Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

( dus in het vervolg wat beter mijn berichten bekijken hahaha)
mis alleen eigelijk een beetje manen 

Shalimar schreef:
Photoshop...ja...maar ik heb geloof ik versie5.5...ik weet niet of dat een goede versie is...misschien dat ik mijn vrije bewerking daarmee ga maken...
)
Een echt duidelijk gevoel zit er niet bij, bij mij. In een achtbaan ga ja van boven helemaal naar beneden en weer naar boven, en met gevoel gaat dat soms ook zo. De achtergrond is niet helemaal duidelijk dus dat gaat daar nog eens in mee. Ik vind hem eigenlijk heel mooi, echt zoals gevoel kan gaan 
Alleen bij de oortjes zit iets wits, ik weet niet of dat zo geknipt is ofzo, maar dat stoort een beetje. Verder vind ik hem erg mooi, en die vlam is ook heel netjes geknipt!
En mooie kleuren! Heel netjes bewerkt, die oren. Dat zou ik echt niet kunnen! Verder vind ik de tekst er niet zo mooi bij passen, het staat zo ver uit elkaar, en ik (persoonlijk) vind het altijd mooier als je er hoofdletters in gebruikt. Verder erg mooi, en heb ik geen commentaar meer.
Ik zelf had ik denk ik het contrast een beetje omhoog gegooid, de kleuren komen een beetje grauw over, behalve de lijnen dan. En bij de kaak/kin van Kashmir een beetje slordig geknipt, hoekerig. De letters zijn een beetje onduidelijk, maar verder goed bedacht!
Het knippen had iets netter gekund (bij de manen en oren) en jammer dat je bij de kin zo duidelijk geblurd hebt. Verder heb je het hoofdstel netjes bewerkt. Ik had alleen de kleuren van Kashmir zelf wat verlevendigt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Het lettertype vind ik heel erg mooi, en die ogen vind ik er ook geweldig bij!

)
.nou maar hopen dat ik niet weer op een verkeerde knop druk. 
_/-o_
Hij komt wel mooi over want ik begin Kasmir helemaal zielig te vinden
.
Kas loopt mooi over in de achtergrond. Alleen vind ik hem beetje zielig met zo'n oortje
Maar dat is ook wel heel moeilijk goed te krijgen..
. Ook goed geknipt! Kasmir's hals stopt wel een beetje raar zo onderaan..
Vind hem persoolijk iets té kleurrijk maar wel grappig bedacht!
Verder wel leuk!
Vind denk ik bovenin die schoenen een beetje hinderlijk.
. Vind hem heel leuk. Hij verloopt goed met de achtergrond.! Hij heeft wel een scheef bekkie 
.
Oh, en hij is precies 800x600...

black_light schreef:Wanneer komt er een nieuw Topic?
Of kan ik nog mee doen?
Want er gaat opzich nog wel wat tijd in een bewerking zitten.