Commentaar
Bladzijde 1
Whild: Leuke bewerking, wel erg druk, maar dat is natuurlijk te verwachten met een dergelijk thema
!
Shalimar: Hij is inderdaad simpel, maar wel erg netjes uitgewerkt, de bewerking straalt rust uit!
Astor: Netjes uitgeknipt, wel wat stijf. Leuk die hartjes op de achtergrond erbij! Verder niet speciaal..
Urbann: Leuk alle vormpjes op de achtergrond, maar verder is hij niet bijzonder. Niet echt netjes uitgeknipt etc..
Shalimar: Deze vind ik minder, de achtergrond is prachtig maar nu is het net of Mon Ami een boom uit zijn hoofd heeft groeien..
NinaTijger: Nette bewerking met leuk kleurgebruik, verder niet bijzonder!
Gabberluck: Wauw, onwijs netjes uitgeknipt zeg! Geweldige achtergrond ook, lekker opvallend geheel maar toch niet te druk!
iiSs__BruuT: Deze bewerking doet me niets, ik vind hem niet prettig om naar te kijken. De kwaliteit is erg slecht, het is een wazig geheel.
PaOlien: Sierlijke bewerking, maar toch vind ik dat er iets mist.. wat precies kan ik niet noemen..
Bladzijde 2
Ier: Inderdaad 'Euh tjaa', ik weet niet echt wat ik hierop moet zeggen. Het uitknippen is erg slordig, dat had veel netter gekunt! Verder is de achtergrond in combinatie met de lichtstralen ín Mon Ami ook niet echt een succes..
Kim4Bibi: Redelijk netjes uitgeknipt, verder iser weinig gebeurd, zonde! Wel een mooie lettertype.
Lovemonami: Aardig uitgeknipt, het is een kleurig geheel zo! Leuke bewerking, niet echt speciaal verder.
Sweetrebecca: Leuk bedacht, de uitwerking is alleen wel erg simpel! Ook vloekt het knalgroen er nogal bij!
Gabberluck: Alweer zo'n mooie bewerking, ook eze is prachtig! Het kleurgebruik spreekt me erg aan.
XxLiEsJuHhxX: Redelijk netjes uitgeknipt, verder niet bijzonder..
Bladzijde 3
Shanna_: Prachtig met dat donkere paars en oranje zo! Echt een supercombinatie. Mooi uitgewerkte bewerking!
Boyke_Candy: Leuk zo met die gloed om Mon Ami heen, dat geeft echt iets extra's aan de bewerking! Verder een prachtige achtergrond.
Mijn favorieten: Beide bewerkingen van Gabberluck en die van Boyke_Candy 
Verder vind ik het jammer dat bijna iedereen gebruik maakt van het lettertype Scriptina, ja het is een sierlijk lettertype, maar op den duur wordt het vrij saai om te zien!