Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 36

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_joellover_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 36

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 07:57

als je naar creabea gaat en dan naar centrale topics ergens boven aan .dan scroll je naar beneden en staan daar allemaal programma's

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:14

KarmY_LoVeR schreef:
Shanna_ schreef:

sweetrebecca: Leuk! Goed bedacht, alleen ik blijf toch van mening dat met paint niet echt super mooie bewerkingen kunnen worden gemaakt, wie het ook doet! Misschien een idee om een gratis programma te downloaden? Lachen Als je dat wilt, kan ik je wel wat site's geven.

Hallo,

Ik zat net even in het bewerkingstopic te kijken, en toen zag ik dit staan, dus vroeg ik me af of je mij misschien ook wat sites zou kunnen geven? Het lijkt me namelijk erg leuk om zelf mijn eigen foto's te bewerken, maar ik heb geen idee waar ik gratis zo'n programma vandaan kan halen.
Alvast bedankt!

Groetjes, Saskia

Heey,
Hier wat site's voor je, moet je maar kijken welk programma jou geschikt lijkt! Lachen
- Photofiltre (gebruik ik zelf het meeste): http://www.photofiltre.com/
- Picasa (gebruik ik af en toe, bijvoorbeeld om foto's wat lichter te maken.. best handig!): http://picasa.google.nl/
- Lumapix (gebruik ik af en toe) Leuk programma om collages mee te maken!: http://www.lumapix.com/
Deze hierboven zijn eigenlijk de enige programma's die ik gebruik, en die zijn ook gratis te downloaden en niet voor bijvoorbeeld een periode van 30 dagen maar voor altijd Lachen
Verder heb je nog Photoshop, PaintShopPro ed.. maar voor zover ik weet moet je daarvoor betalen tenzij je het ook prima vind om steeds proefversie's te downloaden Knipoog. Als je ze wilt kan je die namen gewoon intypen bij google.
Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:13

Kim4Bibi schreef:
sweetrebecca ; Jammer dat de I niet gelijk naast de N zit, zou een stuk mooier zijn Knipoog En de roos doorzichtig zou ook een stuk mooier zijn Ja!

ja eigenlijk wel en wat bedoel je met die roos??

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:20

Shanna_ schreef:
Verder heb je nog Photoshop, PaintShopPro ed.. maar voor zover ik weet moet je daarvoor betalen tenzij je het ook prima vind om steeds proefversie's te downloaden Knipoog. Als je ze wilt kan je die namen gewoon intypen bij google.
Succes ermee!

PhotoShop & PSP zijn heel makkelijk te downloaden Knipoog Zoek via het internet even die trial(proefversie) en daarna ga je gewoon zoeken naar een crack en instaleert die erop Lachen! Dit zijn wél betere programma's dan PhotoFiltre Knipoog

sweetrebecca schreef:
Kim4Bibi schreef:
sweetrebecca ; Jammer dat de I niet gelijk naast de N zit, zou een stuk mooier zijn Knipoog En de roos doorzichtig zou ook een stuk mooier zijn Ja!

ja eigenlijk wel en wat bedoel je met die roos??

Sorry was even vergeten dat jij paint had Knipoog Die roos "staat" daar maar! Ik vind hem er wel bij passen alleen niet zo Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:43

o ff veranderen
knippen en plakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:57

sweetrebecca schreef:
o ff veranderen
knippen en plakken

nee ik laat hem wel zo

lovemonami

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:35

is de nieuwe er al of kijk ik er over heen ?

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:59

lovemonami

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:23

dankje Haha!

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:16

Mijn bewerking:
Afbeelding
Ik ben een 'beginner' Haha!
En het plakken en knippen is niet zo heel erg goed gegaan.. Haha!
Tips zijn altijd welkom! Haha!
Wat vinden jullie ervaN?

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 23:04

Voor een beginner vind ik hem wel goed hoor Knipoog .. Alleen het 2e paard van rechts is te erg uitgerekt en de helemaal rechtse is juist te erg samengeperst zeg maar Tong uitsteken
mischien had je iets meer het lettertype naar onder kunnen zetten+ andere kleur zodat dat beter zichtbaar was en meer opvulde Knipoog .. maar verder is hij okee Knipoog