Heb net fotobewerkingsprogrammas gedownload en vind het erg leuk werk dus ga me er ook meer in verdiepen

Edda: Vind hem mooi en netjes uitgeknipt! Wel beetje donkerig,,, ook de tekst enzo...
Superhaffies: Hij is heel wazig, en wat te druk vind ik... Ik vind het niet mooi dat het symetries is maar niet in het midden staat. De tekst is wel leuk, maar heeft niet echt iets met geloof te maken denk ik.
Boemba: Leuk heel origineel! (van die foto met die 2 jongetjes in de stoel met lichtbol

[b]Stravero: Netjes uitgeknipt. Mooi scherp ook.
PaOlien: Mooi! Heel mooi, hoe bedenk je het.
L0rdJ: [/b]Mooi gedaan, die vleugel is leuk en lijkt echt! Jammer dat het niet echt geheel is, maar 2 stukjes meer.
DebbjJ: Mooi gedaan met dat ligtgevende het lijkt net een engel

Sindbad: Ik vind hem heel mooi, vooral de zon in het midden. Ik vind het niet echt veel met geloof te maken hebben maarja.
Sharon_: Mooi! Leuke tekst ook. Vind het eenhoornachtige wel en beetje nep, en hij is een beetje wazig.
daandriaan: Dat is nou echt goed met het thema! Leuk gedaan.
elout: Wel leuk.. Maar snap dat rook niet helemaal. Tekst ook niet echt origineel en hij is wat wazig.
x__Nandii: Leuk gedaan. Vooral dat kroontje is schattig. Maar vind het ook niet echt veel met geloof te maken hebben.
iriojoppa: Leuk gedaan. Het commentaar geef je zelf al

Kim4Bibi: Heel mooi, ziet er echt mystirieus uit.
Melletjuhh: Heel grappig, echt heel origineel! Ook netjes uitgeknipt allemaal

Volgens mij hebben veel mensen moeite met het thema... Het is ook moeilijk.
Ik zal zo ook wat proberen.. Heb nog nooit iets geplaatst op bokt hihi. Nouja mijntes komt binnenkort!