Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarmY_LoVeR schreef:Shanna_ schreef:
sweetrebecca: Leuk! Goed bedacht, alleen ik blijf toch van mening dat met paint niet echt super mooie bewerkingen kunnen worden gemaakt, wie het ook doet! Misschien een idee om een gratis programma te downloaden?Als je dat wilt, kan ik je wel wat site's geven.
Hallo,
Ik zat net even in het bewerkingstopic te kijken, en toen zag ik dit staan, dus vroeg ik me af of je mij misschien ook wat sites zou kunnen geven? Het lijkt me namelijk erg leuk om zelf mijn eigen foto's te bewerken, maar ik heb geen idee waar ik gratis zo'n programma vandaan kan halen.
Alvast bedankt!
Groetjes, Saskia
Kim4Bibi schreef:sweetrebecca ; Jammer dat de I niet gelijk naast de N zit, zou een stuk mooier zijnEn de roos doorzichtig zou ook een stuk mooier zijn
!
Shanna_ schreef:Verder heb je nog Photoshop, PaintShopPro ed.. maar voor zover ik weet moet je daarvoor betalen tenzij je het ook prima vind om steeds proefversie's te downloaden. Als je ze wilt kan je die namen gewoon intypen bij google.
Succes ermee!
sweetrebecca schreef:Kim4Bibi schreef:sweetrebecca ; Jammer dat de I niet gelijk naast de N zit, zou een stuk mooier zijnEn de roos doorzichtig zou ook een stuk mooier zijn
!
ja eigenlijk wel en wat bedoel je met die roos??
sweetrebecca schreef:o ff veranderen
knippen en plakken