ vervaagd is. Nog even de vraag aan jou: Hoe krijg je dat stukje ‘binnen in het halster’als je snapt wat ik bedoel weg?
@ flying_kip: Ook jij een leuke achtergrond, maar niet zo’n erg goede kwaliteit. Mooi dat zijn hoofd duidelijk is en de rest een klein beetje wegvalt zeg maar. Jammer van het stukje ‘binnen in het halster’.
@ PrinceAmos: Ik snap dat het moeilijk is met laptop, maar misschien kun je toch proberen iets netter uit te knippen. Met de veelhoek kun je de laatste stap ongedaan maken. Een leuker lettertype en het grijze vlak eronder weg had ook geholpen om de bewerking mooier te maken denk ik.

@ Shalimar: Mooi dat je de achtergrond zelf hebt gemaakt, wel vind ik dit een beetje druk. Stoort me niet heel erg, maar maakt het een beetje onoverzichtelijk. Leuke tekst en een erg mooi lettertype, hoe heet het? Erg netjes uitgeknipt, maar jammer van het witte randje om Ulalina heen en het vage bij het halster, zoals je zelf al zegt.

@ Wineds: Goed uitgeknipt! Alleen een beetje bobbelig bij de.. uhh, hoe noem je het daar Clown Tenminste achter de onderlip zeg maar. Zwart wit in combinatie met de achtergrond spreekt me ook aan.

@gekkeils: Lijkt net of je de kleur van het halster veranderd hebt, maar dat is gewoon in zwartwit gezet neem ik aan? Afentoe een beetje bobbelig uitgeknipt, vooral bij de oren, maar absoluut niet slecht. De witte en blauwe vakken in de achtergrond vind ik niet zo mooi, verder wel leuk.

@ Edda: Mooie tekst, mooie achtergrond en mooi uitgeknipt. Alleen het wegwerken van het halster is redelijk duidelijk te zien, jammer. Verder geen commentaar.

@ Shalimar: Leuk en netjes uitgeknipt weer! Ik vind hem wel een beetje donker, maar daarentegen bijna perfect het halster weggewerkt. De achtergrond spreekt mij jammer genoeg niet helemaal aan.

@ Ismay: Ik kan me voorstellen dat, dat veel tijd heeft gekost! Allemaal wel leuke achtergronden en lettertypes. Wat ik jammer vind is dat Ulalina zo “pixelig”is, niet precies dat maar ik weet het goede woord er niet voor. ( Maar wat ik voel me blonT ! ) Ook het uitknippen is afentoe een beetje hoekig, verder mooi 

@ Tutteflut_ : Leuk hoor, origineel bedacht met de letters in vuur! Het uitknippen mag iets netter, maar oefening baart kunst. De tekst had ik niet zo schuin gezet en het stukje bij het halster weg. Zelf weet ik ook niet hoe dat moet hoor, daarom heb ik gewoon het hele halster weggewerkt.

@ flying_kip: De tekst vind ik erg mooi, maar trekt een beetje teveel mijn aandacht. Jammer van het verdwenen stukje halster, dat ziet er raar uit. De achtergrond spreekt mij niet zo aan, verder wel leuk.

@ kwitnie: 1. Erg leuke achtegrond en netjes uitgeknipt zeg! Hoe heb je de kleur van dat halster eigenlijk veranderd? Verder geen commentaar, mooi!
2. De achtergrond vind ik nu een beetje “overdreven” , Ulalina valt weg. Jammer van het witte randje om haar heen. Leuk verder.

@ PrinceAmos: Doe niet altijd zo negatief over jezelf, ik vind dat je echt een hele leuke achtergrond hebt gevonden! Het knippen is niet zo netjes, gebruik je de veelhoek, zoom je in en ga je met het druppeltje langs de randen? De letters had ik in een mooier lettertype gedaan en misschien op een andere plaats.

Poeh dan heb ik iedereen gehad he? Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:49

Iedereen bedankt voor het commentaar!! Daar ga ik volgende week wat mee doen...Haha!

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:08

Citaat:
@gekkeils: Lijkt net of je de kleur van het halster veranderd hebt, maar dat is gewoon in zwartwit gezet neem ik aan? Afentoe een beetje bobbelig uitgeknipt, vooral bij de oren, maar absoluut niet slecht. De witte en blauwe vakken in de achtergrond vind ik niet zo mooi, verder wel leuk.

Jep Knipoog Vond het rood er niet mooi bij Tong uitsteken

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:25

Eleandra schreef:
Ben je mij vergeten chellaa, of lees ik eroverheen? Bloos

Eleandra heel mooi gedaan verder niks te zeggen

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:55

Ik ben er een beetje laat bij Clown
Ik ga zo beginnen aan mijn bewerking maar eerst commentaar:

BertBaley: Erg leuk gedaan, het idee is ook goed uitgevoerd.
flying_kip: Leuk, alleen ik vind hem iets te druk maar daar stoor ik me niet aan.
PrinceAmos: Ik vind dat het knippen iets netter had gemogen maar wel leuk idee.
Shalimar: Mooi zeg! Wat je zelf al zegt iets te druk.
Wineds: Heel mooi, het is helemaal in de Ulalina Tong uitsteken
Gekkeils: Leuk, een beetje simpel maar de 4 elementen zijn er goed ingezet.
Edda: Mooi! Geen commentaar.
Shalimar: Leuk alleen van Ulalina een beetje weg bij het donkere.
_Ismay__: Heel mooi, geen commentaar
Tutteflut_: Commentaar geef je zelf al, alleen zou ik de tekst een iets donkerde kleurtje geven want het vloekt een beetje bij de rest.
flying_kip: Wel origineel alleen zoals al gezegd de achtergrond bijna hetzelfde als die
van Shalimar.
Eleandra: Netjes uitgeknipt hoor en het thema is er goed in verwerkt
Kwitnie: Erg mooi! Geen commentaar.
PrinceAmos: Wel leuk idee, alleen het knippen is niet echt mooi gebeurt

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:56

Ok bedankt chellaa! Bloos

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:26

Eleandra schreef:
Norway_girl schreef:
Oops beetje laat Bloos Mijn bewerking ga ik als het ff wil vandaag maken. Vind het trouwens een supper thema en een mooie foto!

Hier alvast mijn commantaar:
* Eleandra Weinig commentaar eigenlijk. Erg mooi gedaan, je gaat de prof kant op Knipoog Had de rand misschien anders gedaan?

Voor de mensen die op laptop werken: Ik werk zelf ook op een laptop en het is gewoon iets van oefenen. Beetje proberen en dan gaat het vanzelf wel beter Haha! Of muis aan je laptop koppelen Knipoog

Wow echt? Bloos
Dit is serieus mijn 2e uiknip- bewerking en wegwerken ehb ik zo'n 5 keer gedaan denk ik. Het kader zat er al omheen, ik heb alleen uitgeknipt, weggewerkt en de tekst erbij gedaan.

Yep ja echt hoor. Je hebt er een fan bij Cool

kwitnie Erg netjes gedaan allebei Knipoog Misschien een tekstje erbij?
Prince Amos Idd beetje slordig geknipt. Verder wel netjes gedaan!

Ik heb mijn thema bewerking af, maar kan morgen pas plaatsen. Zit op de PC van mijn vader, dus moeten nog ff wachten Knipoog Ga nu weer CSI kijken en naar bed.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:21

Ik ga de mijne zo ook even plaatsen. Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:36

Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar ach. Oefening baart kunst!

Een geweldig mooi paardje trouwens. Ja

Afbeelding

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:11

Picassox : ik vind hem wel mooi hoor alleen jammer van het witte randje Lachen

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:12

@Picassox
Leuke achtergrond, ik denk dat dit de thema bewerking is? Ook een goede tekst en lettertype. Niet helemaal perfect, maar toch redelijk goed het stukje "in het halster" weggewerkt. Het uitknippen ook wel goed alleen is Ulalina afentoe een beetje opvallend vaag.

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 20:20

Picassox: Ik vind hem mooi Lachen Heel anders dan de andere.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 20:49

picassox, vind hem opzich wel mooi, maar teveel vervaagd met het stempeltje, en bij het halster vind ik het niet helemaal mooi.. Lachen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:00

Hier de mijne Knipoog
Afbeelding

Picassox: Vind heb erg leuk bedacht en ook erg netjes uitgewerkt. Vind zelf de achtergrond wat te druk Knipoog

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:24

@Norway_girl
Erg leuk, origineel idee en ook erg goed uitgewerkt Lachen
Het knippen is soms een beetje hoekig, maar niet slecht. Goed dat er geen wit randje om Ulalina zit, gebeurt bij velen. Haar naam had ik misschien een verschillende kleuren gedaan, ik weet niet zeker of het leuker is hoor, maar kan een idee zijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:27

Ik zie nog rood wat het halster zat...Nagelbijten / Gniffelen

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:47

Hier ook mijn bewerking:

Afbeelding

Het knippen is beter, ik had de tekst klein en niet te fel gedaan omdat het anders te druk word. Ik ben benieuwd.

Norway_girl: Ik vind hem vooral origineel met die manen, jammer van dat rood van het halster.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:36

ja idd nu jullie het zeggen Knipoog Ik werk ook met laptop en af en toe zie ik het niet goed, door tegenlicht, maar zal er om denken.

Noraly_tje Erg netjes gedaan. Mijn complimenten. Jammer dat ik nog een wit randje zie aan de onderkant van het paardje Knipoog En het lettertype is slecht te lezen.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:39

Ik zie het nu ookm Shalimar was me niet opgevallen eerst.
@ Noraly_tje
Leuk gedaan, maar misschien een beetje druk en onduidelijk. De tekst is moeilijk leesbaar. Knippen is best netjes, maar wel wat bobbelig. Stukje in het halster heb je goed weggewerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:12

een little bit simple:
Afbeelding

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:16

Picassox: Jammer dat het randje erg wazig is . Wel leuk.
Norway_girl: Leuk. Idd beetje rood nog. Leuk bedacht ook.
Noraly_tje: Ook leuk. Misschien had je langs de hals nog met het druppeltje kunnen doen.
Sweetrebeca: Vind hem niet zo. Je zit Ulalina zowat niet. En het plaatje is jammergenoeg niet zo scherp. Lachen

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:32

@sweetrebecca
Hij isa een beetje te druk, te vaag, te onoverzichtelijk. Het knippen ziet er ook niet zo heel netjes uit. En misschien een ander letterype? Maarja, oefening baart kunst he! Lachen

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:55

Sweetrebecca: Ik vind hem niet zo leuk, je kan nauwelijks het paard eruit herkennen, maar wel leuk idee.