Paolien: hij is heel leuk en schattig geworden! alleen jammer van dat ene handje.. de achtergrond met dat paard enzo vind ik onwijs mooi!
Sesiel: hij is heel leuk maar wel een beetje oppervlakkig.. wel een leuk idee en het 'wanted' blad lijkt ook heel echt!
Stoorzender: jammer van de spelfouten

Melletjuh: Gaaf idee, erg orgineel! zou ik zelf nooit opgekomen zijn! jammer dat je filter niet werkte zoals je gehoopt had.. misschien had ie dan nog 'echter' geleken
Shalimar: Leuke bewerking.. alleen jammer dat de kids een beetje klein zijn.. maar wel een leuk idee! erg orgineel

Orri: leuk gedaan! heb je die 'collage' helemaal zelf in elkaar gezet? wel gaaf!
Debbj: oww stoer!! lache idee met dat binnenspringende paard! alleen had je misschien de kinderen 'erin' kunnen plaatsen.. maar zo vallen ze wel beter op! leuke bewerking!
Edda: ik denk dat ik het mooier had gevonden als de kinderen ook zwart wit net als de rest waren maar hij is wel heel mooi geworden en 'lucky luuk' past er goed bij!
Superhaffies: hij is leuk gemaakt! alleen is het jammer dat het 'geheel' zo vervaagd/wazig is.. dat vind ik persoonlijk niet mooi maar ieder heeft een andere smaak he!

Boemba: hij is leuk! alleen zou het in mijn ogen mooier zijn om de middelste foto ook in 'sepia' (als ik t ff zo mag noemen) te kleuren.. denk dat t dan meer geheel werd... maar hij is heel mooi!
Lypido: woow prachtig! wat bedoel je met 'ik heb zelf de paarden vrijgemaakt' (vroeg ik me af