Is een tijd geleden dat ik hieraan meegdaan heb, maar ik ga toch maar weer eens een poging wagen
Eerst mijn commentaar:
BertBaley: Leuk idee en het past heel goed bij elkaar, uitwerking had wat beter gekund, zoals het uitknippen, maar verder heel leuk gedaan hoor.
sanne_shelly: Heel mooi gedaan, vind het een heel mooi geheel en die schaduw is ook erg leuk, ik vind t ook wel mooi eigelijk dat Bino een beetje vervaagd is.
Shalimar: Leuk, Bino past echt mooi bij de achtergrond, die vleugeltjes zijn ook erg Leuk
Wineds: Heel mooi, past allemaal heel goed bij elkaar, wat ik wel een beetje jammer vind is dat de benen en staart nu wel erg donker zijn geworden, maar verder echt super mooi
Norway_girl: Ik vind m opzich wel leuk, maar een beetje jammer dat bino niet zo netjes is, maar dat zwart-wit is wel heel mooi
switchx: Mooi, leuk dat je Bino zo verwerkt hebt in die viool, heel creatief
janique: Heel mooi, leuk gedaan met die piano waar bino over rent, staart en manen zijn ook erg mooi gedaan
Bino_Pino: Heel leuk idee en t past allemaal goed bij elkaar, alleen een beetje jammer dat bino niet zo netjes is uitgeknipt
Shalimar: Echt heel mooi, die vleugeltjes zijn ook heel schattig, mooie kleuren ook
_Ismay__: Mooi! ik vind t wel een beetje jammer dat die 'kleine' Bino op het gitaar een beetje hoekig is, maar verder vind ik m echt super 
_joellover_: Het idee is heel erg leuk, maar t is wel heel jammer dat de achtergrond zo onscherp is, t lettertype vind ik er eigelijk ook niet zo bij passen.
thissi: Ik vind het opzich wel mooi, maar een beetje jammer dat je er niet zo heel veel mee gedaan hebt, een andere achtergrond zou heel leuk zijn, want wat je tot nu toe gedaan hebt, is wel mooi allemaal
Whild: Jammer dat je er niet zo veel mee gedaan hebt, de manen zijn trouwens wel netjes geworden, t was me namelijk eerst niet op gevallen dat ze bewerkt waren
En dan nu die van mij, beetje mislukt, maar ach..