Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 26

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

More

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:57

Ik zal ook maar is even wat rondkijken hier Lachen 1e keer dat ik hier aan mee doe.
Heb net fotobewerkingsprogrammas gedownload en vind het erg leuk werk dus ga me er ook meer in verdiepen Knipoog.

Edda: Vind hem mooi en netjes uitgeknipt! Wel beetje donkerig,,, ook de tekst enzo...
Superhaffies: Hij is heel wazig, en wat te druk vind ik... Ik vind het niet mooi dat het symetries is maar niet in het midden staat. De tekst is wel leuk, maar heeft niet echt iets met geloof te maken denk ik.
Boemba: Leuk heel origineel! (van die foto met die 2 jongetjes in de stoel met lichtbol Knipoog?).
[b]Stravero: Netjes uitgeknipt. Mooi scherp ook.
PaOlien: Mooi! Heel mooi, hoe bedenk je het.
L0rdJ: [/b]Mooi gedaan, die vleugel is leuk en lijkt echt! Jammer dat het niet echt geheel is, maar 2 stukjes meer.
DebbjJ: Mooi gedaan met dat ligtgevende het lijkt net een engel Lachen. Die woken zijn ookh eel mooi.
Sindbad: Ik vind hem heel mooi, vooral de zon in het midden. Ik vind het niet echt veel met geloof te maken hebben maarja.
Sharon_: Mooi! Leuke tekst ook. Vind het eenhoornachtige wel en beetje nep, en hij is een beetje wazig.
daandriaan: Dat is nou echt goed met het thema! Leuk gedaan.
elout: Wel leuk.. Maar snap dat rook niet helemaal. Tekst ook niet echt origineel en hij is wat wazig.
x__Nandii: Leuk gedaan. Vooral dat kroontje is schattig. Maar vind het ook niet echt veel met geloof te maken hebben.
iriojoppa: Leuk gedaan. Het commentaar geef je zelf al Knipoog.
Kim4Bibi: Heel mooi, ziet er echt mystirieus uit.
Melletjuhh: Heel grappig, echt heel origineel! Ook netjes uitgeknipt allemaal Haha!. Dit vind ik de leukste Haha!.

Volgens mij hebben veel mensen moeite met het thema... Het is ook moeilijk.
Ik zal zo ook wat proberen.. Heb nog nooit iets geplaatst op bokt hihi. Nouja mijntes komt binnenkort!

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:19

Mijn commentaar Lachen :
Edda Ikzelf had de tekst iets groter gemaakt, het is nou een beetje moeilijk te lezen maar vindt het geheel wel heel mooi Lachen
superhaffies Ik heb hier niets mee, het paard is heel vaag geworden, jammer want het had wel mooi kunnen worden Lachen
Boemba Geweldig weer! De eerste is wel wat "simpel" maar heel apart Lachen Ik vondt eerst die lichtbollen een beetje raar Tong uitsteken De 2de vindt ik heel mooi Lachen Alleen de hoeven iet wat slecht geknipt Knipoog
Stravero Mooi Lachen Alleen het laatste zinnetje is een beetje moeilijk te lezen en vindt het jammer dat je de voorhoeven niet ziet Knipoog
pa0lien Leuk Lachen De trap naar de hemel lijkt net gebrand, erg mooi Lachen Bijzonder effect! De 2de vindt ik een beetje simpel maar wel mooi Lachen
Stravero Mooi Lachen Alleen het paard had iets lichter gekunt, hij valt nu een beetje weg Knipoog
l0rdJ Vindt dat achterbeen een beetje raar, en ik had zelf het plaatje zeg maar 1 plaatje gelaten Lachen Nu is het heel erg verdeeld Knipoog
DebbjJ Kan hem niet zien Verdrietig
sindbad Mooi Lachen Zijn hoefjes zijn netjes in de sneeuw gezakt Lachen Lettertype past er ook goed bij!
Sharon_ Mooi! Alleen jammer dat de tekst wat overheerst is, maar ik vindt hem echt leuk Lachen
daandriaan Jammer dat het paar wel heel erg opvalt, ik had hem naar de andere hoek verplaats, daar is het wat donkerder Lachen Vindt hem wel orgineel!
Pagina 2
daandriaan Jammer dat hij zo pixelig is, had wel leuk kunnen zijn Lachen
elout Mooi Lachen Lettertype past er goed bij ik had alleen zelf geen mist op het paard gedaan Knipoog
DebbjJ Mooi Lachen Het geheel past netjes alleen waar is z'n staart Clown ?
x__Nandii Leuk Lachen Alleen het lettertype past er niet echt bij Knipoog
x__Nandii Mooi Lachen Ik had alleen het zelfde lettertype aangehouden Knipoog
iriojoppa De oren vallen weg en vindt de tekst te overheersd Knipoog Voor de rest vindt ik hem wel leuk Lachen En op het knippen mag je idd nog oefenen Knipoog
Melletjuhh Leuk Lachen Apart! Ik zelf had alleen de tekst iets groter gemaakt en ander lettertype en ik was het paard even kwijt Clown

Ik wacht op meer Tong uitsteken

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:54

zo hier volgt het comentaar van pagina 2 (altijd weer opbouwend bedoeld Haha! Haha! Haha! )

daandriaan hij is inderdaad erg pixelig zou de benen wat in het water hebben gezet zodat het er iets minder opgeplakt eruit ziet

elout mooie bewerking gemaakt heb er niet veel op aan te merken en de tekst zou het niet weten ben 33 jaar en mijn engels is ook bar slecht Haha! Haha!

debbjJ
tis een mooie bewerking had alleen het paard iets meer naar het midden geplaatst vind hem namelijk in het midden iets wat te leeg ziet er in iedergeval goed uit

x__Nandii vind hem wat saai in de kleuren, had de benen iets wat in het zand laten vallenen ik had het paard geroteerd waardoor het lijkt dat hij net het plaatje inloopt mis de voetstappen zeg maar.

x__Nandii deze vind ik al stukken beter, leuk bedacht met de hoorn

iriojoppa knippen had wat netter gekunt (iets te veel met de natte vinger aan de slag geweest )tekst hoeft niet speciaal te rijmen maar ik had wel voor een ander kleur lettertype gekozen want ik vind het moeilijk leesbaar het eerste stukje gaat nog wel maar hoe meer je naar beneden gaat des te moeilijker het leest

Kim4Bibi hele mooie bewerking niets op toe te voegen

Melletjuhh ziet er leuk uit maar vind hem wel erg leeg ik had denk ik dan de tekst wat groter gemaakt

zo weer een pagina beoordeeld wat een werk weer zeg,

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 09:30

Ik heb er zelf ook een in elkaar geflanst.. Dit moet mijn thema versie voorstellen, ik had totaal geen inspi..

Afbeelding

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 09:41

Hier mijn thema bewerking.

Vind hem opzich wel leuk geworden, wou er graag nog een biddend mensje bij op, maar dat steekte erg af dus heb ik het maar weggelaten.

Afbeelding

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 09:43

Pasamba: Leuk gedaan
En ff offtopic: je hebt een VET coole avater!! Haha!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 09:48

more Voor de eerste keer vind ik hem al heel goed Haha! EN mag ik vragen wat die tekst betekent ? Tong uitsteken haha

Citaat:
En ff offtopic: je hebt een VET coole avater!! Haha!

Dankje Haha!

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 09:55

Alle lof zij Allah, de Heer der werelden.

Schijnheilig lang leve google Knipoog.

paardje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:45

mijn commentaar :

Edda:
heel tof!mooie achtergrond,kleuren van het paard passen er mooi bij,alleen vind ik de tekst nog al moeilijk leesbaar Knipoog maar kortom een hele mooie bewerking !
superhaffies:
leuk maar probeer meschien wat beter uit te knippen en een ander lettertype te nemen Knipoog
Boemba:
1ste : wel leuk maar spreekt mij niet echt aan Bloos
2de : heel tof! mooie kleuren,leuk met die sterretjes,nix op aan te merken !
stravero :
heel tof niets op aan te merken !
2de : hééél mooi gedaan,ook eigenlijk nix op aaan te merken
paOlien :
1ste : tof gedaan,met dat hemeltrapje !
2de : ook mooi ,maar vind hem nogal leeg,maar eigenlijk nix op aaan te merken !
l0rdJ :
tof,maar de vleugels lijken niet zo echt omdat hij er maar 1 heeft...
DebbjJ :
héél mooi !lijkt net "echt" met de gloed om het paardje!mooi lettertype Pling
sindbad:
mooii Tong uitsteken ,mooie achtergrond,goed geknipt lijkt net echt !
Sharon_:
tof!alleen zijn de vleugels niet zo mooi geknipt... Bloos
daandriaan:
dat is het thema!paar mooi gemaakt met achtergrond ,tof maar ziet er wel simpel uit
daandriaan:
leuk ! jammer dat hij wat pixellig is
elout: Clown Clown Clown
DebbjJ :
prachtig!mooi geknipt,veel werk in gestoken,mooie achtergrond !
x__Nandii:
mooi,vindt alleen het paard niet zo mooi uitgeknipt...
x__Nandii : heel mooi !leuk; met die gloed rond het paard,lettertype past er zzer goed bij Vingers aflikken
iriojoppa: heel leuk,vindt alleen het gedicht niet zo mooi... Ach gut
Kim4Bibi:
héél mooi!mooi lettertype,nix op aan te merken !
Melletjuhh: heel tof,mooi uitgeknipt!
Pasamba :
prachtig!nix op aan te merken!
More: past mooi in het thema,heel tof!

fioew,dat zit erop !
kortom vind alle bewerkingen heeeeeeel mooi ! Tong uitsteken
groetjes !

x__Nandii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:09

@Elout thanks Haha!
@Boemba oke bedankt
@more dank ik vind t ook een moeilijk thema!de meeste gebruiken geloof na de dood maar ik wil iets fleurigs Tong uitsteken
@Kim4Bibi Dat zei mn zus dus ook van dat zelfde lettertyp mja ik ben eigenwijs Knipoog

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 16:25

DebbjJ schreef:
Bedankt voor jullie commetaar Lachen Dat stukje b is idd wel jammer, maar dat doet het lettertype zo Verward Ik heb wel geprobeerd om het eraan te maken, maar dat werd onwijs lelijk.
Mijn commetaar komt er zo aan Lachen

Ik heb dat ook, ik doe dan een aantal spaties achter het woord, dat gebeurd dat niet Knipoog

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:11

Otje_Merlot schreef:
DebbjJ schreef:
Bedankt voor jullie commetaar Lachen Dat stukje b is idd wel jammer, maar dat doet het lettertype zo Verward Ik heb wel geprobeerd om het eraan te maken, maar dat werd onwijs lelijk.
Mijn commetaar komt er zo aan Lachen

Ik heb dat ook, ik doe dan een aantal spaties achter het woord, dat gebeurd dat niet Knipoog

Oke, bedankt voor de tip Haha!
Zal het volgende keer eens uitproberen

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:22

Afbeelding

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:23

Hier mijn thema-versie, je gelooft wel of niet in de hel Knipoog
Ik weet trouwens niet of het goed geschreven is Nagelbijten / Gniffelen volgens mij niet, volgens mij is het to the hell Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Afbeelding

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 17:29

Dan is hier mijn thema bewerking,ik loop al het hele weekend met dit lied in mijn hoofd Clown

Afbeelding

Vleugels is een samen stelling van de vleugels van deze meerkoetjes (zijn 2 foto's, maar even snel samen geplakt Knipoog ) De vleugels die ik gebruikt heb miste een stuk waar het hoofd van de meerkoet zit dus daarom een stuk uit de vleugel van die andere meerkoet gehaalt.Bijde foto's zijn weer door mijzelf gemaakt Haha!
http://i48.photobucket.com/albums/f240/ ... rkoet1.jpg

Groetjes Pipanda

P.S. voorbenen zijn van pasamba zelf. Knipoog

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:36

jumbohorse het geheel ziet er wel leuk uit. Verder vind ik de bewerking niet heel bijzonder. Dat boeddabeeldje zweeft Tong uitsteken
Otje_Merlot Heel leuk bedacht, en ook goed uitgewerkt! Goed gedaan!
pipanda 1 woord; PRACHTIG! zoals altijd Knipoog Echt heel knap hoe je dat hebt gedaan met die vleugels en hoe je de benen anders hebt geplaatst! Echt super! Haha!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:37

@Pipanda: Gaaf gedaan! Ik vind alleen dat deze keer de manen en staart iets minder zijn dan de manen van de bewerkingen die ik tot nu toe heb gezien...

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 17:44

Pasamba schreef; en hoe je de benen anders hebt geplaatst Benen komen van een andere foto uit je profiel Haha! 2x hetzelfde voorbeen Tong uitsteken

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:45

Wow! mooi hoor Pipanda!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:03

pipanda schreef:
Pasamba schreef; en hoe je de benen anders hebt geplaatst Benen komen van een andere foto uit je profiel Haha! 2x hetzelfde voorbeen Tong uitsteken

Oh haha, maar in ieder geval heel mooi! OK dan!

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:46

Jumbohorse: Vind hem wat simpel... Wat knippen en plakken en het is onrealistisch dat die beeldjes zweven.
Otje_Merlot: Vind hem echt mooi en origineel! Leuk die oortjes zo naar achter Haha! (weet ook niet of het goed gespelt is Bloos).
Pipanda: Prachtig! Die vleugels en benen in de lucht lijken echt vet echt Haha!! Super mooi! Ik moest ook al aan dat liedje denken heel mooi gedaan.

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:57

Even een vraagje hoe komen jullie aan die leuke achtergronden?
Sorry voor het offtopic gaan Bloos

who miran mooi gedaan OK dan!
Laatst bijgewerkt door X__Hardc0re_ op 17-07-06 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:00

@X__Hardc0re: Bij google Tong uitsteken typ iets in zoals geloof, achtergrond, moskee, kerk of iets dergelijks en je krijgt genoeg Haha!.

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:03

Ja doe ik al maar jullie hebben allemaal van die super mooie Wow!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:03

zo zo het is stil op het topic iedereen ligt natuurlijk op het strand te bakken of is op vakantie

nou ja hier het comentaar van pagina 3 alles wat er nog bij komt edit ik wel als dat nog mogelijk is

Pasamba leuk gedaan zo met dat oog maar ja als het oog naar het paard zou kijken dan had er toch echt een kont moeten zien lol maar ja je bewerking ziet er voor de rest leuk uit

More ziet er leuk uit zou denk ik het paardje iets groener hebben gemaakt zodat het meer een geheel wordt.

jumbohorse ben er nog steeds niet achter hoe jullie een gekleurd randje om het onderwerp krijgen maar ja ik werk met adobe en dat werkt waarschijnlijk anders, maar goed over de bewerking zou die zwevende boeda hebben weggelaten en had daar de naam van het paardje gezet, voor de rest ziet het er wel netjes uit

Otje_Merlot nette bewerking alleen erg veel met het natte vingertje gedaan de vrouw is helemaal strak en het paardje is wat wazig wel leuk gedaan met de oren en ogen

pipanda nou hier komt dan mijn comentaar vind het de mooiste tot nu toe,maar bij deze sluit in mijn aan bij het comentaar van otje merlot die manen en staart dat ben ik beter van je gewend (in het profiel van pasamba zat nog een foto die je makelijk had kunnen bewerken, was een rijles foto) ben wel blij dat iemand gehoor gaf aan mijn comentaar van donkere vleugels die vleugels passen pasamba heel goed, goed van kleur en grote en ze komen er mooi in uit, niet opgeplakt of zo, ook met die benen netjes gedaan.

allemaal weer opbouwend bedoeld hoor