Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
X Tiff” Irma lacht, wat stuurt ze ook altijd van die leuke smsjes, de vrolijkheid straalt ervanaf. Irma stuurt terug: “Is prima! Zie ik je morgen bij de engel! X Irma”.

Bijv. in de laatste alinea's staat 3x 'dat is nu wel het laatste wat ze kan gebruiken.' Niet om je af te kraken, ik bedoel het positief.
niceboy16 schreef:leuk stuk!! wanneer komt het volgende?? kan niet wachten in elk geval!! wil weten wat Tiffany verbergt voor Irma..

ben idd benieuwd hoe het verder gaat
Sabien_Horsi schreef:niceboy16 schreef:leuk stuk!! wanneer komt het volgende?? kan niet wachten in elk geval!! wil weten wat Tiffany verbergt voor Irma..
Dat ze samen gezoend hebben toch? Toen Irma zo dronken was?
abigaillover schreef:Erg leuke stukjes weer
Let wel op dat je niet te vaak herhalingen gebruikt, haha ik weet het, ik heb er ook last vanBijv. in de laatste alinea's staat 3x 'dat is nu wel het laatste wat ze kan gebruiken.' Niet om je af te kraken, ik bedoel het positief.
Ik snap alleen 1 stukje niet, wie heeft nou met wie gezoend volgens die Bart? Of wordt dat later duidelijk
Ik vind het een erg leuk verhaal!
MirZam schreef:Sabien_Horsi schreef:
leuk stuk!! wanneer komt het volgende?? kan niet wachten in elk geval!! wil weten wat Tiffany verbergt voor Irma..

Annn schreef:MirZam schreef:
huh ?
thomas en bart toch ?
of irma en bart?