Achja ik wilde er een resin bij op
Kijk en verafschuw

O oeps het moest iets met angst zijn... Hmmm ik zal eens even kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kijken of hetlukt.. (denk het niet
) 

:

esther_sonja schreef:Boemba: mooi gedaan allebei , 1ste ogen een beetje nep, en 2 de iets slordig uitgeknipt..
Netjes geknipt en mooie achtergrond! Alleen ziet Buzzs er een beetje raar uit...een beetje 'kort'.
Het halster kleurtje past er goed bij!
Verder vind ik de korrel die je erover hebt gegooid persoonlijk niet zo mooi. De achtergrond vind ik wel leuk alleen kan ik buiten de tekst niet echt zien wat het is...
Mooi kerkhof en creepy hakventje....TOP!! 
Het is een mooi geheel, je hebt Buzzs negatief gemaakt...had ik ook met mijn versie...alleen heb ik er nog rode contouren bij gedaan. Hij is vrij simpel maar daarom wel mooi! 
Wel netjes geknipt. Ik had er alleen een randje ofzo omheen gedaan...hij lijkt zo kaal nu. 
Super achtergrond en mooi gedaan met die mist!! TOPPIE!!!

De achtergrond vind ik ook wel mooi.
Er zitten mooie bewerkingen tussen!!!
superhaffies schreef:af!
[foto]
Herkend hem opeens 
Heel mooi roxyolly schreef:@nina tijger het is voor mij de eerste keer dat ik op crea bea zit!! en dit bericht heb ik nog maar een keer geplaatst! ik probeer het te dounloden maar hij doet het niet en nu heb iik hem eindelijk en weet ik niet hoe het werkt!! kraak lekker je zelf af!!
ik zit nu op photofitle en hoe moet ik dan bij thema versie komen..?
en anders ga je naar het topic Alles wat je met photofiltre kan doen! *klik*
!:
Vindt hem niet zo heel eng, de 1ste keer keek ik er heel snel overheen maar pas de 2de keer ontdekte ik de kleinere paarden die je erin verwerkt heb! Leuk 
Had alleen voor een andere rand gekozen 
Die is gaaf! Best wel heel erg eng ! Alleen zie je om het paard nog een klein randje, je ziet dat hij erop is geplakt, jammer, anders had hij echt geweldig geweest 
Het past wel netjes bij elkaar maar ik heb er niet zo veel mee.
Het paard iets duidelijker dan de rest 
Vindt hem ook erg mooi! 
Niet zo heel eng of angstig, maar zoals het is bewerkt lijkt het wel alsof Buzzs het écht eng vindt, knap gedaan!