Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kyno schreef:Ik weet dat ik eigenlijk niet mee mag doen, omdat ik 18 jaar ben; maar ik zou toch aan de TS willen vragen of ik haar foto mag opslaan op de pc om hem ook na te tekenen en eventueel bij mn portfolio te doen? (wil niet zomaar een foto jatten)
Tot nu toe mooie tekeningen trouwens dames!

(ik mag alleen nog niet op UK plaatsen omdat ik vijftien ben...)
Voor vragen over het gebruik van de foto moet je de fotograaf even een berichtje sturen (staat onder de foto wie dat is). Voor dit topic mag zowiezo iedereen meedoen
Kyno schreef:Ik weet dat ik eigenlijk niet mee mag doen, omdat ik 18 jaar ben; maar ik zou toch aan de TS willen vragen of ik haar foto mag opslaan op de pc om hem ook na te tekenen en eventueel bij mn portfolio te doen? (wil niet zomaar een foto jatten)
Tot nu toe mooie tekeningen trouwens dames!

En op cb mag iedereen posten.. Toch? Moet je anders ff de sticky's bovenaan doorlezen..

ElineGyan schreef:Ik heb alvast een mooi plaatje voor februari maar dat mag ik zeker niet zelf beslissen?
Mooie foto's kunnen per pb naar mij gestuurd worden. 

) 

Dus wees aardig oke?

verder wel mooi gedaan
alleen de ogen zijn een beetje rare vorm 
je zou bij je eventuele volgende tekening kunnen proberen meer met schaduwen te werken. Dan lijkt hij al wat meer '3D'.
Al een tijd terug af, maar de computer ging stuk en en en. Nou ja. Hij is er nu. Een nachtschilderwerkje, toen ik het af had was het dus nog maar de vraag hoe de kleuren in daglicht zouden zijn. Dat viel niet tegen vond ik zelf 
Dus dat zal ik nu in één berichtje doen 

Opzich is die netjes gedaan
oogje is wel klein en niet zo gedetaileerd als de neus. (die heel goed is
) Verder is ie wat dik, en lijkt hij niet meer zo op de zeehond op de foto. Ik vind het nu meer zo'n gezellige dikke 

heb nu al zin in de volgende foto, wanneer komt die? 
voor de eerste keer erg goed
. vlekjes goed gezien en alles. Hij ziet er wel een beetje slordig uit door vegen over de tekening. Misschien kan je daar de volgende keer opletten