Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde19

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanco

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:17

mijn commentaar.. de eerste paar had ik al gehad

Paolien: hij is heel leuk en schattig geworden! alleen jammer van dat ene handje.. de achtergrond met dat paard enzo vind ik onwijs mooi!
Sesiel: hij is heel leuk maar wel een beetje oppervlakkig.. wel een leuk idee en het 'wanted' blad lijkt ook heel echt!
Stoorzender: jammer van de spelfouten wel gaaf gedaan met die koeien op t strand! verder vind ik wel dat de kids een beetje in een hoekje gepropt worden maar aan de andere kant past dat wel mooier in het geheel.
Melletjuh: Gaaf idee, erg orgineel! zou ik zelf nooit opgekomen zijn! jammer dat je filter niet werkte zoals je gehoopt had.. misschien had ie dan nog 'echter' geleken
Shalimar: Leuke bewerking.. alleen jammer dat de kids een beetje klein zijn.. maar wel een leuk idee! erg orgineel
Orri: leuk gedaan! heb je die 'collage' helemaal zelf in elkaar gezet? wel gaaf!
Debbj: oww stoer!! lache idee met dat binnenspringende paard! alleen had je misschien de kinderen 'erin' kunnen plaatsen.. maar zo vallen ze wel beter op! leuke bewerking!
Edda: ik denk dat ik het mooier had gevonden als de kinderen ook zwart wit net als de rest waren maar hij is wel heel mooi geworden en 'lucky luuk' past er goed bij!
Superhaffies: hij is leuk gemaakt! alleen is het jammer dat het 'geheel' zo vervaagd/wazig is.. dat vind ik persoonlijk niet mooi maar ieder heeft een andere smaak he! hij is wel leuk!
Boemba: hij is leuk! alleen zou het in mijn ogen mooier zijn om de middelste foto ook in 'sepia' (als ik t ff zo mag noemen) te kleuren.. denk dat t dan meer geheel werd... maar hij is heel mooi!
Lypido: woow prachtig! wat bedoel je met 'ik heb zelf de paarden vrijgemaakt' (vroeg ik me af ) verder ook heel mooi de kids erin verwerkt!! gaaf!

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:48

Ik heb op google rond geneust en daar verscheidene plaatjes weg gehaald en daar de 'collage' mee in elkaar gezet het zijn allemaal losse afbeeldingen en allemaal aangepast qua maat, positie e.d.

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:12

@ sanne_shelly; Vrijmaken is hetzelfde als 'uitknippen' (het heet eigenlijk vrijstaand maken)

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:43

@ lipydo; Jammer dat je nog wel kunt zien dat de paarden apart zijn uitgeknipt. Verder vind ik hem érg mooi!
@ Sanne_shelly; Hij lijkt nogal simpel en wat saai. Vind de achtergrond er ook niet echt bij passen.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:02

ok dan

en die 2e bewerking was mijn vrije.. dus wilde ik iets 'anders' en dat is uiteindelijk het roze geworden.. ik vind zelf mn eerste mooier haha (wel bedankt voor t commentaar hoor! altijd welkom )

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 13:28

Hallo allemaal ik heb mijn vrije bewerking ook af,ik moet nog nadenken over de rodeo versie om te proberen orgineel te zijn (dat zal wel niet lukken we hadden misschien een ruimer thema moeten nemen maar het was wat plotseling en we wilden niet te lang doen om het topic op te starten) Als er nog mensen zijn met leuke ideeen wat thema's betreft kun je ons pben.nou ja genoeg gekletst hier is mijn vrij versie.

Afbeelding

De achtergrond is dezelfde roos, als in de bewerking uit mijn onderschrift maar dan toch anders gebruikt zodat het nu op een konijnen gang lijkt(hoop ik)

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 14:23

@ pipanda; Ik vind die achtergrond van jou geweldig. Zelf gemaakt?
Erg leuk gedaan met dat konijn. Ook erg netjes dat konijn uitgeknipt, met al die haartjes enzo Goed hoor!

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 14:47

Nynkk;Ja de achtergrond is zelf gemaakt zoals gezegt dezelfde bewerkte foto van een roos als in de bewerking van pepe, maar dan anders uitgetrokken.De haartjes van het konijn kan ik niet zo goed knippen hoor maar die zijn er weer bij gemaakt.Het konijn woont trouwens naast mij en die mag met mooi weer loslopen,en dan komt hij wel eens buurten (dus ook eigen foto)

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 14:49

@ pipanda; Dacht al dat je die haartjes had bijgemaakt Maar dan nog vind ik het erg netjes

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 15:01

pagina 2

lipydo een toppertje alles is weer mooi uitgewerkt en alle puntjes op de i niks op aan te merken, vind het lichtinval op de gezichten heel mooi gedaan en ik hou ook van dionkere kleuren mooi hoor!!!
sanne_shelly ook weer een mooie bewerking ondanks ik niet zo van roze hou de sterretjes die je erin gedaan hebben geven net dat beetje meer
pipo pipanda nou ik ben weer sprakelloos geen woorden voor zo zie ik maar weer dat ik nog een hoop te leren heb (komt waarschijnlijk dat jij er echt voor ga zitten en ik al goaw denk van zo klaar, nu de volgende.

groetjes

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 19:10

Blz 1

Welsharabier;Jammer dat het stel zo zweeft,ik had ze zelf links op de foto gezet zodat ze naar het wilde paard zitten te kijken (kim kijkt toch een beetje verschrikt dus dat had leuker geweest). En kleiner want de verhouding klopt ook niet echt.
Boemba;Ahhhh wat lief zijn ze toch he! Leuk idee, opzich netjes gedaan je bent alleen 2 stukken vergeten te knippen (het stuk tussn zijn voorbenen en een stukje onder het paard.)
Nynkk;HEEL erg gaaf gedaan, net echt.Alleen jammer dat je nog een klein stukje van de vorige ruiter ziet,en dan bedoel ik natuurlijk niet de hand want dat zit TOP zo, alleen achter het been van rob.
Pasamba;Leuk gedaan hahahaha ze zitten achterstevoren nou dan kan je echt goed rijden (anky kijk dus maar uit)
Sanne_selly;SUPER Dat handje echt goed hoor, ook leuk dat Rob nu een echte western broek aan heeft.Het enige wat ik mis zijn de beentjes van Kim(Had ik eerst niet gezien hoor.Dat zie ik nu pas dat ik aan het beoordelen ben en extra goed kijk ).
PaOlien;ERG leuk gedaan,het enige wat jammer is dat het handje wat 'nep' is maar leuk detail die lasso.
sesiel11;Leuk idee, maar wat hebben ze gedaan dan de snoeppot geplunderd?Hahahaha grapje.Jammer dat het buitenste randje zo pixelig is verder wel oke.
Stoorzender;HEEL leuk idee.Jammer dat het geheel wat wazig lijkt verder heel leuk.

Blz 2

Melletjuh;Heel leuk orgineel idee. Jammer dat je hem niet goed kreeg kwa kleur verder heel goed.
ShalimarLeuk idee ik had alleen de lijst er wat krapper omheen gedaan want nu zie je 4 van die stukjes niks.Dan moet je wel de bovenste rob en kim iets naar links doen. Eventueel ook naar beneden en iets achter de hoed van het meisje plaatsen.Als je het geheel dan iets gecropt had was je beter uitgekomen met de grote.
Orri;ERG leuk geheel geworden .Daar ben ik dus geen ster in he, al die dingen bij elkaar zoeken.
DebbiJ;Erg orgineel dat moet wel heel erg bokkig zijn!Op zo"n springding ga je toch al alle kanten uit.Ik ben blij dat kim en rob alleen maar kijken hahahaha.Het geheel past goed bij elkaar.
Edda;MOOI gedaan,geen komentaar
Supperhaffies;Leuk idee en goed in elkaar gezet,alleen wel jammer dat het geheel zo wazig is.
Boemba;Leuk hoor is rob gesminkt voor hij op de foto ging? Leuk gedaan net echt.
Lipydo;ECHT HEEL ERG SUPER GEDAAN. Deze springt er echt tussen uit.Geen komentaar het geheel zit super in elkaar, mooi die uitgelichte koppies.
Sanne_selly;Netjes gedaan ,maar je vorige was mooier.

Zo dat waren ze voorlopig weer ,alles is natuurlijk weer opbouwend bedoelt,groetjes Pipanda.

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 00:33

okey tot nu toe allemaal bedankt voor het commentaar
zodra ik tijd heb krijgen jullie ook mijn commentaar
groetjes....

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:36

Pipanda: gave bewerking!! past leuk bij elkaar en dat konijnengang effect vind ik wel goed gelukt! xxx

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:39

Pipanda quote: Sanne_selly;SUPER Dat handje echt goed hoor, ook leuk dat Rob nu een echte western broek aan heeft.Het enige wat ik mis zijn de beentjes van Kim(Had ik eerst niet gezien hoor.Dat zie ik nu pas dat ik aan het beoordelen ben en extra goed kijk ).

ja idd nou je t zegt.. nooit echt goed naar gekekeN is je goed opgevallen zeg!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:18

Lypido; mooi! verder geen commetaar
sanne_shelly; leuk gedaan, de tekst past er goed bij maar hij lijkt wat simpel

pagina 3

pipanda: wouw! mooie achtergrond. netjes uitgeknipt

laura4493

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:58

die op die cavia vint im vet!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:10

Nou ja dan doe ik ook maar mee he

zal m straks opsturen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:11

Cavia?

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:29

haha is een konijn lol

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:29

Inderdaad, volgens mij ook.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:30

mijn vrije bewerking

Afbeelding
de over gang van ''licht'' naar ''licht'' wouw niet erg lukken

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:37

@ DebbjJ; Leuk gedaan, maar ik wordt er nogal duizelig van. Vind het niet zo mooi met die lichten. Idee is wel leuk.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:57

Oke, bedankt voor het comemtaar Nynkk de lichten hadden idd wel ff wat rustiger gemogen

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 07:51

Zo ik heb mijn rodeo versie af, Het is toch nog orgineel geworden .

Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden,alle gebruikte foto's zijn van mijzelf ook de lucht .

Vanmiddag gaan we lootjes trekken en de gelukkige krijgt dan een pbtje.Als de foto dan optijd binnen is gaat het nieuwe topic zaterdag tegen de middag de lucht in. Groetjes Pipanda.

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:00

nou soes pipanda deze is echt gaaf die mag wel in grote versie naar met toe sturen kan ik hem afdrukken, kids maken een wilde rit op pepe