Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 00:15

* comentaar….

*Otje_Merlot*een beetje saai maar ook origineel ik denk dat je de enige bent met zo’n bewerking…
*Edda* mooie gedachte maar het paard komt niet helemaal goed uit bij de rest
*nonie* netjes geknipt, jammer van de tranen…
*melletjuh* hoofdstel mooi weggewerkt,…maar daardoor mis ik wel iets het is iets te leeg
*orri* in een woord geweldig, alleen het bit had zilver mogen blijven van mij…
*stravero* erg mooi alleen jammer dat er boven een randje om kasmir heen zit maar om de rest niet *snappen jullie me nog*
*shalimar* mooi gemaakt voor mij zou het paard iets donkerder mogen maar das kwestie van smaak vooral die traan vind ik leuk ook leuk lettertype
*pipanda* heel leuk bedacht maar zoals al eerder gezegd de oren kloppen niet helemaal de rest past wel allemaal goed bij elkaar
*eefske* leuk bij elkaar gezocht alleen staat het paard nergens voor en er dus een beetje voor niks bij geduwd dat vind ik wel jammer…
*meliaforever* zoals je zelf al aangeeft erg kleurrijk is te als je mij vraagt maar das smaak ik vind het jammer dat de neusriem een andere kleur krijgt nadat ie onder het bakstuk door is gegaan…
*stoorzender* tja das die van mezelf
* paarden zijn niet even groot *lang stuk nek, kort stuk nek*
* tweede oog is minder goed zichtbaar
* streepje in nek van 1ste paard in storend
En nu ik goed kijk ook niet netjes geknipt
*boemba*leuk gemaakt gloed achter over het paard is ook leuk knipoog is errug schatig en de smile is geweldig of je tekst klopt kan ik je niet zeggen heb mijn examen met een 8 gehaalt maar kan er niks van hoor haha

Veel plezier en suc6 met bewerken

mijn vrije bewerking komt nog

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 00:26

Vrije bewerking in thema, gewoon om eens extreem met kleur te werken al gaat mijn voorkeur er niet naar uit

Afbeelding

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 00:39

volgt hier mijn comentaar

pagina 1
Otje_Merlot vind hem aan de simpele kant jammer dat er hier en daar een wit randje omzit
Edda vind deze ook wat simel ogen maar qwa kleur komt hij wel mooi overeen, leuk lettertype gebruikt
nonie vind de tranen wat overdreven had ze dan in een andere kleur gedaan
Melletjuhh ziet er leuk uit aleen het hoofdstel had iets netter weggewerkt kunnen worden
kasmir oke kan maar omdat wineds schreef dat de gelukkige uitgeloot was nam ik aan dat zij dus al een pb tje had gestuurd ( dus in het vervolg wat beter mijn berichten bekijken hahaha)
orri vind deze tot nu toe de mooiste komt qwa kleur heel goed uit netjes uitgeknipt, leuk lettertype ook ( ofwel niets op aan te merken)

pagina 2
Shalimar jammer dat hij niet zo netjes is uitgeknipt (maar ja blijven oefenen) hoofdstel een leuk kleurtje gegeven (moet ik ook nog maar eens de tijd voor nemen om dat onder de knie te krijgen ) vind alleen de vlammen er iets te uitgetrokken op staan, achtergrond en onweer zijn wel mooi verwerkt
pipanda weer mooie kleuren gebruikt ha ha twee zielen een gedachten (zit zeker in de family soes) whoehahaha lol nou ja halster heb je weer netjes weggewerkt dat er veel werk in een blije mond zat was ik dus al achter had hem dus ook laten lachen samen met die van orrie nog de mooiste
Eefske denk dat je er wel effe mee bezig geweest ben maar het is niet echt mijn ding (is persoonlijk houd meer van het natuurlijke ) maar als ik kijk naar de bewerking zelf vind ik dat het paardje netjes is uitgeknipt (vind ik altijd het belangrijkste ) kleuren komen goed overeen zou alleen de tekst iets duidelijker maken
Meliaforever leuke vrolijke kleuren gebruikt daar wordt je wel vrolijk van als je daar geen emoties van krijgt mis alleen eigelijk een beetje manen
StOoRzEnDeR vind hem erg onduidelijk,ogen komen er meer uit dan het paardje moest ook eerst eens goed kijken,knippen had wat beter gekund
orri nou je tweede bewerking heb ik ook niets op aan te merken ziet er lekker kleurig en vrolijk uit

zo tot hier weer effen bij gewerkt paar uur in de lucht en dan al zoveel bewerkingen

groetjes Boemba

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 01:24

Dan hier mijn 2e,Ik ga weer voor lekker rustig.Maar er zit stiekum toch een hoop tijd in.Ik heb maar voor de vriendelijkste kasmir gekozen,om mee verder te werken.

Afbeelding

Welterusten en tot morgen dan ga ik weer beoordelen,groetjes Pipanda.

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:51

Super mooi Pipanda
leuk die manen

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:14

Shalimar schreef:

Photoshop...ja...maar ik heb geloof ik versie5.5...ik weet niet of dat een goede versie is...misschien dat ik mijn vrije bewerking daarmee ga maken...

Alle versies zijn goed

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:53

Pagina 1:

(De eerste 3 had ik al gehad maar ik zet ze er toch even bij anders is het zoveel werk )

Otje_Merlot: Wel leuk. Origineel wel. Het ziet er wat minder uit met die teugels eraan, maar dat is ook moeilijk met die kin

Edda: Mooi Alleen de kleuren van het paard vind ik niet geweldig... Het lettertype ben ik ook niet weg van, wel mooie tekst. Wel typisch emotie...

Nonie: Ik vind hem eigenlijk niet zo heel erg leuk. De tranen horen dan wel bij emotie maar ik vind het een beetje nep. De achtergrond vind ik eigenlijk niks uitstralen. Het lettertype vind ik wel leuk, en de tekst ook wel. Dat www.fotango.com eronder, heb je dat zelf eronder gezet? Dat vind ik niet echt mooi. Wel netjes uitgeknipt en leuk die rand erom heen.

Melletjuh: Jouw fotobewerking moet woede uitstralen, tenminste, aan de tekst te zien. Jammer dat je het paard in die grauwe tinten hebt gelaten, en hij staat er ook met zijn oren naar voren. Dat komt een beetje nep over. Wel een goede achtergrond erbij.

Orri: Jouw idee vind ik goed, heel erg goed voor dit thema. Een echt duidelijk gevoel zit er niet bij, bij mij. In een achtbaan ga ja van boven helemaal naar beneden en weer naar boven, en met gevoel gaat dat soms ook zo. De achtergrond is niet helemaal duidelijk dus dat gaat daar nog eens in mee. Ik vind hem eigenlijk heel mooi, echt zoals gevoel kan gaan

Stravero: Het lettertype is erg onduidelijk. Jammer. Wel een goede tekst, en een mooie achtergrond, hoewel het dat weer een beetje somber maakt, terwijl in de tekst juist staat dat je van het leven moet genieten voor het voorbij is. Verder wel netjes geknipt enzo.

Pagina 2:

Shalimar: Op het eerste gezicht vind ik hem heel erg mooi. Jammer alleen van de tekst links onderin, die kan je niet goed lezen. Het hoofdstel heb je heel mooi bewerkt, en ook de traan ziet er best wel echt uit. Alleen bij de oortjes zit iets wits, ik weet niet of dat zo geknipt is ofzo, maar dat stoort een beetje. Verder vind ik hem erg mooi, en die vlam is ook heel netjes geknipt!

Pipanda: Een goed idee En mooie kleuren! Heel netjes bewerkt, die oren. Dat zou ik echt niet kunnen! Verder vind ik de tekst er niet zo mooi bij passen, het staat zo ver uit elkaar, en ik (persoonlijk) vind het altijd mooier als je er hoofdletters in gebruikt. Verder erg mooi, en heb ik geen commentaar meer.

Eefske: Leuk gedaan hoor. Het duurde wel even voordat ik het geld had gevonden Ik zelf had ik denk ik het contrast een beetje omhoog gegooid, de kleuren komen een beetje grauw over, behalve de lijnen dan. En bij de kaak/kin van Kashmir een beetje slordig geknipt, hoekerig. De letters zijn een beetje onduidelijk, maar verder goed bedacht!

Meliaforever: Leuk gedaan! Kleurrijk Het knippen had iets netter gekund (bij de manen en oren) en jammer dat je bij de kin zo duidelijk geblurd hebt. Verder heb je het hoofdstel netjes bewerkt. Ik had alleen de kleuren van Kashmir zelf wat verlevendigt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

StOoRzEnDeR: Op het eerste gezicht: Wauw! Heel mooie kleuren gebruikt, en mooi een beetje zo vaag enzo. Alleen jammer dat bij de kaak enzo slordig geknipt is, En dat de teugels er nog op staan. Ook had ik de namen met hoofdletters gedaan, maar wie ben ik Het lettertype vind ik heel erg mooi, en die ogen vind ik er ook geweldig bij!

Boemba: Leuk met dat oogje! Ziet er heel vriendelijk uit zo. Grappig lettertype ook, en met de tekst is niks mis hoor! Heel erg leuk hoe je hem hebt laten lachen (toch?) Ik heb eigenlijk niet echt commentaar verder.

Pagina 3:

Orri: Vrolijk! Mooie kleuren van Kashmir! Eigenlijk heb ik geen opmerkingen.

Pipanda: Mooie manen! De achtergrond vind ik een beetje grauw, maar dat kan ook een gevoel zijn. Hij staat er inderdaad erg vriendelijk op.

Zo mijn verhaal klaar. Nu moet ik weg, ik denk toch dat het morgen wordt voor ik mijn bewerking klaar heb... . *Schaam schaam, alleen maar uitstellen...!* Ik heb wel al een idee, maar dat zeg ik niet!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:09

zo hier mijn tweede versie

mijn achtergrond van de eerste bewerking bewerkt
paardje manen gegeven
met kleuren gespeeld
tekst erbij
lijst erom heen
en hier is tie dan

Afbeelding

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:28

Die is leuk Boemba! Krijg een Wizard of Oz gevoel erbij

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:37

Afbeelding

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:07

Afbeelding
Mijn thema-bewerking. en dan ga ik nu even beoordelen...

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:54

PAGINA 1:
Otje_Merlot : Een beetje simpel maar de boodschap komt door het donkere wel goed over

Edda : Goed bedacht, alleen jammer dat kasmir niet helemaal goed in het plaatje past

nonie : Inderdaad erg jammer van de tranen, de waas om kasmir heen staat wel mooi, het lettertype is ook mooi maar de tekst zelf is een beetje nietszeggend…

Melletjuhh : Mooi gedaan, misschien had er nog iets bij gekund… ik mis iets… (maar wat? )

orri : Prachtig, dit is echt een van de mooiere, hij pas super in de achtergrond en de tekst is ook geweldig!

Stravero : Ziet er een beetje simpel uit

PAGINA 2:
Shalimar : Ik vind het geheel wat te druk, er gebeurt teveel, de lettertypes vind ik ook niet zo mooi, de tekst zelf daarentegen wel!

pipanda : Heel mooi!! Jij kunt écht goed wegwerken en ik vind jouw bewerkingen meestal wel tot de mooiste behoren. Ook deze is weer erg goed bedacht, ben alleen niet zo weg van het lettertype

Eefske : Erg leuk alle emoties in een! Kasmir had wel iets netter uitgeknipt kunnen worden.

Meliaforever : Wel erg druk, niet echt mijn favoriet, het blije komt zo wel heel goed over en ik vind de bloemetjes erg grappig!

StOoRzEnDeR : Ben er niet zo weg van, je oog wordt naar het linkeroog getrokken en de neuzen van de paarden staan een beetje door elkaar heen, een beetje rommelig geheel.

Boemba : Erg leuk!!! Het oogje geeft echt iets vriendelijks! Ik vind dit een van de mooiste bewerkingen

PAGINA 3:
orri : Leuke kleuren, Kasmir is zo lekker harig! 

pipanda : In een woord: geweldig!! Echt super mooi bewerkt!!

Boemba : Geinig! Hij ziet er een beetje prehistorisch uit zo!! De kleuren zijn ook mooi!

Pasamba : Wel mooi bedacht, alleen niet zo mooi geknipt bij de kin en nek

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 15:07

@ orri, ik vind hem niet super, de tekst is wel heel mooi, maar de clown die door het paard staat vind ik niet zo
@ pipanda, heb hier maar 1 woord voor: WAUW!!
@Boemba, hoodfdstel echt heel mooi weggewerkt, achtergrond vind ik ook heel mooi, alleen de manen vind ik wat minder..
@ Pasamba, heel leuk bedacht, mooi uitgewerkt ook, alleen hij is een beetje grauw, weet dat dit wel zo hoort, maar ik vind het wel een beetje jammer..
@ Loutjelou, heel leuk, de achtergrond is wat druk, maar heel leuk bedacht en gedaan!!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:29

Was ik net klaar druk ik op een verkeerde knop alles weg.Kan ik weer opnieuw beginnen.Maar goed dat dat niet met mijn bewerkingen gebeurd anders werd ik gek hahahahahahahahaha lol

Otje_merlot;Goed idee, lekker simpel.Maar hier past ook niks meer bij.Paard heeft ook precies de goede uitstraling hiervoor.Wel hier en daar beter knippen.
Edda;Goed idee alleen heeft de soldaat diepe kleuren en zou ik het paard ook diepere kleuren geven.Ik las wel dat je hem expres in de achtergrond hebt laten wegvallen,maar het paard staat ook op de voorgrond dus toch iets diepere kleuren in het paard zou mooi wezen.
Nonie;jammer van de tranen die zijn iets nep.Paard kan ook iets meer contrast gebruiken hij is nu wat flets ten opzichte achtergrond.
Melletjuhh;Mooi geknipt en weggewerkt alleen bij de mond mogen de kleuren iets beter in elkaar overlopen (er zit nu zo'n streep)Paard kan ook wel wat contrast gebruiken hij is nu wat flets ten opzichte van achtergrond.
Orri; Mooi idee en heel ERG GOED uitgevoerd.Achtergrond goed, kleuren moo,i tekst past er ook goed bij kortom helemaal TOP.
Stravero;Mooi plaatje zo goed uitgeknipt.Alleen de tekst past er naar mijn gevoel niet bij omdat het plaatje zo donker is en dus niet bij de dag past.

Blz 2

Shalimar;mooie achtergrond die goed in elkaar zit alleen de tekst is wat pixelig.Het paard mag wel wat contrast hebben en misschien nog een groen waasje.
Eefske;Goed idee en netjes uitgevoerd.Ik vindt het geheel alleen iets te flets en die zwarte tekst steekt er dan wel heel erg bij af.
Meliaforever;Lekker vrolijk en druk.Paard steekt er wel een beetje flets bij af.(behalve het halster dan he)Past erg goed bij het thema.
Stoorzender;ERG goed gedaan.Behalve dan de dingetjes die je zelf al aangeeft.Ik vindt er veel meer boosheid uitstralen dan lust.Die woeste ogen en die frons tussen de ogen echt heel erg boos.
Boemba;HEEL erg leuk gedaan.Mooi knipoogieEn een vrolijke uitstraling .Het paard had alleen wel wat meer contrast kunnen hebben(of komt het doordat het nu een gif bestandje is)

Blz 3

Orri;Lekker veel kleur ,maar dit is ook niet mijn smaak.He zijn manen staan in de fik kunnen die clowntjes dat niet effe blussen dan. Ze staan er alleen maar bij te lachen.
Pipanda ;Er zit wel een foutje in.
Boemba;Ook erg mooi gedaan (er komen alleen manen uit zijn oorlel)Paard heeft een vriendelijke uitstraling en past nu wel beter in de achtergrond alleen misschien iets meer rood in het paard zodat hij meer de kleur van die wolk onder krijgt.(Is misschien wel mooi,of ik zeur dat kan natuurlijkook altijd he soes)
Pasamba;leuk idee en mooi uitgevoerd.Die achtergrond staat ook op mijn telefoonfrondje
Loutjelou;Mooi uitgeknipt en goed weggewerkt geheel ziet er goed uit.

Poe he, eindelijk klaar.Valt altijd nog niet mee dat beoordelen,en dan ook nog 2 keer .nou maar hopen dat ik niet weer op een verkeerde knop druk.

Ik_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:55

Afbeelding

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:05

Ik zal ook is een poging wagen..

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:16

@ LindeCaspar, hartstikke leuk dat het beweegt, maar had je niet beter ook even het paard uit kunnen knippen, en op een ander achtergrondje plakken? Dan ziet het er een stuk leuker uit..

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:59

@ lindecaspar: het ziet er wat simpel uit, dat bewegende is harstikke leuk hoor! maar de achtergrond.. die kon je denk ik nog wel iets anders doen

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:23

Heb al egt wat leuke bewerkingen gezien! _/-o_

Pagina 2
Stravero» Mooie achtergrond. Van het lettertype ben ik niet weg. Ook zeer netjes geknipt!
Shalimar» Deze traan is al een stuk beter alleen vind ik dit ook niet geweldig. Hij komt wel mooi over want ik begin Kasmir helemaal zielig te vinden .
Pipanda» Geweldig! Kas loopt mooi over in de achtergrond. Alleen vind ik hem beetje zielig met zo'n oortje Maar dat is ook wel heel moeilijk goed te krijgen..
Eefske» Vind het idé heel leuk, maar je moet wel erg ver zoeken wil je de 7 zonden terug zien . Ook goed geknipt! Kasmir's hals stopt wel een beetje raar zo onderaan..
Meliaforever» De emotie is duidelijk! Vind hem persoolijk iets té kleurrijk maar wel grappig bedacht!
Stoorzender» Oeh hij heeft wel iets engs nu Verder wel leuk!
Boemba» Leuk zo! Met die knipoog!, de achtergrond is ook super! Van het kader ben ik niet zo weg. Zal je zo even Pb-en met een vraagje

Pagina 3
Orri» Vind deze een beetje in het niet vallen bij je vorige, deze is ook niet slecht maar omdat ik de vorige beter vond Vind denk ik bovenin die schoenen een beetje hinderlijk.
Pipanda» Geweldig! Hij verloopt heerlijk met de achtergrond kwa kleur en vorm. Had hij maar zo'n bos manen!
Boemba» Had hij maar zulke manen, was het maar zo'n feest . Vind hem heel leuk. Hij verloopt goed met de achtergrond.! Hij heeft wel een scheef bekkie
Pasamba» Deze spreekt mij wel aan! Jammer dat Kasje aan de onderkant van zijn hoofd weinig vorm heeft. En het geveeg eromheen vind ik geen vooruitgang .
Loutjelou» Vind hem wel leuk maar een beetje té druk. De lettertype is wel geweldig!
LindeCaspar» Leuk dat het zo beweegt maar ik had liever wat meer bewerking gezien

*Edit»» voel je niet beledigd,, ik ben nu eenmaal een zeikerd

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:33

sommige lopen over mijn lettertype maar daar kan ik niets aandoen want ik heb geen mooie

Kasmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:44

Ik ook niet..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:09

Ok, hier dan mijn vrije bewerking. Toch maar Paint Shop Pro gebruikt...mijn versie van Photoshop loopt steeds vast voordat ik ook maar de foto kan openen. Stom gedoe. Ik had ook niet zoveel inspi vandaag dus aan jullie of het wat is...ik erger me zelf aan die kleine lettertjes niet niet weg wilden...en vinden jullie ook niet dat het net lijkt alsof ze de sneeuw zelfs op hun neus ligt??

Afijn, kom maar op... Oh, en hij is precies 800x600...

Afbeelding

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:45

Wanneer komt er een nieuw Topic?
Of kan ik nog mee doen?
Want er gaat opzich nog wel wat tijd in een bewerking zitten.

CarpeDiem_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:46

Dit is mijn thema bewerking

Erg moeilijk vond ik het
Ik werk nog niet zo lang met dit programma

Zie hier
Afbeelding

Beoordelingen ga ik nu doen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:50

black_light schreef:
Wanneer komt er een nieuw Topic?
Of kan ik nog mee doen?
Want er gaat opzich nog wel wat tijd in een bewerking zitten.

Je kan gewoon meedoen hoor, als je nou gewoon op de eerste pagina (van dit topic) het allereerste bericht leest dan weet je precies hoe alles moet...