Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) alleen vind ik de kleur lettertype er niet goed bij passen, en hij is wel goed geknipt maar er zit te veel 'vaagheid' omheen, en bij het zadel is het niet echt mooi geknipt
,
.. maar met welk programma bewerk jij dan? iiSs__BruuT schreef:Voor de 1e keer is hij wel goed hoor.. maar met welk programma bewerk jij dan?
Zeg maar of het "zo" kan
Ik hoor het wel
.. Boyke_Candy schreef:Horseslii: jammer van de tekst (kleur + lettertype), het knippen en de vervaagde randjes... Ben er niet weg van.
ja je mag gewoon deelnemen hieraan
Dan gaak binnenkort wat maken
eerst hw
maar goed dis geen kletstopic natuurlijk dus ik houd me wel ff stil
sweetrebecca schreef:beetje bij hoofd misvormd

! Kwaliteit is enkel wat achteruit gegaan door het verkleinden bij 't uploaden (was vergeten in photofiltre te doen)

Ik neem aan dat jullie dat zelf ook willen

Opzich niet raar uitgeknipt (zeker niet voor Paint)
Mooie achtergrond ook 
Zelf heb ik het niet zo op herhalingen van meer dezelfde plaatjes
Maar jah, das mijn smaak
Boyke (de naam dus) vind ik er een beetje tussengepropt
Verder wel leuk
:
, ik vind de achtergrond bij boyke ook niet zo mooi en ben het met de andere eens dat hij te veel in de hoek is gepropt. je hebt wel een mooi lettertype gebruikt 
! het lettertype is mooi, de achtergrond is Super, je hebt mooi geknipt
..
( oranje, geel whatever
)
, de achtergrond is leuk maar ik stoor me wel aan een paar dingen;
en ik vind het ook storend dat de Y van boyke net uit het oranje vak komt
? iiSs__BruuT schreef:Mijn commentaar:
Shanna_; Geweldig! het lettertype is mooi, de achtergrond is Super, je hebt mooi geknipt
! als je er een kader omheen zou doen, wat voor kleur had je dan gedacht? ik zou persoonlijk geen kader doen
..

Ik zou er een klein kader omheen maken, zwart. De tekst is naar mijn mening wel te groot.