Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleandra schreef:@Bertbaley: Leuke achtergrond, maar erg jammer van de duidelijke witte, rand om Ulalina heen. Het vervaagde vind ik er goed bij passen, het stoort me niet dat het ‘sterk’ vervaagd is. Nog even de vraag aan jou: Hoe krijg je dat stukje ‘binnen in het halster’als je snapt wat ik bedoel weg?
@ flying_kip: Ook jij een leuke achtergrond, maar niet zo’n erg goede kwaliteit. Mooi dat zijn hoofd duidelijk is en de rest een klein beetje wegvalt zeg maar. Jammer van het stukje ‘binnen in het halster’.
@ PrinceAmos: Ik snap dat het moeilijk is met laptop, maar misschien kun je toch proberen iets netter uit te knippen. Met de veelhoek kun je de laatste stap ongedaan maken. Een leuker lettertype en het grijze vlak eronder weg had ook geholpen om de bewerking mooier te maken denk ik.
Citaat:@gekkeils: Lijkt net of je de kleur van het halster veranderd hebt, maar dat is gewoon in zwartwit gezet neem ik aan? Afentoe een beetje bobbelig uitgeknipt, vooral bij de oren, maar absoluut niet slecht. De witte en blauwe vakken in de achtergrond vind ik niet zo mooi, verder wel leuk.
Eleandra schreef:Ben je mij vergeten chellaa, of lees ik eroverheen?
Eleandra schreef:Norway_girl schreef:Oops beetje laatMijn bewerking ga ik als het ff wil vandaag maken. Vind het trouwens een supper thema en een mooie foto!
Hier alvast mijn commantaar:
* Eleandra Weinig commentaar eigenlijk. Erg mooi gedaan, je gaat de prof kant opHad de rand misschien anders gedaan?
Voor de mensen die op laptop werken: Ik werk zelf ook op een laptop en het is gewoon iets van oefenen. Beetje proberen en dan gaat het vanzelf wel beterOf muis aan je laptop koppelen
Wow echt?
Dit is serieus mijn 2e uiknip- bewerking en wegwerken ehb ik zo'n 5 keer gedaan denk ik. Het kader zat er al omheen, ik heb alleen uitgeknipt, weggewerkt en de tekst erbij gedaan.