MarLottie; Netjes geknipt, grappige achtergrond. Ik vind ook het lettertype & e kleur er niet zo goed bij passen je kleur is het leukst, die andere is zo grauw.. maar je mag maar 1 vrije bewerking maken & 1 gewone MarLottie Jammer dat de tekst niet zo goed te lezen is idd Leuk gedaan met de schaduw van het hartje. verder is ie een beetje saai Loutjelou; Bij de kaak zie je nog erg dat je het halster weggewerkt hebt, dat is jammer. leuke achtergrond.. verder wat simpel.
Ik heb me best gedaan moet er nog wat aan werken. Het is in de stel van een oud kaartje de palmboomen er achter. Falco moet er dus een beetje uitspringen, het betekend dat je hem overal kan zien.
Robin__;Leuk idee ,met een leuk gedichtje.Nog wel wat oeffenen met knippen. Shalimar;Leuk gedaan mooi geheel ,ik vindt alleen die ijskristalletjes niet helemaal bij dat zomerse beeld passen, maar verder top. Nynkk;mooi geheel leuk gedaan.mooie achtergrond alleen jammer van die schaduw op die bloem Shalimar;Mooi gedaan wel jammer dat het neusje wat vager is. Gaaf lettertype dat freedom calls, welke is dat ? EvelienSep;Ziet er nog vrij simpel uit en iets beter knippen, maar gewoon doorgaan kijken naar anderen en oefenen met knippen dan komt het wel goed Appelflapje;1e mooi gemaakt het is echt een geheel.2e lijkt wat op de eerste maar is toch wat minder door de achtergrond daar zit denk een filter over. En het is ook minder een geheel doordat het blauw is met een rode bloem erbij, mischien met een blauwe bloem was het mooier geweest.
Blz 2
Boemba;Grappig gedaan weer.Ik wist alleen niet dat je zo gelovig was hahahahaha lol Suzanne_k;Leuk gedaan met die roos en die hartjes.Dat boek/kaart idee voegt im mijn ogen niet echt iets toe er zit nu gewoon een roze vlak links want er staat ook geen tekst op ofzo.Dus dat had ik weggelaten. Melletjuhh;Leuk idee met een mooie achtergrond,geheel sluit mooi opelkaar aan.Ik wou net gaan typen dat het hart rechtop ook leuk was geweest maar dat kan niet want dan gaan de vlammen naar links inplaats van omhoog. timokyana;Mooi gedaan leuke tekst. Netjes de tekst zo verdeelt,alleen jammer dat de onderste zin een beetje slecht te lezen is (doordat je het in de breedte hebt verkleint denk ik, staan de letters iets te dicht op elkaar) MarLottieNetjes gedaan goed geknipt het is alleen niet de bedoeling dat je 2 bijna dezelfde bewerkingen plaatst.Maar gewoon de foto die jij zelf het mooist vind van de 2.Je mag zowiezo maar 2 bewerkingen plaatsen zie eerste post met spelregels. MarLottie;Grappig gedaan, tekst in goudkleur had denk ook mooi geweest.
Blz 3
Loutjelou;Moeilijk he het halster wegwerken als je haast niks hebt om te klonen of zo. Ik heb bij de mijne het halster weggewerkt met het veegvingertje ( een soort schilderen met de kleuren die er zijn,daarna moest ik ook wel het hele paard een beetje doen.Omdat je anders het verschil tussen de plek waar ik het halser had weggewerkt en de rest zo goed zag )Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan maar het ziet er een beetje wazig uit op de plek waar het halster zat.Maar ziet er toch netjes uit. DebbjJ;Leuk geheel, alleen die letters met dat geblokte filter past niet zo goed omdat de letters nu wat wegvallen.misschien beter gewone roze letters,of dat rooster een beetje donkerder op de plek van de tekst.
mijn beordeling: blz 1. Robin__ : mooi gemaakt en leuk bedacht alleen zonde van het vervagen maar verder leuk gemaakt. Shalimar: heel leuk en mooi gemaakt. Nynkk: deze vind ik heel mooi gemaakt . Shalimar: deze is heel stoer dat lettertype past er heel goed bij. EvelienSep: vor je eerste bewerking vind ik hem best wel mooi jammer van de kwaliteid . Appelflapje: die van jou zijn heel mooi en netjes gemaakt echt super. blz 2 Boemba: leuk gedichtje en achtergron leuk gemaakt. Suzanne_k: leuk met die hartjes en bloem in zijn mond Melletjuhh: hele leuke achtergrond. timokyana: leuk gemaakt. pipanda: heel mooi gemaakkt paard netjes uigeknipt en mooie achtergrond. MarLottie: leuk gemaakt en bedacht MarLottie2: deze vind ik iets minder. blz 3 Loutjelou: leuk gemaakt hoor. DebbjJ: heel mooi nonie: leuk gemaakt x__Nandii: leuk bedacht en gemaakt, fotogril: leuk gemaakt.
@lissetje: Ik vind hem heel mooi gelukt hoor!! Ik zie alleen heel licht in de roos reschtsonder 'Red Franco' staan...was dat de bedoeling? Leuk hoe je Falco 2x hebt laten zien.