Allemaal dezelfde foto bewerken, Ronde 39!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horsieslii

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, Ronde 39!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:14

Hier is die van mij ik hoop dat je hem mooi vind!
Afbeelding

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:18

Ik vind deze hierboven opzich wel mooi, niet zo druk ( zoals bij mij altijd Tong uitsteken) alleen vind ik de kleur lettertype er niet goed bij passen, en hij is wel goed geknipt maar er zit te veel 'vaagheid' omheen, en bij het zadel is het niet echt mooi geknipt Knipoog,

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:19

Ik vond het zadel moeilijk knippen voor de 1x heb ik dat pas gedaan,

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:28

Voor de 1e keer is hij wel goed hoor Knipoog .. maar met welk programma bewerk jij dan?

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:31

iiSs__BruuT schreef:
Voor de 1e keer is hij wel goed hoor Knipoog .. maar met welk programma bewerk jij dan?

Photofiltre

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:54

Kan je hier zo aan mee doen? of moet je je hiervoor opgeven? anders wilk namelijk ook wels meedoen Tong uitsteken Zeg maar of het "zo" kan Lachen Ik hoor het wel Ja

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:55

Horseslii: jammer van de tekst (kleur + lettertype), het knippen en de vervaagde randjes... Ben er niet weg van.

ja je mag gewoon deelnemen hieraan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:57

Ik ga ook es wat proberen Vingers aflikken..

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:58

Boyke_Candy schreef:
Horseslii: jammer van de tekst (kleur + lettertype), het knippen en de vervaagde randjes... Ben er niet weg van.

ja je mag gewoon deelnemen hieraan Haha!

Oké bedankt voor de info Lachen Dan gaak binnenkort wat maken Tong uitsteken eerst hw Knipoog maar goed dis geen kletstopic natuurlijk dus ik houd me wel ff stil Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:05

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:11

beetje bij hoofd misvormd

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 19:23

sweetrebecca schreef:
beetje bij hoofd misvormd

Wil je asjeblieft zoveel mogelijk in 1 bericht zetten. Dus als je wat vergeten bent te melden en je hebt je bericht al geplaatst kan je gewoon de 'edit' knop gebruiken. Die staat rechtsonderin je reeds geplaatste bericht...snap je? Knipoog

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:24

sweetrebeccaBen er niet zo weg van, Boyke wordt een beetje aan de zijkant gepropt lijkt wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:33

ja...
dat wel

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:36

sweetrebecca; wil je aub dit soort offtopic reacties vermijden? Het voegt niks toe aan dit topic, onthoudt gewoon je commentaar, schrijf het desnoods ergens op en doe er wat mee Knipoog

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:38

Mijn thema bewerking:
Afbeelding
Ik ben tevreden Ja! Kwaliteit is enkel wat achteruit gegaan door het verkleinden bij 't uploaden (was vergeten in photofiltre te doen)
Graag jullie mening of er een kader moet komen. Zo ja, dan zal ik volgende week deze bewerking plaatsen mét kader Knipoog
Mijn mening; Ja een kader zou het afmaken..
Commentaar volg, ben nu beetje druk met school!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:45

Afbeelding

Ik had geen zin Tong uitsteken
heeeel erg afgeraffelt Tong uitsteken
Misschien dak het met herkansing meer zin heb xD.

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:20

Hier is mijn inending (gemaakt met PSP XI) het was nog best ingewikkeld en persoonlijk vond ik de foto en het thema ook best pittig Knipoog

Afbeelding

Commentaar vind ik leuk maar houw het a.u.b wel netjes Knipoog Ik neem aan dat jullie dat zelf ook willen Knipoog Lachen

Edit: Ik zie dat het niet overal even net is weggegumd Bloos

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:25

Horsegurl13: Ja idd je ziet echt bij het hoofd dat het niet goed is uit geknipt!!

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:26

mijn commentaar Clown

@Sweetrebbeca: Aangezien ik denk dat je het met Paint hebt gemaakt kank er niet zoveel van zeggen Knipoog Opzich niet raar uitgeknipt (zeker niet voor Paint)

@Shanna_ : Wauw! echt prachtig Ja Mooie achtergrond ook Ja

@ thissi : Vind hem wel redelijk Knipoog Zelf heb ik het niet zo op herhalingen van meer dezelfde plaatjes Knipoog Maar jah, das mijn smaak Knipoog Boyke (de naam dus) vind ik er een beetje tussengepropt Lachen Verder wel leuk Ja

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:31

Mijn commentaar Tong uitsteken:
Sweetrebecca; deze vind ik niet zo mooi, ik ben wel helemaal dol op jou achtergrond met die druppeltjes, alleen zie je daar te goed bij dat ze gewoon aanelkaar zijn geplakt Knipoog , ik vind de achtergrond bij boyke ook niet zo mooi en ben het met de andere eens dat hij te veel in de hoek is gepropt. je hebt wel een mooi lettertype gebruikt Lachen

Shanna_; Geweldig Haha!! het lettertype is mooi, de achtergrond is Super, je hebt mooi geknipt OK dan! ! als je er een kader omheen zou doen, wat voor kleur had je dan gedacht? ik zou persoonlijk geen kader doen Knipoog ..

thissi; deze vind ik ook iets minder, net als bij sweetrebecca zie je bij jou ook heel goed dat de plaatjes aan elkaar zijn geplakt, zeker aan de onderkant vind ik dat.. ook rechsonder in de hoek heb je 'stukjes van boyke' zeg maar van elkaar afgeplakt, dat vind ik neit echt heel mooi, dat had je beter een beetje verder uit elkaar kunnen zetten en met eventueel een kader eromheen Knipoog ( oranje, geel whatever Knipoog )

HorseGurl13; opzich vind ik hem wel oke Knipoog , de achtergrond is leuk maar ik stoor me wel aan een paar dingen;
Bij boyke, daar is een groene rand zichbaar -niet dat ik nou zo geweldig kan knippen- maar dat vind ik niet zo mooi staan Knipoog en ik vind het ook storend dat de Y van boyke net uit het oranje vak komt

Kom ik nou heel gemeen over Clown ?

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:59

iiSs__BruuT schreef:
Mijn commentaar Tong uitsteken:
Shanna_; Geweldig Haha!! het lettertype is mooi, de achtergrond is Super, je hebt mooi geknipt OK dan! ! als je er een kader omheen zou doen, wat voor kleur had je dan gedacht? ik zou persoonlijk geen kader doen Knipoog ..

Dankje! En nu je het zegt, ik zou eerlijk gezegt niet eens weten welke kleur ik dan zou doen. Zwart is het eerste wat in mij opkomt, maar aangezien bijna alles al donker is rond de randen heeft dat weinig nut. Hmm, ik denk er nog even overna en wacht wat reacties af.. igg bedankt voor je commentaar Haha!
HorseGurl13 trouwens ook bedankt!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 08:36

Sweetrebecca: Dit soort bewerking heb ik al eerder gezien. Ik vind hem niet mooi. Die gele dingen (zijn het nou kralen? of kaas?) zitten zo saai in een kader. Achtergrond is redelijk saai en de objecten passen niet mooi bij elkaar.

Shanna: Erg leuk Haha! Ik zou er een klein kader omheen maken, zwart. De tekst is naar mijn mening wel te groot.

Thissi: Jammer van de tekst Boyke.. Die punt mocht wel weg zijn. Ook vind ik fris en fruitig niet zo leuk staan. De randen bij de aardbeienplaatjes zie je nog, dat vind ik ook jammer.

Horsegurl13: Erg jammer van de tekst Boyke!. Staat erg saai in een kader. Maar de tekst stoort me... Lachen

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:04

sweetrebecca @ Ik vind hem niet zo mooi..Met welk programma heb je het gemaakt?
shanna_ @ Erg mooi zeg! Haha!
HorseGurl13 @ Ook wel mooi, vooral dat in de linker boven hoek en rechtsonder.En het knippen is niet zo heel netjes gedaan. De tekste is wel een beetje saai, maar ik vind hem wel wat hebben Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:09

paint