Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 20

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:34

Afbeelding

Het deed me direct aan de film Dreamcatcher denken Het haar vind ik nu ook mooi donzig net als de veertjes
Laatst bijgewerkt door orri op 04-06-06 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Tutti_Frutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:35

Lelijk uitgeknipt !! Merk het nu pas..

Tutti_Frutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:39

Van mezelf

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:59

Oh Joepie! Nieuw topic! Ik ga meteen beginnen met bewerken...

Heel mooie bewerkingen zitten erbij! T is trouwens ook een leuk thema

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:18

orri; echt heel mooi gedaan, vooral de achtergrond. Alleen jammer dat het paardje, bij mij, groen uitslaat ipv blauw.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:48

En mijn 2e gedeelte met commentaar, weer van die prachtige bewerkingen

@ Stravero, Mooi ! Leuke achtergrond heb je gebuikt, netjes uitgeknipt, mooi vlindertje erbij geplakt.. Leuke tekst & lettertype.. Manen zijn ook mooi gelukt, maar misschien had je de tekst beter gecentreerd kunnen neerzetten, nu is het links 1 rechte lijn.

@ Pasamba, Eerste reactie, waarom is Katinka uitgerekt ? dat valt helaas wel erg op… Mooie achtergrond, die kwam ik ook nog tegen Leuk die lichtbol mooi lettertype.. leuk!

@ StOoRzEnDeR, je zegt het zelf al, meisje te paars ik heb hem eens proberen te bewerken en als je het meisje ‘ik dus’ groen maakt, dezelfde kleur als de rivier, dat hij wel heel mooi is Die manen zijn nog wat haperig, en die tekst staat wel heel erg bovenin.. Maar ik vind hem wel wat hebben

@ Misz_J, Jammer dat die tekst slecht tot niet te lezen is.. Maar ik vind hem wel leuk verder hoor

@ Heike, 1, katinka droomt over een wortel Leuk Die manen zijn leuk gelukt! Die lichtbol maakt het ook helemaal af Mooi gedaan 2. Ow die vind ik echt mooi! Dat heb je knap gedaan, zoet er netjes uit! Ik had alleen voor een andere kleur tekst gekozen denk ik iets van grijs..

@ Loutjelou, Ik vind hel prachtig ! Hele mooie tekst, leuk die dromenvanger! Netjes geknipt, hele mooie achtergond.. top!! Leuk lettertype ook voor een lang stuk tekst Alleen is die dromenvanger bij het linker veertje wat recht afgeknipt, en op sommige plaatsen een beetje raar, zoals rechts boven. Maar dat valt niet op ofzo

@ gekkeils, de tekst is heel raar te lezen, en op sommige plaatsen is de kwaliteit heel raar achteruit gegaan Bijvoorbeeld bij de ogen, oren en benen, ik weet niet of dit door het uploaden komt, maar het is wel jammer.. leuk die bloemen en vlindertjes! Alleen jammer dat die manen zo rond zijn afgeknipt, maarja, dat is ook zeker niet makkelijk

@ nonie, jammer van dat knippen ! ik zal gewoon, [weet niet
welk programma je hebt?] met de veelhoek knippen, color selection doet altijd een beetje haperig enzo. Leuke achtergrond! Lief dat veulentje Ik vind hem wel heel mooi, maar jammer van dat knippen..

@ Benniebentu, Ai.. jammer van dat knipppen, en de tekst is ook wat slecht te lezen door de kleur.. maar wel een leuk idee met die bloemen! Mooi lettertype, en grappig dat bloemetje Leuk

@ gekkeils, Jammer dat de achtergond zo onscherp is, en daardoor katinka zo geplakt lijkt.. Ook zal ik de tekst in een andere kleur en met een mooier lettertype gedaan hebben, en ook gecentreerd hebbben, want hij is nu links uitgelijnd en dat ziet er niet zo mooi uit.. 2 katinka’s is leuk, maar ik denk dat 1 grotere katinka leuker had geweest Maar wel leuk idee, maar ik heb gewoon beter van je gezien

@ orri, Bij jou kan ik heel wat verwachten, maar ik vind deze echt práchtig!! Hoe kom je aan die veren? Ik heb me rotgezocht op google maar kon ze niet vinden, je hebt ze echt prachtig uitgeknipt!! Echt so real bij mij is Katinka ook wat groen uitgeslagen, Lypido, maar Dat is bij mij hier niet lelijk, maar juist mooi! Dat oog kijkt trouwens wel eng zeg! Mooie lettertypen heb je gebruikt, ik vind hem echt b.e.a.utytull

Dat was het weer

Daarbij heb ik mijn thema bewerking gemaakt.. Ik vond hem wel mooi geworden eigenlijk

Afbeelding

pipanda

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 13:05

Hier mijn versie,ik weet nog niet of dit mijn thema versie is misschien krijg ik nog een leuk idee.Ik heb geprobeert om katinka zelf zo dromerig mogelijk op de foto te zetten.De foto van de achtergrond heb ik gister gemaakt het is een pioenroos.

Afbeelding

Groetjes Pipanda

daandriaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:08

Oke! Ga ook gelijk beginnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:09

@ Pipanda, woow die is mooi!! Echt prachtig Helemaal geen commentaar.. zoals gewoonlijk beautiful

daandriaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:32

Nouja hier is hij dan.Ik vind hem niet heel mooi!!

Afbeelding

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:59

Citaat:
welk programma je hebt?]
met de veelhoek knippen, color selection doet altijd een beetje haperig enzo. Leuke achtergrond! Lief dat veulentje Ik vind hem wel heel mooi, maar jammer van dat knippen..

Ik heb Microsoft Picture It 2001, je kan er niet zoveel mee maar voor mij net genoeg...van ''veelhoek'' heb ik nog nooit gehoord...

nonie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:11

nonie schreef:
Citaat:
welk programma je hebt?]
met de veelhoek knippen, color selection doet altijd een beetje haperig enzo. Leuke achtergrond! Lief dat veulentje Ik vind hem wel heel mooi, maar jammer van dat knippen..

Ik heb Microsoft Picture It 2001, je kan er niet zoveel mee maar voor mij net genoeg...van ''veelhoek'' heb ik nog nooit gehoord...

nonie

Dan raad ik je aan photofiltre te downloaden, makkeling in gebruik en gratis ik gebruik het ook..

http://www.photofiltre.nl

@ daandriaan, Sorry maar ik vind hem ook niet mooi, de achtergrond is erg simpel, het onderste lettertype is niet mooi.. En het knoppen is ook niet zo goed gelukt.. daarbij is die rand eromheen niet netjes gedaan, ik heb beter van je gezien!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:30

Mijn vrije bewerking

Afbeelding

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:41

oke, nu heb ik tijd
het commentaar:

pagina 1:
Edda leuk, maar het zwarte trekt meer de aandacht dan de pony, maar wel leuk bedacht, en grappig gedaan met die manen.
ninatijger leuk, het lettertype en letterkleur passen mooi bij de achtergrond, pony is ook mooi uitgeknipt.
smeetjoew leuk die kleuren vervagen, kader is ook mooi,
appelflapje leuk, ook die muts, mooi gedaan, alleen die roos vind ik iets minder. onderste kleine tekst vind ik erg leuk
meliaforever wel leuk, beetje eenzijdig, maar past wel mooi bij het thema. en de tekst past er ook goed bij
sanne_shelly wauw, ja dat pas goed bij het thema, zown fantasy achtergrond. mooi gedaan hoor die kleuren zijn ook mooi en passen goed, ik vind het persoonlijk de mooiste tot nu toe.

pagina 2:

boemba jou bewerkingen blijven top! waar haal je je ideeen vandaan? mooie kleuren heb je gebruikt, en een mooie tekst ( wou ik ook gebruiken tot dat ik zag dat jij hem al had)
ninatijger leuk mooie kleuren enz. loop mooi in elkaar over, ik vind hem mooier dan de eerste.
stravero mooie bewerking, alleen doet me niet zo aan het thema denken, maar het gedicht is wel heel erg mooi, en netjes uitgeknipt.
stravero ook erg mooi, kleuren passen mooi bij elkaar en weer een mooi stukje tekst.
pasamba mooi, jammer dat het paard een beetje wegvalt in het licht. de tekst is wel leuk, vooral met dat licht dat er doorheen gaat.
paolien mooi gedaan, alleen het meisje word wel erg zo in het midden geplaatst ( dat gevoel heb ik ervan, voor de rest erg mooi achtergrond is ook mooi, al die verschillende tinten.
stoorzender niet echt mijn smaak, het meisje steekt er veelste veel van af.
misz_j van de tekst kan ik niet veel lezen, de roze rand vind ik ook niet super mooi.
heike leuk bedacht dromen van een wortel het zonnetje is ook erg leuk en haalt het eentonigheid er af
heike deze vind ik super! heel erg mooi gemaakt, ook dat kader vind ik mooi

oke, even genoeg voor vandaag volgende keer ga ik verder

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 16:36

Mijn commentaar

@ Pasamba: mooi hoor jammer dat de letters een beetje wegvallen wel mooie achtergrond manen heb je goed opgelost
@ paOlien: super mooi dat jij op de achtergrond mooie tekst en mooie manen
@ StOoRzEnDeR: jammer dat je 'm bij www.mijnalbum.nl hebt gedowload, je kan wel op www.imageshack.us downloaden hoor! dat kan iedereen! wel mooi lettertype.. ik vind paoline wat minder dat roze.. voor de rest wel erg netjes uitgeknipt
@ Misz_J: tekst is een beetje raar te lezen (linksbovenin ) voor de rest wel leuk bedacht alleen nog een beetje simpel dat is jammer
@ Heike: *1: mooie manen mooie achtergrond ( leuk dat sterretje ) netjes uitgeknipt *2: beetje simpel! wel supermooi ik had de tekst een andere kleur gedaan... een donkerdere kleur..
@ Loutjelou: ik vind het randje wat minder wel een supermooie tekst en lettertype ook wel een beetje netjes uitgeknipt
@ gekkeils: ik had de tekst iets of wat naar beneden gedaan dat ie niet op het kadertje zat wel grappig bedacht alleen jammer dat bij Katinka aan de rechterkant dat zo vaag is en er zit een typfoutje in jij hebt grauw i.p.v. gauw
@ nonie: leuk bedacht, misschien had je er iets meer aan kunnen doen? hij ziet er nogal simpeltjes uit
@ BennieBentu: mooi katinka is een beetje heel raar uitgeknipt wel mooie tekst maar echt jammer van het knippen!
@ gekkeils: Beetje een vage tekst ( wel leuk bedacht!) voor de rest simpel...
@ Orri: Geen commentaar! ik vind hem heel mooi
@ paOlien: mooi geen commentaar
@ pipanda: mooi randje netjes uitgeknipt.. leuke stof ik had er wel wat tekst bijgedaan
@ daandriaan: niet zo netjes uitgeknipt! ik had één lettertype gedaan en niet 2 verschillende..
@ switchx: ik zie hier en daar nog wat witte randjes om katinka! dat is heel jammer! voor de rest simpel maar mooi

Kus Evelien

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:06

Evelien, je hebt gelijk maar dat is door het uploaden gekomen want als ik hetzelf open in mijn documenten zie ik het niet.

Commentaar geef ik vanavond

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:49

Laatst bijgewerkt door Sifra_ op 04-06-06 17:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:51

@ Sifra_: mooie achtergrond.. ik vind dat Katinka alleen een beetje misvormt is.. Katinka heeft ook vagere plekken op haar lijf

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:57

Dankjewel... T was eigenlijk zon beetje de bedoeling om haar een beetje dromerig te laten lijken maar dat is niet zo goed gelukt
En de kwaliteit is een beetje omlaag gegaan...

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:01

Afbeelding

hier mijn bewerking, beoordelingen komen nog

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:51

Afbeelding

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:52

mijn thema bewerking nie thema komt er aan.. ben tijdje niet geweest was ziek.. trouwens GiorGio_Ndme = ArGieVai geworden

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:53

Pagina 1:

Edda: Je had misschien beter Katinka ook beter zwart-wit kunnen doen dat zou beter bij de achtergrond passen... De achtergrond is wel mooi!
En zoals je zei de manen...
Ninatijger: Mooi! Goede tekst Ook jij had Katinka misschien beter zwart kunnen doen!
smeetjoew: Ik vind hem wat simpeltjes. Wel een goede tekst!
Appelflapje: Ik vind hem wel mooi alleen wat druk...
Meliaforever: Mooi! Alleen de manen niet zo mooi uitgeknipt.
Sanne_shelly: Ik vind hem wel fleurig maar misschien had je met wat filters katinka ook een beetje kleuriger kunnen maken

Pagina 2:

Boemba: Erg persoonlijk. Heel mooi! Mooie rand en achtergrond!
Ninatijger: Mooi! Mooie achtergrond en het randje om katinka is mooi!
Stavero: Mooie tekst! En die manen! Mooi uitgeknipt hoor
Stavero: Wow mooi! De kleuren passen heel mooi bij Katinka! Mooi lettertype gebruikt!
Pasamba: Katinka is een beetje naar boven uitgerekt voor de rest wel mooi!
PaOlien: Mooi! Mooie tekst ook!
Stoorzender: Sorry maar ik vind hem niet zo mooi... Tekst wel maar dat dat meisje roze niet.
Misz_J: De eerste keer ... Daar vind ik hem erg goed voor uitzien! Mijn eerste keer kon ik alleen filters eroverheen gooien . Tekst is wel slecht te lezen.
Heike: De eerste vind ik minder mooi maar de tweede is prachtig!
Loutjelou: Erg mooi! Leuk idee met die dromenvanger en erg mooie tekst!
gekkeils: Mooi! Ik vind alleen de rand wat druk..
Nonie: Ik vind de achtergrond niet zo mooi. Verder wel een leuk idee!
Benniebentu: Mooi! Die bloemen om het middel zijn erg mooi!
gekkeils: Mooier als de vorige... Ik denk alleen dat de tekst een andere kleur beter was geweest en de tekst is zoals je al zei wat vervaagd...

Pagina 3:

Orri: Geen commentaar op te geven! Gewoon prachtig!
PaOlien: Mooi! Mooi de manen uitgeknipt!
pipanda: Echt mooi! Helemaal dromerig!
daandriaan: Sorry ik vind hem niet mooi. Nogal simpel...
switchx: Mooi! Katinka past mooi bij de kleur van de bomen. Mooie achtergrond!
Otje_Merlot: Mooi maar misschien had je over Katinka ook beter een groene of blauwe filter kunnen doen... Wel mooi uitgeknipt!! Heel mooi de manen!!
ArgieVai: Mooi! Volgens mij heb je daar heel veel werk aan gehad!

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:08

Hier mijn vrije bewerking:

Afbeelding

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:43

vind hem een beetje simpel.. wel mooie tekst