Boemba schreef:paOlien heel mooi gemaakt weer niets op aan te merken hoe krijg jij een zwart randje om het paard als ik hem wil laten glowen krijg ik altijd geel ???
Bedankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boemba schreef:paOlien heel mooi gemaakt weer niets op aan te merken hoe krijg jij een zwart randje om het paard als ik hem wil laten glowen krijg ik altijd geel ???
paOlien schreef:Boemba schreef:paOlien heel mooi gemaakt weer niets op aan te merken hoe krijg jij een zwart randje om het paard als ik hem wil laten glowen krijg ik altijd geel ???
BedanktDat zwarte randje is toenemende omtrek, ik gebruik Photofiltre.. dan is het dus Filter > Stileren > toenemende omtrek. maar dan moet je wel natuurlijk eerst het paard geselecteerd hebben, en de kleur kun je dan zelf kiezen, net als buitenkant/binnenkant, in dit geval buitenkant
Shalimar schreef:@lovemonami: Ik vind hem heel onduidelijk. Wat heeft hij op zijn hoofd?? Hij is ook heel klein. Wat voor tekst staat er? Ik zie staan 'Is summer time'. Moet het niet 'it's summer time' zijn? Het idee is verder wel leuk maar de uitvoering wat minder. Zoals ik tegen Daandriaan zei, kijk eens naar anderen en leer daarvan. Probeer wat dingen uit enzo...en gewoon veel oefenen...het komt wel!!
lovemonami schreef:Shalimar schreef:@lovemonami: Ik vind hem heel onduidelijk. Wat heeft hij op zijn hoofd?? Hij is ook heel klein. Wat voor tekst staat er? Ik zie staan 'Is summer time'. Moet het niet 'it's summer time' zijn? Het idee is verder wel leuk maar de uitvoering wat minder. Zoals ik tegen Daandriaan zei, kijk eens naar anderen en leer daarvan. Probeer wat dingen uit enzo...en gewoon veel oefenen...het komt wel!!
dat ding op zijn hoofdje is een hoed![]()
en er staat it's summer time maar heel onduidelijk.
Boemba schreef:nonie wel een leuk geheel maar mis de waterspiegeling en de shaduw zou ik weg laten omdat de zon van de achterkant komt dan zou de schaduw zeg maar naar de andere kant vallen![]()
![]()
![]()
.
laila_lover schreef:@ talisa: heel mooi vind ik het er uitzien, maar wat heb je met die staart gedaa?