[Verhaal] Sweet Sixteen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

marlou

Re: [Verhaal] Sweet Sixteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:20

ah toe dit is wel pagina 3

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 14:23

Ik ga em weer ff halen!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 14:24

Hier moeten jullie het vorlopig mee doen. Schrijf zo snel mogelijk weer een stuk.

Lief dagboek,

Hier ben ik dan voor de tweede keer vandaag. Ben net bij Tiffany geweest, zoals gewoonlijk was het erg gezellig. Alle drie de jongens van gisteren blijken homo, maar Bart moest toegeven dat hij mij toch wel bijzonder vond. Dat voelt toch ook wel weer erg speciaal.
Ook ben ik vanochtend Thomas tegen gekomen. Hij kwam in het park naast me zitten op het bankje en hij vertelde dat hij eventueel wel wilde helpen met voorbereidingen voor het feest.
Het met mijn stomme kop gezegd dat dat niet nodig was.. Voel me zo stom!
Maar goed, weer een leuke dag geweest, nog een paar saaie dagen school en dan lekker vakantie. Ik ga nu snel even leren!

Liefs Irma

Lief dagboek,

Het is weer maandag. Ben naar school geweest en heb mijn proefwerk wiskunde denk ik wel goed gemaakt. Ik hoop het echt want heb geen zin om te herkansen!
Tiffany belde nog. Ze vroeg of ze nog moest helpen met voorbereidingen voor het feest.
Ik heb afgesproken dat we donderdag mijn vader helpen met het opzetten van de tent en vrijdag overdag boodschappen doen met mijn moeder. We zijn vrijdag toch allebei de hele dag vrij.
Nu nog twee dagen school. Morgen 1 les en dan woensdag daar het proefwerk van. Het is Biologie dus dat moet ook wel goed gaan.
Ik kan morgen wel met Tifanny wat gaan drinken, zal haar drek gelijk eens sms-en.
Nou Lief dagboek, half tien alweer. Even Tiff sms-en en dan lekker slapen.
Tot Morgen,

Liefs Irma

Irma pakt haar telefoon en typt een smsje naar Tiffany “Hey Tiff, ik heb morgen maar 1 lesuur, ik ben om twaalf uur al thuis, zullen we in de stad samen wat gaan drinken? Liefs Irma” Irma legt haar telefoon weg en gaat in bed liggen. Ze merkt dat ze erg moe is en voelt de rust over zich heen komen. Als Irma bijna slaapt komt er een sms binnen. Irma betrapt zichzelf erop dat ze wel erg enthousiast reageert door uit haar bed te springen ze belandt dan ook bijna bovenop haar bureau. Ze herstelt zich en leest rustig het smsje. “Hey Sweety, het lijkt me super om morgen samen met jou wat te drinken, ik werk tot twaalf uur, zullen we om kwart over twaalf bij De engel afspreken? Slaap lekker he Knipoog X Tiff” Irma lacht, wat stuurt ze ook altijd van die leuke smsjes, de vrolijkheid straalt ervanaf. Irma stuurt terug: “Is prima! Zie ik je morgen bij de engel! X Irma”.

Irma valt snel in slaap en droomt weer. Dit keer is het niet over Thomas, tenminste niet alleen. Ze ziet zichzelf op stap met drie jongens, Thomas, Tim en Bart. Ze dansen met zijn vieren in een discotheek en Thomas en Bart trekken wel erg naar elkaar toe en Irma en Tim dansen erg close. Dan ziet ze zichzelf met Tim zoenen en Bart met Thomas. Irma schrikt wakker.
Wat een rare droom. Zo heeft ze nog nooit over Thomas gedacht, het is natuurlijk ook maar een droom, maar hoe komt ze erbij! En Tim? Zo heeft ze Tim ook nog nooit gezien. Tim is al jaren haar maatje. Maar ze moet toegeven dat het een mooie jongen geworden is. Bij deze gedachten valt Irma weer in slaap.

De volgende dag, twaalf uur, Irma doet de voordeur open en stapt naar binnen. Even snel opfrissen en dan naar de stad. Ze mag wel opschieten want het is bijna een kwartier fietsen.
En kwartier later komt Irma uitgeput van het harde fietsen aan bij eetcafe “De Engel”. Tiffany zit al op het terras te wachten zwaait naar Irma.
“Hooi.” Zegt Irma tussen haar adem door. “Hello,” zegt Tiffany vrolijk “hard gefietst meid?” Irma knikt “Nogal, wilde niet te laat komen.” “Zullen we ook wat eten? Ik kom recht uit mijn werk, heb wel honger eigenlijk.” Zegt Tiffany. “Ja dat kunnen we wel doen he, een lekker broodje met gerookte zalm ofzo.” Zegt Irma terwijl ze haar lippen aflikt en in haar handen wrijft. Zo gezegd zo gedaan. Ze bestellen beide een broodje gerookte zalm met garnalen.
“Ow Tiff! Ik heb zo bizar gedroomd!” roept Irma ineens. “Vertel!” roept Tiffany gelijk.
“Ik heb gedroomd dat ik opstap was met Bart, Thomas en Tim. We waren aan het dansen en ineens stond ik met Tim te zoenen en Bart met Thomas! Was echt vreemd!” verteld Irma.
“Wilde fantasie heb jij!” grapt Tiffany “Het zou natuurlijk kunnen,” zegt Tiffany dan heel serieus. “Wat?” vraagt Irma. “Nou dat Thomas op jongens valt.” Zegt Tiffany. Irma kijkt bedenkelijk. “Als je het nagaat, het is een super mooie jongen, maar hij heeft nog nooit een vriendin gehad.” Gaat Tiffany verder. Irma schrikt er een beetje van. “Misschien wacht hij wel op de ware?” zegt Irma bedenkelijk. Tiffany lacht “we merken het vanzelf wel!”. Dat vindt Irma nou zo heerlijk aan Tiffany, ze blijft altijd zo positief.

Ze zitten de hele middag samen op het terras en kleppen over van alles en nog niks. Ze bekijken alle jongens die voorbij lopen en hebben over iedereen wel een mening klaar.
Om vijf uur gaan ze naar huis. Ze hebben de middag weer leuk kunnen vullen, mar Irma moet toch echt Biologie nog even doorkijken. Ze nemen afscheid en spreken af om donderdag boodschappen te gaan doen.

“Heb je het haar verteld?” vraagt Bart aan Tiffany. “Nee, ik laat het maar zo. Ik wil niks kapot maken.” Antwoordt Tiffany. “Weet je het zeker?” vraagt Bart. “Ja Bart, het is voorlopig goed zo. Ik wil haar geen pijn doen en moet er al helemaal niet aan denken om haar kwijt te raken.”
“Oke, als jij het zo wil, dan sta ik achter je.” Zegt Bart. Bart is vaak bij Tiffany thuis. Ze kunnen het goed vinden en sinds de ouders van Tiffany geëmigreerd zijn naar Brazilië woont Tiffany toch maar alleen. Ze vind het wel prettig om een man in huis te hebben. Voelt ze zich toch wel een stukje veiliger door.

Lief Dagboek,

Wat is het toch heerlijk een vriendin als Tiffany te hebben, ze bekijkt alles zo positief.
Heb haar verteld over mijn droom en ze vond dat we maar niet op de zaken vooruit moesten lopen. We hebben lekker de hele middag samen op het terras gezeten, beetje mensen kijken ne lekker kleppen.
Ik vind het gewoon super fijn om bij haar te zijn, bij haar voel ik me echt iemand!
Ik ga nu even leren. En dan straks lekker slapen. Hopelijk zonder rare dromen.

Liefs Irma

De volgende twee dagen gaan langzaam voorbij. Irma gaat naar school en maakt haar proefwerk. Ze heeft er wel een goed gevoel over. Nu een week wachten dan krijgt ze de uitslag. S’avonds duikt ze op tijd haar bed in. Morgen gaat ze met Tiffany boodschappen doen voor haar feest.

Als Irma wakker wordt heeft ze ontzettend hoofdpijn. Dat is wel het laatste wat ze nu kan gebruiken! Irma stapt in de douche in de hoop dat het dan minder wordt. Even later wordt ze wakker, het water loop langs haar lichaam. Irma ziet dat het water rood kleurt en kijkt eens om zich heen. Ze zit in de douchebak. Ze moet wel flauwgevallen zijn. De hoofdpijn is ook nog erger geworden als net. Het bloed komt uit haar been, er zit een flinke snee in. Zal wel gebeurd zijn toen ze viel. Irma stapt uit de douche en droogt zich af. “Misschien moet ik even wat eten.” Zegt Irma tegen zichzelf.

Voorzichtig loopt Irma naar beneden, als ze in de keuken zit gaat het al wat beter, ze heeft nog een beetje hoofdpijn, maar het ergste is weg. Ze besluit even met Fury te gaan wandelen.
Als Irma richting de gang loopt krijgt ze ineens weer een steek hoofdpijn. Snel pakt ze de riem en neemt Fury mee naar buiten, die ook duidelijk niet zo actief is als anders.
Eenmaal buiten slaat Fury helemaal om. Ze springt ineens weer super vrolijk om Irma heen.
Ook Irma haar hoofdpijn is ineens verdwenen. Gelukkig denkt Irma, is wel het laatste dat ik kon gebruiken.

Irma maakt een kleine ronde en gaat weer naar huis. Over een half uur komt Tiffany Irma met de auto ophalen. Irma gaat even voor de tv hangen. Dit blijkt niet zo verstandig want ze krijgt gelijk weer hoofdpijn. Dan maar even in de tuin. Het is toch lekker weer.

“Pff, ik had me toch een hoofdpijn vanmorgen!” zegt Irma als ze bij Tiffany in de auto zit. “Oeh, dat is niet zo mooi, dat is wel het laatste wat we nu kunnen gebruiken.” Zegt Tiffany bedrukt. “ja het was ook heel raar, ben zelfs flauwgevallen in de douche, heb ik mijn been nog bij open gehaald, hoop niet dat je dat ziet met mijn rokje aan.” Zegt Irma met een lach. “Maar toen ik met Fury naar buiten ging was het ineens over en toen ik weer thuis was kwam het weer terug, toen ben ik maar buiten gaan zitten tot jij kwam.” “Hangt er dan misschien een muffe lucht ofzo in huis? Of staan er niet genoeg planten? Dat er niet genoeg zuurstof is?” oppert Tiffany. “Zou kunnen, maar nu is het iig weg! Dus we kunnen lekker gaan shoppen!” zegt Irma blij.

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:30

leuk stuk weer

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:52

Ben benieuwd of ze nog verliefd worden op elkaar Ja

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:55

Erg leuke stukjes weer Lachen
Let wel op dat je niet te vaak herhalingen gebruikt, haha ik weet het, ik heb er ook last van Haha! Bijv. in de laatste alinea's staat 3x 'dat is nu wel het laatste wat ze kan gebruiken.' Niet om je af te kraken, ik bedoel het positief.

Ik snap alleen 1 stukje niet, wie heeft nou met wie gezoend volgens die Bart? Of wordt dat later duidelijk Haha!

Ik vind het een erg leuk verhaal!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:59

geweldig stuk weer Haha!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:08

leuk stuk!! wanneer komt het volgende?? kan niet wachten in elk geval!! wil weten wat Tiffany verbergt voor Irma..

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:23

niceboy16 schreef:
leuk stuk!! wanneer komt het volgende?? kan niet wachten in elk geval!! wil weten wat Tiffany verbergt voor Irma..

Dat ze samen gezoend hebben toch? Toen Irma zo dronken was?

Ik ben benieuwd waar ze die hoofdpijn van heeft !
Staat er misschien gas open? Bloos!

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:24

Oewhh... cool verhaal!! Ga verder.. ik wacht op het volgende stuk!! Haha!

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:57

Ik ben ook erg benieuwd!!

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:43

Ooewww weer goed stuk!
Ik kan niet wachten op t volgende stuk Bloos Cool

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:43

heej Haha!
heb de laatste twee stukken weer gelezen Haha!
erg leuk bedacht en ik ben benieuwd hoe het verder gaat Haha!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:55

echt een leuk verhaal !!!
echt super Haha! ben idd benieuwd hoe het verder gaat Tong uitsteken

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:26

leuk stuk weer! wacht al weer op het nieuwe stuk :d

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:44

superr stukk Haha!

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 18:49

Leuk verhaal!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 18:58

Sabien_Horsi schreef:
niceboy16 schreef:

Ja

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 18:59

abigaillover schreef:
Erg leuke stukjes weer Lachen
Let wel op dat je niet te vaak herhalingen gebruikt, haha ik weet het, ik heb er ook last van Haha! Bijv. in de laatste alinea's staat 3x 'dat is nu wel het laatste wat ze kan gebruiken.' Niet om je af te kraken, ik bedoel het positief.

Ik snap alleen 1 stukje niet, wie heeft nou met wie gezoend volgens die Bart? Of wordt dat later duidelijk Haha!

Ik vind het een erg leuk verhaal!

Zal erop letten!! Ja

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 21:10

MirZam schreef:
Sabien_Horsi schreef:

Ja

huh ?
thomas en bart toch ?
of irma en bart?

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 21:30

Haha ik begreep dat Irma en Tiffany gezoend hadden Haha!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 21:32

*post*
Leuk verhaal Haha!

Bokel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 21:51

leuk stukje weer!! ben benieuwd naar het volgende stuk!! Lachen

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 06:25

Annn schreef:
MirZam schreef:

huh ?
thomas en bart toch ?
of irma en bart?

Misshcien een keertje opnieuw lezen?

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 08:17

Deel vier is in de maak, dus dat moet wel lukken om die op pagina vier te plaatsen.. Ja