Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 30

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 30

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:18

@Lindy1982: Jammer dat je achtergrond foto onscherp is, vind ik persoonlijk minder leuk. Redelijk geknipt maar jammer dat je die wapperende manen eraf hebt gehaald...dat is juist de uitdaging met knippen! Knipoog Wel leuk dat je de naam in die kleurtjes hebt gedaan, het is wel een vrolijke bewerking!

@Jaduuh: Ik vind de tekst 'I feel good' een beetje verkeerd geplaatst, ik had het ergens anders neergezet want zo is dat hoekje een beetje druk. Wel netjes geknipt en leuk dat hij zo uit het raam kijkt.

@Orola: Netjes geknipt en dus ook de wapperende manen. Lachen De tekst onderin is wat onduidelijk. Wel leuk zo met die appeltjes. Grappig gedaan!!! Haha!

@Jolandaa_: Ik vind hem op zich wel grappig maar ik had alleen 'Reward: $1.000.000' geschreven i.p.v wat je nu hebt.

@gabberluck: Heel jammer dat hij zo pixelig is. Ik vind die achtergrond wel leuk gekozen...ik had niet aan pillen gedacht. Clown Wel netjes geknipt!

@margot123: Je mag nog wat oefenen op het knippen, ik zie wat slorigheidsfoutjes en wat groen. Ik vind je achtergrond foto en kleur keuze wel erg leuk. Ja

@Lindy1982: Deze lijkt veel op de vorige, is dit je vrije of niet Verward Ik vind het hoedje er niet bij passen, sorry! Bloos

@Meliaforever: Heel erg leuk!! Netjes geknipt en hele leuke thema foto!! Alles past mooi bij elkaar! *LOL*

@horseslin: Nog wat meer oefenen op het knippen, ik zie nog wat randjes!! Tong uitsteken Is dit je vrije bewerking? Ik vind je achtergrond foto alleen erg onduidelijk.

@daandriaan: Erg leuk, ik had alleen de tekst iets lichter en iets meer naar beneden geplaatst. Ik vind die witte gloed alleen niet zo staan. Ik vind je achtergrond foto wel erg leuk gekozen alleen had ik de zwarte rand minder dik gemaakt, nu trek je de aandacht naar die rand toe. Over je vrije bewerking: Hier kan je goed zien dat je nog wat moet oefenen met knippen, het is allemaal zo hakkelig nu. En je tekst had ik niet zo heel ver gedraaid, nu moest ik echt mijn hoofd draaien. En verder vind ik hem een beetje saai. Sorry.

@Kim4Bibi: Ik vind hem wel grappig geworden! Leuk die pleister en leuk lettertype. Ik had alleen die auto wat kleiner gemaakt zodat hij niet achter het hoofd zat. Nu vraagt hij wel een beetje meer aandacht dan het paard...Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Zo, dat was mijn commentaar van vandaag....het is allemaal opbouwend bedoelt en niet om aan te vallen...gewoon de tips ter harte nemen en veel oefenen!!! Zo heb ik het ook geleerd!!! Haha!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 21:21

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:21

een beetje offtopic maar wil toch wat vragen Bloos
als ik commetaar wil geven en adn postreplay doe dan komen niet alle berichten "eronder" te staan .. hoe doen jullie dat Clown

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:51

he soes lig je wat de suffen had de grote link al geplaatst Haha! Haha! Haha!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:56

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:02

Ik heb mijn bericht aangepast en mijn vrije bewerking bij mijn thema versie gezet...voor als er nog iemand in geinteresseerd is...Tong uitsteken

@Stravero: Grappig die manen!!! Leuk bedacht allemaal!! Ja Alleen ik moet natuurlijk iets te zeuren hebben dus ik had 'Wilfred' met hoofdletter getypt... Tong uitsteken

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:03

dat gaat niet met dit lettertype want dan kan je het niet lezen Knipoog
dan krijg je dit:

Afbeelding

niet mooi he Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:09

Ik bedoel ook alleen de eerste letter gekkie....jij schrijft je naam toch ook met een hoofdletter?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:09

oh haha okee Tong uitsteken

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:39

Mijn commetaar Lachen vat het niet verkeert op ik bedoel het positief en probeer gewoon tips te geven

Lindy1982: Ik vind het een super idee van je Lachen ik heb nog niet echt meerdere bewerkingen van je gezien maar je moet een beetje oefenen met knippen .. zeker met de manen daar leer ze van .. kijk hoe de andere de manen doen Gewoon blijven oefenen .. Die staart was zeker mislukt he Clown daarom heb je hem zeker vervaagt Lachen Verder een leuk idee!

Jaduuh: Ik vind het een mooie bewerking! Lachen Maar als je de manen zo doet hoe je nu hebt gedaan dan zou ik gewoon alle manen doen dan maar de helft van de manen. het lettertype is niet leuk alleen ik zou het alleen zwart gedaan hebben. Verder vind ik hem super! Lachen

Orola: Ik vind het een grappige bewerking ook met dat spreekwoordje enzo .. Alleen die 2 zinnetje onderaan zou ik niet wit hebben gedaan want ik vind ze ene beetje onleesbaar (of hoort dat zo? Tong uitsteken) Je ziet nog wat zwarte lijntjes bij de manen maar oefening baart kunst! Lachen je probeert het teminste Lachen Die appeltjes vind ik echt grappig! Clown

Gabberluck: Ik vind hem super met al die pilletjes Lachen Ook leuk dat je zijn hoofd op de achtergrond (links boven) hebt neergezet Lachen ik vind alleen dat die wat pixelig is geworden Lachen Ik vind dat je super kan knippen OK dan! Echt mooi! Lachen

Margot123: Vind je aardbeien ook zo lekker Vingers aflikken ik iig wel Tong uitsteken Maarja ik vind dat je heel mooi kan knippen en hijs wel wat simpel maar ik zou ook niet weten wat je erbij kan/kon doen Lachen

Jolandaa_:Ik vind het idee heel erg leuk! Lachen dit is toch je vrije bewerking ?? Lachen De manen zijn wat moeilijk maar daar hebben de meeste moeite mee Tong uitsteken maar dat maakt niet uit! Lachen

Lindy1982:Je 2e bewerking van jou Haha! Hij is grappig! Tong uitsteken Het zusterhoedje van het rode kruis is mooi alleen vind ik wat minder dat uitgeveegde randje eromheen .. Wel mooi hoe je die manen heb wegewerkt dat past er goed bij! onder dat hoedje allen maar een "pony"

Horselin:Ik vind deze wat minder dan de vorige Bloos Maar je kan beter oefenen op het knippen .. Ik denk dat dit je vrije bewerking was?? .. Probeer er voortaan wat meer van te maken Lachen Oefenen met uitknippen Lachen

Daandriaan:Ik vind het een leuk idee! Lachen Het is niet echt meer orgineel die achtergrond Lachen .. De tekst kon iets zichtbaarder worden .. ik vind hem wat ondijdelijk verder heel mooi gedaan! Lachen

Daandriaan:Je vrije bewerking .. Ik vind zowiezo dat de manen beter konden geknipt of meer aan gedaan kon worden .. Verder beetje simpel Lachen Maar wel leuk idee .. Ik zou zelf niet voor het lettertype hebben gekozen maar dat is mijn smaak Lachen

Kim4Bibi: Ik vind het super! OK dan! Hij is heel mooi geworden alleen aan de onderkant beetje beter knippen .. Eigenlijk moest je zon kinderpleister doen! Tong uitsteken Clown Maarja dat zou ik gedaan hebben Tong uitsteken

Shalimar: Woww!! Bloos! Heeel mooi OK dan! ik vind het heel knap dat je dat kan maken Lachen
heel mooi geknipt ook! Lachen geen commetaar Tong uitsteken Lovers

Shalimar: Deze is ook weer zo mooi! Lachen Alleen net zoals ik bij een andere al zei .. dat je beter dan alle manen kan doen want nu lijkt het dat dat er niet bij hoort maar dat is MIJN mening Lachen

Stravero: Mooii! Lachen ik vind wel dat ide een heeeeel klein beetje pixelig is geworden maar dat kan aan mijn ogen liggen Lachen Verder leuk gedaan! Lachen

Zo dat was mijn commetaar weer Lachen Tong uitsteken

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:42

ik denk dat ie door het uploaden pixelig is geworden nee het ligt niet aan jou ogen en de achtergrond is vers van de pers dus ik weet het niet Vork

edit:
bedankt voor je commentaar Haha!
Laatst bijgewerkt door Stravero op 12-08-06 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:44

Tong uitsteken

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 23:45

Ik heb al een idé *Hoopt dat het orgineel blijft*
Ga het morgen uitwerken.. Althans ik hoop dat dat lukt.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 09:34

Kim4bibi: Erg leuk idee.

Shalimar: Gaaf je thema berking zeg!! die vind ik echt knap en mooi!!
Shalimar2:Hij oogt best simpel.Maar wel een heeleuk idee

Stavero: Die vind ik echt mooi!! Die is echt leuk gedaan zeg!

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 10:33

Kim4Bibi schreef:
Mijn commentaar Lachen:
pag1.
[b]Orola
Stoer Lachen Alleen er staat 2x: Wilfred staat voor een gezond raadsel. Dat is jammer Knipoog

Dat komt omdat ik het plaatje aan het eind moest verkleinen, en daarom had ik het nog een keer getypt zodat het wat beter te lezen was. Knipoog

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 10:36

Meliaforever schreef:
Mijn commetaar Lachen vat het niet verkeert op ik bedoel het positief en probeer gewoon tips te geven
Orola: Ik vind het een grappige bewerking ook met dat spreekwoordje enzo .. Alleen die 2 zinnetje onderaan zou ik niet wit hebben gedaan want ik vind ze ene beetje onleesbaar (of hoort dat zo? Tong uitsteken) Je ziet nog wat zwarte lijntjes bij de manen maar oefening baart kunst! Lachen je probeert het teminste Lachen Die appeltjes vind ik echt grappig! Clown

Zo dat was mijn commetaar weer Lachen Tong uitsteken

Zwart was nog erger om te lezen, en verder lukte geen 1 kleur. Tong uitsteken

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:56

Ohh oke Lachen Dan had ik het ook zo gedaan Lachen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:57

iedereen bedankt voor mijn commentaar Lovers

gabberluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:31

mijn vrije bewerking
Afbeelding
de pony met veulen op de achtergrond, staat op manege waar ik rij
(veuletje is overleden na darmontsteking Verdrietig )

gabberluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 14:18

mijn commentaar Tong uitsteken :

@ margot123 Best simpel maar wel heel mooi Knipoog ook goed geknipt Haha!

@ Jolandaa_ leuk bedacht

@ Lindy1982 leuk hoedje Tong uitsteken

@ meliaforever mooi, ziet er gewoon heel leuk uit Knipoog

@ horselin heeft niet zo veel met het thema te maken, wel leuk

@ daandriaan mooi, leuk lettertype

@ daandriaan jammer dat je nog zwart bij de manen ziet zitten

@ kim4Bibi grappig bedacht

@ shalimar Super!! ik vind het de mooiste tot nu toe Tong uitsteken

@ shalimar mooi, netjes geknipt!

@ Stravero grappige manen, mooi hoor Knipoog

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:31

Dank jullie

Gabberluck: Gaaf zeg heel mooi!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:06

gabberluck bedankt voor je commentaar Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:48

Ja, iedereen bedankt voor het commentaar....het is mijn best bewerking tot nu toe...(mijn thema versie dan)

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:50

Mijn thema versie

Afbeelding

Heb alles zelf geknipt, geplakt ect.

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:19

Thema bewerking:

Afbeelding

Vind hem zelf niet zo geweldig Scheve mond