Pipanda, die is echt geweldig, zo gaaf hihi, Strateeg als vader (tja, hij is al ruin he...) Loutjelou, bij die eerste past Strateeg erg mooi in het schilderij...alleen jammer dat er nu een lichte vlek op zn ogen zit, dat zijn zn wimpers? De tweede is echt leuk, hihi, Strateeg is al opa?
Klaar met mijn vrije bewerking.Achtergrond is een weer foto van mijzelf.Mogen jullie raden waar ik een foto van heb genomen.Ik heb wel de foto een kwartslag gedraaid en de kleur was oorspronkelijk blauw/grijs genomen met een wat langere sluitertijd.Dit raden julie nooit
Wow Pipanda, die heeft echt uitstraling! Mooi die kleuren zo bij elkaar De achtergrond...ik heb een zoiets gedaan door mn kamer heen en snel ronddraaien, dan kreeg ik ook van die strepen...
Nou er zaten er een paar in de buurt. Het is niet de mislukte meeuw wel hetzelfde idee.Met een lange sluitertijd een foto gemaakt van de zee en de camera van links naar rechts bewogen tuidens de opname .Camera ging alleen niet helemaal recht van links naar rechts.In zijn soort weer mislukt maar als achtergrond heel goed te gebruiken. http://i48.photobucket.com/albums/f240/ ... 2kopie.jpg
Boemba
Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse