[verhaal] verraad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mich_elle

Re: [verhaal] verraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:44

Leuk stuk!

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:50

leuk leuk leuk *LOL* Haha! vooral doorgaan Knipoog

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:53

goed stuk! let er wel op waar de aanhalingstekens staan enzo. ze staan er zo nu en dan teveel in...
verder vooral doorgaan!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:57

Leuk stuk weer.

Viel mij ook al op A_lette. Ja

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:02

Ooeeh spannend!
Gauw een nieuw stuk!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 17:25

leuk stuk Haha! alweer goed, bah ik walg van die mvr. Smid en ook van die Milan Tong uitsteken (ff in eht verhaal opgaan he ) Knipoog wanneer komt het nieuwe stuk? Tong uitsteken

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:30

? Haha!

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 17:26

heey Haha!
morgen komt er een nieuw stuk, ik zet nu iedere vrijdag of zaterdag een nieuw stuk erop .. doordeweeks heb ik gewoon weg geen tijd Tong uitsteken

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 11:09

ok, spannend!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:33

ik w8 geduldig af Knipoog

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 18:45

snik Tong uitsteken het is al zaterdagavond Clown

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:47

niet zo ongeduldig Tong uitsteken

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:24

Superleuk hoor!Ben erg benieuwd hoe het verder gaat, zit met spanning te wachten! Cool

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 21:56

hier is het dan:

‘hoi Nienke wat leuk dat je er ook bent’ zei Mevrouw Smid met een grijns ‘eeh, ja maar ik moet nu weer weg want Roos wacht op me’ zei Nienke snel ‘nee meisje zo hebben we het niet afgesproken he?, ik wacht ook al een tijdje op jou dus kom eerst maar met mij mee’ de zenuwen gierden door Nienke’s lijf, Milan kwam haar natuurlijk niet redden en Roos had ze de hele avond nog niet gezien.maar wat kon ze er tegen doen? Helemaal niks.met een zucht zei ze:’oke mevrouw ga met u mee’.Ze liep achter haar aan. Ze gingen naar de tweede verdieping naar het achterste lokaal, fijn hier kwam niemand op zo’n feest. Mevrouw Smid gooide de deur open en deed hem weer dicht, dit keer niet op slot ’er komt hier vanavond toch niemand’ zei ze met een grijns ze trok Nienke mee en het zelfde verhaal speelde weer af, ze werd uitgekleed en misbruikt. Maar dit keer ging mevrouw Smid nog verder,Nienke was uitgekleed tot op haar onderbroek, Ze hield het niet meer ’mevrouw alstublieft niet doen’ ze kreeg geen reactie.Mevrouw Smid gleed naar beneden en trok nu Nienke’s onderbroek uit ‘nee alstublieft niet!’ gilde Nienke, ze hoorde haar kreunen, gatver! De tranen gleden weer over haar wangen en zo vroeg zich weer af :waarom zij? Nienke hoorden stemmen op de gang , ze luisterde goed hoorde ze het nou goed? Was dat Milan? ‘’HELP!!’’ gilde Nienke zo hard ze kon ‘Wat doe jij nou?’ vroeg mevrouw Smid met een woedend gezicht, zei had de stemmen waarschijnlijk niet gehoord.De deur werd opengegooid in de deur openning stonden Milan en Roos. Ze glipte onder de handen van Mevrouw Smid weg die inmiddels verbaasd stond te kijken Ze rende door het hele lokaal heen om haar kledingstukken op te rapen snel trok ze haar kleren aan Mevrouw Smid stond nog steeds verdwaast voor zich uit te kijken.maar je zag haar gezicht veranderen in een triomfantelijke blik’ jullie hebben geen bewijs dat ik dit heb gedaan’ zei ze met een grote lach op haar gezicht ‘we komen wel aan bewijs’ zei Milan nuchter, hij draaide zich om en liep weg.

Nienke liep met Roos door de gang heen op weg naar de aula waar het feest was.’jammer dat we geen bewijs hadden maar we konden de conrector nergens vinden, hij is er volgens mij niet eens.zei Roos. Nienke voelde zich helemaal niet goed, waarom was het nou niet gelukt en waarom hielp Milan haar toch nadat ze hem helemaal had afgebekt.ze zuchtte ’ ja het is jammer’ ‘aah kom op meis, we maken er gewoon een top avond van voor de rest en proberen dit te vergeten, ok?’ Probeerde Roos enthousiast te doen Nienke zuchtte nog een keer ‘oke’ ze liepen door naar beneden..

Het was ondertussen tien uur , over drie uur zal het feest afgelopen zijn het was nu of nooit, ze moest Milan spreken! Ze liet roos alleen achter en liep door de aula heen om te kijken of ze Milan ergens kon vinden, helaas hij was nergens te bekennen.’hoi Nienke’ hoorde ze iemand achter zich zeggen, ze draaide zich om en keek recht in het gezicht van Sven.Het eerste wat haar opviel was dat hij er heel anders uit zag dan normaal!, hij had geen bril meer met van die grote ronde glazen,hij had zijn haar geknipt hij was van enorm lang, modelloos haar naar kort gegaan met een mooi model ook had hij mooiere kleren aan. ‘’w-wat hebben ze met jou gedaan?’ vroeg Nienke onzeker ‘Ik heb me laten make overeren door mijn zusje, hoezo is het niet mooi? vroeg Sven ‘het staat je leuk’ probeerde Nienke niet al te enthousiast te reageren. Op dat moment kwam er een schuifel nummer ‘zullen wij?’vroeg Sven ze aarzelde maar ze deed het toch ‘oke’ hij pakte haar hand en nam haar mee naar de dansvloer hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar naar zich toe. Het voelde niet vertrouwd voor Nienke het liefst had ze dit met Milan gedaan, aan de andere kan was het ook een goeie manier om hem terug te pakken. Nu sloeg Nienke haar armen ook om Sven heen en bewoog licht mee op de muziek.toen het nummer bijna was afgelopen keek ze omhoog, Sven zat naar haar te kijken. Was dit nou wel zo’n goed idee? Ze hield hem en zichzelf voor de gek, Ze vond Sven er nou wel leuker uitzien maar ze voelde niks voor hem. Ze zag Sven’s hoofd steeds dichter bij komen. Dit kon niet! snel wendde ze haar hoofd af en wurmde zich uit zijn armen, ze mocht niet zinken tot Milan’s niveau, snel draaide ze zich om en liep van de dansvloer af naar beneden ze liet Sven verbaasd achter.

Weg hier, weg hier dat was het enige waar ze aan kon denken, ze moest Roos opzoeken en haar moeder bellen dat ze naar huis wilde. Ze liep naar haar kluisje om haar mobiel te zoeken.
Ze bukte om haar kluisje open te doen, toen er op haar rug getikt werd, met een ruk draaide ze zich om, ze keek recht in de mooie ogen van Milan.’hoi’ zei Nienke. Milan’s blik verstrakte ’wat deed jij daar net met die jongen in de aula?’ Wat zei hij nou? Hij was toch echt die gene die stond te zoenen met dat meisje.’hoezo?’ ’je stond bijna met hem te zoenen!’ zei hij woedend.’Pardon!, wie stond hier aan het begin van de avond met dat meisje te zoenen?’ gilde Nienke terug ‘ik heb je gered van de lesbische leraar van jou, weet je nog, en dan krijg ik dat als bedankje!’ ‘ jij liep weg en ik kon je nergens meer vinden’! ‘dus ga jij maar met een ander staan schuifelen?!’ ‘jij bent zoo onredelijk Milan!’ ‘nee dat ben ik niet maar jij gaat gewoon met iemand anders daar staan!’ ‘ ja nou en? Ben je jaloers? Jij staat toch ook met een ander meisje, en daar bij komt dat ik niet eens gezoend heb! En waarom zoende je eigenlijk meet haar?’Milan werd rustiger ’ik zoende met haar omdat ze mij begon te zoenen,en ja ik ben jaloers’ ‘en waarom zag ik je dan terug zoenen?’ ‘omdat ze me dwong’ ‘jaja’ boos draaide Nienke zich om en keek naar de muur, wachtend totdat Milan en zou opgeven en weg zou lopen. Maar in plaats daarvan sloeg hij een arm om haar middel ‘laat me los’ siste Nienke ‘nee Nien, ik vind je leuk en dat moet je weten’ bij die woorden maakte haar hart een sprongetje. Ze draaide zich om en keek hem recht in zijn ogen ‘ik vind je een ongelooflijke aap’ Milan lachte en gaf haar een zoen op haar mond, wat was dat toch heerlijk! ‘ zullen we naar boven gaan’?vroeg Milan ‘oke’ met hun armen om elkaar heen gelagen liepen ze naar boven. De eerste die ze zag was Sven , hij stond inmiddels dolblij met een ander meisje te dansen, mooi dan kon zij zonder schuldgevoel met Milan dansen.’ Hoe gaan we het nu doen met Mevrouw smid?’ vroeg Milan ‘’ ik weet het ook niet meer misschien doet ze wel niks meer naar wat er vanavond is gebeurt’ ‘tja’ was het enige wat Milan kon uitbrengen ‘maar ik denk het eigenlijk wel, want ze gaat misschien wel wraak nemen’ zei Nienke ‘’ach we zien wel, ik heb nu geen zin om er over na te denken want het is feest!’ zei Milan en daar had hij gelijk in. Ze moest er nu niet aan denken, ze zouden een andere een keer wel een oplossing zoeken. De rest van de avond zoenden en dansten ze

De volgende ochtend werd ze met een moe lichaam wakker, ze had vannacht niet goed geslapen en straks moest ze naar school, het was dan wel dat ze twee uur later pas op school hoefde komen maar ze was toch nog moe. Ze stond op en liep naar de douche toen ze eronder vandaan kwam trok ze makkelijke kleren en deed een staart in haar haar, vervolgens liep ze naar benden om te gaan ontbijten, ze haalde twee krenten bollen uit de diepvries en stopte ze in de magnetron vervolgens haalde ze de krenten bollen er weer uit en smeerde er boter op en at ze het op. De kamerdeur ging open en haar moeder kwam binnen met een stralend gezicht ‘’oh Nien ik heb gister zo’n leuke nacht gehad’ opdat moment ging de telefoon ‘ik neem hem wel’ zei haar moeder snel ze liep naar de telefoon en pakte hem van de hoorn ‘’ met Ella’’
‘ja die is er, ja een momentje ik zou haar even geven’ Nienke! Mevrouw smid voor je aan de lijn’’ Nienke schrok, o nee!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:02

Leuk stuk weer! Haha!

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 23:02

He getver, nu ben ik verslaafd! Op naar het volgende stukje! Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:04

goed stuk! denk er wel om dat je de zinnen niet te lang maakt...
zoals deze:
Citaat:
Ze stond op en liep naar de douche toen ze eronder vandaan kwam trok ze makkelijke kleren en deed een staart in haar haar, vervolgens liep ze naar benden om te gaan ontbijten, ze haalde twee krenten bollen uit de diepvries en stopte ze in de magnetron vervolgens haalde ze de krenten bollen er weer uit en smeerde er boter op en at ze het op.

maar ik wil wel graag meer Knipoog

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:24

wahaha weer een geweldig stuk! Haha!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 19:00

Geweldig stuk weer, idd je hebt regelmatig lange zinnen. En af en toe word je verhaal een beetje warrig. Maar ik vindt het super hoor!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:18

het is weer zaterdag Knipoog

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:39

leuk joh!! Haha!

leonie456

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:34

verder gaan:)