@Jaduuh: Ik vind de tekst 'I feel good' een beetje verkeerd geplaatst, ik had het ergens anders neergezet want zo is dat hoekje een beetje druk. Wel netjes geknipt en leuk dat hij zo uit het raam kijkt.
@Orola: Netjes geknipt en dus ook de wapperende manen.

@Jolandaa_: Ik vind hem op zich wel grappig maar ik had alleen 'Reward: $1.000.000' geschreven i.p.v wat je nu hebt.
@gabberluck: Heel jammer dat hij zo pixelig is. Ik vind die achtergrond wel leuk gekozen...ik had niet aan pillen gedacht.

@margot123: Je mag nog wat oefenen op het knippen, ik zie wat slorigheidsfoutjes en wat groen. Ik vind je achtergrond foto en kleur keuze wel erg leuk.

@Lindy1982: Deze lijkt veel op de vorige, is dit je vrije of niet

@Meliaforever: Heel erg leuk!! Netjes geknipt en hele leuke thema foto!! Alles past mooi bij elkaar!

@horseslin: Nog wat meer oefenen op het knippen, ik zie nog wat randjes!!

@daandriaan: Erg leuk, ik had alleen de tekst iets lichter en iets meer naar beneden geplaatst. Ik vind die witte gloed alleen niet zo staan. Ik vind je achtergrond foto wel erg leuk gekozen alleen had ik de zwarte rand minder dik gemaakt, nu trek je de aandacht naar die rand toe. Over je vrije bewerking: Hier kan je goed zien dat je nog wat moet oefenen met knippen, het is allemaal zo hakkelig nu. En je tekst had ik niet zo heel ver gedraaid, nu moest ik echt mijn hoofd draaien. En verder vind ik hem een beetje saai. Sorry.
@Kim4Bibi: Ik vind hem wel grappig geworden! Leuk die pleister en leuk lettertype. Ik had alleen die auto wat kleiner gemaakt zodat hij niet achter het hoofd zat. Nu vraagt hij wel een beetje meer aandacht dan het paard...

Zo, dat was mijn commentaar van vandaag....het is allemaal opbouwend bedoelt en niet om aan te vallen...gewoon de tips ter harte nemen en veel oefenen!!! Zo heb ik het ook geleerd!!!