Iedereen kan schrijven - deel IV.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re: Iedereen kan schrijven - deel IV.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:21

We wachten wel hoor Fenn, ik wel in elk geval. Knipoog

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:22

Fenn schreef:
het loopt vaak een beetje uit, sorry. twee weken proberen we, maar we zitten allebei met een soort tijdsgebrek. ik ga nu beginnen met het regelen van een nieuw topic Lachen

haha okee! doe maar rustig aan! we waren gewoon nieuwsgierig Lachen

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:01

Eerst even van elk verhaal nog een beoordeling voor ik bekend maak wie de winnaar is Haha!

B_rowny: Het idee van je verhaal is goed, maar je hebt het veel te vlug uitgewerkt. Je zou het veel langzamer moeten vertellen, met veel meer details. Zo zou je bijvoorbeeld kunnen omschrijven hoe iemand eruit ziet als de persoon voor het eerst voorkomt in het verhaal. Je kunt beschrijven hoe de gezichtsuitdrukkingen zijn, hoe de ruimte waar het zich afspeelt eruit ziet, gedachtes die zich in het hoofd van een persoon afspelen. Dat zijn wat voorbeeldjes, ik denk dat je nu ongeveer wel begrijpt wat ik bedoel met meer details =)

Kimmm, mooi verhaal. Dat wat ze zegt is simpel, maar wel heel mooi. Ik irriteer me alleen aan de veel te uitgebreide omschrijving van de aarde, lucht, wind enz. Denk dat er anderen zijn die dit juist mooi vinden, maar ik persoonlijk niet Knipoog

Juszt_Crazy: Ik vind je verhaal nogal warrig, waarschijnlijk omdat het over je eigen leven gaat. Vind het einde wel erg sterk, heel mooi geschreven. Als je het begin net zo schrijft als het eind zou het echt een super stukje zijn!

Esperanca: Mooi verhaal. Misschien moet je het wat langer maken, want ik vind het wel goed, maar het is te kort om het gevoel bij me over te brengen. Misschien als het wat langer is, en als je wat meer op de gevoelens ingaat, dat het me dan wat meer ‘pakt’.

Ilzjuh: Ook een mooi verhaal. Het onderwerp is wel (erg) afgezaagd, maar ik vind de uitwerking heel goed. De 1 na laatste zin vind ik alleen niet zo lekker lopen (Ik ga, ik zal je missen, ik zal de persoon missen die je eerst was’.). Ik zou er dan ‘ik zal je missen zoals je was’ oid van maken, maar goed dat zou ik doen, en jij bent mij niet Haha!

Fenn: Goed doordacht verhaal. Echt heel mooi. Had in het begin écht niet gedacht dat het zo zou aflopen. Enneh verder weet ik er eigenlijk niks over te zeggen Haha!

Vond het heel erg moeilijk, er waren namelijk een heleboel goede verhalen Ja
Een aantal verhalen waren in de uitwerking nog niet helemaal af, de een te snel vertelt en de ander weer te langzaam, heeft natuurlijk met mn smaak te maken, maar goed.
Het verhaal wat ik mooi & goed uitgewerkt vond was dat van Fenn, en die wint dus ook deze keer Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:40

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:59

Hier een slotje. Veel plezier in het nieuwe topic. Lachen