Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melletjuhh schreef:Stravero schreef:de 2e kan niet beter geknipt zijn hoor want het zijn dezelfde
ik bewaar m altijd en dan doe ik ze allebei tegelijk
sorry hoor maar van jou commentaar klopt helemaal niks..![]()
en m'n naam is stRavero en niet stavero...
Rustig, rustig, er staat nog bij, het is onderbouwend bedoeld, het kan zijn dat het door de achtergrond komt dat de 2e beter geknipt lijkt. Het is allemaal goedbedoeld commentaar.. Misschien heb je het niet zo bedoeld, maar het komt een beetje agressief over..
Stravero schreef:superhaffies schreef:stavero de eerste vind ik niet mooi, omdat het paard niet in de zee kan staan. de hoeven zie je nog gewoon in het donkere stuk.
de 2de vind ik wel mooi... ook beter geknipt.
de 2e kan niet beter geknipt zijn hoor want het zijn dezelfde
Melletjuhh schreef:Stravero schreef:de 2e kan niet beter geknipt zijn hoor want het zijn dezelfde
Rustig, rustig, er staat nog bij, het is onderbouwend bedoeld, het kan zijn dat het door de achtergrond komt dat de 2e beter geknipt lijkt. Het is allemaal goedbedoeld commentaar.. Misschien heb je het niet zo bedoeld, maar het komt een beetje agressief over..
daandriaan schreef:ja ik vind het ook(om er even bij tekomen) ik vind hem helemaal niet slecht geknipt
superhaffies schreef:daandriaan schreef:ja ik vind het ook(om er even bij tekomen) ik vind hem helemaal niet slecht geknipt
sorry dat ik 3 keer achter elkaar postmaar ik heb niet gezegd dat ik het slecht geknipt vond!!!
doe ik ook een keer commentaar geven ( doe ik eigelijk nooit) krijg je dit..
erg demotiverend.... kdurf haast geen commentaar meer te geven...
Kim4Bibi schreef:Boemba Stoer! Het lijkt net alsof dat paard er al op stond! Echt stoer! Ik vindt hem alleen wel iets te donker, het valt een beetje weg