De 1 vind dat zondag en de andere maandag....mag van mij allebei!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Semper_Rooz schreef:Ik ben met jullie comment niet zoveel,ik kan niet netjes knippen met photophilter,alleen maar zo rechthoekig.
Je kan het wel hoor.
Semper_Rooz schreef:Ik ben met jullie comment niet zoveel,ik kan niet netjes knippen met photophilter,alleen maar zo rechthoekig.

) 

, ik had persoonlijk wel de text in een andere kleur gedaan ( waar amor staat
) het springt er nu dan wel uit maar het lijd erg af
, en mischien had je ook de achtergrond waar amor op staat wat donkerder kunnen maken want nou is alles een beetje dezelfde kleur
. maar verder is hij oke
..
http://img453.imageshack.us/my.php?imag ... 024ti8.jpg
Vervaag de randjes met het druppeltje want dan lijkt het al een stuk minder slordig. Ook jammer dat ik nog een stukje boomstam zie. En ik kan ook zien dat je het halster heb weggewerkt. Maar met wat oefenen kom je er wel hoor!!
Oh, en ik had de naam op een wit vlak ofzo gedaan...dan valt dat wat meer op. En een kader om de foto had hem nog wat meer afgemaakt.
Het is orange!!
, mysterieus
. alleen een paar kleine dingetjes die ik wat minder vind 
, kan ook zijn dat ik het fout zie maar het lijkt net of het nergens aan vast zit 

! 

! , erg leuke achtergrond, netjes geknipt, kon mischien iets beter onder de buik maar het is niet storend
, lettertype , achtergrond, het klopt gewoon allemaal
!
. ik heb ook de manen van de pony een stukje korter gemaakt ( of hoe zeg je dat? ) en ze wat meer golvjes gegeven op verschillende plaatsen om geen gekopieert effect meer te hebben
, oordeel zelf maar 

Net klompjes
De vleugels zijn echt een heel leuk idee leuk gedaan!
En ik heb niet gegumd...
Verder heb je wel gelijk...
Shalimar schreef:@Edda: Bij mijn 1e bewerking zie ik geen witte stukjes hoor...En ik heb niet gegumd...
Verder heb je wel gelijk...
Zijn echt inniemienie stukjes, lastig wegtewerken ik weet het 
Imo vind ik die randjes toch erg opvallen vanwege dat de achtergrond helemaal zwart is