Het deed me direct aan de film Dreamcatcher denken
Het haar vind ik nu ook mooi donzig net als de veertjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het haar vind ik nu ook mooi donzig net als de veertjes
!! Merk het nu pas..

Leuk die lichtbol
mooi lettertype.. leuk! 
ik heb hem eens proberen te bewerken en als je het meisje ‘ik dus’ groen maakt, dezelfde kleur als de rivier, dat hij wel heel mooi is
Die manen zijn nog wat haperig, en die tekst staat wel heel erg bovenin.. Maar ik vind hem wel wat hebben 
Maar ik vind hem wel leuk verder hoor 
Leuk
Die manen zijn leuk gelukt! Die lichtbol maakt het ook helemaal af
Mooi gedaan
2. Ow die vind ik echt mooi! Dat heb je knap gedaan, zoet er netjes uit! Ik had alleen voor een andere kleur tekst gekozen denk ik iets van grijs.. 
Alleen is die dromenvanger bij het linker veertje wat recht afgeknipt, en op sommige plaatsen een beetje raar, zoals rechts boven. Maar dat valt niet op ofzo 

Ik vind hem wel heel mooi, maar jammer van dat knippen..
Leuk 
Maar wel leuk idee, maar ik heb gewoon beter van je gezien 
bij mij is Katinka ook wat groen uitgeslagen, Lypido, maar Dat is bij mij hier niet lelijk, maar juist mooi! Dat oog kijkt trouwens wel eng zeg! Mooie lettertypen heb je gebruikt, ik vind hem echt b.e.a.utytull 

Helemaal geen commentaar.. zoals gewoonlijk
beautiful
Citaat:@ nonie, jammer van dat knippen ! ik zal gewoon, [weet niet
welk programma je hebt?]
met de veelhoek knippen, color selection doet altijd een beetje haperig enzo. Leuke achtergrond! Lief dat veulentje Ik vind hem wel heel mooi, maar jammer van dat knippen..
nonie schreef:Citaat:@ nonie, jammer van dat knippen ! ik zal gewoon, [weet niet
welk programma je hebt?]
met de veelhoek knippen, color selection doet altijd een beetje haperig enzo. Leuke achtergrond! Lief dat veulentje Ik vind hem wel heel mooi, maar jammer van dat knippen..
Ik heb Microsoft Picture It 2001, je kan er niet zoveel mee maar voor mij net genoeg...van ''veelhoek'' heb ik nog nooit gehoord...
nonie
ik gebruik het ook..
dat pas goed bij het thema, zown fantasy achtergrond. mooi gedaan hoor
die kleuren zijn ook mooi en passen goed, ik vind het persoonlijk de mooiste tot nu toe.
dromen van een wortel
het zonnetje is ook erg leuk en haalt het eentonigheid er af
volgende keer ga ik verder
jammer dat de letters een beetje wegvallen
wel mooie achtergrond
manen heb je goed opgelost 
mooi dat jij op de achtergrond
mooie tekst en mooie manen 
wel mooi lettertype.. ik vind paoline wat minder dat roze.. voor de rest wel erg netjes uitgeknipt 
) voor de rest wel leuk bedacht alleen nog een beetje simpel dat is jammer 
mooie achtergrond ( leuk dat sterretje
) netjes uitgeknipt
*2: beetje simpel! wel supermooi
ik had de tekst een andere kleur gedaan... een donkerdere kleur..
wel een supermooie tekst en lettertype
ook wel een beetje netjes uitgeknipt 
wel grappig bedacht alleen jammer dat bij Katinka aan de rechterkant dat zo vaag is
en er zit een typfoutje in jij hebt grauw i.p.v. gauw 

katinka is een beetje heel raar uitgeknipt
wel mooie tekst maar echt jammer van het knippen!
geen commentaar 
netjes uitgeknipt.. leuke stof
ik had er wel wat tekst bijgedaan 
...

nie thema komt er aan.. ben tijdje niet geweest was ziek.. trouwens GiorGio_Ndme = ArGieVai geworden
Ook jij had Katinka misschien beter zwart kunnen doen!
... Daar vind ik hem erg goed voor uitzien! Mijn eerste keer kon ik alleen filters eroverheen gooien
. Tekst is wel slecht te lezen.