Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 16

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:12

@Sanne_Shelly, Ag dat doen er meerdere
@Smeetjoew, Ja ik vind je avater egt geweldig!,

Michelle_R

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:15

even offtopic (ik weet niet of het mag maar moet het even zeggen): WAUW! ik heb de andere topics ook even bekeken en ik heb echt serieus bewondering voor sommige mensen! Ik krijg dat echt niet voor elkaar, heb namelijk nie zo veel geduld en ben niet zo creatief. Ik vind het echt super knap!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:28

Zo hier mijn commentaar:

pagina 1:
edda Wauw! wat mooi zeg, erg leuk hoe dat vuur zo "uit z'n hoofd" komt Hier zit inderdaad genoeg contrast in
appelflapje leuk gedaan! Zie er ook wel aardig contrast in
eefske Ik vind het jammer dat je het zo in zo'n "boekje" hebt gedaan. Zo lijkt het niet erg mooi, maar ik vind de bewerkte foto wel erg mooi!!
whild In een woord fantastisch Mooi zeg! Heb je vast veel werk aan gehad! Mooi lettertype, past er mooi bij
paOlien Leuke achtergrond, en je kan goed zien dat je met het contrast hebt gespeeld Mooi lettertype ook! Alleen jammer dat je het sperriempje niet hebt weggewerkt..
Wineds haha grappig zeg, leuke tekst
stoorzender Ik vind hem niet zo mooi. Er zit wel contrast in. Maar verder vind ik hem heel onduidelijk. De tekst staat er ook niet mooi op.
gekkeils Vind hem wel leuk hoor! Alleen niet heel erg veel aan veranderd geloof ik
nonie Vind ze ook een beetje saai.. De tekst wel leuk En jammer van dat witte randje erom heen. Of hoort dat zo? Dan heb ik niks gezegt
shalimar Wauw erg mooi met het contrast gespeeld. En wat een mooie achtergrond zeg En voor de rest ga geheel met je eigen commentaar mee. En wat die tekst betreft.. die vind ik juist wel mooi

pagina 2
Melletjuh Leuk hoor met dat zwart-witte! Ook erg mooi uitgeknipt. Alleen wat zut daar naast het bit aan de rechter kant..?
orri Leuk hoor! Ik vind het ook contrast hoor! Dat oogje ziet er grappig uit in dat linker gedeelte
smeetjoew Haha wat grappig zeg met dat ringetje, zo kwam ik ook even uit toen ik die sperriem wegwerkte Erg mooi geknipt! En ook mooi dat het licht op het hoofd valt
sanne_shelly netjes zeg! Sperriem inderdaad erg moi weggewerkt. Ook heel vrolijk met die kleuren zo..
Philadelpia leuk idee! Vind het alleen niet heel mooi. De rand vind ik ook heel raar lijken. Voor de rest wel erg mooi uitgeknipt
shalimar Leuk hoor! zit erg veel contrast in! Alleen niet heel mooi uitgeknipt onder bij de hals en bij de neus. Maar verder wel leuk geheel
Charlie_pony Paard komt wel heel mooi naar voren toe. Dat heb je leuk gedaan! Alleen zie ik nog wel wat overblijfselen om het paard heen, dat is jammer.
kasmir leuk hoor Ik vind het een beetje misterieus.. hihi. Ziet er gaaf uit! En wat je zelf ook al zei, erg mooi hoe je die riempjes allemaal hebt weggewerkt! Ik zie er niks van

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:52

Hier issie dan
mijn bewerking:

Afbeelding

heb nogal veel filters over elkaar heen gegooit maarja
vinnem best leuk

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:13

Pasamba schreef:
kasmir leuk hoor Ik vind het een beetje misterieus.. hihi. Ziet er gaaf uit! En wat je zelf ook al zei, erg mooi hoe je die riempjes allemaal hebt weggewerkt! Ik zie er niks van

Dankje dat misterieuze was ook de bedoeling

xxjokiexx» Wel leuk, jammer dat de kwaliteit zo hard achteruit is gegaan van het paard, ook jammer dat je geen sperriem heb weggewerkt. Stoor ik me opnieuw aan. De witte randen storen ook een beetje. Verder een heel leuk idé, beetje mindere uitwerking

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:21

Kasmir schreef:

xxjokiexx»
Wel leuk, jammer dat de kwaliteit zo hard achteruit is gegaan van het paard, ook jammer dat je geen sperriem heb weggewerkt. Stoor ik me opnieuw aan. De witte randen storen ook een beetje. Verder een heel leuk idé, beetje mindere uitwerking

Ben k helemaal met je eens
en over dat weg werken.. dat is nog iets waar k heeeeel veeeeel op moet oefene

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:33

[quote="Pasamba"]
Melletjuh Leuk hoor met dat zwart-witte! Ook erg mooi uitgeknipt. Alleen wat zut daar naast het bit aan de rechter kant..?
quote]

dat staat er ook al bij Met het bewerken waren er nog geen grijze vlekken, maar toen ik hem erop had gezet stonden er ineens 2 grijze vlekken, denk dat het door het uploaden komt, baal er zelf ook van

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:53

ik moet wel zeggen (niet om af te zeiken hoor) dat ik bij veel bewerkingen de tekst niet echt mooi vind...

bij mezelf ook niet hoor maarja ik wou t ff kwijt!!!!

verder ga ik in men' vrije ' bewerking proberne die schaduw weg te krijgen haha nou xx

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 23:14

nou bedankt voor het commetaar ben erg blij ermee deze keer word het knippen steeds beter:P:D nu de bewerking nog
grapje de bewerking vind ik soms gewoon heel mooi en dan niet ik heb voor deze heel goed commetaar gehad.. ben er erg blij mee
(zouden jullie ook heel streng kunnen zijn dan weet ik waar ik op kan letten) ben er eenmaal om te leren..

nou het commetaar van vandaag:
(ga extra streng doen bij iedereen dus schrik niet)

edda: hij is heel mooi ,was mooier geweest als het hele hoofd in vuur zat niet dat er een stukjes neus ontbreekt (streng genoeg?)

Appelflapje: ik had het paard in het rondje er niet zo vierkant uit late komen bijv een rondje ofzo want het rondje is rond (hoop da je me snapt)

Eefske: ik vind hem niet zo zoiets heeft iemand wel eens eerder gedaan bij de vorige topic en hij is best klein..hij had groter gemoest en de lettertype die moest mee in het boek (met diepte dan)

Whild:L mooi hoord dat slingertje (hoe zeg je dat) zo zwart wit - ik dacht wit jammer dat het geen 1 kleur is dan was het mooier uitgevallen verder
heel mooi

paOlien: mooi het lettertype past er helemaal bij en netjes uitgeknipt (kan niet streng doen)

Wineds: erg grappig hier dacht ik ook aan toen ik contrast zag maar ja ideeen vaak hetzelfde maar ja heel leuk en goed dat je het niet te druk heb gemaakt

StOoRzEnDeR: heel apart heeft wel wat jammer dat vaak de paarden niet zo bij jouw bewerkinge opvallen probeer iesty meer het paard te laten zien.

gekkeils:netjes teugels weggewerkt enz. maar wel wat simpel ja

nonie: ze zijn sja hoe moet ik het zeggen. niet heel erg... maar ja de eerste is niet zo mooi je ziet een witte rand en de tekst vind ik ook niet zo
de 2de is een beetje apart het hoofdstel is erg sja hoe moet ik het zeggen raar ...

Shalimar: heel mooi maar zie ik daar groen van gras ofzo niet zo goed uitgeknipt of hoorde het nou ja ..verder erg mooi hoor

de rest komt later

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 23:17

Philadelphia schreef:
edda: hij is heel mooi ,was mooier geweest als het hele hoofd in vuur zat niet dat er een stukjes neus ontbreekt (streng genoeg?)

Ja, Juffrouw
Zelf vind ik de neus niet zo erg storen, maarja iedereen kan daar anders over oordelen, smaken verschillen

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 00:48

hmmm als ik het eerste bericht lees *van wineds* zie ik dat er mensen om commentaar vragen *zie ik ook wel als ik jullie berichten lees maar okey*
nou wil ik wel commentaar geven maar ik weet niet of jullie daar op zitten te wachten aangezien jullie bewerkingen veel mooier zijn dan die van mij....
mocht het wel zo zijn hoor ik het wel en dan zal ik graag commentaar geven...

=xxx= en veel plezier met bewerken

p.s. mijn niet thema bewerking komt nog....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 07:51

StOoRzEnDeR schreef:
hmmm als ik het eerste bericht lees *van wineds* zie ik dat er mensen om commentaar vragen *zie ik ook wel als ik jullie berichten lees maar okey*
nou wil ik wel commentaar geven maar ik weet niet of jullie daar op zitten te wachten aangezien jullie bewerkingen veel mooier zijn dan die van mij....
mocht het wel zo zijn hoor ik het wel en dan zal ik graag commentaar geven...

=xxx= en veel plezier met bewerken

p.s. mijn niet thema bewerking komt nog....

Je mag ons best van commentaar voorzien hoor. Daarvoor hoef je zelf niet een super bewerking te hebben...wij vinden het ook gewoon leuk als je verteld wat je van onze bewerkingen vind...

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 08:37

okey dan zal ik daar eens aan beginnen zodra ik terug kom van mijn wedstrijd...

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 09:32

mijn thema bewerking heb ik 2 uur aan gezetten. lijkt mss een beetje simpel maar is echt niet simpel gemaakt hoor haha nouja hier komt mijn eerste bewerking:

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO klote!! zie net dat het dezelfde tekst is dat een meisje hier ergens al heeft!! nouja ik zal me eerste bewerrking hier maar zetten... mag je trouwens ook 2 bewerkingen maken die met het thema temaken hebben???

Afbeelding

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 09:37

GiorGio_Ndme: die vinnik egt heel mooi en der zit zkr heel veel contrast in Mooi gedaan
Geef jezelf een schouderklopje

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 09:44

k heb trouwens wel expres het stuk met het oog en de oren in kleur gelaten omdat het oog spreekt zegmaar nou ben ff inspiloos dus de 2e bewerking duurt nog wel eventjes

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 09:49

ok ik heb mijn vrije bewerking gemaakt
komtie:
Afbeelding

eige commentaar: de lichtval van de zonnestralen klopt niet... en ik vind de tekst niet mooi...

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 10:50

Vinnet lettertype wel mooi,, de kleur past er ook wel bij en over die zonnestralen.. ik vind ze wel leuk

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 11:13

GiroGio_Ndme» Heel leuk! Sperriem netjes weggewerkt en een goede keuzen het oog zo te laten als die is. Lettertype is ook goed
Sanne_Shelly» Vind hem leuk, Had misschien beter geweest als je een stukje zon had laten zien en de zonnenstralen wat had verlicht (Dat kan tog met die filter? ) Verder is alles super uitgeknipt en weggewerkt. De overlapping is super, dat geeft ruimte En de lettertype ben ik niet stuk van de kleur daarintegen wel weer.

(Goh wat hou ik dit Topic goed bij zeg en goh wat ben ik een zeikerd)

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 11:22

Afbeelding

Mijn niet-thema bewerking...

Eefske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 11:28

Zo, er zijn echt heele mooie gemaakt. Die van mij is daar niets bij. Maar misschien maak ik nog wel een bewerking die niet bij dit thema hoort. Ik heb dit fotobewerkingsprogramma ook nog maar net, dus ik ben nog een beetje aan het prutsen..

xx eva

_Lady_lover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 11:39

Zoo ik heb ook wat geprobeerd het is niet super maar toch.

Afbeelding

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 11:55

Zo dan hier mijn thema bewerking.Het was eigenlijk de bedoeling dat de voorste orinoco flow positief in beeld kwam met het negatief op de achtergrond maar ik vond het zo mooierer.Er zit toch al veel contrast in de achtergrond is omgedraait in kontrast met het voorste paard en de afbeelding in het geheel is kwa kleur in kontrast met het orgineel.

Afbeelding

Beoordelingen volgen later
Groetjes Pipanda

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:07

Lijkt net of Or aan het lachen is Pipanda
Ik vind hem echt heel erg mooi

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:10

Bedankt voor het kompliment en die mondhoek staat nog een beetje omhoog door het bit he.