Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:27

Afbeelding

Kunt wel zien dat we gisteren op de Elf Fantasy Fair waren

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:40

Orri, klein lettertype, wel leuk bedacht!

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:47

Ik heb een 1024 x 768 setting en ik kan het prima lezen het plaatje is te druk om er grote letters in te gaan gebruiken.

RhealLover

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:15

Ik ben al wat verder gekomen dan 2 topics terug, begin het al te leren

Ben dus nug lang niet gevorderd

Het idee:
Ik kreeg een beetje het godfather idee toe ik het thema LEF zag en ik vond de foto ook perfect zo met die opgeheven hoofd Dus vandaar dit resultaat

Afbeelding

Groetjes

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:47

Leuke foto , en ook leuk thema .. ik ga morgen denk ik beginnen

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 13:18

Ik ben ook klaar met mijn lef bewerking.Hij is helemaal zelf gemaakt de kat is ook eigen foto.

Afbeelding

groetjes Pipanda.
P.S. scherm niet te donker zetten anders zie je de kat misschien niet helemaal

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 14:05

Mijn lef bewerking, ik vind het grappig, zo'n stoere shet, en dan het thema lef. Past erg goed bij elkaar, hoewel het wel een moeilijk thema is.
Ik wilde eigenlijk mijn niet-lef bewerking maken, maar toen kwam ik tot dit resultaat en het straalt toch wel lef uit vind ik.

Afbeelding

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:18

@ alle mensen die mij commentaar geven of gaan geven : Die streep onderin was de plek van het prikkeldraad Het wegwerken was nogal mislukt en toen deed k maar mteen de hele onderkant,, zei zelf al dat ie nogal HEEEEEEEL erg mislukt is
Dus jullie hoeve op die geen commentaar meer te geven,,
ben bezig met een niet-lef versie hoop dat die wat beter word.

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:19

commentaar van pagina 3:

orri heel leuk bedacht, ik kan het ook wel goed lezen hoor..
RhealLover hij is erg leuk geworden, vooral ook dat harry er nog lichtjes doorheen schijnt..
pipanda hij is een beetje eng, maar wel heel mooi, met die kattenogen, ook hier, geen commentaar
*edit*
pipanda hij is een beetje te oranje, op zich wel leuk, maar het is een beetje over the top
Laatst bijgewerkt door Melanie_D op 23-04-06 17:23, in het totaal 4 keer bewerkt

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:19

Afbeelding

Mijn niet thema bewerking

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:10

oeps, met mijn vorige bericht bedoelde ik niet pipanda, maar gekkeils sorry

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:10

ik heb me wel helemaal laten gaan (A)

soniep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:29

Heyy
hier mijn bewerking van harry
Had alleen niet echt inspiratie
En ben nog beginner
Afbeelding

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:13

Blz 1

PaOlien;Erg mooi bijpassend achtergrondje,en ook mooie letters ,je hebt ook aan een schaduw gedacht nu nog proberen die schaduw op de goede plek te laten beginnen(bij dat achterbeentje klopt het niet)verder helemaal goed.
Stravero;zwart wit is meestal niet iets waar ik voor kies maar dat is mijn smaak,dus moelijk hier iets over te zeggen.Alleen de naam had ik denk dan in de kleur van de lijstjes gedaan, nu is dat ineens anders blauw.
xxjokiexx;te klein om echt te beoordelen,het enige dat mij opvalt is dat het lijkt of hij in drijfzand staat.
Edda;grappig idee zo'n killer shet.Jammer van de tekst en dat het zwart wit is waar je het prikkeldraad hebt weggewerkt.
Boemba;leuk idee zo'n flying shetje.Ik durf ook niet,goed perspektief zo,alleen jammer dat de lijnen niet strak gespannen zijn die foto van dat vliegding stond zeker aan de grond?
Loutjelou;die film zegt mij niks.Harry is wel mooi aan de foto aangepast(ook streepjes)
Wild; leuk idee zo'n steegje je moet wel proberen beter te knippen onder andere bij de neus die is ineens doorzichtig
Stoorzender;lekker eng zo'n grafkelder wel proberen beter te knippen er zit nog een hele rand wit om harry,De tekst in zo'n lichter vlak vindt ik leuk gedaan.
Smeetjouw;ECHT GAAF GEDAAN.De kontrasten passen zo goed bij elkaar en de tekst zo bewogen geeft een eng idee.SUPER
Meliaforever;mooie achtergond maar ze passen er niet goed in zo,misschien als je het kontast in de paardjes wat omhoog doet dat het beter wordt.Jammer van de tekst (end moet zijn and)

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:24

ne soes was een uur bezig met gummen dat ik dacht gum ze er wel af el leg later de lijn opnieuw maar ja kreeg niet zo`n strakke lijn
leuk poesie zo achter de bomen leuke bewerking hoor soes

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:24

Hier is ook mijn lef bewerking. Ik vond het een leuke foto om te bewerken en een leuk thema Nou ja hier is die dan:
Afbeelding

verginia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:00

Afbeelding

Nou ik vond moeilijk om te kiezen wat ik zou doen..
en ik denk dat je het ook aan mijn bewerking kan zien
nou ja.. ik heb weer wat geprobeert

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:14

Ik had er ook 1 gemaakt maar hij is te groot op up te loaden.. weet iemand nog iets anders?

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:15

afbeelding verkleinen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:18

Bedankt voor het commentaar op mijn bewerking, de achtergrond is inderdaad zelfgemaakt, iemand vroeg dat
Mijn commentaar komt deze week, heb het heel druk met school

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:45

blz 2,

Nynkk; Met de foto zelf is niks gedaan ,alleen een grote lijst met tekst. Jammer.
3Pegasusj3;ik heb ook niet zo veel fantasie,ik zie in de schaduw wel een soort grote mier ,maar in die blauwe vlek had ik nooit angstzweet gezien.Misschien iets kleinere druppels maken maar dan wel meer druppels.
Philadelphia;Orgineel idee inderdaad die witte strook smaller maken dan is de verdeling beter.Wel proberen beter te knippen hij is nu zo hoekig uitgeknipt.
Switch;Zoiets was ik eerst ook van plan maar dan dat hij bang zou zijn.Toen maar iets anders bedacht Misschien iets minder rood in de paardjes want die passen er kwa kleur nu niet zo goed bij.Maar dat is mijn mening.
Stoorzender;2e uitknippen kan beter en dit is mij iets te druk.Wel een tip als je er een zoekplaatje van wil maken kan je ook het paard ergens half achter verstoppen of zo.Nu zijn ze er gewoon opgeplakt en valt er niks te zoeken.
Boemba;Leuk idee Harry heeft ook zijn snorharen behouden wel jammer dat je er toch geen schaduw bij hebt gemaakt ,dat had het denk wel af gemaakt.

blz 3

Orri;De figuurtjes zeggen mij opzich niks . En wie sarumon is weet ik ook niet (zal wel een scary type zijn)Over de bewerking opzich.Ik mis de schaduw van die rode figuur van harry mis ik geen schaduw want die staat in de schaduw van naar ik aanneem sarumon.
Rheallover;Leuk gedaan zo, wel iets te breed denk ik.Mooi lettertype ook.
Melletjuh; leuk gemaakt dat soort spinneweb
Gekkeils; dit zijn niet mijn kleuren dus moeilijk hier over te oordelen
Soniep;Te klein om echt te beoordelen.Maar ik zie in iedergeval geen hek dus de tekst snap ik er niet bij.
Pasamba;erg orgineel idee.Ook leuk gedaan bij die neus met dat vergrootglas.Het geheel vindt ik alleen niet mooi van kleur maar dat is mijn smaak he
Verginia;Wel een leuk idee van die mist alleen de uitvoering vindt ik minder want het is nu alleen een wit filter ofzo er zit geen echt mist idee in. de tekst vindt ik er ook te veel bij afsteken,wel een leuk lettertype.

Ik hoop dat jullie weer wat aan mijn komentaar hebben
groetjes Pipanda

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:02

Dat rode figuurtje is 2 meter groot in het echt (en een space marine is van warhammer 40k geloof ik) er is geen schaduw omdat die er eigenlijk niet is die van Sarumon is er enkel om aan te geven dat hij er staat dat is de 'evil no longer white wizard' van lord of the rings. Elf en lef bestaan uit dezelfde letters en verder uit fantasy

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 23:08

Orri; ik ben niet thuis in de elfen wereld dat is wel duidelijk . maar het is een leuk idee hoor

Dan hier mijn 2e versie.Ook helemaal mijn eigen achtergrond(eigen foto)

Afbeelding

Nu kunnen jullie gelijk zien hoelang ik ermee bezig ben en deze ging nog erg snel voor mijn doen .En harry was ook al uitgeknipt . De meeste tijd zit toch vaak in een bijpassende achtergrond zoeken.

Groetjes Pipanda

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:33

en hoe lang ben je er mee bezig geweest dan vanaf je laatste post of vanaf je laatste bewerking hahaha weer een leuke bewerking van je hoor soes zij dat je weer wat letters opgespoort heb ook leuk, normaal heb ik zoiets van alles in het lijsje maar bij deze springt hij er gewoon uit, achtergrondje mag je wel naar mij toe sturen kan ik mijn kids erin zetten hahaha

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:52

paOlien: leuk gedaan
Stravero: ook mooi gedaan ik vind het alleen wat minder mooi dat je de tekst niet helemaal of zwart,wit of in kleur hebt gedaan
xxjokiexx: ook leuk alleen jammer dat hij een beetje klein is
Edda: heel grappig bedacht ook mooi uitgewerkt.
Boemba: heel leuk gedaan ik vind alleen zijn benen niet zo mooi maar dat kan ook eigenlijk niet anders.
Loutjelou: leuk gedaan
Whild: heel leuk grappig bedacht en mooi bewerkt.
StOoRzEnDeR: jammer dat harry zo klein is en dat randje vind ik wat minder mooi.
smeetjoew: heel mooi gedaan.
Meliaforever: leuk gedaan ik vind alleen de kleur van dat randje en de tekst er niet zo bij passen maar dat is mijn mening

de rest van mijn commentaar komt later.