[Verhaal] Mishandeling: Damage!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:15

touch

En 2e pagina denk ik?

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 15:45

jeeey derde pagina

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 15:55

spannnend.. wanneer komt het volgende stuk??

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:09

WIJ WILLEN EEN DERDE STUK

SaskiaKur

Re: [Verhaal] Mishandeling: Damage!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 16:13

De 3de pagina dus het 3de stuk!
Veel leesplezier!

Hoofdstuk 3:
Ik draai me om maar blijf fietsen. Een zucht van opluchting. De Mercedes verdween in de diepe duisternis. Het scheelde maar 1 meter of ik was er geweest. De steken in mijn zij van het snelle fietsen werden steeds erger en ik besloot om maar even te stoppen, ik was toch tenslotte veilig. Dat hoopte ik tenminste. Ik zette mijn fiets tegen een boom en ging in de schaduw even zitten. Dit is niet meer gezond! Achtervolgt door de dezelfde Mercedes die ik net een half uur geleden had gezien! Een volledig mysterie. Ik moet Gabri helpen, want als ze met deze mensen te maken heeft zit ze in gevaar! De hevige pijn werd minder en ik stond weer rustig op. Ik kreeg wat vlekken voor me ogen en besefte dat ik nog niet met mijn beide benen op de grond stond. Me handen en benen trillen nog na van het gebeuren, mijn keel schreeuwt naar water en mijn hoofd blijft maar bonken. Dit is niet wat je een 2de keer wilt meemaken! Ik voelde me net als iemand die een geest heeft gezien. Ik besloot om niet te gaan fietsen maar om te gaan lopen tot ik me helemaal 100 procent voel. Ik kreeg het toch echt niet in mijn kop gestamd en wil het ook niet geloven! Gabri word mishandeld en misschien word gedwongen dingen te doen waar ze helemaal niet in staat voor is. Ik word al misselijk aan de gedachten. Ik kwam niet echt ver met al dat lopen en had geen zin om over 1 uur pas thuis te zijn dus ik ging maar fietsen. Het bos uit, de straat door en de 4de straat links, de Bremerstraat in en huis nummer 15. Daar woon ik! Ik zette de fiets weer in de garage en wou de deur open doen van het huis. Maar toen bedachte ik me…wat moet ik zeggen als mijn ouders naar me vragen? Ik kan toch ook niet vertellen over Gabri en die Mercedes!? Ik deed de deur voorzichtig open op een kier, en keek door het smalle gaatje. Pap was nog naar het werk, om zijn laatste verslagen in te leveren bij het bureau en mam was tv aan het kijken. Een kookprogramma, wat anders! Dus die is niet van de tv weg te slaan. Gelukkig, dacht ik! Ik maakte de deur voorzichtig verder open en deed me schoenen uit. Ik sloot te deur en ging op mij tenen naar boven. Mijn moeder merkte er niks van. Eenmaal de deur achter me dicht te hebben gedaan van mijn kamer zuchtte ik diep. Pfuuh, dat scheelde echt weinig. Ik gooide mezelf op bed en staarde naar het plafond. Tjongejonge, wat een avontuur. Nog geen 5 minuten later sloot ik me ogen en viel in een diepe slaap.

`Tessa! Tesssaaa! Alsjeblieft help me! Die enge vent! Die Mercedes!´ hoorde ik achter me! Ik keek om maar zag niks. Alleen een tafel en een stoel die werd verlicht. Weer die stem! `Tessa, help me!´ en de stem kwam me bekend voor! Het is Gabrielle! Ik liep voorzichtig naar het tafeltje en keek om me heen. Niemand was te bekennen. Dat leek me ook sterk! Je kon niks zien, alles was donker om je heen. Behalve dat ene tafeltje en dat stoeltje. Het was duidelijk dat iemand wat heeft met die 2 voorwerpen. Ik schuifelde voorzichtig naar voren maar was tegelijkertijd aan het twijfelen. Zou ik dit wel doen? Maar weer hoorde ik de stem van Gabri! Nee, dacht ik! Gabri heeft me nodig! Ze is mijn beste vriendin, ik kan haar niet in de steek laten! En ik liep weer door. Ik schoof de stoel naar achteren en ging er op zitten. Mijn benen strak naast elkaar en me armen om me heen, draaiend met mijn hoofd, kijkend naar elke donkere plek in de duisternis. Een onzekerheid wat steeds groter werd. `Tessa!Tesssaaa!´ het geluid was zo sterk dat het pijn aan mijn oren werd! `Tessaa!!!!´ de stem was onbedraagzaam. Ik kromp bijelkaar van de pijn en hield me oren dicht. Ik schreeuwde! `Hou op!!´ en ik hield me oren nog meer dicht! `Tessaa!!!!!´ hoorde ik weer Gabri schreeuwen! `Gabri! Hou op!!!´ en ik begon te stampvoeten! Ik schreeuwde van de pijn. Waarom hield ze nu niet op? Opeens werd het stil, doodstil…

Ik haalde mijn vingers uit me oren en ging staan. Mijn hoofd draaide naar elke kant toe. De wind waait door mijn haren. Waar komt die wind vandaan? Dacht ik bij mezelf! Mijn haren stonden rechtovereind toen ik die kille koude hand op mijn schouders voelde. Mijn adem stokte. Ik draaide me om en zag tot mijn grote verbazing Gabrielle voor me staan. Wat een opluchting! Maar waarom flikte ze me dit? Ik schrok me dood! `Oh, Gabri! Wat ben ik blij je te zien!? en ik omhelsde haar. `Laat je me nooit meer zo schrikken!?´ en ik keek haar aan.
Geen woord geen blik. `Gabri?´ en ik keek haar verward aan. Ze pakte me hard vast bij me arm. Ik probeerde me los te halen, maar dat lukte niet. Ze pakte ook mijn andere arm en rukte een paar. Wat deed dat pijn zeg! `Auw! Gabri laat me los! Wat doe je!?´ schreeuwde ik boos en verward. Ze gaf me een knietje in de kont zodat ik moest gaan lopen maar ik vertikte het. Ik ging niet lopen voordat ik te weten komt wat hier aan de hand is! Gabri gaf weer een knietje maar nu vol tegen mijn stuitje en of dat nog niet genoeg was gaf ze me een kopstoot. Ik zakte door mijn knieeen van de pijn. Gabri trok me omhoog en duwde me naar voren. Ik moest wel lopen! Ze duwde me in de stoel en keek me aan. De tranen liepen over mijn wangen. Van de pijn en verdriet. De pijn van wat ze me heeft aangedaan en het verdriet hoe dit kan gebeuren! Waar is mam? Waar is pap? Waar is gewoon iedereen? Waarom alleen ik en Gabri en waarom reageert ze zo? Ze haalde wat uit haar broekzak, iets wits. Ze haalde het uitelkaar en zag dat het touw was. Oh,nee! Dat gebeurt dus lekker niet! En ik stond op. Ze duwde me ruw om en ik kwam met een smak op de stoel. Ze ging achter me staan en pakte me beide armen. Ik protesteerde weer maar ze gaf weer een ruk aan me armen. Ze wikkelde een paar keer het touw om me handen heen en maakte ze strak vast. Ik voelde mijn armen afknellen en even later kwamen de tintelingen in mijn handen. Net als mijn handen bond ze ook mijn voeten vast. Ik protesteerde heftig maar elke keer gaf ze mee en duw of een schop wat behoorlijk pijn deed. Ze haalde weer wat uit haar zak en dit keer was het tape. Ze plakte dat om me mond. Ik schreeuwde en schreeuwde maar ik kon mijn mond niet bewegen door de tape dus je hoorde alleen maar gemompel. Ze lachte…ze lacht me gewoon uit! Wat een lafaard dacht ik en ik keek haar boos aan! Ze liep langs de tafel en schoof die weg. Wat was ze van plan? Ze ging voor me staan, alleen voor me. Ze zei niks, ze lachte ook niet meer…ze keek me alleen met een kille blik aan. Ik begon met te bewegen waardoor de stoel hevig op en neer begon te bewegen zodat ik een stukje naar achteren ging. Dat vond ze bepaald niet leuk en ze sloeg me. Ze sloeg me gewoon in het gezicht. Precies op mijn rechterwarm, het begon te gloeien en de tranen liepen over de wangen van de pijn. Ik keek naar onder om gewoon haar rotkop niet te zien. Ze pakte mijn kin ruw vast en lachte me gewoon recht in mijn gezicht uit. Ik keek haar kwaad aan. Ze liet me kin los en ging achter me staan. Ze pakte me haren deze keer vast. Ze trok me zo mee, met stoel en al. Ik schreeuwde van de pijn. Zo trok Gabrielle, mijn beste vriendin, me mee. Zeker 20 meter. Eenmaal los gelaten had ze een stuk of 20 haren in haar handen. Tranen,tranen en nog eens tranen. Wat is hier aan de hand? Waar is iedereen. Ze liet mijn uitgetrokken haren los en haalde mijn tape van me mond af. Ik bedacht me geen seconde en begon me mond open te trekken. `Vieze vuile…´ ik had nog geen tijd om mijn zin af te maken of ik had een klap in mijn gezicht hangen. Deze keer was het te veel. Mijn hoofd en lichaam werd slap en ik kreeg zwart voor me ogen. Ik viel weg, bewusteloos…

`Tessa! Tesss!´ hoorde ik een stem in de verte! Ik kreunde. `Nou, Tessa! Word eens wakker!´ en ik word uit elkaar geschud. Ik ging snel overeind zitten. Ik begon snel om me heen te slaan. `Blijf van me af! Ga weg!´ schreeuwde ik. `Tessa?! Doe eens even rustig!´ zei mijn moeder. Ik besefte me nu pas dat ik terug in mijn kamer was. Ik keek me me moeder aan. Mijn kleding plakte vast aan mijn lichaam en ik hijgde zwaar. Dit was niet echt maar een nachtmerrie…

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:17

leuk stukje weer

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 16:21

Let niet op spellingsfouten of dat de zinnen misschien kloppen want ik had geen tijd om het door te nemen want moet nu rijden. Zie vanavond wel wat de reacties zijn!

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:23

Goedzo!

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:55

op naar pagina 3... i love it...

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:03

Goed gedaan weer!
Spannend joh.
Op naar het volgende stuk! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:40

goed stuk ben benieuwd naar het volgende stuk

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 19:25

Net terug van rijden en lees jullies reactie! Ben blij dat jullie het leuk blijven vinden!

Mizora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:57

Ik vind het ook een mooi stukje en vind de droom erg mooi verwerkt. Halverwege begon ik te twijfelen of het wel een droom was maar toen bleek dat het inderdaad zo was. Toppie, ik hoop dat het snel op pagina 4 komt.

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:58

leuk verhaal!!

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 20:09

Mizora: Jij hebt een goed verhaal-intinct! haha, jouwn verhaal is ook zeker niet slecht!

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 15:58

Nog meer mensen die willen reageren?

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 17:10

jah hoor... ik vindt het egt een mooi verhaal... het geeft een drang om door te lezen... dus het is best jammer dat we moeten wachten op een nieuwe pagina maarjah zo geef je ook wel spanning.... Vooral die droom en de overgangen daarvan vind ik mooi.. goed zo!

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 17:12

Heel erg bedankt voor de complimenten en tips! Zo kan ik jullie nog meer leesplezier geven! Maar volgens mij zitten we al bijna op pagina 4. Maar helaas moet ik jullie teleurstellen dat ik niks morgen kan plaatsen. Maar als jullie snel zijn kan ik het vanavond nog doen!

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:03

Ja je moet vanaaf dan nog maar een stuk plaatsen, ik plaats wel gewoon 10 berichtjes ofzo

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:33

Haha, nou maak het me niet moeilijk he!Want ik ga zometeen! Dus het word kielekiele!

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:35

hoelaat moet je weg dan?

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:39

Nee ik wil vanaaf nog een stuk

@ Sas zijn dr nog regels verbonden aan het plaatsen van een verhaal?

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:22

je schrijft leuk, ik wacht al op het volgende stuk!

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:22

kom op iedereen reageren dan zijn we eerder bij pagina 4!

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:40

Ik heb al 2 of 3 keer gereageerd...