Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 27

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pipanda

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 13:09

Zo hier mijn 2e, achtergrond is een eigen foto van mijn zoutlamp in het donker.

Afbeelding

Beoordelingen volgen later. Knipoog

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:23

geweldige kleuren pipanda!
Super weer! Lovers

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:40

Pipanda Geweldig mooi zeg!!!

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:17

Hier mijn bijdrage, het ziet er misschien wat simpel uit, maar er zit heel veel werk in, want ik heb de achtergrond deels zelf gemaakt: ik heb eerst een foto opgezocht van vuur, en die bewerkt, dat was echt heel veel werk.

Afbeelding

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:20

More;; Leuk geheel, wel beetje slordig geknipt en ziet er iet wat simpel uit.
Pipanda; Prachtig weer. Lachen Vind de manen alleen niet zo mooi, ze lijken wel heel recht.
Melletjuhh; Knap gemaakt, die achtergrond. Ja Ook netjes het hele hoofdstel weggewerkt. Lachen
Laatst bijgewerkt door Jaduuh op 23-07-06 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:39

Melletje.Heel netjes ik vind hem errruuuug druk.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:43

oke, mijn bewerking, en daarna geef ik comentaar.

jammer genoeg is jolly te donker.. zie ik nu
Afbeelding
oke, dat teken links staat voor geloof ( het kruis) hoop ( anker) liefde ( het hartje)
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 23-07-06 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:46

Doei! Hier mijn thema-versie, vrije bewerking komt eraan.. Lachen

Afbeelding

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:58

Mijn commentaar, daarna volgt dan wel mijn vrije bewerking:

*Neemt grote hap lucht en stort zich op alle mooie dingen die zijn gemaakt..

Pagina 1.

Kashmir: Ik vind het heel mooi, dat door de hand heen nog wat zonnestralen lijken te komen. Wel jammer dat waar de hand de neus raakt, het neusje een beetje raar/vaag/ingedeukt is. Heel mooi geheel! Lachen
Edda: Ik moet eerlijk zeggen dat ik beter van jou gewend ben, ik vind deze bewerking te leeg, de tekst had ik zelf in het midden gezet en niet in de bovenhoek.. Je hebt wel een super mooie achtergrondfoto.. OK dan! Jolly is ook heel mooi van kleur geworden en die manen.. Kwijl
Jaduuh:Ik vind hem zelf een beetje te druk, maar het idee van Jollebol is wel super! Lachen Ik hou zelf niet zo van een gespiegeld hoofdje, dus dat je hem twee keer ziet.. Het hartje springt er wat mij betreft ook iets teveel uit kwa kleur.. Super mooi gedichtje, zeker wel!!!
PaOlien: Wauw, wat heb je die neusriem super weggewerkt! Jolly is nog wel een beetje flets, moet ik zeggen. Dat is jammer, want het gedichtje is super, ik krijg er tranen van in mijn ogen. Verdrietig
Pasamba:Ook jij hebt weer mooi de neusriem weggewerkt, de gloed over de bewerking is ook super mooi! Leuk lettertype is dat ook.. Lachen In zijn geheel een mooie bewerking!

Volgende pagina volgt straks.. (na het eten.. ) Tong uitsteken

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 15:00

mijn comentaar tot nu toe:
pagina 1
Kasmir: mooi gedaan, vormt 1 geheel, ook de tekst past heel erg goed bij je bewerking.
Edda: ook heel erg mooi, de manen vind ik heel erg goed gelukt. en ik vind het mooier dan in de knotjes. mooie tekst, en niet te druk.
Jaduuh: netjes uitgeknipt. hartje vind ik niet zo mooi er tussen staan.. maar wel een geweldig gedicht.
paOlien: heel erg mooi, ook een heel mooi gedicht, en de neusriem heel goed weggewerkt.
Pasamba ja vind ik ook heel erg mooi... tekst past heel goed bij de bewerking en de kleuren zijn ook erg mooi gedaan.

pagina 2
lovemonami: zien er allebei goed uit.. beetje simpel.. maar wel netjes.
DebbjJ: mooi gedaan.. zelf vind ik dat de ruiter overbodig is, ik vind hem juist storend. zonder de ruiter was het ook duidelijk geweest.
daandriaan: mooi, wel een beetje vaag, en simpel ( ik weet niet of je de achtergrond zelf hebt gemaakt? )
sindbad: erg mooi, ja, de tekst valt een beetje weg. maar verder wel mooi en netjes uitgeknipt.
pipanda: en zoals gewend weer een super mooie bewerking van jou Haha!... echt geen comentaar.
More: erg druk, paard is ook erg licht. en jolly is erg bobbelig uitgeknipt.

pagina 3:
pipanda: grrr.. weer zown super bewerking.. Kwijl heel erg mooi weer Lachen en die manen ook super!!
Melletjuhh: mooi gedaan.. netjes het hoofdstel weggewerkt.
Appelflapje: mooi gedaan.. vooral de letters met het verlichte past er goed bij

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 15:03

Ja ik heb de achtergrond zelf gemaakt was best moeilijk hoor en heel ingewikkeld!!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 15:35

Mijn vrije bewerking

Afbeelding

Commetaar komt zo, eerst ff m'n tas inpakken

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:01

Mijn commetaar Lachen

Pagina 1

Kasmir; Leuk gedaan, mooi uitgevoerd. Het knippen is best netjes gedaan hoor, bij de hand zie je nog wat maar dat valt niet echt op ofzo... Tong uitsteken knippen met psp is ook moeilijk, daarom knip ik altijd met photofiltre (Ik doe eignelijk niet veel met psp) Ook leuk lettertype, welke is dat?
Edda; Mooie achtergrond! Grappig dat je de manen erbij gemaakt hebt maar ik zou ze ietsje korter laten denk ik. Tis wel een mooi geheel!
Jaduuh; Leuk gedichtje, ook leuk gedaan met Jollebol :p 1 keer Jolly op het plaatje was denk ik wel genoeg geweest, dan had de tekst ook minder door d'r hoofd gegaan, dat vind ik namelijk wel zonde..
paOlien; Erg mooi de neusriem weggewerkt! Jammer dat je een heel klein beetje ziet dat de randjes zijn uitgeveegt maargoed... Super! Lachen
Pasamba; Die van jou is ook echt super gewoon! Mooi lettertyp, tekst past er goed bij & een leuk idee. Het enige minpuntje Bij de oren en tussen de oren en de manen is het erg uitgeveegt, bij de oren zijn er zelfs een paar ''hapjes'' uit.

Pagina 2

lovemonami; Mooie achtergrond & lettertyp. De vleugels zitten volgens mij niet zo op de goede plek.

Daandriaan; Mooi! Netjes geknipt, leuk achtergrondje
Sindbad; Wouw, super! Kwijl Net of het woordje ''Together'' licht geeft Lachen prachtig!
pipanda; Orgineel! leuk gedaan met het oogje, Netjes het hoofdstel weggewerkt. De manen zien er alleen iets wat nep uit Bloos
More; Mooi achtergrond. Jammer dat je idd ziet dat je het hoofdstel weggewerkt hebt, ik doe dat trouwens met de kloonstempel in photofiltre Knipoog Probeer volgende keer wat netter te knippen, maarja... dat is een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen Haha!

Pagina 3

pipanda; Mooi! leuk randje zit erom heen. Lachen Netjes het hoofdstel weggewerkt.
Melletjuhh; Ziet er idd wat simpel uit. Persoonlijk had ik de tekst wat meer naar boven gedaan, zodat het laatste woord iets verder van de oren afstond Knipoog
Superhaffies; Orgineel idee met dat hartje, kruin en het anker! Het knippen kan netter, het is een beetje hoekig genipt. Jammer van het mijnalbum.
Appelflapje; Netjes geknipt & mooie achtergrond. Jammer dat er een heel klein stukje van de J af is. Wel mooi lettertype Lachen

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:33

Dankje.
DebbjJ Heel moi ook heel mooi dat hoofdstel weg gewerkt

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:49

daandriaan schreef:
Ja ik heb de achtergrond zelf gemaakt was best moeilijk hoor en heel ingewikkeld!!

Heel mooi!! Hoe heb je dat dan toch gedaan??

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:51

Tsja heel veel foto's uitknippen en plakken en de zelfde kleur geven Haha!

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:15

Afbeelding

Mijn vrije bewerking

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:50

Melletjuh: Mooi! Knap zeg dat je de achtergrond zelf hebt gemaakt. Hoofdstel is netjes weggewerkt. Vind het doorzichtige niet zo mooi van het paard.
Superhaffies: Hoofdstel netjes weggewerkt! Hij is wat te donker wat je zelf al zegt en Jolly is wat hoekig uitgeknipt.
Appelflapje: Heel mooi! Hij ziet er lekker 'fris' uit Tong uitsteken. Het ligtgevende om de letters en het paard OK dan! goed!
DebbjJ: Leuk gedaan, hoofdstel mooi weggewerkt weer!
Daandriaan: Leuk gedaan Lachen.

Ik zal nu ff bezig met mn vrije bewerking.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:03

DebbjJ; Ik vind het idee heel goed, en ook goed uitgewerkt! Alleen ik ga mee met de anderen, jammer van dat pixelige, en onscherpte van de ruiter.. Die kusjes ijn echt heel leuk! Lachen
daandriaan; Mooie geknipt! Verder vind ik het geheel leuk maar simpel..
sindbad; mooi! Ja Die kleur van de lucht is echyt prachtig! Mooi geknipt, het geheel ziet er mooi uit!
pipanda; Mooi zeg! no comment Knipoog
more; Leuk! Beetje jammer van het knippen maar oefening baard kunst Knipoog Je had het contrast van het paardje ook wel een beetje kunnen veranderen zodat het wat beter bij de achtergrond past, maar verder vind ik hem er leuk uitzien Lachen
pipanda; Heel mooi! Jammer dat je een klein beetje ziet dat je het hoofdstel hebt weggewerkt ( een beetje stippelig op sommige plaatsen ) Maar verder heel mooi! Haha!
Melletjuh; De achtergrond is mooi, knap dat je dat zelf gemaakt hebt! Verder het paard een beetje klein en en beetje "lijnachtig" geknipt als je begrijpt wat ik bedoel..
superhaffies; Inderdaad jammer dat Jolly zo donker is. En de bitring verdwijnt in een keer als het over gaat in het water.. Maar het idee vind ik wel erg leuk!
appelflapje' Heel mooi! Dat randje heb je erg netjes gedaan. ( bij mij lukt dat nooit Tong uitsteken ) Jammer dat de J van Jolly half is.. Mooie tekst! Ja
DebbjJ; Leuke bewerking. Heel netjes hoofdstel weggewerkt! Jammer dat de kwaliteit een beetje achteruit is gegaan. Dat zie je vooral op de neus. Verder heel leuk. Die sterretjes ook!
daandriaan; Een beetje simpel. Je had de bewerking ook wel wat groter kunnen plaatsen. Dan kan ik het wat beter bekijken Knipoog Verder ziet het geheel er wel leuk uit.

Hehe dat was het weer. Mijn vrije bewerking komt later..
Laatst bijgewerkt door Pasamba op 23-07-06 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:19

Dit is mijn bewerking:
Afbeelding

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:42

En mijn commentaar:

Kasmir:Mooi dat je door de hand heen kunt kijken,nette lettertype en netjes uitgeknipt
Edda:Mooie achtergrond en netjes geknipt!Kan alleen de tekst niet zo goed lezen
Jaduuh:Vind hem heel mooi maarietsje te druk
paOlien:Heel erg mooi!Prachtig gedicht!
Pasamba:Vind dat je de neusriem mooi hebt weggewerkt en mooie tekst.
DebbjJ:Heel leuk bedacht!jammer dat de ruiter niet zo duidelijk is maar echt geweldig verder!
daandriaan:Mooie aachtergrond maar voorderest erg saai.
sindbad:mooie tekst en mooi uitgeknipt achtergrond ook super!
pipanda:mooi!past mooi bij elkaar.niet echt commentaar verder
lovemonami:1:mooi gedaan vind het alleen iets te druk met het plaatje rechtsonder worden.Mooie achtegrond.
2:hetzelfde als hierboven en vind het best grappig als je het eerste plaatje ook ziet.Leuk idee!
More:Sorry vind hem niet zo beetje felle kleuren en niet zo netjes geknipt.(Daar ben ik ook mee aant oefenen)
pipanda:Vind hem heel mooi geworden!
Melletjuhh:heel mooi zo met die achtergrond en het hoofdstel mooi weggewerkt!
superhaffies:Leuk idee hij is alleen erg donker.
appelflapje:mooie achtergrond en mooi gedaan met de naam
DebbjJ:Leuk gedaan met die achtergrond.
daandriaan:Ziet er leuk uit!

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:56

Pfffoe.. ik weet echt niks bij deze foto te verzinnen, hopen dat er nog iets in me naar boven borrelt Schijnheilig

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:24

Mijn vrije bewerking;

Afbeelding

Ik kon niet echt iets bedenken, dus heb het beetje simpel gehouden..

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:26

Heel mooi gedaan hoo!!

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:13

pasamba: ook weer mooi zoals meestal Knipoog Haha!