Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 25

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 15:33

Whaaaaa hahaha die van mij is echt afschuwelijk lelijk geworden! Haha! Haha! Haha!

Achja ik wilde er een resin bij op

Kijk en verafschuw Clown
Afbeelding

O oeps het moest iets met angst zijn... Hmmm ik zal eens even kijken

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:10

met welk programma gebeurd dit ?ik wil dit ook kunnen Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:12

Mijn thema-versie Lachen

Afbeelding

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:20

Heb een heel gaaf idee Haha! Kijken of hetlukt.. (denk het niet Nagelbijten / Gniffelen )

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:23

Mijn thema versie:

Eigen commentaar,
iets wat te druk, en het groene om het paard had weg gemoeten ik heb dit meerdere pogingen geprobeerd maar het werd maar niet mooi vandaar dat het er nog zit.
Verder vind ik hem zelf erg griezelig genoeg:)

Kleine versie:
Afbeelding

Grote versie:
http://img239.imageshack.us/img239/692/cccc9wo.jpg

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:24

dus bij google thema versie in typen om het te kunnen douwnloden??

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:28

af!
Afbeelding

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:40

Mijn commentaar:

Pagina 1.

Boemba, erg leuk gedaan alleen had ik het oog gewoon gelaten zoals het was het ziet er nu iets wat nep uit verder een gave bewerking!
Ook je thema bewerking vind ik erg gaaf geworden, je had alleen hetzelfde probleem als mij dat je het groene niet van het paard af kreeg zo te zien:)
QuijoSavan, Gaaf! erg leuk gedaan, en ook zeer zeker griezelig. Ook het lettertype past er goed bij alleen jammer dat het niet zo goed te lezen is
DebbjJ, Erg leuk gedaan, ik vind hem alleen niet echt griezelig lijken, komt denk ik door de zachte kleuren verder is hij erg leuk bedacht!
Edda, Echt prachtig, mooie manen etc. erg leuk gedaan meer kan ik er niet over zeggen!
smeetjoew, Erg mooi gemaakt leuk zo dat witte lijntje eromheen, alleen misschien volgende keer een plaatje als achtergrond wat het nog enger maakt
Shalimar, erg griezelig inderdaad! mooi gedaan hoor.
Kinkylovertj, zonde van al die kleuren op het paard, in originele kleuren had ik hem denk ik nog mooier gevonden!

Pagina 2:

Pasamba, Prachtig meer kan ik hier niet over zeggen
IcePrincess, wat een lief veulentje:) , even serieus nu. ik vind hem echt erg leuk geworden netjes gedaan petje af!
Kim4Bibi, Ik vind de bewerking prachtig alleen had ik niet voor die waas eroverheen gekozen, dit trekt de aandacht weg van het paard en trekt meer de aandacht naar de waas
daandriaan, Erg leuk, alleen wel wat simpel. Iets uitgebreider had leuker geweest denk ik.
esther_sonja, Sorry ik vind hem persoonlijk niet zo mooi, paard ik behoorlijk misvormd en hij is niet erg griezelig. Hij is zeer zeker ook niet lelijk met een beetje oefening kom je er wel!
caramelfreak, Oefen nog een beetje op het uitknippen, en je komt er wel het begin is er in iedergeval alleen zonde dat de kwaliteit achteruit is gegaan
Sabien_Horsi, ook erg mooi, maar ook erg simpel. Het geheel is mooi maar probeer volgende keer iets uitgebreider
NinaTijger, Erg mooi gedaan, alleen jammer dat je zo weinig van de achtergrond ziet verder is hij erg leuk!

Pagina 3:

Wuis, Ik vind hem persoonlijk erg simpel, maar wel een grappig geheel geworden zo!
paOlien, Erg mooi netjes uitgeknipt, alleen (kom ik weer met me gezeur) Erg jammer van de waas eroverheen dat neemt alle aandacht naar zich op het zo vervalt het paard een beetje.
superhaffies, Gaaf! erg mooi gedaan het is net een tekening zo, mijn complimenten petje af!

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:44

dus bij google thema versie in typen om het te kunnen douwnloden??

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:57

roxyolly: om de 20 minuten hetzelfde berichtje plaatsen heeft echt geen zin hoor... en het antwoordt is nee... ga naar : www.photofiltre.com en downloaden maar...

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 17:02

Zouden jullie dit ook met nog een foto kunnen doen (ik weet niet of dit tegen de regels is )

Afbeelding

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 17:07

hier is een apart topic voor Roxyolly, kijk eens op crea bea en dan Centraal Bewerkingsaanvraag topic daar bewerken mensen voor je, hier is het met een en dezelfde foto!

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 17:15

Okeej l0rdj! @nina tijger het is voor mij de eerste keer dat ik op crea bea zit!! en dit bericht heb ik nog maar een keer geplaatst! ik probeer het te dounloden maar hij doet het niet en nu heb iik hem eindelijk en weet ik niet hoe het werkt!! kraak lekker je zelf af!!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 17:28

wat een prachtig paard zeg Kwijl
mooie foto voor dit thema Haha!
mijn bewerking Lachen :

Afbeelding
wat heb ik gedaan?
*achtergrond gezocht
*een heleboel letters van de achtergrond weggewerkt
*paardje uitgeknipt
*paardje geplakt
*paardje weer geselecteerd
*"griezelige" schaduw erom gedaan
*spookje geselecteerd
*"griezelige" schaduw erom gedaan
*tekst erbij
*alles wat helderder gemaakt
*opgeslagen en klaar Haha! Haha! Haha!

ja nog best veel hé ? Lachen

kus evelien
ps: commentaar komt later Knipoog

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 17:46

ik zit nu op photofitle en hoe moet ik dan bij thema versie komen..?

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:19

Nou hier komt mijn bewerking:

Afbeelding

Het lijkt een hele simpele bewerking maar heb er een paar uur aan gezeten..
Aangezien ik dus plaatjes moest zoeken, en de vorm van het paard moest veranderen
En me fotoprog. niet meewerkte, heb de plaatjes wel tigtig keer uitgeknipt Boos!

Maarja er zit ook een soort van verhaal achter of logica

Het paardje is bang dat het meisje op hem zal richten dus maakt hij zich kleiner met oog dicht etc.
Hij probeerd zich te verstoppen. De tekst is in die paardjes omdat hij als het ware roept in paardentaal: HELP !
En dat staat erook Ja

Het onderwerp van ANGST iedereen maakt iets engs maar angst is naar mij gevoel dat je gewoon bang bent Lachen

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:25

esther_sonja schreef:
Boemba: mooi gedaan allebei , 1ste ogen een beetje nep, en 2 de iets slordig uitgeknipt.. Bloos

en de eerste niet dan is namelijk de zelfde uitknipsel Clown

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:06

@esther_sonja: Volgens mij moet het zijn: Lost, alone and afraid, what should I do? Knipoog Netjes geknipt en mooie achtergrond! Alleen ziet Buzzs er een beetje raar uit...een beetje 'kort'. Lachen Het halster kleurtje past er goed bij!

@caramelfreak: Je had iets mooier kunnen knippen..maar dat is gewoon een kwestie van veel oefenen...ik kan het soms ook niet...Haha! Verder vind ik de korrel die je erover hebt gegooid persoonlijk niet zo mooi. De achtergrond vind ik wel leuk alleen kan ik buiten de tekst niet echt zien wat het is...Clown

@Sabien_Horsi: Heel mooi gedaan!! Netjes geknipt, ik zie nog wel een heeeeel klein randje wit maar dat stoort me niet...Lachen Mooi kerkhof en creepy hakventje....TOP!! Ja

@NinaTijger: Het moet zijn 'Are you afraid OF...' Knipoog Het is een mooi geheel, je hebt Buzzs negatief gemaakt...had ik ook met mijn versie...alleen heb ik er nog rode contouren bij gedaan. Hij is vrij simpel maar daarom wel mooi! Lachen

@Wuis: Ik vind hem wel grappig! Het is alleen jammer dat je kan zien dat het andere paard nep is. Knipoog Wel netjes geknipt. Ik had er alleen een randje ofzo omheen gedaan...hij lijkt zo kaal nu. Clown

@PaOlien: Prachtig geheel!!! Lovers Super achtergrond en mooi gedaan met die mist!! TOPPIE!!!

@l0rdJ: Mooi gemaakt! Buzzs past mooi in het geheel! Leuk lettertype en die spin vind ik ook leuk. Dat groene stoort me eigenlijk niet zo....Lachen

@superhaffies: Ik had de tekst wat lager gedaan en een randje om de foto. Die manen die je haar hebt gegeven vind ik wel heel mooi en het past er allemaal goed bij. Netjes gedaan!! Ja

@Stravero: Ontzettend leuk lettertype!! Dat zwarte randje om haar heen vind ik mooi staan. Leuk met die alien erbij...ze kijkt er ook echt naar lijkt het!! Haha!

@Borisjuuh: Die 'tekens' bovenin de foto vind ik niet zo mooi. Zij uit Narnia heb je wel mooi gedaan. De manen bij Buzzs vind ik ook mooi (voorpluk wat minder) maar ze heeft geen oog meer. Verward De achtergrond vind ik ook wel mooi.

Zo, dat was het dan weer...ik moest even inhalen...was de hele dag op stal....Haha! Er zitten mooie bewerkingen tussen!!! Ja Ja

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:21

mijn vrije bewerking

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:24

@DebbjJ: Mooi! Netjes geknipt, mooie achtergrond en lettertype. Het is een mooi geheel!! En leuk dat Buzzs zo naar die vlinder kijkt!! Ja

laurien_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:35

superhaffies schreef:
af!
[foto]

Je hebt 'De schreeuw' gebruikt! Knipoog Herkend hem opeens Haha!
heb er vorig jaar presentatie over gehouden! daarom Schijnheilig Heel mooi

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:20

roxyolly schreef:
@nina tijger het is voor mij de eerste keer dat ik op crea bea zit!! en dit bericht heb ik nog maar een keer geplaatst! ik probeer het te dounloden maar hij doet het niet en nu heb iik hem eindelijk en weet ik niet hoe het werkt!! kraak lekker je zelf af!!

ik zit nu op photofitle en hoe moet ik dan bij thema versie komen..?

1e stukje: ik probeer je alleen maar te helpen, je moet zelf een beetje uitvissen hoe photofiltre werkt. Clown en anders ga je naar het topic Alles wat je met photofiltre kan doen! *klik*

2e stukje: je moet de foto opslaan, openenen in photofiltre en gaan bewerken, zo kun je je thema versie maken. Knipoog

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:46

Er zijn weer veel mooie bij gekomen Lachen!:
daanadriaan Erg leuk Lachen Vindt hem niet zo heel eng, de 1ste keer keek ik er heel snel overheen maar pas de 2de keer ontdekte ik de kleinere paarden die je erin verwerkt heb! Leuk Lachen
esther_sonja Leuk Lachen Had alleen voor een andere rand gekozen Knipoog
Sabien_Horsi WOW Haha! Die is gaaf! Best wel heel erg eng ! Alleen zie je om het paard nog een klein randje, je ziet dat hij erop is geplakt, jammer, anders had hij echt geweldig geweest Lachen
NinaTijger Die schaduw van de letters is mooi gedaan Lachen Het past wel netjes bij elkaar maar ik heb er niet zo veel mee.
Wuis Simpel maar wél leuk Lachen
pa0lien Netjes! Het geheel is heel mooi Lachen Het paard iets duidelijker dan de rest Lachen
l0rdJ Lekker eng idd! Past wel bij het thema Lachen Vindt hem ook erg mooi!
superhaffies Het paard valt erg weg, je let meer op de andere dingen dan op het paard, er is zeg maar te veel te zien..., voor de rest wel leuk Lachen
Stravero Wow! Gaaf Haha! Niet zo heel eng of angstig, maar zoals het is bewerkt lijkt het wel alsof Buzzs het écht eng vindt, knap gedaan!
Borisjuuh Leuk! Vindt het alleen wel zonde van het oogje, het ziet er nu best wel 'nep' uit..., jammer maar hij is wel gaaf Lachen
DebbjJ Leuk! Alleen jammer dat de vlinder echt terug springt, ziet er niet zo netjes uit Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:58

Stravero, supergaaf gedaan! erg mooi geworden, super!
Borisjuuh, het verhaal erachter vind ik erg gaaf, alleen jammer dat het wat minder is uitgewerkt, maarja volgende keer beter!
DebbjJ, Super! ik ben gek op bewegende dingen in een bewerking al lukt het mij nog niet

Ik ben vanaf nu weer lekker actief in het topic na een maan of 2 eruit te zijn geweest, en probeer nu echt al het commentaar bij te houden!
Iedereen bedankt voor de complimenten ik ben erg blij dat het groene niet echt stoort, dat doet het bij mij wel hihi

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:19

Ik doe ook maar eens mee, commentaar voor anderen laat ik echt achterwege want zelf ben ik ook nog maar een prutsende beginner Knipoog

Alhoewel zo gaande weg als je het regelmatig doet het vanzelf beter wordt, bij deze mijn creatie:

Afbeelding