vind het juist wel fijn zo dat eigenljk alle fouten eruit worden gehaal
daar heb je wat aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daar heb je wat aan
nujaro schreef:ooh nee, twas niet te hard hoor![]()
vind het juist wel fijn zo dat eigenljk alle fouten eruit worden gehaaldaar heb je wat aan

Citaat:Ondanks het rustige weer, voel ik een woeste rilling door mijn lijf trekken. Een onbestemde rilling, waarvan de haartjes op mijn arm recht overeind gaan staan.
Seurry! Eve_lien schreef:Just_Crazy: Bedankt voor je commentaar!
Nikki: OE ik nep jeSeurry!
Haha ik zit nu te overdenken of ik de zinnetjes maar niet schuingedrukt doe, dan lijkt 't iets minder genaapt van jou
WildWings schreef:
Sorry waarvoorHaha ik zit nu te overdenken of ik de zinnetjes maar niet schuingedrukt doe, dan lijkt 't iets minder genaapt van jou

?? 
Just_Crazy schreef:Weet je he,, het lijkt eigenlijk heel dom maar ik snap nou dus écht niet wat mensen bedoelen met een 'eigen stijl'
ik heb die niet ofzo![]()
??

ik vind eht wel even wat afzwakken in de tweede alinea, maar het einde is weer super en pakt dadt weer bij elkaar 

ik vind het BTW niet echt een goede opmerking "probeer er iets meer moeite in te steken!" dit alleen al, omdat je soms met zo'n klein stukje tekst verschrikkelijk lang kunt bezig zijn en het sommige mensen juist verschrikkelijke moeite kan hebben gekost om het zo op papier te krijgen
begrijp me niet verkeerd, maar dat is gewoon iets wat ik vind
super kreeg er gewoon de rillingen van van

vind alleen het einde ietsjes minder
je begint daar drie keer achter elkaar een zin met 'ik', dat vind ik jammer, dat verstoord het verhaal een beetje 
aan de andere kant trekt het wel aan om erover te gaan nadenken
dat vind ik een pluspunt 

dat je hebt verandert
ik vind het persoonlijk zo wel een mooiere afsluiting
wel even een ding deze zin:

ik denk dat het allemaal te maken heeft met iets waarom ze huilt, maar nu moet je eigenlijk gokken wat het is en dat vind ik jammer 

vond ze vooral eerst heel mooi gekozen, maar daarna werd de keuze van de opbouw van die zinnen, die juist zo belangrijk zijn, wat minder
de laatste zin vind ik wel weer goed gekozen 
als je het er niet mee eens bent, of het niet snapt, je kunt het me altijd vragen
Verder probeer ik een beetje kritisch te zijn, waarmee ik hoop dat je ook wat aan het commentaar hebt
dus staat er wat commentaar, betekend niet dat ik het slecht vond absoluut niet, want ieder verhaal wat ik tot nu toe heb gelezen heeft "iets" een speciaal gevoel wat je erbij krijgt 

nujaro schreef:Fairie: een verhaal hoeft niet altijd lang te zijn, toch? ik bedoel, je kunt met weinig woorden net zoveel bereiken als met veelik vind het BTW niet echt een goede opmerking "probeer er iets meer moeite in te steken!" dit alleen al, omdat je soms met zo'n klein stukje tekst verschrikkelijk lang kunt bezig zijn en het sommige mensen juist verschrikkelijke moeite kan hebben gekost om het zo op papier te krijgen
begrijp me niet verkeerd, maar dat is gewoon iets wat ik vind.

Fairie schreef:nujaro schreef:Fairie: een verhaal hoeft niet altijd lang te zijn, toch? ik bedoel, je kunt met weinig woorden net zoveel bereiken als met veelik vind het BTW niet echt een goede opmerking "probeer er iets meer moeite in te steken!" dit alleen al, omdat je soms met zo'n klein stukje tekst verschrikkelijk lang kunt bezig zijn en het sommige mensen juist verschrikkelijke moeite kan hebben gekost om het zo op papier te krijgen
begrijp me niet verkeerd, maar dat is gewoon iets wat ik vind.
Begrijpelijk ja, maar ik zie verhalen van 10 zinnen. Een fatsoenlijk verhaal heeft een begin, een midden en een slot. Probeer dat eens in 10 zinnen te frotten.
Een verhaal van 10 zinnen is in mijn ogen meer een gedichtje, of een hersenspinsel.
het heeft te maken met hoe je het onderbouwt, hoe ruim je dat doet en soms heeft een verhaal niet echt een heel duidelijk begin, wel een begin, maar een begin wat gelijk eigenlijk in de kern loopt, ziets kan in 7 zinnen en een slot ook wel in 3, hoeft niet te betekenen dat het een super verhaal is, maar je kunt tips krijgen, om te begrijpen wat er verkeerd is gegaan en waardoor die misschien de volgende keer langer zal zijn
maar een verhaal wordt niet inhoudloos als hij kort is
). 
WildWings schreef:Nee, daarom is er ook geen minimum aantal woorden bedacht in eerste instantie, nujaro. Maar een verhaal van 10 regels kan gewoonweg niet, en ik denk dat hier gehoopt werd dat iedereen dat zelf ook wel in zou zien. Een verhaal van 10 regels kan geen goed verhaal zijn vanwege wat Fairie al zegt: je kan niet in 10 regels een GOEDE inleiding/begin maken, een GOEDE kern en een GOED einde/slot. Jouw verhaal is daar, sorry, in mijn ogen wel een voorbeeld van. Met wat meer uitwerking kan het een mooi verhaal worden, maar in dit geval is het een 'Miniatuurtje' of inderdaad een hersenspinsel- niet meer dan dat.
maar daar wil ik niet meer op in gaan, zonde dit word anders een nutteloze discussie 
hoor graag, hoe je het bedoelde, maar doe het via pb please hoeft het topic verder niet meer mee lastig gevallen worden

verder is de kern wel mooi, alleen vind ik het jammer dat je zovaak begint met het woordje 'ik' dat brengt het verhaal uit zijn balans, vind ik een beetje zonde, andere zullen dat niet vinden