Allemaal dezelfde foto bewerken ronde 29

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken ronde 29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 19:28

@XxLiEsJuHhxX: Volgens mij hoort die tekst niet rechts onderin. Had je makkelijk weg kunnen klonen ofzo. Ik zie ook nog randje van het knippwn, nog even oefenen!! Knipoog Paard is ook een beetje wazig aan de bovenkant ten opzichte van de onderkant. En je hebt zoveel ruimte voor de tekst en dan zet je hem samen met het paard helemaal links...rechts, in de lucht was mooier geweest. Lettertype vind ik ook niet zo en de kleur ook niet. De achtergrond foto zelf vind ik wel mooi! Ik bedoel dit allemaal onderbouwend...ik zeg dit niet om je af te kraken!!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:32

Melletjuhh schreef:
Stravero schreef:
de 2e kan niet beter geknipt zijn hoor want het zijn dezelfde Verward
ik bewaar m altijd en dan doe ik ze allebei tegelijk Verward
sorry hoor maar van jou commentaar klopt helemaal niks.. Boos!
en m'n naam is stRavero en niet stavero...

Rustig, rustig, er staat nog bij, het is onderbouwend bedoeld, het kan zijn dat het door de achtergrond komt dat de 2e beter geknipt lijkt. Het is allemaal goedbedoeld commentaar.. Misschien heb je het niet zo bedoeld, maar het komt een beetje agressief over..

misschien kan ze een keer beter KIJKEN met der OGEN dan komt het goed Ja

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 21:46

ja ik vind het ook(om er even bij tekomen) ik vind hem helemaal niet slecht geknipt

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 21:46

Zullen we nu weer ontopic gaan ?!

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:22

nou zal ik dan ook nog maar weer eens een ronde van beoordelen doen....

ik ga verder vanaf waar ik het heb beoordeeld.... dus ik begin bij....

Loutjelou: heel erg gaaf gedaan, paard en meisje mooi uitgeknipt en heel mooi het zadel en hoofdstel weggewerkt, je hebt je wat mij betreft perfect aan het thema gehouden met die 4 dingen, echt helemaal top! niks op aan te merken...

suzanne_k: heel erg leuk idee, heel netje uitgeknipt ook, leuk dattie zo donker is! dat geeft een beetje sfeer.... jammer dat het paard er alleen zo "doods" bij staat...kan jij niks aan doen maar daarom had ik dus toch voor een iets rustigere achtergrond gekozen, eerder grazende paarden bijv. wel heel mooi gedaan.

Mellutjuhh: leuk gedaan, beetje jammer dat het uitknippen niet helemaal flekkerloos is gegaan, had iets mooier gekunt denk ik. (ik kan het zelf helemaal niet hoor haha) kan aan mij liggen maar vind de achtergrond zelf ook best wel nep lijken... sorry, vind hem wel mooi maar niet spectaculair.

Elaine: sorry, kan er niet veel van zien, m,aar wat ik zie vind ik allemaal wel heel erg donker....

DebjJ vrije bewerking: heel erg gaaf gedaan, mooi uitgekniot en lekker simpel gelaten, echt gaaf, vooral ook die bewegende dingetjes recht ondering vind ik heel erg leuk!

Shamilar vrije bewerking: leuk gedaan, mooi uitgeknipt ook, alleen jammer van de hoefjes maar dat zei je zelf ook al. hele leuke achtergrond, lekker simpel maar toch ook wel leuk! ikmis alleen iets....had er misschien toch een tekst bij gezet...

liesjuhh vrije bewerking: leuk gedaan, alleen de tekst stoort me, had misschien iets subtieler gemogen, of ander lettertype... vind he tpaard ook niet overal eve netjes uitgeknipt...wel leuk met die dolfijntjes (of zie ik nu dingen die er niet zijn?) alleen wel een beetje nep...

zo...dat was het weer...iedereen weer blij??

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 13:31

Stravero schreef:
superhaffies schreef:
stavero de eerste vind ik niet mooi, omdat het paard niet in de zee kan staan. de hoeven zie je nog gewoon in het donkere stuk.
de 2de vind ik wel mooi... ook beter geknipt.

nou sorry hoor.. dan geef ik wel geen commentaar meer.. wat maakt het nou uit als ik je naam verkeerd schrijf? je weet toch dat ik jou bedoel..? nou, dan valt de 2de vast een beetje weg.. maar de eerste vind ik niet goed geknipt.. vooral de hoeven niet..
ik geef de volgende keer geen commentaar meer als er toch niets van klopt Boos!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 13:33

Melletjuhh schreef:
Stravero schreef:

Rustig, rustig, er staat nog bij, het is onderbouwend bedoeld, het kan zijn dat het door de achtergrond komt dat de 2e beter geknipt lijkt. Het is allemaal goedbedoeld commentaar.. Misschien heb je het niet zo bedoeld, maar het komt een beetje agressief over..

ja.. vind ik ook... Verdrietig

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 13:36

daandriaan schreef:
ja ik vind het ook(om er even bij tekomen) ik vind hem helemaal niet slecht geknipt

sorry dat ik 3 keer achter elkaar post Bloos maar ik heb niet gezegd dat ik het slecht geknipt vond!!!

doe ik ook een keer commentaar geven ( doe ik eigelijk nooit) krijg je dit..
erg demotiverend.... kdurf haast geen commentaar meer te geven...

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 13:56

en mn vrije bewerking;

Afbeelding

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:30

oh ja , mijn vrije bewerking komt er ook vast nog wel aan Tong uitsteken

Cathlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:03

Nou dit is de eerste keer dat ik meedoe dus ik hoop dat
mijn bewerking een beetje goed is Haha!

Afbeelding

Ik vind zelf dat ik de foto mooier had kunnen uitknippen.
De achtergrond heb ik van internet alleen het vogeltje heb ik zelf toegevoegd (wat ik beter niet had kunnen doen Lachen )

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:35

superhaffies schreef:
daandriaan schreef:

sorry dat ik 3 keer achter elkaar post Bloos maar ik heb niet gezegd dat ik het slecht geknipt vond!!!

doe ik ook een keer commentaar geven ( doe ik eigelijk nooit) krijg je dit..
erg demotiverend.... kdurf haast geen commentaar meer te geven...

nee hoor je mag gewoon comentaar geven en als je een paar keer achter elkaar iemand tegenkomt die dus niet tegen negatief comentaar kan gewoon die gene overslaan

en ik zeg altijd maar van fouten kan je leren en over smaak valt niet te twisten lol Haha! Haha! Haha!

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:04

Heb dit gemist op vakantie Tong uitsteken
Ga eerst me commentaar geven en daarna zelf knutselen Haha!
Pag 1.
DebbjJ
Mooi Lachen Ik vindt het ook echt lijken behalve dan dat het paard wat pixeliger is, of in ieder geval, het meisje Knipoog
Meliaforever Waarom 2x? Ik had de bovenste weggelaten als ik jou was, dan zou het net een schilderij achtig iets zijn, dat zou ik wel mooi vinden maar dit is zo, ik weet niet, slordig?
superhaffies Leuk Lachen Hij had alleen wel iets meer naar voren gemogen, de achtergrond is geweldig!
Boemba Stoer! Het lijkt net alsof dat paard er al op stond! Echt stoer! Ik vindt hem alleen wel iets te donker, het valt een beetje weg Knipoog
lovemonami Ik vindt de kleur lelijk Vork Het paard past ook niet bij het geheel, maar ik vindt die bloemen wel leuk gedaan Lachen
esther_sonja Beetje uitgerekt Tong uitsteken Ik vindt hem wel leuk Lachen Leuk kleurtje dat sjabrak ook Tong uitsteken
XxLiEsJuhHxX Slecht uitgeknipt, die bloem stoort, hij zit er niet echt netjes op, je ziet het randje nog etc. sorry ik vindt hem totaal niet mooi
nonie Geweldig! Super! Tof! O die vindt ik echt stoer!
Boemba Stoer Lachen Jammer dat hij een beetje 'vaag' is, qua de kwaliteit Knipoog
Pag 2.
Stravero
Leuk Lachen Alle2, alleen zou ik bij de laatste het randje weg hebben gelaten Knipoog
Shalimar Leuk Lachen Ik had zelf alleen die 2 hoofden weg gelaten, dat past er niet echt bij Knipoog
RobinCera Ik vindt hem niet echt, hij is wel anders dan de andere dus dat is wel goed Knipoog
Sabien_Horsi Stoer! Je mag alleen iets netter knippen Knipoog
Loutjelou Leuk! Apart ook, vindt hem echt stoer Lachen Netjes zadel & hoofdstel weggewerkt ook Lachen
Suzanne_K Paard past er niet echt bij, hij is ook een beetje slecht geknipt, wel leuk idee Knipoog
Melletjuhh De neus is erg hoekig, en ik vindt de achtergrond niet zo, voor de rest wel mooi
Elaine Ik vindt hem te klein om echt commentaar te geven, ik vindt hem idd erg donker Knipoog
DebbjJ Leuk Lachen Ook met die bewegend vlinders Knipoog
Shalimar Leuk Knipoog AChtergrond ook goed gelukt!
XxLiEsJuHhxX Weer slecht geknipt en ik vindt het ook niet echt "passen", je verwacht bij z'n achtergrond dat het paard ook een oranje gloed krijgt ofzo Knipoog
Pag 3.
RobinCera
Stoer! Ik zou alleen het paard niet door laten schijnen Knipoog
Cathlin Leuk, alleen de foto is een beetje wazig Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:58

@Kim4Bibi: Je hebt gelijk...ik had die hoofden weg moeten laten maar ik vond het nog zo leeg....Tong uitsteken Ach, weer wat geleerd!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:56

Doei!

Halloooooo Allemaal! Haha!
Ik ben er! Knipoog

De pony heet inderdaad Flora en ik Else. Ja
Ik heb er al super leuke dingetjes tussen zien zitten hoor! *LOL*

Ik geef morgen commentaar, alle bladzijden, want ik ben heel moe en moet nu nog eten. Verdrietig
Doeidoeidoei! Alvast bedankt voor alle bewerkingen! Knipoog

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:40

Kim4Bibi schreef:
Boemba Stoer! Het lijkt net alsof dat paard er al op stond! Echt stoer! Ik vindt hem alleen wel iets te donker, het valt een beetje weg Knipoog

heb het zo natuurlijk mogelijk laten lijken had ook een foto waar mijn fam. opstond en die waren zelf nog iets donkerder, maar dat vond ik zelfs te donker dus heb ik hem zo gemaakt zoals hij nu is Haha! Haha! Haha!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 02:39

Zo ik ben ook maar weer eens met de mijne begonnen Vork

Afbeelding

Bijde gebruikte foto's zijn uit eigen argief. Op de foto van de mot zat ook zijn schaduw dus die kon ik hier mooi verwerken. Knipoog
De mot deed mij denken aan een kameel dus vandaar die zanderige achtergrond Vork
http://i48.photobucket.com/albums/f240/ ... 4kopie.jpg foto motje Knipoog
Laatst bijgewerkt door pipanda op 08-08-06 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:07

hahaha ik zie het nu pas (na een 5 minuten zoeken!)

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:47

Vanochtend is deze beginner weer eens aan het werk gegaan... Haha!
Dit wordt alweer mijn 3e ronde Clown .
Hier mijn themabewerking:
Afbeelding

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:27

En natuurlijk ook dit keer probeer ik weer commentaar te geven Clown...
Pagina1

DebbjJ: Je hebt de teugenls heel netjes geknipt! Leuk met dat blad op het hoofdstel. Je bewerking geeft wel een beetje een simpele indruk.
Meliaforever: Leuk gedaan! Lekker vrolijk! Niet echt iets op aan te merken Knipoog .
Superhaffies: Heel mooi! Leuke weerspiegeling, ziet er werkelijk uit!
Boemba: Je randje past goed bij de achtergrond. En heel goed dat je Else en flora ook zwarter gemaakt hebt, dat maakt hem iets 'echter'.
lovemonami: leuke achtergrond, mooi in een stijl!
ester_sonja: leuk dat je het dekje en vest een andere kleur gegeven hebt, zo is de bewerking meer een geheel! Jammer van de vervorming
LiesjuhH: leuk met dat plakband enzo! Verder vind ik hem wel een beetje simpel...
nonie: weinig herkenning, wel heel origineel!
Boemba: Geen commentaar Haha!.

Pagina 2

Stravero1: Heel mooi, echt een geheel!
Stravero2: ook mooi gemaakt, jammer dat het randje net over elses gezicht gaat...
Shalimar: leuke teugels!! Hoofdjes vind ik jammer... Had je beter weg kunnen laten...
RobinCera: iets te simpel, wel aparte achtergrond
Sabien_Horsie: Geen commentaar Haha!.
Loutjuh: heeel leuk idee! Ik had alleen het zadel en hoofdstel opgelaten, nu is het beentje van else wel heel spastisch en is de flora een beetje kaal... Tong uitsteken Verder vind ik je achtergrond heel creatief!
Suzanne_k: leuk!
Melletjuh: jammer van de cap... je hebt het paard wel netjes weggewerkt!
Elaine: ik kan je grote versie niet zien Boos! Moeilijk om nu commentaar te geven...
DebbjJ: heel gaaf met die vlindertjes! Echt een leuke bewerking!
Shalimar: Leuke achtergrond! Wel een beetje simpel, in verhouding met wat je normaal maakt ...

Pagina3

RobinCera: Jammer dat hij een beetje pixelig is... Verder wel leuk gedaan, dezelfde kleuren als dekje!
Cathlin: leuke achtergrond uitgekozen. Je knippen is zo slecht nog niet. Probeer de volgende keer als je meedoet iets meer te durven. Voeg eens een filtertje toe of een leuk lettertype, want nu is het best simpel.
Pipanda: hij is leuk!

En toen waren we weer bij mijzelf...

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:29

Wauw Elise!
Ik vind hem suuuuper Lachen OK dan!
Leuke tekst. Knipoog

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:46

Hier mijn bewerking...
heb een tijdje in een bewerkdip gezeten en vrees dat ik er nog niet uit ben... Nagelbijten / Gniffelen
oftewel...vrij inspiratieloos Haha!

Afbeelding *aanklikbaar

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:15

En hier is mijn bewerking;

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:13

@xantoslover & Pasamba: het woordje 'the' hoort er niet voor...dat zeggen ze niet in het Engels. Verder allebei mooie bewerkingen!

paardje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:25

hier mijn bewerking commentaar volgt Knipoog
Afbeelding
groetjes