Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 01:38

beter dan de vorige

StOoRzEnDeR

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 02:01

goh jullie zijn wel goed bezig hé this midden in de nacht hoor
maar ya....
veel te veel mensen die rond dit tijdstip niks te doen hebben blijkt maar weer eens....

*ff lekker off-topic**vet zin om te rijden maar manege is al dicht en waakhondjes lopen al rond *

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:28

Ik heb de mijne ook af
mijn Famous bewerking

Afbeelding

Kus Evelien

ps: commentaar komt dadelijk

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:54

Mijn commentaar :

Pagina 1:

Nynkk: Vind het een supermooi lettertype Voor de rest valt er iets op aan het uitknippen van Loukje, die schaduw vind ik een beetje raar maar toch heeft het wel weer wat Vind alleen de foto rechtsonderin niet zo mooi
Orri: beetje druk en raar wel leuke lettertypes maar de achtergrond had ik anders gedaan
HardcoreLady: niet zo netjes uitgeknipt misschien had je een andere kleur lettertype kunnen pakken OF schaduwtje eromheen (om het lettertype) dan had tie niet zo weggevallen bij het uploaden
Nonie: Erg erg erg leuk bedacht! Leuke achtergrond ervoor gekozen Knap gedaan en netjes uitgeknipt
Orri: Leuk bedacht leuke lettertypes ook Misschien had je iets netter kunnen uitknippen
BijouCharlie: graag *hier* downloaden, dat is makkelijker want dan blijft de kwaliteit beter en je hebt geen MijnAlbum teken onderin staan, maar dat is helemaal je eigen keuze verder leuk bedacht alleen simpel, dit heb ik namelijk ook lang gedaan en het is mooi maar simpel
Shalimar: vind hem heel druk en dat is niet zo mooi verder wel een leuk lettertype etc.
Smokey_luv: leuk hoor alleen het uitknippen nog niet zo is best jammer! de tekst had ik een andere kleur gegeven

Pagina 2:

LoutjeLou: vind 'm leuk bedacht hoor alleen Loukje valt niet zo op dat is erg jammer! wel leuk verslagje
pipanda: ik heb maar één woord met 3 lettergrepen en 3 uitroeptekens: GE-WEL-DIG!!! alleen één minpuntje, er staat Loutje en het is Loukje ahh verrek dat is jammer maar dat slaan we over
paOlien: leuk bedacht alleen misschien had je er tekst bij kunnen zetten
Boemba: ik vind dat teken van ©Boemba niet mooi Het achterste paardje is ook niet mooi en je hebt er wel een héle dikke rand omzitten, voor de rest is Loukje wel best netjes uitgeknipt en het lettertype is wel lleuk
Luf_Horses: simpel en simpel wel leuk bedacht opzich
Boemba: ik vind weer ©Boemba niet mooi wel leuk bedacht alleen simpel Letterttype is wel leuk
StOoRzEnDeR: simpel en raar...sorry vind hem niet mooi

Pagina 3

Stravero: ikzelf dus vind hem aardig gelukt, het thema is niet simpel Ik ben alleen niet zo goed in engels dus misschien zitten er fouten in mijn tekst

Nou dit was mijn commentaar
Ik hoop dat sommige er iets aan hebben

Kus Evelien

ps: Ik ga nu wel een gewone bewerking maken

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 09:11

Ik heb er één nog gemaakt maar deze vind ik minder, hahah maar hij heeft toch wel weer wat ik slaap nog half maar hier istie :

Afbeelding

Kus Evelien

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 09:31

paOlien schreef:
Smokey_luv schreef:
Offtopic: PaOlien Ben je weer In een Smiley Bui?

En idd 'ik' ( ) Ben een beetje Uitgerekt Ja.. Eigenlijk vind Ik het een verschrikkelijke foto Maar ik vond hem hier wel bij passen..

Met commentaar geven ben ik altijd in ene smiley bui.. heel irritant
Die foto past er heel mooi bij vind hem niet zo verschrikkelijk hoor

Nog meer offtopic..wil je me even toevoegen op msn?

Ja Hoor wil Ik best..

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 09:47

mijn versie!!!! Afbeelding

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 09:52

heb een nieuwe computer, Dus nou heb ikgeen psp meer, zou ik weer moeten downloaden

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:07

Oke hier ook mijn commentaar tot nu toe

#Pagina 1:
nynkk Mooi gedaan met die sieraden.. Halster is ook mooi!
Er zit alleen nog een dun groen randje om loukje, dat is niet zo goed weggegumt dus. Maar verder vind ik hem heel leuk en orrigineel
Orri Leuk bedacht, netjes uitgeknipt! mooi!
Hardcorelady mooi uitgeknipt! Verder vind ik hem niet heel bijzonder. De tekst had je beter een andere kleur kunnen geven!
Nonie Leuk bedacht! ja grappig
Orrie niet-thema-bewerking Leuk! netjes gedaan. Geen commentaar
BijouCharlie Niet veel aan gedaan lijkt het. En ook niet echt thema bewerking, of het is je niet-thema-bewerking dat kan ook nog natuurlijk
shalimar leuk! Het is wel een beetje heel erg druk door al die bloemen
Smokey_luv Leuk! Je kon de randjes om loukje en jou beter wat meer weggummen, want dat zie je nog wel..

#pagina 2
loutjelou haha grappig zeg! Erg orrigineel
Pipanda Erg leuk! mooi afgewerkt!
pa0lien Leuk hoor! mooi het hoofd er anders aan geplakt! Alleen lindsey lohan staat nu wel heel erg in het middelpunt. Maar verder leuk
boemba leuk hoor! leuke tekst en mooi lettertype en mooi uitgeknipt!
luf_horses Ik vind het wel leuk bedacht, alleen vind loukje een beetje te hoekig uitgeknipt. En op de cosmo girl heb je loukje er zo opgeplakt, dat lijkt een beetje raar over het andere heen. Maar verder wel grappig geaan..
boemba weer Oeh ziet er best creapy uit met dat lettertype en die achtergrond leuk hoor! Alleen loukje onder bij de neus een beetje raar uitgeknipt, ziet er een beetje "nep" uit.
St0oRzEnDeR Ik vind hem nie zo bijzonder eigenlijk. Paard is een beetje onduidelijk en past niet echt bij het plaatje.

#pagina 3
Stravero Anky is mooi uitgeknipt, loutje ook wel maar iets te veel geveegd aan de rand. De tekst vind ik ook niet zo. Je kunt beter of nederlands of engels doen, maar niet allebei veder leuk hoor!
Stravero weer leuk hoor! Geen commentaar
GiorGio_Ndme Mooi met die velle kleuren hoor! Beetje het zelfde als wat luf_horses had met dat tijdschrift, maar wel leuk

Zo hehe, dat was het voor nu. Ik ga zo ook beginnen aan een bewerking. Heb alleen even geen inspiratie..

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:07

pagina 2

Luv-horses hele leuke rustige bewerking alleen jammer dat het roze halster een beetje uitloopt
stoorzender vind het inderdaad qwa kleur er niet bij passen mischien had je paardje beetje bruin moeten maken

pagina 3
giorGio_ndme een beetje een simpele uitvoering paardje heeft wel een mooi kleurtje gekregen

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:12

quote pasamba boemba weer Oeh ziet er best creapy uit met dat lettertype en die achtergrond leuk hoor! Alleen loukje onder bij de neus een beetje raar uitgeknipt, ziet er een beetje "nep" uit.
hahaha zie het nu ook ben waarschijnlijk iets te veel aan het klooien geweest zijn lippen zijn dichtgenaaid heeft geen mond meer

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:15

GiorGio_Ndme: paardje heeft een supermooie kleur gekregen mooi zeg! Lekker fel alles en lekker vrolijk jammer dat de rand zo heel heel heel breed is maar dat kijk ik door de vingers! Su-Per!!!

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:01

@GiorGio_Ndme: Heel leuk, felle kleurtjes, combinatie kleur is mooi met de randen. Misschien was net iets meer ruimte voor het woord 'magazines' mooier geweest Het 'Deesjuh' onderin is een heel klein beetje storend

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:50

wat een leuke foto. IK heb al een idee, ik zit alleen nu op een computer zonder fotofiltre als ik zometeen op de andere computer kan ga ik meteen aan de slag.

paardje25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:51

hier mijn bewerking :
Afbeelding

ik heb :
de kleuren wat verlevendigt
luikje,uitgeknipt,halster van kleur veranderd,
op een achtergrond geplakt,een friesse poot gezocht en hem gezet dat ze precies zwaait,of een "slap" handje heeft,
bloem in de manen gestoken,fotograaf"je" gezocht ,tekst enz ...

groetjes !

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:07

Elout: leuk bedacht! mooi lettertype alleen ik weet niet wat dat op de neus van Loukje is

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:16

moet je lezen wat elout schrijft dan weet je het

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:05

wild enet zeggen, het is een been van een fries

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:11

okey dan hier mijn famous bewerking lijkt niet echt of er veel aan gedaan is maar ben er toch wel lang mee bezig geweest...

Afbeelding

groetjes stoorzender

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:20

Het paard zie je heel slecht, het is wel goed hoor stoorzender maar misschien kan je het paard groter op die achtergrond doen en dan de tekst ook wat beter laten uitkomen.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:47

hier is mijn bewerking ik heb er lang aan gezeten maar het is wel gelukt ik vind hem wel komisch ...
mijn commetaar (over mezelf):
*het t-shirt ziet er wel nep uit (kon niet anders)

ik heb er erg lang aangezeten hier is hij dan:
Afbeelding

wat heb ik gedaan:
ik heb een t-shirt gemaakt
en ik heb het halster weggewerkt.
een voetbal veld gezocht en een voetbal geplakt en toen ben ik gaan zoeken voor zon naamplaatje op t-shirt naam erop gezet en tekst gewoon.

commetaar over de rest:

blz.1
Nynkk: hij is heel moooi moooie achtergrond en mooie lettertyp het past erg goed bij

orri: heel mooi hij ziet er super uit geen commetaar verder ook mooi hoe je de rest v het lichaam hebt gedaan

HardcoreLady: hij is wel leuk alleen hij oogt simpel maar hij heeft wel wat..

nonie: apart heel erg leuk alleen slecht om te zien maar wel mooi

orri: heel leuk de lettertyp vooral

BijouCharlie: probeer hem ergens anders op te loaden en hij is wel leuk

Shalimar: hij is lekkerr druk....maar dat staat erg mooi vind ik hij is super leuk

Smokey_luv: ik vind hem niet mooi...niet banketstaaf bedoelt maar er is haast niks aan verandert een meisje erop en tektst..

blz.2\
Loutjelou: leuk jammer dat het paard slecht te zien is...

pipanda: wow heeel erg mooi niks op aan te merken..

paOlien: mooi zijn hoofd neergezet...leuk bedacht

Boemba: MOOI hij is heel leuk...

luf_horses: leuk gedaan met die tijdschriften en leuke lettertyp

Boemba: mooi dat schaduw ook verder is hij heel leuk...

StOoRzEnDeR: ik vind hem niet zo ...

Blz.3
Stravero: grappig met anky haha....had alleen iets meer aangedaan moeten worden achtere achtergrodn misschien.

Stravero: lettertyp past er niet bij maar het is wel leuk

GiorGio_Ndme: leuk leuke kleuren ze fleuren het helemaal op en heel leuk met dat magazine maar iemand anders had het ook toch leuk..

elout: hij is grappig alleen het been heeft andere kleuren en het past niet helemaal mag netter maar het heeft een grappig effect

StOoRzEnDeR: leuk maar het paard en de lettertyp mag meer opvallen..

dit was het

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:26

switscx helemaal met jou eens over StOoRzEnDeR!!!
PhiladelPhia: leuk bedacht alleen de deken is wel heel erg nep.. wel leuk bedacht die deken en dat oranje

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:12

ja ik vond het erg jammer dat het zoooooo nep was maar het kon niet anders

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:06

Ik vind hem juist erg leuk!! Ik ga zo maar es aan mijn niet thema bewerking beginnen...

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:54

Ik ga zo ook beginnen met bewerken.