Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanco

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:16

ok volgens mij loop ik weer helemaal op schema..

en mensen.. t negatief kritiek is als hulp bedoelt hoor, ik vind de inspiratie van sommigen echt ongelooflijk!! Haha! dus vat t alsjeblieft niet te verkeerd op Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:51

heey Lachen

jaa ik weet dat ik meer had moeten bewerken maar ik was met huiswerk bezig en het is een hele moeilijke foto Tong uitsteken.

Maar ik ga nog proberen hem uit te knippen Knipoog

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:24

Is een tijd geleden dat ik hieraan meegdaan heb, maar ik ga toch maar weer eens een poging wagen Vork

Eerst mijn commentaar:

BertBaley: Leuk idee en het past heel goed bij elkaar, uitwerking had wat beter gekund, zoals het uitknippen, maar verder heel leuk gedaan hoor.

sanne_shelly: Heel mooi gedaan, vind het een heel mooi geheel en die schaduw is ook erg leuk, ik vind t ook wel mooi eigelijk dat Bino een beetje vervaagd is.

Shalimar: Leuk, Bino past echt mooi bij de achtergrond, die vleugeltjes zijn ook erg Leuk

Wineds: Heel mooi, past allemaal heel goed bij elkaar, wat ik wel een beetje jammer vind is dat de benen en staart nu wel erg donker zijn geworden, maar verder echt super mooi

Norway_girl: Ik vind m opzich wel leuk, maar een beetje jammer dat bino niet zo netjes is, maar dat zwart-wit is wel heel mooi

switchx: Mooi, leuk dat je Bino zo verwerkt hebt in die viool, heel creatief Haha!

janique: Heel mooi, leuk gedaan met die piano waar bino over rent, staart en manen zijn ook erg mooi gedaan

Bino_Pino: Heel leuk idee en t past allemaal goed bij elkaar, alleen een beetje jammer dat bino niet zo netjes is uitgeknipt

Shalimar: Echt heel mooi, die vleugeltjes zijn ook heel schattig, mooie kleuren ook

_Ismay__: Mooi! ik vind t wel een beetje jammer dat die 'kleine' Bino op het gitaar een beetje hoekig is, maar verder vind ik m echt super Lachen

_joellover_: Het idee is heel erg leuk, maar t is wel heel jammer dat de achtergrond zo onscherp is, t lettertype vind ik er eigelijk ook niet zo bij passen. Bloos

thissi: Ik vind het opzich wel mooi, maar een beetje jammer dat je er niet zo heel veel mee gedaan hebt, een andere achtergrond zou heel leuk zijn, want wat je tot nu toe gedaan hebt, is wel mooi allemaal Knipoog

Whild: Jammer dat je er niet zo veel mee gedaan hebt, de manen zijn trouwens wel netjes geworden, t was me namelijk eerst niet op gevallen dat ze bewerkt waren Knipoog

En dan nu die van mij, beetje mislukt, maar ach.. Bloos

Afbeelding

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:34

Ik vind hem erg gaaf. Die manen ook.
Geen commentaar.

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:03

Hmzz het is me eerste x... Gebruikt iemand anders ook Paint Shop Pro 9??
Ik snap namelijk nog nietzoveel van de mijne de instellingen heb ik perongeluk veranderd en ik weet niet hoe ik terug moet??

Afbeelding

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:41

Afbeelding

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:34

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 20:44

Sorry maar ik ga toch echt zeggen dat je nog wat moet oefenen op het knippen...het is bij zijn billen wel een beetje raar. En dat bedoel ik niet negatief hoor...gewoon stug door proberen! Knipoog Ik vind je achtergrond leuk maar het lettertype en kleur vind ik er niet zo bijpassen. Maar dat is persoonlijk. Lachen

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:46

Achja ik doe het voor de lol en ik wordt toch nooit uit gekozen.. Dus maar als ik een keer uit gekozen word.. Dan ga ik veder heel goed me best doen maar nu doe ik het gewoon voor de lol maarja ik weet het ja ik moet nog oefenen ik ben nog een beginner dit is ong me 10 bewerking (hihi)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:48

PA: Idd het knippen en misschien dat je bino wat kleiner had kunnen maken? Hij is nogal onscherp. Wel leuke achtergrond.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:03

Ik doe de volgende ronde weer mee Bloos

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:05

Ik heb ook eens wat geprobeert, vooral de staart is mislukt.

Afbeelding

Ik ga zo aan de vrij bewerking beginnen

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:07

Misschien dat je iets netter uit had kunnen knippen Lachen

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:12

Ja idd, idit is dan ook mijn eerst bewerking Tong uitsteken

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:13

Aah oke. Gebruik je PhotoFiltre? Dan kan je met het druppeltje er langs gaan. Word gelijk veel mooier.

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:16

Ja, dankjewel voor de tip, ga het gelijk prober bij de vrije bewerking Lachen

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:53

Ik ben al klaar met de vrije bewerking , zit me te vervelen Tong uitsteken

Afbeelding
Ik vind hem zelf wel creatie en het knippen ging iets beter

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:56

hey allemaal moest even dit berichtje plaatsen van bino_pino

Mijn pc is stuk en is binnen (momenteel zit ik op oude, maar kan me niet inloggen op bokt..) ik hoop dat ik morgenavond mn computer terug heb als ik hem terugheb zal ik zeker commentaar geven en actiever zijn hier

Mooie bewerkingen allemaa! dit is allesinds mijn reactie laten we duidelijk zijn Knipoog

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 22:40

Ik vind die van Sanchotjuh echt onwijs mooi gemaakt! Die gele bolletjes zijn net echte fonkeltjes en ik vind dat je een mooie filter over het paard gedaan hebt! Ook de manen vind ik super gaaf gedaan en die manga girl maakt het helemaal af Lachen

Mijn favo tot nu toe Knipoog

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 00:03

ik vind ook Sanchowtju de mooiste

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:45

Afbeelding

Ik heb hier wel een tijdje aan gezeten Nagelbijten / Gniffelen
Hopelijk vinden jullie hem mooi Ja

Voor degenen die het niet snappen: Het gevleugelde paard is Bino's 'soul of Music' , zjn ziel van muziek dus.
En ookal heeft Bino geen vleugels zoals zijn ziel, de muziek speelt nog (The wings are lost but the music still plays ) Ja
xD vergezocht, maar ach. Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga nu werken aan de 'commentaar' (Er zijn er zoveel mooie bij , at kan je daar nu commentaar op gaan geven Koe ) van de andere bwerkingen Knipoog

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:59

Dierenlover; wow , ik vind hem echt mooi Ja ! de text is leuk, de achtergrond is ook erg mooi. het enigste pinpuntje vind ik wel dat bino net iets te wit is vergeleken bij de rest Knipoog ..
NORALY_TJE; als ik eerlijk moet zeggen vind ik hem niet zo bijzonder Bloos , het knippen is een stuk beter als je vorige Ja, dat wel Lachen. het is wel een moeilijke foto om te bewerken, maar daarom zou ik juist ook iets meer op de achtergrond hebben gedaan Knipoog.
NORALY_TJE ( thema ) ; hier vind ik het knippen niet erg goed Tong uitsteken , die noten vind ik ook een beetje misvormt, je bent in ieder geval erg vooruit gegaan met het knippen Ja .
PrinceAmos; sorry maar ik vind het knippen toch niet geweldig Bloos , ik vind de text ook niet echt bijzonder, de kleur past er ook niet zo goed bij Lachen. ik denk dat het beter zou zijn als je dat in bijvoorbeeld een grijstint had gedaan, en dan ook een soort achtergrond maar dan vervaagd Ja.
Chellaa ; erg mooi Ja. het lijkt net of bino glinstertjes is zijn oog heeft Lachen , ik had persoonlijk die notenbalk er niet bijgezet, dat past er wel bij, maar aan de andere kant ook weer niet Knipoog
Love_blinkey ; ik vind deze niet zo heel bijzonder, ik had persoonlijk een andere achtergrond gekozen, en bino iets groter gemaakt en er dan maar 1tje neergezet Lachen , want nu rennen de bino's zeg maar wel op de notenbalk, maar ze zweven ook een beetje Clown.
Sanchowtju; geweldig Ja ! die glinstertje en die manga maken het helemaal af Ja. ik vind alleen wel dat de manen van bino iets te gemaakt zijn Bloos.

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 12:07

Hier mijn commentaar dan Ja

Bertbaley: Simpel , dat wel. Maar Bino past goed bij de bewerking , en het is erg 'speels' , ook de tekst past er erg goed bij.
sanne_shelly: Deze vind ik heel erg mooi , een geweldige kleurenmix , prachtig geknipt en helder gemaakt.
Shalimar: Misschien een beetje teveel achtegrond, te weinig Bino... Wel een uberschattig vleugeltje!
wineds: Mooi! En over dat romantische heb je helemaal gelijk.
norway_girl: Mmmh, hij is idd niet echt netjes geknipt en het was idd beter geweest zonder de regendrupjes...
switchx: Ik moest even zoeken, maar toen ik bino gevonden had vond ik het een prachtige bewerking!
janique: erg leuk idee! origineel!
bino_pino: Leuk! mooie tekst , alleen geen passende kleur..
Maar vergis ik me nu of heb jij een grotere versie van de foto? het lijkt zo wel.
shalimar: Prachtig!
_ishmay_: origineel! dat wel! Verder nog wat dooroefenen op dat knippen lijkt me.
sweetrebecca: deze vind ik maar niets , maar ik ga er ook niet verder over hebben.
_joellover_: niet bepaald mijn smaak , te druk en korrelig...
thissi: Mmmh, betje weinig aan bewerkt, gewoon een kader omheen..
whild: ook weinig aangedaan, maar wel mooi zinnetje uit dat lied.
sanchowtju: heel erg mooi!
love_blinkey: erg mooi voor een eerste keer!!
chellaa: niet zo origineel , maar het heeft iets , e manier waarop je het in elkaar gezet hebt is speciaal.
PrinceAmos: Je wil geen knipcommetar , maar iets anders is er niet bij jou bewerking aangezien ze gewoon geknipt en geplakt is, dan maar geen commentaar.
NORALY_TJE: Bter knippen , en volgende keer misschien iets originelers?
bij de tweede is het al beter Ja

Ik wil niemand voor de borst stoten hier als ik toevallig op de jouwe negative commentaar heb gegeven Knipoog ik probeer te helpen en ik zeg wat ik zie Ja
Ik ben bijlange ook niet perfect hoor Nagelbijten / Gniffelen

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 12:09

Bedankt Ishmay Ja
En je zegt precies hetelfde als ik denk , ik vind hem zelf ook veel te wit. (ik zie natuurlijk nog vele andere minpunten , maar ik heb altijd vel commentaar op mezelf , dus die laat ik maar even achterwege) Je wilt niet weten hoelang ik eraan heb geputst om dat weg te proberen krijgen en hem iets 'geler' te krijgen qua verhouding met de rest , maar helaas, photoshop wringde serieus tegen Nagelbijten / Gniffelen Als iemand daarvoor nog tips heeft zijn die helemaal welkom!

Bedankt Ja

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:54

Dierenlover: Heel mooi. Echt gaaf , geen commentaar.